stoord erg.. de zender oidquote:Op donderdag 15 september 2005 19:52 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Waarom mag Dido dr ketting nie om ?
Is dat ding gemaakt van verrijkt Uranium ofzoquote:Op donderdag 15 september 2005 19:52 schreef srblackbird het volgende:
[..]
stoord erg.. de zender oid
Kan ook voor een promo zijn...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:53 schreef markna het volgende:
leuk dat we nu al weten dat ze in de LIVE uitzending SPONTAAN op de bank vliegen
Bij BB is alles spontaan, er is geen enkele vorm van regie of script. Het zijn gewoon 13 mensen in een huis, compleet afgesloten van de buitenwereld !!!quote:Op donderdag 15 september 2005 19:53 schreef markna het volgende:
leuk dat we nu al weten dat ze in de LIVE uitzending SPONTAAN op de bank vliegen
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:56 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Bij BB is alles spontaan, er is geen enkele vorm van regie of script. Het zijn gewoon 13 mensen in een huis, compleet afgesloten van de buitenwereld !!!
fluiten is leukerquote:Op donderdag 15 september 2005 20:00 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Zullen we met zn allen liedjes gaan zingen zo weten ze in het huis ook de tijd te doden![]()
Ik denk het niet. Maar wat er wel is, ook geen ideequote:Op donderdag 15 september 2005 20:05 schreef kissa het volgende:
De stem: afscheidsdiner met dramatische gevolgen? Gaat Ralph er dan toch uit? En dat was gisteren al bekend?
Omdat er niemand op bed ligtquote:Op donderdag 15 september 2005 20:06 schreef Bocaj het volgende:
Waarom laten ze nu alleen de slaapkamer zien?
Komt straksquote:Op donderdag 15 september 2005 20:06 schreef Knurkie het volgende:
ik was de uitzending kijken in spanning over het etentje enz maar niks ....
1-0 voor Feyenoordquote:Op donderdag 15 september 2005 20:07 schreef MissHobje het volgende:
naa dan maar tv lurken he.
Volgorde van uitzenden klopte niet helemaalquote:Op donderdag 15 september 2005 20:08 schreef teamlead het volgende:goeienavond.. ik ben er ook weer bij...
Nog wat nuttigs gebeurd vandaag?
btw: Gisteren heb ik ook maar weinig tijd aan bb kunnen besteden....maar ik dacht dat op het moment dat het dineetje van start ging, iedereen de buiken nog droeg (behalve natte lie en ralfie dan). En in de uitzending net dacht ik dat ook al te zien.....maar: in de uitzending vertelde rob daarvóór al dat de opdracht geslaagd was...
naiëf als ik ben had ik echt gedacht dat het nu zou komen...maar ik had ook KermiS de kikker wel verwachtquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:05 schreef kissa het volgende:
De stem: afscheidsdiner met dramatische gevolgen? Gaat Ralph er dan toch uit? En dat was gisteren al bekend?
Eeeeh een koffie mokquote:Op donderdag 15 september 2005 20:09 schreef Bigfoot het volgende:
Om de tijd te doden kunnen wij ook wel eenspelletje spelen.
ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is zwart...
Helaas dat is het niet, vraag me ook af waar jij die ziet staan?quote:
Same herequote:Op donderdag 15 september 2005 20:17 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl heeft een commentaartje op de streams: er is verdorie niks te zien?!
jawel hoor.... een heel rustgevend beeld van de slaapkamer....quote:Op donderdag 15 september 2005 20:17 schreef Jojogirl het volgende:
Wel waar, we zien koffersquote:Op donderdag 15 september 2005 20:17 schreef Jojogirl het volgende:
lijkt het wel opquote:Op donderdag 15 september 2005 20:21 schreef whitef0x het volgende:
ze zetten toch niet een half uur een beeld op zwart om de spanning er in te houden voor de live uitzending mag ik hopen?
Is het nu een stream of zitten we gewoon een still te kijken van de kamer ?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:22 schreef bemeall het volgende:
Dadelijk zitten we naar stilstaande beelden te kijken![]()
dat zwarte t shirt in die koffer?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:09 schreef Bigfoot het volgende:
Om de tijd te doden kunnen wij ook wel eenspelletje spelen.
ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is zwart...
je zei ik zie iets wat jij niet ziet, dus misschien op jouw bureau, dan zie ik hem ook niet gniffel gniffelquote:Op donderdag 15 september 2005 20:16 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
Helaas dat is het niet, vraag me ook af waar jij die ziet staan?
Mja dat zit k me ook af te vragenquote:Op donderdag 15 september 2005 20:24 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Is het nu een stream of zitten we gewoon een still te kijken van de kamer ?
Ook niet, wel warmquote:Op donderdag 15 september 2005 20:24 schreef Coraatje het volgende:
dat zwarte t shirt in die koffer?
De zwarte dingentjes aan de koffer?quote:
[Dido-stem] Echt waaaar ??? Echt waaar ???quote:Op donderdag 15 september 2005 20:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Denk aan het geluid, denk aan wat we afgesproken hebben, lekker spontaan zeg...
Ook nietquote:Op donderdag 15 september 2005 20:27 schreef BlaBlub het volgende:
De zwrate dingentjes aan de koffer?
waarom niet een extra been? Kussen is zo standaardquote:Op donderdag 15 september 2005 20:28 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
"Rob zou je naast je een kussen willen leggen... het ziet er zo kaal uit "
ik ga me ook zo op de bank installeren, biertje erbij.. Kom maar op met de verassingen en de drama's!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:28 schreef Quembel het volgende:
Ik ga maar me maar vast opde bank installeren, tot strakjes.
en veel plezier.
(Ik duim voor Ralph)
duim ik met je mee..............tot latersquote:Op donderdag 15 september 2005 20:28 schreef Quembel het volgende:
Ik ga maar me maar vast opde bank installeren, tot strakjes.
en veel plezier.
(Ik duim voor Ralph)
Ik zit nog in de behandeling voor mijn topic angst.Hulde dat je het hebt gedaanquote:Op donderdag 15 september 2005 19:07 schreef Knurkie het volgende:
[..]
het is dus ook meteen mn laatste![]()
Van mij mag Rob zn '3de been' verborgen laten...quote:Op donderdag 15 september 2005 20:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom niet een extra been? Kussen is zo standaard
Nurt!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:29 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
KAAL KAAL ? ZIT AL EEN HALF UUR NAAR EEN LEGE KAMER TE KIJKEN
En een monoloog te houden op fok
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom niet een extra been? Kussen is zo standaard
Niet overal slakken op gaan leggenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu het nog topic noemen ipv toppic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |