Niet roken en drinken tot de bevalling??? Voor iedereenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:32 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik krijg nu steeds meer het idee dat er niet veel bijzonders is gebeurd in dat kamertje. Daarbij gok ik dat ze zo maf deden omdat ze zelf ook zenuwachtig waren rondom het gehele gebeuren.
quote:Stom misschien om te vertellen, maar ik heb een SMS naar 1010 gestuurd met "Ralph" , eerste keer dat ik zoiets doe, maar ik vind Ralph veel te sympathiek om hem morgen te laten gaan.
Bij deze roep ik sympathisanten op hetzelfde te doen.
Ik heb er in het weekend eentje gestuurd, toen kreeg ik een antwoord dat ik niet meer kon stemmen.quote:
Ikke wel gestemd op Ralph.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:33 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik moet al een half uur pissen, maar ik ben nog steeds niet gegaan
En ik weiger te smsen maar eik wil ik stiekum wel smsen voor Ralphmaar ik doe het toch niet.
Ja daar zat ik dus ook aan te denken, die blijven lang weg.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:35 schreef Tourniquet het volgende:
Menno en Ingrid zullen nu toch wel zo'n beetje klaar zijn?
Ja dat had ik ook alquote:Op woensdag 14 september 2005 23:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb er in het weekend eentje gestuurd, toen kreeg ik een antwoord dat ik niet meer kon stemmen.![]()
Gister ineens een smsje "ja je hebt tussen .. en .. September gestemd, fout van ons, stem telt wel mee. BB".
Stelletje sukkels daar![]()
Die ligt vast te janken op der bedje.. Tsja ze staat niet in de belangstelling met het beantwoorden van belspelletjes vragen!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:35 schreef marbe het volgende:
Waar is Tanja eigenlijk, kan haar nergens traceren op de streams
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ben tocg naar beneden gerend. Sinas en broodjes gepakt. Naar boven gerend. Luiwammes kleding aangetrokken, slaapzak erbij..... en kijken maar!
Right...thats it!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet roken en drinken tot de bevalling??? Voor iedereen
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb er in het weekend eentje gestuurd, toen kreeg ik een antwoord dat ik niet meer kon stemmen.![]()
Gister ineens een smsje "ja je hebt tussen .. en .. September gestemd, fout van ons, stem telt wel mee. BB".
Stelletje sukkels daar![]()
En ik voelde me zo genaaid, normaal doe ik nooit aan zulke dingen mee, ik denk oke Ralph verdient wel 1 smsje, krijg je gewoon zo'n shit reactie.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook alstond "De lijnen zijn gesloten" of zoiets, erg vaag....
alleen vanavond dan he....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wow dat is nog eens een echte BB fan![]()
Tegen 1,10 per ontvangen bericht??..quote:Op woensdag 14 september 2005 23:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook alstond "De lijnen zijn gesloten" of zoiets, erg vaag....
Rob mag het toetje gaan serveren aan Ingrid en Menno.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:38 schreef E.T. het volgende:
Weer die mysterieuze gong..
De Kraai van BBquote:Op woensdag 14 september 2005 23:38 schreef Day het volgende:
Chantal ziet ontzettend veel.
Jammer dat ze niet inziet dat ze een roddelende, achterbakse, schijnheilige teringwijf is.
Als ie morgen een exit krijgt, oh oh oh, dan weten we je te vindenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:38 schreef schatje het volgende:
Ik ga echt geen smsjes sturen. Ralph blijft er heus wel in hoor.
Dat is toch de grap van het jaar, of niet?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Ik ben niet echt met de camera's bezig
Het teken voor Rob dat hij de volgende "gang" kan ophalen in de DBK.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:38 schreef E.T. het volgende:
Weer die mysterieuze gong..
Dan ben je nog wakkerquote:Op woensdag 14 september 2005 23:38 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik zie Ralluf
Nee, die 'foutmelding' koste 50 ¤ centquote:Op woensdag 14 september 2005 23:38 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Tegen 1,10 per ontvangen bericht??..
Ralph roeleert gewoon!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef Peekaboo het volgende:
Ik snap even niet waarom iedereen ineens zo weg is van Ralph...![]()
Watskeburt?!
hahahaquote:Op woensdag 14 september 2005 23:40 schreef Showtime het volgende:
Ik mot pissen, tering ik moet echt een po onder mijn computertafel hebben.
Hier op Fok zijn we al een hele tijd weg van Ralph hoor, is niet opeens.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef Peekaboo het volgende:
Watskeburt?!
Mijn favoriet is het nooit geweest. Ik vind hem te saai en niet echt aantrekkelijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef Peekaboo het volgende:
Watskeburt?!
Dat is al een paar dagen zo...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef Peekaboo het volgende:
Watskeburt?!
Dat is reeds een paar dagen aan de gang, waar heb je gezeten onder een steenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef Peekaboo het volgende:
Watskeburt?!
in het bejaardebtehuis heb je van die rolstoelen met po eronder..... morgen langs het bejaardentehuis dan!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:40 schreef Showtime het volgende:
Ik mot pissen, tering ik moet echt een po onder mijn computertafel hebben.
Hou er rekening mee dat hij dronken is....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:41 schreef jessie het volgende:
Sorry hoor Ralph zit een beetje te zwetsen. Zo ben ik dat kan ik niet veranderen. Maar zo is hij helemaal niet normaal is hij heel anders, jajajajajajaja
Denk het wel ja. Op zich een minpuntje voor Ralph dat hij zo met de camera's bezig is, maar weer een pluspunt dat hij het gewoon toegeeft.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is toch de grap van het jaar, of niet?
Altijd veel in huis doen, goed gestemd zijn en weinig zeggen, huppa niemand kan zich aan je ergeren, goeie tactiek, want je geeft je niet bloot, dus wekt geen irritaties op.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef Peekaboo het volgende:
Watskeburt?!
Tanja overtreft hem wel met nog een paar leukequote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is toch de grap van het jaar, of niet?
Die laten ze tegenwoordig leeglopen 's nachtsquote:Op woensdag 14 september 2005 23:35 schreef marbe het volgende:
Waar is Tanja eigenlijk, kan haar nergens traceren op de streams
Maar op een andere manier dan Chantal.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Op zich een minpuntje voor Ralph dat hij zo met de camera's bezig is, maar weer een pluspunt dat hij het gewoon toegeeft.
weltrusten!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:43 schreef Djoj het volgende:
Khou het voor gezien, ze stoppen toch ni met roken...tarustu...![]()
Menno & Linda zijn er ook nog.....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:43 schreef Peekaboo het volgende:
Liever Ralph eruit dan Rikkert
Hij is ook saai maar weet wel te creeren dat niemand hem begrijpt, hij speelt een tactische spelletje zonder dat de anderen het door hebben.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Mijn favoriet is het nooit geweest. Ik vind hem te saai en niet echt aantrekkelijk.
Áls Menno morgen degene is die naar huis moet, dan denk ik dat je het op z'n kop kunt aflezen van "wtf, IK naar huis en zelfs Ralph mag blijven".quote:Op woensdag 14 september 2005 23:41 schreef MissX het volgende:
[..]
Hier op Fok zijn we al een hele tijd weg van Ralph hoor, is niet opeens.
whahahaha hij steekt er al weer 1 op terwijl hij het nog geen eens lekker vindquote:Op woensdag 14 september 2005 23:45 schreef Wup het volgende:
moet Ralph alle sigaretten erdoor heen jassen ofzo?
zou hij dan toch uit de kast zijn gegaan tegen haar tijdens het etentjequote:Op woensdag 14 september 2005 23:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Nathalie staat buiten bij het gesprek
Ralph tegen nathalie : 't lijtk me duidelijk dat ik geen geheimen meer voor je heb
hmmm beetje jammer idd van die fans van menno, zou wel heel grappig zijn als hij eruit moetquote:Op woensdag 14 september 2005 23:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Áls Menno morgen degene is die naar huis moet, dan denk ik dat je het op z'n kop kunt aflezen van "wtf, IK naar huis en zelfs Ralph mag blijven".![]()
![]()
![]()
Oh dan doe ik een vreugdedansje in huis.![]()
Maar Menno gaat niet, ik denk dat Rikkert moet gaan, Menno heeft teveel meisjes fans die op hem geilen.![]()
Hij is verbaal niet zo heel erg sterk, negen van de tien keer bedoeld hij het anders dan het eruit komt.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:45 schreef schatje het volgende:
Hij is liever met de camera bezig dan met de rest. Zei hij dat nou
moeilijk...maar van mij mag Ralph er wel uit...vind het een saai iemand om naar te kijken, en zijn verhalen zijn ook doodvermoeiendquote:
dacht ik.....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:45 schreef schatje het volgende:
Hij is liever meer met de camera bezig dan met de rest. Zei hij dat nou
Dus mannen mogen wel tactisch bezig zijn en als Dido d'r klep houdt mag dat niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:44 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hij is ook saai maar weet wel te creeren dat niemand hem begrijpt, hij speelt een tactische spelletje zonder dat de anderen het door hebben.
Dat was voor mij inderdaad de opmerking waardoor ik zeker ben dat Ralph homo isquote:Op woensdag 14 september 2005 23:46 schreef Showtime het volgende:
[..]
zou hij dan toch uit de kast zijn gegaan tegen haar tijdens het etentje![]()
Ik zie liever Menno zijn kop als blijkt dat Ingrid een man is!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Áls Menno morgen degene is die naar huis moet, dan denk ik dat je het op z'n kop kunt aflezen van "wtf, IK naar huis en zelfs Ralph mag blijven".![]()
![]()
![]()
Oh dan doe ik een vreugdedansje in huis.![]()
Maar Menno gaat niet, ik denk dat Rikkert moet gaan, Menno heeft teveel meisjes fans die op hem geilen.![]()
Hij is de hele middag met een camera bezig geweest, die heeft hij gerepareerd vanmiddag.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:45 schreef schatje het volgende:
Hij is liever met de camera bezig dan met de rest. Zei hij dat nou
Misschien een hint? Net zoals het zgn bezopen zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Sinds een uur of 10 vanavond.![]()
![]()
![]()
![]()
"Ja maar ik ben zo mezelf"quote:Op woensdag 14 september 2005 23:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Sinds een uur of 10 vanavond.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ik uit zijn verhaal begrijp is dat hij niet helemaal zichzelf kan zijn (het achterste van zijn tong laten zien) voor de camera. Hij is zich er continue bewust van.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij is verbaal niet zo heel erg sterk, negen van de tien keer bedoeld hij het anders dan het eruit komt.
Oké.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:47 schreef MissX het volgende:
[..]
Hij is de hele middag met een camera bezig geweest, die heeft hij gerepareerd vanmiddag.
Er is helemaal niemand een man, typisch weer een voorbeeld van een dom verhaaltje wat op internet de rondte gaat, via tv en weer terug.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ik zie liever Menno zijn kop als blijkt dat Ingrid een man is!
iedereen draait door hier vanavond....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
Help Ralph!
Doorbreek je taboe: SMS Ralph naar 1010!!
Ralph is helemaal niet loslippig.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:48 schreef flugeltje het volgende:
Voor de mensen die pas later ingeschakeld zijn... Ralph heeft vanavond liters drank op ofzo. Hij is dan ook enorm dronken. Gevolg is dat hij zeer loslippig is geworden en hij rookt!!
Mag, is goeie TV!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef Wup het volgende:
[..]
iedereen draait door hier vanavond....
dat gevoel heb ik ook,maar toch.....ik denk wel dat hij de homo isquote:Op woensdag 14 september 2005 23:48 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ralph is geen homo, ga daar nou maar niet vanuit, dat geloof ik écht nie.
Voor Ralph z'n doen is hij zeer loslippig nu...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ralph is helemaal niet loslippig.
Misschien is het een geheime opdrachtquote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef Wup het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens HEEL erg goed kunnen!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:48 schreef BlaBlub het volgende:
Ik denk dat ze tijdens het etentje vragen moesten beantwoorden (die in de enveloppen zaten) Waar misschien geheimen door onthuld zijn, maar denk niet dat Ralph homo is.
Kan geen stream kijken hier, trekt Joost het nog een beetje?
Leuk tochquote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef Wup het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Er is helemaal niemand een man, typisch weer een voorbeeld van een dom verhaaltje wat op internet de rondte gaat, via tv en weer terug.
Ingrid heeft gewoon een rotkop en siliconen, meer niet.![]()
Heb nooit gezegd dat Dido geen tactische spelletje speelt en dat zij dat niet mag doen! Maakt het juist spannender om naar te kijken. Behalve Chantal die is gewoon achterbaks IMOquote:Op woensdag 14 september 2005 23:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus mannen mogen wel tactisch bezig zijn en als Dido d'r klep houdt mag dat niet.
Meten met 2 maten.![]()
![]()
![]()
ai gevaarlijke post Showtime... Trek de wijze les van jezelf eens door naar Tanja bijvoorbeeld....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:50 schreef Showtime het volgende:
Ralph is gewoon erg verlegen, sociaal en teruggetrokken. De andere bewoners zouden hem wat meer moeten respecteren en nemen zoals hij is. Het is oneerlijk om hem kwalijk te nemen dat hij is zoals hij is, verschil moet er zijn.
Wat ben jij wijzer nu dan dat Ralph het achterste van zijn tong niet laat zien?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor Ralph z'n doen is hij zeer loslippig nu...
Hoe komt Ingrid dan aan dat babyvet en rondingen, als het een omgebouwde is.quote:
Dat hij enorm aan het wauwelen isquote:Op woensdag 14 september 2005 23:51 schreef Stali. het volgende:
[..]
Wat ben jij wijzer nu dan dat Ralph het achterste van zijn tong niet laat zien?
Is dat een hint?quote:23:39Waar zijn ze nou?
Menno en Ingrid zijn nog steeds in geen velden of wegen te bekennen. Waar zijn de twee toch gebleven? Komen zij, net als Ralph en Nathalie vanzelf weer terug, of blijven ze weg?
ja dan moet ralph gaan lopenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:51 schreef Zhenar het volgende:
Nog 5 minuutjes?
kijk da's nou mijn favoriete onderwerp: wat doen die penen daar?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:51 schreef -Delta- het volgende:
Die bospeen uit de rugtas (dit keer bij Linda op de loopband)![]()
![]()
![]()
Is dat een hint?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:53 schreef Tourniquet het volgende:
Op bigbrother.tv:
[quote
23:39Waar zijn ze nou?
Menno en Ingrid zijn nog steeds in geen velden of wegen te bekennen. Waar zijn de twee toch gebleven? Komen zij, net als Ralph en Nathalie vanzelf weer terug, of blijven ze weg?
krijg het niet over me lippen, sorryquote:Op woensdag 14 september 2005 23:51 schreef flugeltje het volgende:
ai gevaarlijke post Showtime... Trek de wijze les van jezelf eens door naar Tanja bijvoorbeeld....
(en nee, ik mag haar ook niet)
Om gewicht te maken in de rugtas.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:53 schreef Wup het volgende:
[..]
kijk da's nou mijn favoriete onderwerp: wat doen die penen daar?
Het is ook een vrouw absoluut.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoe komt Ingrid dan aan dat babyvet en rondingen, als het een omgebouwde is.
Dat lukt je niet met hormoonpillen en dat soort dingen.
Wauwelen is niet hetzelfde als loslippig.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat hij enorm aan het wauwelen is![]()
Dronkemanspraat dus....
Ach so...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dan moet ralph gaan lopen
Helemaal mee eens en straks moet hij het gaan vertellen dat ie homo is en dat is best lastig voor hem. Daarom heeft ie liters drank op! Misschien hebben ze daar in de DBK ook nog Rasti Rostelli geregeld om hem zover te krijgen!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:50 schreef Showtime het volgende:
Ralph is gewoon erg verlegen, sociaal en teruggetrokken. De andere bewoners zouden hem wat meer moeten respecteren en nemen zoals hij is. Het is oneerlijk om hem kwalijk te nemen dat hij is zoals hij is, verschil moet er zijn.
mee eens!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:54 schreef kissa het volgende:
Wat maakt het uit of Ralph homo is? Hij is en blijft de leukste![]()
Ik zat ook al instemmend te knikken over je post toen ik mezelf ineens bedacht dat ik er bij Tanja heel anders over denk terwijl het eigenlijk min of meer hetzelfde is....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:53 schreef Showtime het volgende:
[..]
krijg het niet over me lippen, sorry![]()
Bos!peen, hangt uit de rugtas, dat groene weet je wel, groen wat aan een peen wortels hangt.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:54 schreef Peekaboo het volgende:
ziet geen peen
te veelquote:Op woensdag 14 september 2005 23:55 schreef ruby het volgende:
Evening all!
Ralph praat veel voor zijn doen.
Ze kan ook best redelijk zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:55 schreef jessie het volgende:
Toch vind ik Chantal niet vervelend nu.
Wat een overeenstemming vanavondquote:Op woensdag 14 september 2005 23:54 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Het is ook een vrouw absoluut.![]()
Incident met Tanja? Heb ik iets gemist? Welk incident?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn dat nou waakhonden op de achtergrond die ik net hoorde? Eerder heb ik nooit honden gehoord namelijkMss sinds het incident met Tanja dat ze de bewaking hebben verscherpt?
Ik heb tijdje terug gechecked en was zacht geluid dus ligt niet aan jouquote:Op woensdag 14 september 2005 23:56 schreef MissX het volgende:
hebben jullie fatsoenlijk geluid bij 3 en 4?
Viel mij ook op.Toeteren ook meer auto's vanavond.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn dat nou waakhonden op de achtergrond die ik net hoorde? Eerder heb ik nooit honden gehoord namelijkMss sinds het incident met Tanja dat ze de bewaking hebben verscherpt?
of toch Rikkert nog?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:57 schreef bemeall het volgende:
Ralph gaat lopen... eens kijken of ie dronken is
Toen er over de schutting werd geroepen dat haar baby een meisje wasquote:Op woensdag 14 september 2005 23:56 schreef Stali. het volgende:
[..]
Incident met Tanja? Heb ik iets gemist? Welk incident?
Ontroerd mij ookquote:Op woensdag 14 september 2005 23:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat een overeenstemming vanavond![]()
![]()
Ik mis altijd de belangrijke dingen, heb zelf maar gegokt dat het daarom isquote:Op woensdag 14 september 2005 23:56 schreef Wup het volgende:
[..]
hahaha, wat weet ik toch altijd weinig....
Nee juist opgelucht dat er geen gevoelens van hem meer zijn naar haar!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:56 schreef BlaBlub het volgende:
Als Ralph int gesprek met Nathalie heeft verteld dat die homo is, lijkt het mij dat Naat dan aangeslagen zou zijn. Aangezien ze dat niet is, lijkt het mij ook niet dat Ralph homo is.
Ja Ralph wil eerst nog ff flossenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:57 schreef Tourniquet het volgende:
Ralph moest toch lopen? Nu gaat Rikkert!
Nee joh, het leuke van BB is juist dat je ongenuanceerd iemand kan haten of de hemel in kan prijzen.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zat ook al instemmend te knikken over je post toen ik mezelf ineens bedacht dat ik er bij Tanja heel anders over denk terwijl het eigenlijk min of meer hetzelfde is....
Ik vind Tanja nog steeds niet leuk, maar misschien moet ik haar nog eens een kans geven.
zal je eerlijk zeggen, denk er precies hetzelfde overquote:Op woensdag 14 september 2005 23:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zat ook al instemmend te knikken over je post toen ik mezelf ineens bedacht dat ik er bij Tanja heel anders over denk terwijl het eigenlijk min of meer hetzelfde is....
Ik vind Tanja nog steeds niet leuk, maar misschien moet ik haar nog eens een kans geven.
De fans, de fansquote:Op woensdag 14 september 2005 23:57 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Viel mij ook op.Toeteren ook meer auto's vanavond.
NEE, NIET HET BUIK ONDERWERP AANSNIJDEN.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Toen er over de schutting werd geroepen dat haar baby een meisje was
Ja vrees dat Ralluf door zijn hoefjes is gezakt op weg naar de fietsquote:Op woensdag 14 september 2005 23:57 schreef Tourniquet het volgende:
Ralph moest toch lopen? Nu gaat Rikkert!
uit etenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:58 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
waar zijn Menno en Ingrid??
http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.htmlquote:Op woensdag 14 september 2005 23:58 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
waar zijn Menno en Ingrid??
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:55 schreef flugeltje het volgende:
Ik gok ook dat mijn 'kans voor Tanja' precies duurt tot ik haar weer in beeld zie verschijnenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:58 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Nee joh, het leuke van BB is juist dat je ongenuanceerd iemand kan haten of de hemel in kan prijzen.
lache toch!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:58 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
WTF??! Wie zei nou Hai Aregato
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
NEE, NIET HET BUIK ONDERWERP AANSNIJDEN.
Was net zo gezellig hier![]()
Oeps...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
NEE, NIET HET BUIK ONDERWERP AANSNIJDEN.
Was net zo gezellig hier![]()
fiets?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:59 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ja vrees dat Ralluf door zijn hoefjes is gezakt op weg naar de fiets![]()
dat denk ik jah...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:59 schreef BBscanner het volgende:
Over een uur is dus de weekopdracht afgelopen en mogen Nathalie en Ralph het![]()
![]()
vertellen
Dat hoop ik welquote:Op woensdag 14 september 2005 23:59 schreef BBscanner het volgende:
Over een uur is dus de weekopdracht afgelopen en mogen Nathalie en Ralph het![]()
![]()
vertellen
Zou ze zo raar denken?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:58 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee juist opgelucht dat er geen gevoelens van hem meer zijn naar haar!
Ja, maar dat is dus het vervelende van Chantal. Ze kan lekker lullen, is open, luistert, toon begrip, blabla. Dus je denkt: ik zit hier met een leuk mens te praten!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:55 schreef jessie het volgende:
Toch vind ik Chantal niet vervelend nu.
Is dat gebeurd? Ik weet niet beter of Bigbrother is dat voor geweest door het via de moeder te laten mededelen. Tanja heeft het iig niet via de schutting gehoord.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Toen er over de schutting werd geroepen dat haar baby een meisje was
asjemenou.... daar heb ik een heel topic over volgeklaagd:)quote:Op woensdag 14 september 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het wel allemaal donker beeld zeg
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:58 schreef Showtime het volgende:
[..]
zal je eerlijk zeggen, denk er precies hetzelfde over
maar soms is het zo heerlijk om lekker hypocriet te zijn, vooral hier op FOK! waar iedereen elkaar loopt op te naaien met de ene na de andere groffe opmerking
eigenlijk vallen ze allemaal wel mee, maar 24/7 cameras op je snuit gericht, elke opmerking actie die ze maken in het huis wordt 10x afgewogen op correctheid, waar zijn we mee bezig
maar goed, tot daar en niet verder ga ik, anders kan ik net zo goed meteen stoppen met big brother volgen, het is toch eigenlijk een grote kermis waar iedereen lekker hypocriet zijn gal mag spuwen, met alle respect naar alle anderen kijkers
Ralph is sociaal, ALTIJD behulpzaam, altijd vrolijk en gezellig.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is vandaag heel erg donker die streams. Mooie plaatjes capturen is er helemaal niet bijquote:Op donderdag 15 september 2005 00:01 schreef Wup het volgende:
[..]
asjemenou.... daar heb ik een heel topic over volgeklaagd:)
maar ik was de enige
Ken Nathalie niet zo goed! Alleen dus van BBquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:01 schreef flugeltje het volgende:
![]()
![]()
Heerlijk als je jezelf aan iemand kunt irriteren (Tanja, Dido, Naat en Rob) of schaamteloos kunt aanbidden (Ralph)
Ik ben razend benieuwd hoe ZIJ de kamer uitkomen..quote:Op donderdag 15 september 2005 00:01 schreef Tourniquet het volgende:
Rob tegen M&I: "Jullie hebben nog 5 minuten, dan ronden we het af, ja?"
Tanja?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:03 schreef -Delta- het volgende:
Zijn er al mensen naar bed eigenlijk?
Via de wmp kan je de brightness/contrast wel wat bijstellen...quote:Op donderdag 15 september 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is vandaag heel erg donker die streams. Mooie plaatjes capturen is er helemaal niet bij
Jammer, had je gisteravond toch moeten kijken.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ralph is sociaal, ALTIJD behulpzaam, altijd vrolijk en gezellig.
Tanja niet, groot verschil en daarom zal ik haar nooit mogen.
Walg van iemand die continu met zichzelf bezig is en chagerijn buiën heeft.
Dat intro filmpje van Naat bij haar thuis, waar ze over Ralph verteld, dat hij zo iets speciaals had, wat ze nooit meer bij iemand anders heeft gehad.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:03 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ken Nathalie niet zo goed! Alleen dus van BBmaar lijkt me wel zo'n type dat angst heeft voor haar eigen en zowel Ralph zijn gevoelens.
Klopt, gisteravond was ze zeer goed te pruimen... Maar daar had ze wel behoorlijk wat hulp van BB voor nodig, en dat zou eigenlijk niet moeten hoeven...quote:Op donderdag 15 september 2005 00:04 schreef Stali. het volgende:
[..]
Jammer, had je gisteravond toch moeten kijken.
Donker misschien express gedaan om de "twilight zone" sfeer een extra dimensie te geven.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is vandaag heel erg donker die streams. Mooie plaatjes capturen is er helemaal niet bij
Hier ookquote:Op donderdag 15 september 2005 00:04 schreef MissX het volgende:
ook slecht geluid bij mij nu op alle streams
daar klaagde ik dus ook over, kijk maar eens in het vorige topic, alle screens zijn prut [ excuses voor de makers] ;quote:Op donderdag 15 september 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Ja van begin tot eind gezien en buik was happy, want alle aandacht ging naar haar en ze kreeg cadeaus.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:04 schreef Stali. het volgende:
[..]
Jammer, had je gisteravond toch moeten kijken.
Stream 1 (volgt Rob nu) is het meest "geregisseerd" heb ik het idee.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:05 schreef Ireth het volgende:
welke stream is het spannendst? Kzit te switchen maar hoor volgens mij alleen Joost blaten met zijn quizvragen?
Gaan we nu dan horen wat er gebeurd is vanavond??? Ze hoeven tegen elkaar toch niet te zwijgen....quote:Op donderdag 15 september 2005 00:07 schreef MissX het volgende:
Ralph en Naat op 1
Misschien heeft een hoogzwangere vrouw met allerlei problemen een klein zetje nodig, kan jou het verrotten.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klopt, gisteravond was ze zeer goed te pruimen... Maar daar had ze wel behoorlijk wat hulp van BB voor nodig, en dat zou eigenlijk niet moeten hoeven...
Zat ik idd ook aan te denken, maar Rob bracht steeds maar 2 borden naar binnen....quote:Op donderdag 15 september 2005 00:09 schreef Showtime het volgende:
Misschien is Ralph net geconfronteerd met Joost en Nathalie samen. Dat Joost ook aan tafel zat.
Wat een mysteries, ik doe straks geen oog meer dichtquote:Op donderdag 15 september 2005 00:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zat ik idd ook aan te denken, maar Rob bracht steeds maar 2 borden naar binnen....
ik ook nietquote:Op donderdag 15 september 2005 00:10 schreef Peekaboo het volgende:
snap er geen ene reet meer van allemaal...
Nou same here Ik ben het ook kwijt..quote:Op donderdag 15 september 2005 00:10 schreef Peekaboo het volgende:
snap er geen ene reet meer van allemaal...
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:07 schreef schatje het volgende:
Bij de buren: Tweeling in het huis?
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
is hier netzo als in australie ook een tweeling wissel geweest?
Hele leuke theorie... ook voor Milagro natuurlijk.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:07 schreef schatje het volgende:
Bij de buren: Tweeling in het huis?
Ik sluit ook maar aan in de lange rij.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:11 schreef marbe het volgende:
[..]
Nou same here Ik ben het ook kwijt..
Nou duidelijk wel, want Ralph was behoorlijk licht in z'n hoofd vanwege de emoties en hij vond het wel confronterend.quote:
Dat 3e bord kan natuurlijk via een andere deur zijn gegaan! Maar denk het niet. Ik ga voor de homo theorie! Het blijft dus nog een raadsel!quote:Op donderdag 15 september 2005 00:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zat ik idd ook aan te denken, maar Rob bracht steeds maar 2 borden naar binnen....
Het zou echt een bak zijn, Ralph een tweeling.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:11 schreef Showtime het volgende:
Nathalie is ineens een stuk relaxer tegen Ralph.
klinkt logisch, denk dat we het niet in een te moeilijke hoek moeten zoekenquote:Op donderdag 15 september 2005 00:12 schreef Zhenar het volgende:
Volgens mij hebben ze gewoon uitgesproken hoe ze tegenover elkaar staan ofzo omdat Raplh tegen BB misschien heeft gezegd dat hij zich ongemakkelijk voelde onder de Nathalie situatie? En zijn ze nu tevreden dat ze op één lijn zitten...? Vaaaag...
Ralph en Rolf...quote:Op donderdag 15 september 2005 00:13 schreef Stali. het volgende:
[..]
Het zou echt een bak zijn, Ralph een tweeling.!
1 voor Jane en 1 voor Milagoquote:Op donderdag 15 september 2005 00:13 schreef Stali. het volgende:
[..]
Het zou echt een bak zijn, Ralph een tweeling.!
*kuchquote:Op donderdag 15 september 2005 00:15 schreef misterDre het volgende:
[..]
1 voor Jane en 1 voor Milago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |