Gaan we nu dan horen wat er gebeurd is vanavond??? Ze hoeven tegen elkaar toch niet te zwijgen....quote:Op donderdag 15 september 2005 00:07 schreef MissX het volgende:
Ralph en Naat op 1
Misschien heeft een hoogzwangere vrouw met allerlei problemen een klein zetje nodig, kan jou het verrotten.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klopt, gisteravond was ze zeer goed te pruimen... Maar daar had ze wel behoorlijk wat hulp van BB voor nodig, en dat zou eigenlijk niet moeten hoeven...
Zat ik idd ook aan te denken, maar Rob bracht steeds maar 2 borden naar binnen....quote:Op donderdag 15 september 2005 00:09 schreef Showtime het volgende:
Misschien is Ralph net geconfronteerd met Joost en Nathalie samen. Dat Joost ook aan tafel zat.
Wat een mysteries, ik doe straks geen oog meer dichtquote:Op donderdag 15 september 2005 00:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zat ik idd ook aan te denken, maar Rob bracht steeds maar 2 borden naar binnen....
ik ook nietquote:Op donderdag 15 september 2005 00:10 schreef Peekaboo het volgende:
snap er geen ene reet meer van allemaal...
Nou same here Ik ben het ook kwijt..quote:Op donderdag 15 september 2005 00:10 schreef Peekaboo het volgende:
snap er geen ene reet meer van allemaal...
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:07 schreef schatje het volgende:
Bij de buren: Tweeling in het huis?
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
is hier netzo als in australie ook een tweeling wissel geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |