Het is vandaag heel erg donker die streams. Mooie plaatjes capturen is er helemaal niet bijquote:Op donderdag 15 september 2005 00:01 schreef Wup het volgende:
[..]
asjemenou.... daar heb ik een heel topic over volgeklaagd:)
maar ik was de enige
Ken Nathalie niet zo goed! Alleen dus van BBquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:01 schreef flugeltje het volgende:
![]()
![]()
Heerlijk als je jezelf aan iemand kunt irriteren (Tanja, Dido, Naat en Rob) of schaamteloos kunt aanbidden (Ralph)
Ik ben razend benieuwd hoe ZIJ de kamer uitkomen..quote:Op donderdag 15 september 2005 00:01 schreef Tourniquet het volgende:
Rob tegen M&I: "Jullie hebben nog 5 minuten, dan ronden we het af, ja?"
Tanja?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:03 schreef -Delta- het volgende:
Zijn er al mensen naar bed eigenlijk?
Via de wmp kan je de brightness/contrast wel wat bijstellen...quote:Op donderdag 15 september 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is vandaag heel erg donker die streams. Mooie plaatjes capturen is er helemaal niet bij
Jammer, had je gisteravond toch moeten kijken.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ralph is sociaal, ALTIJD behulpzaam, altijd vrolijk en gezellig.
Tanja niet, groot verschil en daarom zal ik haar nooit mogen.
Walg van iemand die continu met zichzelf bezig is en chagerijn buiën heeft.
Dat intro filmpje van Naat bij haar thuis, waar ze over Ralph verteld, dat hij zo iets speciaals had, wat ze nooit meer bij iemand anders heeft gehad.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:03 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ken Nathalie niet zo goed! Alleen dus van BBmaar lijkt me wel zo'n type dat angst heeft voor haar eigen en zowel Ralph zijn gevoelens.
Klopt, gisteravond was ze zeer goed te pruimen... Maar daar had ze wel behoorlijk wat hulp van BB voor nodig, en dat zou eigenlijk niet moeten hoeven...quote:Op donderdag 15 september 2005 00:04 schreef Stali. het volgende:
[..]
Jammer, had je gisteravond toch moeten kijken.
Donker misschien express gedaan om de "twilight zone" sfeer een extra dimensie te geven.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is vandaag heel erg donker die streams. Mooie plaatjes capturen is er helemaal niet bij
Hier ookquote:Op donderdag 15 september 2005 00:04 schreef MissX het volgende:
ook slecht geluid bij mij nu op alle streams
daar klaagde ik dus ook over, kijk maar eens in het vorige topic, alle screens zijn prut [ excuses voor de makers] ;quote:Op donderdag 15 september 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Ja van begin tot eind gezien en buik was happy, want alle aandacht ging naar haar en ze kreeg cadeaus.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:04 schreef Stali. het volgende:
[..]
Jammer, had je gisteravond toch moeten kijken.
Stream 1 (volgt Rob nu) is het meest "geregisseerd" heb ik het idee.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:05 schreef Ireth het volgende:
welke stream is het spannendst? Kzit te switchen maar hoor volgens mij alleen Joost blaten met zijn quizvragen?
Gaan we nu dan horen wat er gebeurd is vanavond??? Ze hoeven tegen elkaar toch niet te zwijgen....quote:Op donderdag 15 september 2005 00:07 schreef MissX het volgende:
Ralph en Naat op 1
Misschien heeft een hoogzwangere vrouw met allerlei problemen een klein zetje nodig, kan jou het verrotten.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klopt, gisteravond was ze zeer goed te pruimen... Maar daar had ze wel behoorlijk wat hulp van BB voor nodig, en dat zou eigenlijk niet moeten hoeven...
Zat ik idd ook aan te denken, maar Rob bracht steeds maar 2 borden naar binnen....quote:Op donderdag 15 september 2005 00:09 schreef Showtime het volgende:
Misschien is Ralph net geconfronteerd met Joost en Nathalie samen. Dat Joost ook aan tafel zat.
Wat een mysteries, ik doe straks geen oog meer dichtquote:Op donderdag 15 september 2005 00:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zat ik idd ook aan te denken, maar Rob bracht steeds maar 2 borden naar binnen....
ik ook nietquote:Op donderdag 15 september 2005 00:10 schreef Peekaboo het volgende:
snap er geen ene reet meer van allemaal...
Nou same here Ik ben het ook kwijt..quote:Op donderdag 15 september 2005 00:10 schreef Peekaboo het volgende:
snap er geen ene reet meer van allemaal...
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:07 schreef schatje het volgende:
Bij de buren: Tweeling in het huis?
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
is hier netzo als in australie ook een tweeling wissel geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |