whahahaha hij steekt er al weer 1 op terwijl hij het nog geen eens lekker vindquote:Op woensdag 14 september 2005 23:45 schreef Wup het volgende:
moet Ralph alle sigaretten erdoor heen jassen ofzo?
zou hij dan toch uit de kast zijn gegaan tegen haar tijdens het etentjequote:Op woensdag 14 september 2005 23:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Nathalie staat buiten bij het gesprek
Ralph tegen nathalie : 't lijtk me duidelijk dat ik geen geheimen meer voor je heb
hmmm beetje jammer idd van die fans van menno, zou wel heel grappig zijn als hij eruit moetquote:Op woensdag 14 september 2005 23:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Áls Menno morgen degene is die naar huis moet, dan denk ik dat je het op z'n kop kunt aflezen van "wtf, IK naar huis en zelfs Ralph mag blijven".![]()
![]()
![]()
Oh dan doe ik een vreugdedansje in huis.![]()
Maar Menno gaat niet, ik denk dat Rikkert moet gaan, Menno heeft teveel meisjes fans die op hem geilen.![]()
Hij is verbaal niet zo heel erg sterk, negen van de tien keer bedoeld hij het anders dan het eruit komt.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:45 schreef schatje het volgende:
Hij is liever met de camera bezig dan met de rest. Zei hij dat nou
moeilijk...maar van mij mag Ralph er wel uit...vind het een saai iemand om naar te kijken, en zijn verhalen zijn ook doodvermoeiendquote:
dacht ik.....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:45 schreef schatje het volgende:
Hij is liever meer met de camera bezig dan met de rest. Zei hij dat nou
Dus mannen mogen wel tactisch bezig zijn en als Dido d'r klep houdt mag dat niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:44 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hij is ook saai maar weet wel te creeren dat niemand hem begrijpt, hij speelt een tactische spelletje zonder dat de anderen het door hebben.
Dat was voor mij inderdaad de opmerking waardoor ik zeker ben dat Ralph homo isquote:Op woensdag 14 september 2005 23:46 schreef Showtime het volgende:
[..]
zou hij dan toch uit de kast zijn gegaan tegen haar tijdens het etentje![]()
Ik zie liever Menno zijn kop als blijkt dat Ingrid een man is!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Áls Menno morgen degene is die naar huis moet, dan denk ik dat je het op z'n kop kunt aflezen van "wtf, IK naar huis en zelfs Ralph mag blijven".![]()
![]()
![]()
Oh dan doe ik een vreugdedansje in huis.![]()
Maar Menno gaat niet, ik denk dat Rikkert moet gaan, Menno heeft teveel meisjes fans die op hem geilen.![]()
Hij is de hele middag met een camera bezig geweest, die heeft hij gerepareerd vanmiddag.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:45 schreef schatje het volgende:
Hij is liever met de camera bezig dan met de rest. Zei hij dat nou
Misschien een hint? Net zoals het zgn bezopen zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Sinds een uur of 10 vanavond.![]()
![]()
![]()
![]()
"Ja maar ik ben zo mezelf"quote:Op woensdag 14 september 2005 23:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Sinds een uur of 10 vanavond.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ik uit zijn verhaal begrijp is dat hij niet helemaal zichzelf kan zijn (het achterste van zijn tong laten zien) voor de camera. Hij is zich er continue bewust van.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij is verbaal niet zo heel erg sterk, negen van de tien keer bedoeld hij het anders dan het eruit komt.
Oké.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:47 schreef MissX het volgende:
[..]
Hij is de hele middag met een camera bezig geweest, die heeft hij gerepareerd vanmiddag.
Er is helemaal niemand een man, typisch weer een voorbeeld van een dom verhaaltje wat op internet de rondte gaat, via tv en weer terug.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ik zie liever Menno zijn kop als blijkt dat Ingrid een man is!
iedereen draait door hier vanavond....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
Help Ralph!
Doorbreek je taboe: SMS Ralph naar 1010!!
Ralph is helemaal niet loslippig.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:48 schreef flugeltje het volgende:
Voor de mensen die pas later ingeschakeld zijn... Ralph heeft vanavond liters drank op ofzo. Hij is dan ook enorm dronken. Gevolg is dat hij zeer loslippig is geworden en hij rookt!!
Mag, is goeie TV!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef Wup het volgende:
[..]
iedereen draait door hier vanavond....
dat gevoel heb ik ook,maar toch.....ik denk wel dat hij de homo isquote:Op woensdag 14 september 2005 23:48 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ralph is geen homo, ga daar nou maar niet vanuit, dat geloof ik écht nie.
Voor Ralph z'n doen is hij zeer loslippig nu...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ralph is helemaal niet loslippig.
Misschien is het een geheime opdrachtquote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef Wup het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens HEEL erg goed kunnen!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:48 schreef BlaBlub het volgende:
Ik denk dat ze tijdens het etentje vragen moesten beantwoorden (die in de enveloppen zaten) Waar misschien geheimen door onthuld zijn, maar denk niet dat Ralph homo is.
Kan geen stream kijken hier, trekt Joost het nog een beetje?
Leuk tochquote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef Wup het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Er is helemaal niemand een man, typisch weer een voorbeeld van een dom verhaaltje wat op internet de rondte gaat, via tv en weer terug.
Ingrid heeft gewoon een rotkop en siliconen, meer niet.![]()
Heb nooit gezegd dat Dido geen tactische spelletje speelt en dat zij dat niet mag doen! Maakt het juist spannender om naar te kijken. Behalve Chantal die is gewoon achterbaks IMOquote:Op woensdag 14 september 2005 23:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus mannen mogen wel tactisch bezig zijn en als Dido d'r klep houdt mag dat niet.
Meten met 2 maten.![]()
![]()
![]()
ai gevaarlijke post Showtime... Trek de wijze les van jezelf eens door naar Tanja bijvoorbeeld....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:50 schreef Showtime het volgende:
Ralph is gewoon erg verlegen, sociaal en teruggetrokken. De andere bewoners zouden hem wat meer moeten respecteren en nemen zoals hij is. Het is oneerlijk om hem kwalijk te nemen dat hij is zoals hij is, verschil moet er zijn.
Wat ben jij wijzer nu dan dat Ralph het achterste van zijn tong niet laat zien?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor Ralph z'n doen is hij zeer loslippig nu...
Hoe komt Ingrid dan aan dat babyvet en rondingen, als het een omgebouwde is.quote:
Dat hij enorm aan het wauwelen isquote:Op woensdag 14 september 2005 23:51 schreef Stali. het volgende:
[..]
Wat ben jij wijzer nu dan dat Ralph het achterste van zijn tong niet laat zien?
Is dat een hint?quote:23:39Waar zijn ze nou?
Menno en Ingrid zijn nog steeds in geen velden of wegen te bekennen. Waar zijn de twee toch gebleven? Komen zij, net als Ralph en Nathalie vanzelf weer terug, of blijven ze weg?
ja dan moet ralph gaan lopenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:51 schreef Zhenar het volgende:
Nog 5 minuutjes?
kijk da's nou mijn favoriete onderwerp: wat doen die penen daar?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:51 schreef -Delta- het volgende:
Die bospeen uit de rugtas (dit keer bij Linda op de loopband)![]()
![]()
![]()
Is dat een hint?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:53 schreef Tourniquet het volgende:
Op bigbrother.tv:
[quote
23:39Waar zijn ze nou?
Menno en Ingrid zijn nog steeds in geen velden of wegen te bekennen. Waar zijn de twee toch gebleven? Komen zij, net als Ralph en Nathalie vanzelf weer terug, of blijven ze weg?
krijg het niet over me lippen, sorryquote:Op woensdag 14 september 2005 23:51 schreef flugeltje het volgende:
ai gevaarlijke post Showtime... Trek de wijze les van jezelf eens door naar Tanja bijvoorbeeld....
(en nee, ik mag haar ook niet)
Om gewicht te maken in de rugtas.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:53 schreef Wup het volgende:
[..]
kijk da's nou mijn favoriete onderwerp: wat doen die penen daar?
Het is ook een vrouw absoluut.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoe komt Ingrid dan aan dat babyvet en rondingen, als het een omgebouwde is.
Dat lukt je niet met hormoonpillen en dat soort dingen.
Wauwelen is niet hetzelfde als loslippig.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat hij enorm aan het wauwelen is![]()
Dronkemanspraat dus....
Ach so...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dan moet ralph gaan lopen
Helemaal mee eens en straks moet hij het gaan vertellen dat ie homo is en dat is best lastig voor hem. Daarom heeft ie liters drank op! Misschien hebben ze daar in de DBK ook nog Rasti Rostelli geregeld om hem zover te krijgen!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:50 schreef Showtime het volgende:
Ralph is gewoon erg verlegen, sociaal en teruggetrokken. De andere bewoners zouden hem wat meer moeten respecteren en nemen zoals hij is. Het is oneerlijk om hem kwalijk te nemen dat hij is zoals hij is, verschil moet er zijn.
mee eens!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:54 schreef kissa het volgende:
Wat maakt het uit of Ralph homo is? Hij is en blijft de leukste![]()
Ik zat ook al instemmend te knikken over je post toen ik mezelf ineens bedacht dat ik er bij Tanja heel anders over denk terwijl het eigenlijk min of meer hetzelfde is....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:53 schreef Showtime het volgende:
[..]
krijg het niet over me lippen, sorry![]()
Bos!peen, hangt uit de rugtas, dat groene weet je wel, groen wat aan een peen wortels hangt.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:54 schreef Peekaboo het volgende:
ziet geen peen
te veelquote:Op woensdag 14 september 2005 23:55 schreef ruby het volgende:
Evening all!
Ralph praat veel voor zijn doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |