welcome backquote:Op woensdag 14 september 2005 18:46 schreef scanman01 het volgende:
Pfff... windows wilde niet meer starten. Moest alles weer installeren. Maar goed, het is weer klaar. en ik kan weer BB kijken
Denk vooral NIET aan al die mooie scans die je nu gemist hebtquote:Op woensdag 14 september 2005 18:46 schreef scanman01 het volgende:
Pfff... windows wilde niet meer starten. Moest alles weer installeren. Maar goed, het is weer klaar. en ik kan weer BB kijken
Weinig.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik nog iets spectaculairs gemist?
alleen heb tanja een baby gehadquote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef scanman01 het volgende:
Vanmiddag zaten Roel en Dido weer beetje bij elkaar te kroelen, verder is Dido ongesteld.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik las ook dat hij ergens halverwege oktober zelf is opgestapt...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:50 schreef schatje het volgende:
Die Bram van BB4 heeft er volgens mij maar heel even ingezeten. Er staat mij ook iets van bij dat hij tijdens zijn verblijf in het Huis nooit heeft kunnen schijten van de spanning.
Thanks!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:50 schreef Showtime het volgende:
[..]
Vanmiddag zaten Roel en Dido weer beetje bij elkaar te kroelen, verder is Dido ongesteld.
Chantal en Linda hoorden Nathalie aan die weer over haar situatie met Ralph zat te vertellen. Vervolgens mengde Lieske zich in het gesprek die over Ralph begon te roddelen. Later kwam Rob er ook nog een schepje bovenop doen.
Verder weinig nieuws denk ik zo.
Ik heb gehoord dat Tanja vrolijk is geweest vandaag!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef scanman01 het volgende:
dat is zeker zoquote:Op woensdag 14 september 2005 18:51 schreef Pinball het volgende:
Ongehoord dat Joost nu verantwoording af moet leggen over zijn 'geschreeuw' bij die oude lijken Rob en Chantal. Stel zeikers.
Ik snap alleen niet dat ze wél Joost aan durven spreken en Lieske laatst ook... Maar gisteren had niemand ballen genoeg om Tanja op d'r plek te zetten.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:51 schreef Pinball het volgende:
Ongehoord dat Joost nu verantwoording af moet leggen over zijn 'geschreeuw' bij die oude lijken Rob en Chantal. Stel zeikers.
Ik hoorde dat ook, heb er echter niets van gemerkt.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Tanja vrolijk is geweest vandaag!![]()
Ik heb mijn topicopeningsangst overwonnenquote:
Wat moet dat lekker zijn dan, als je weer uit dat huis bent:quote:Op woensdag 14 september 2005 18:50 schreef schatje het volgende:
Er staat mij ook iets van bij dat hij tijdens zijn verblijf in het Huis nooit heeft kunnen schijten van de spanning.
Ik dus nog steeds nietquote:Op woensdag 14 september 2005 18:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb Ralph's piemel wel gezien toen ie een keer ging douchen. Alleen drukte ik te laat op het knopje van de screenshotjes machine. Dat was toen ze er net in zatenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik las ook dat hij ergens halverwege oktober zelf is opgestapt..
En ik kwam ook een aantal foto's tegen van BB4, ze liepen toen dus wél gewoon in hun blote snikkel rond... Heb ik Ralph (helaas) nog niet zien doen...
Feli!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:53 schreef Kokstra het volgende:
Ik heb mijn topicopeningsangst overwonnen![]()
Mag het geluid van stream 3 nou weer aan? En stop dat irritante geschreeuw van Linda en Natte Lie aub!!
Ja idd tijdens het douchen. (heb ik wel ergens een screenshot van gezien)quote:Op woensdag 14 september 2005 18:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb Ralph's piemel wel gezien toen ie een keer ging douchen. Alleen drukte ik te laat op het knopje van de screenshotjes machine. Dat was toen ze er net in zaten.
Ik heb de piemels van Ralph, Joost en Roel gezien.
![]()
![]()
![]()
Wup, soms kan ik je wel zoenen!!!quote:
De microfoontjes krassen steeds langs de 'buiken'... Ik word er ook gestoord van.quote:
als ze deze uitzenden mag hij zéker blijven ...quote:
is van 2 september........quote:Op woensdag 14 september 2005 18:59 schreef FlowKey het volgende:
als ze deze uitzenden mag hij zéker blijven ...
waag eens een gokje....quote:Op woensdag 14 september 2005 19:01 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik mis dus Ingrid en Tanja... Heb ik beiden al úren niet meer gezien, weet iemand waar ze uithangen?
Als ze nu eens zouden leren dat ze 's nachts slapen en overdag wakker zijn....quote:
Menno: "Ik vond je er al slecht uitzien".quote:Op woensdag 14 september 2005 19:03 schreef Jobbeltje het volgende:
Chantal geeft toe al meer dan een half jaar geen sex meer gehad te hebben
dat verbaasd me niksquote:Op woensdag 14 september 2005 19:03 schreef Jobbeltje het volgende:
Chantal geeft toe al meer dan een half jaar geen sex meer gehad te hebben
edit: "en daar heeft ze helemáál geen last van" volgens eigen zeggen
Rikkertquote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Op wie heeft Dido ook weer gestemd?
dat weet ik niet, ik heb geen streams nu, maar Rob heeft Ralph genomineerdquote:Op woensdag 14 september 2005 19:09 schreef flugeltje het volgende:
En waarom denken ze nu dat Rob op Rikkert heeft gestemd? (heeft hij dat zelf de wereld in geholpen?)
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:10 schreef AnTjUh het volgende:
[afbeelding]
maar ik wil verder geen reclame maken hoor.....................................:P
haha, las net ook in het vorige deel die opmerking van die BB4-er....Heb net even die figuren van toen doorgekeken..... alleen Mustapha stond me nog bij, kan me herrinneren at die erg recalcitrant was.... maar wie heeft er in 2002 gewonnen? [ zou joost als quiz-vraag kunnen stellenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:50 schreef schatje het volgende:
Die Bram van BB4 heeft er volgens mij maar heel even ingezeten. Er staat mij ook iets van bij dat hij tijdens zijn verblijf in het Huis nooit heeft kunnen schijten van de spanning.
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:10 schreef AnTjUh het volgende:
[afbeelding]
maar ik wil verder geen reclame maken hoor.....................................:P
Ik weet idd dat Rob hem nomineerde (heb ik nog een puntje mee gewonnen in het nominatiespel)quote:Op woensdag 14 september 2005 19:10 schreef Wup het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik heb geen streams nu, maar Rob heeft Ralph genomineerd
Snap niet dat ze blijven doordrammen.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:10 schreef Flakkie01 het volgende:
Dido heeft geen ruggegraat die gaat breken als ze door gaan met vragen![]()
Maar ze mogen er toch niet eens over praten eigenlijkquote:Op woensdag 14 september 2005 19:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Snap niet dat ze blijven doordrammen.
Ze wil niet zeggen dat ze Rikkert gestemd heeft.
Nu moet ze zich er weer onderuit lullen dat ze niet op Rikkert heeft gestemd.
in 2002 won die bi-seksuele vrouw... bianca ofzo??quote:Op woensdag 14 september 2005 19:10 schreef Maurisico het volgende:
[..]
haha, las net ook in het vorige deel die opmerking van die BB4-er....Heb net even die figuren van toen doorgekeken..... alleen Mustapha stond me nog bij, kan me herrinneren at die erg recalcitrant was.... maar wie heeft er in 2002 gewonnen? [ zou joost als quiz-vraag kunnen stellen]
waarom ontkent ze het? ze maakt er bepaald geen geheim van dat ze een hekel aan hem heeftquote:Op woensdag 14 september 2005 19:11 schreef BB-King het volgende:
Snap niet dat ze blijven doordrammen.
Ze wil niet zeggen dat ze Rikkert gestemd heeft.
Nu moet ze zich er weer onderuit lullen dat ze niet op Rikkert heeft gestemd.
maakt niks uit joh, niemand houdt zich nog aan de regelsquote:Op woensdag 14 september 2005 19:12 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Maar ze mogen er toch niet eens over praten eigenlijk![]()
Nee die lach van de kraai; KAKAKAKAKAAAAAKKAAAAAAKKAAAA.... geef me dan maar het gschreeuw van Joost.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:51 schreef Pinball het volgende:
En Roel dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef Knurkie het volgende:
zou rob een geheime opdracht hebben?
Ja BB zelf ook nietquote:Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef cuall het volgende:
[..]
maakt niks uit joh, niemand houdt zich nog aan de regels![]()
Joostquote:Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Nee die lach van de kraai; KAKAKAKAKAAAAAKKAAAAAAKKAAAA.... geef me dan maar het gschreeuw van Joost.
Kom op joost meer schreeuwen en meer met je boterhammen in de pindakaaspot roeren, heb je Rob zo op de kast!!![]()
Nou is die later in huis gekomen dan?? Volgens mij heb ik er geen Bianca bij zien staan.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:13 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
in 2002 won die bi-seksuele vrouw... bianca ofzo??
Zal wel ongesteld zijn...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:15 schreef Knurkie het volgende:
waarom mag ralph douchen???
ik weet haar naam niet meer, maar het was iig een lesbo of bi..quote:Op woensdag 14 september 2005 19:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Nou is die later in huis gekomen dan?? Volgens mij heb ik er geen Bianca bij zien staan.
Ja wie weetquote:Op woensdag 14 september 2005 19:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
zou er dan eindelijk iets gebeuren?
Natje heeft de buik af
Ralph ook samen in de badkamer![]()
Jeanette won BB 2002 die was vorige week in de live-uitzending.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Nou is die later in huis gekomen dan?? Volgens mij heb ik er geen Bianca bij zien staan.
dat is onduidelijk ze zijn om de beurt in de DBK geweestquote:Op woensdag 14 september 2005 19:19 schreef Rianne84 het volgende:
buik af? dan is de opdracht al mislukt??
Misschien heeft BB er ook genoeg van gekregen dat de microfoontjes steeds langs de buiken schuurden....quote:Op woensdag 14 september 2005 19:20 schreef Tamaartje het volgende:
Rob moest naar de dagboekkamer komen
En Nathalie en Ralph zijn samen in de douche? En hebben hun buik af..
En dat is op verantwoording van Rob? En Rob zegt dat er iets leuks is/komt?
zoiets....
Ik kijk al de hele tijd, maar ik snap het ook niet...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:19 schreef flugeltje het volgende:
Wat is er aan de hand?????
(verdomme, ik kan ook geen voedsel in de pan gooien zonder iets te missen)
die ligt op dr nest denk ikquote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef AnTjUh het volgende:
joost is de tafel an t dekken
waar is de echte buik dan?
op bed?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef AnTjUh het volgende:
hmm, ik zou rob niet zomaar vertrouwenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:20 schreef Tamaartje het volgende:
Rob moest naar de dagboekkamer komen
En Nathalie en Ralph zijn samen in de douche? En hebben hun buik af..
En dat is op verantwoording van Rob? En Rob zegt dat er iets leuks is/komt?
zoiets....
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef AnTjUh het volgende:
Die zit gewoon te roken op de bank, net als altijdquote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef AnTjUh het volgende:
voor zover ik gehoord heb vandaag van chantal welquote:Op woensdag 14 september 2005 19:27 schreef schatje het volgende:
Nog even over dat stemmen, heb ik het nou goed begrepen dat ze allemaal 2 medebewoners moeten nomineren?
Datr zou helemaal nieuw zijn!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:27 schreef schatje het volgende:
Nog even over dat stemmen, heb ik het nou goed begrepen dat ze allemaal 2 medebewoners moeten nomineren?
Dat dacht ik ook meteenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:28 schreef milagro het volgende:
Ze zijn nog steeds een stel dadelijk al die tijd
volgens chantal gebeurde dat in eerdere BB's ook ... of in het buitenland ofzoquote:
V9lgensmij denken ze dat omdat ze denken dat ze moeten gaan nomineren voordat de exit is geweest. Dan heeft iedereen dus een reserve nominatie nodig voor het geval dat ze degene nomineren die eruit gaat.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:27 schreef schatje het volgende:
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe komt Nathalie opeens aan die borsten?
is nepquote:Op woensdag 14 september 2005 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
push up, of dit is haar tweelingzusquote:Op woensdag 14 september 2005 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
Dat weten ze dus nog nietquote:Op woensdag 14 september 2005 19:30 schreef cuall het volgende:
waarom hebben Ralph en Naat die zakken niet meer om?
En dat moet hij echt nog vragen??quote:Op woensdag 14 september 2005 19:28 schreef Pinball het volgende:
Joost tegen Ralph en Natte Lie: "Zijn jullie met elkaar naar bed geweest? Ik vraag het gewoon op de man af."
Mioeten ze live de uitzending in om bekend te maken dat ze weer bij elkaar zijn en dat Nath d'r vreidn pech gehad heeft?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap er nix meer van.
Zou ook zinnig zijn, krijg je tenminste niet steeds dat er mensen met 1 stem genomineerd zijn. Chantal de BB-expert...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:30 schreef FlowKey het volgende:
[..]
volgens chantal gebeurde dat in eerdere BB's ook ... of in het buitenland ofzo
wrom? vind ik geen leuk spelletjequote:Op woensdag 14 september 2005 19:31 schreef Pinball het volgende:
Het hele Commentaren op de streams topic houdt de adem in.....
lolquote:
ohw slechte timingquote:Op woensdag 14 september 2005 19:32 schreef Jojogirl het volgende:
Wel balen. Er kan hier elk moment de bel gaan voor de aannemer die naar de berging komt kijken
Ja, ik kijk de uitzending wel morgen op internetquote:Op woensdag 14 september 2005 19:33 schreef Flakkie01 het volgende:
begint BB op tv en nu hier weer spannend whaaaaaa![]()
Het zal wel weer onzin zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 19:36 schreef lillymoon het volgende:
Ik hoop niet dat het dadelijk weer iets onzinnigs is, het is tijd voor echte spanning en sensatie.
Inderdaad, sterf met je irritante harde kutstem.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:35 schreef EmjaY het volgende:
Jezus Linda, enorme primaat
Dat "mooi maken" is Natte Lie wel slecht geluktquote:Op woensdag 14 september 2005 19:35 schreef Tamaartje het volgende:
Ralph en Nathalie zeggen dat ze zelf niet weten waarom ze dit moesten doen?
Ze moesten zich mooi maken en verder weten ze niks?!
Met elkaar, romantisch in het hokje met een leuk filmpje erbij. En dan wachten tot ze gaan neuken.quote:
Tja ze dacht met die neptieten kom ik er welquote:Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Dat "mooi maken" is Natte Lie wel slecht gelukt![]()
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 19:44 schreef Inca het volgende:
ze worden omgeruild voor 2 andere bewoners
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:45 schreef Rianne84 het volgende:
zij zijn leroy en walter
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:44 schreef Inca het volgende:
ze worden omgeruild voor 2 andere bewoners
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:45 schreef Maurisico het volgende:
Ja en dan hebben ze joost [ als in vriend van Natalie ook uitgenodigd...]. ZOU MOOI ZIJN: BB stelt Nataklie voor keuze: ze moet drie nachten dronken met Ralph doorbrengen, óf met vriend Joost... maar als ze voor vriend joost kiest, moet ze het huis uit... hihihi...
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:45 schreef EmjaY het volgende:
[..]het ziijn stiekeme negers! Vandaar ook die bananen die gestolen waren vorige week!
Opgelost, slotje
ja maar vind het wel logisch.. normaal zijn de ogen niet op hem gericht maar nu welquote:Op woensdag 14 september 2005 19:47 schreef Pinball het volgende:
Ralph is wel zenuwachtig. Hij zit constant op een neer te wippen op de bank terwijl hij normaal gesproken af en toen door een bewoner geslagen moet worden om te kjiken of hij nog leeft
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:45 schreef Maurisico het volgende:
Ja en dan hebben ze joost [ als in vriend van Natalie ook uitgenodigd...]. ZOU MOOI ZIJN: BB stelt Nataklie voor keuze: ze moet drie nachten dronken met Ralph doorbrengen, óf met vriend Joost... maar als ze voor vriend joost kiest, moet ze het huis uit... hihihi...
hahaha Flugeltje meid relax, straks heb je nog een maagzweer! Er is nog niets gebeurd, maar Ralph en naatalie staat wél iets te gebeuren!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:47 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb m'n eten in turbovaart naar binnen geschoven... Weten we al iets meer???
quote:Ralph en Nathalie komen op hun paasbest de badkamer uit, zonder buik!!! “Je hebt je buik af!!!” roept Joost. “Ja, ik ben bevallen van een jongen,” reageert Ralph. Joost weer: “Even op de man af, zijn jullie net met elkaar naar bed geweest?”
De bewoners weten zich geen raad met de situatie. Maar iedereen is het erover eens dat Nathalie en Ralph er prachtig uitzien. "We gaan zo een toneelstukkie doen," is Robs verkaring.
Ze zeggen van niet.. en Rob weet ook meer... maar wat? we hebben allemaal geen ideequote:Op woensdag 14 september 2005 19:50 schreef Tourniquet het volgende:
Weten ze zelf ook niet waarom?
Ik weet het, ik weet hetquote:Op woensdag 14 september 2005 19:50 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hahaha Flugeltje meid relax, straks heb je nog een maagzweer! Er is nog niets gebeurd, maar Ralph en naatalie staat wél iets te gebeuren!
dat heb ik ook gehoord maar dat zou wel erg raar zijn als het echt een toneelstukje isquote:Op woensdag 14 september 2005 19:50 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet niet of dit al gepost is, maar dit staat op de BB site zelf
[..]
Rob toch weer?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:53 schreef lillymoon het volgende:
Wie moet er nu naar de dagboekkamer??
Ken het... zit hier vanuit Tilburg ook vakantie te vieren!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het![]()
Toen ik nog moest werken viel het allemaal wel mee, maar nu ik vakantie heb en we toch niet weggaan ben ik net een junkie die de hele dag door shotjes BB nodig heeft...
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:53 schreef EmjaY het volgende:
Kermis de kikkermoest er opeens weer aan denken
Op de streams is ie ook niet echt een sprankelfruitje hoor.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:55 schreef Knurkie het volgende:
Rikkert zal er wel uit gaan morgen die wordt alleen maar klagend neergezet op tv
nee maar de andere komen ook nog wel positief in beeld maar Rikkert alleen klagendquote:Op woensdag 14 september 2005 19:58 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Op de streams is ie ook niet echt een sprankelfruitje hoor.
Please laat ze een romantisch diner of zo krijgen.. Natte Lies' vriend wordt heeeeeeeeeeeeelemaal gekquote:
en dan die gozer 3 dagen het huis in als speciale verrassingquote:Op woensdag 14 september 2005 19:59 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Please laat ze een romantisch diner of zo krijgen.. Natte Lies' vriend wordt heeeeeeeeeeeeelemaal gek![]()
gelukkig kan ik vanachter mij pc prima tv kijkenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:00 schreef Maurisico het volgende:
Kheb thuis ook een STEM: Maurisico naar de voetbalkamer.... Maurisico naar de voetbalkamer....
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:00 schreef Maurisico het volgende:
Kheb thuis ook een STEM: Maurisico naar de voetbalkamer.... Maurisico naar de voetbalkamer....
geen studentenhuis.. Ik ga eea wel combineren vandaag.. ben nu wel erg benieuwd naar de opdracht van R en N!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tja, je moet natuurlijk wel je prioriteiten kennen....
(studentenhuis?)
Ik snap er ook helemaal niks van...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:07 schreef Tamaartje het volgende:
Vaagheid dit...........
Haha ik hoop wel dat we straks meer horenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:09 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niks van...
Oh spannend, wat zei diequote:Op woensdag 14 september 2005 20:08 schreef schatje het volgende:
Ik zag een vlieg op stream2.
Zucht.. Kan Menno eindelijk eens een keuze maken?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:05 schreef teamlead het volgende:
menno geeft ingrid kleine kusjes?eruit met die vent ajb.,..
Ja ??? tjonge eindelijk weer eens wat spannendsquote:Op woensdag 14 september 2005 20:08 schreef schatje het volgende:
Ik zag een vlieg op stream2.
.. .maar Natte Lie is niet genomineerd..quote:Op woensdag 14 september 2005 20:10 schreef teckeltje het volgende:
Het is andere jaren toch ook wel eens geweest dat diegene die genomineerd stonden iets leuks gingen doen,een etentje ofzo
die keuze wil ik anders wel voor hem maken hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 20:10 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Zucht.. Kan Menno eindelijk eens een keuze maken?
iets volkomen on-spannends: ik zal de fles eerst even openmaken..quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
iets volkomen on-spannends: ik zal de fles eerst even openmaken..
dan ga je er vanuit dat dat verknippen nodig is....quote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Ze laten dus Ralph en Natte Lie een avondje samen doorbrengen.... En dan gaan ze dat lekker verknippen en morgen aan Joost laten zien... ai ai ai... Alles voor de kijkcijfers.
Zou idd wel koel zijn als dat helemaal niet nodig blijkt te zijn en ze straks heftig sexend op de vloer worden aangetroffen?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan ga je er vanuit dat dat verknippen nodig is....
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou idd wel koel zijn als dat helemaal niet nodig blijkt te zijn en ze straks heftig sexend op de vloer worden aangetroffen?
Preciesquote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Ze laten dus Ralph en Natte Lie een avondje samen doorbrengen.... En dan gaan ze dat lekker verknippen en morgen aan Joost laten zien... ai ai ai... Alles voor de kijkcijfers.
Waar komt het gerucht vandaan dat er 2 bewoners uit moeten morgen??quote:Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Aan de andere kant kan het ook zijn dat BB inmiddels duidelijk heeft wie er morgen moet vertrekken en ze Ralph (en wie weet ook Menno als er toch 2 uitmoeten) nog een leuke laatste avond willen bezorgen. Ralph om e.e.a. uit te praten met Naat en Menno om eindelijk Ingrid eens flink te nemen.
* flugeltje speculeert vrolijk verder.
hahaha bij voorgaande BB's was het toch dat ALLE genomineerde iets leuks kregen?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Aan de andere kant kan het ook zijn dat BB inmiddels duidelijk heeft wie er morgen moet vertrekken en ze Ralph (en wie weet ook Menno als er toch 2 uitmoeten) nog een leuke laatste avond willen bezorgen. Ralph om e.e.a. uit te praten met Naat en Menno om eindelijk Ingrid eens flink te nemen.
* flugeltje speculeert vrolijk verder.
Geen flauw idee, maar het gerucht is er....quote:Op woensdag 14 september 2005 20:18 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Waar komt het gerucht vandaan dat er 2 bewoners uit moeten morgen??
dat etentje is gewoon voorspel....quote:Op woensdag 14 september 2005 20:21 schreef EmjaY het volgende:
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap![]()
moord en doodslag ik zien! Roddel en achterklap! Ruzies, vechtpartijen, zware mishandelingen en keiharde sex.
Geen alles verzoenend etentje
Nee joh, die stem was niet doorrookt genoeg....quote:Op woensdag 14 september 2005 20:22 schreef Jojogirl het volgende:
Was dat nou Hummie?
jaquote:Op woensdag 14 september 2005 20:22 schreef Jojogirl het volgende:
Was dat nou Hummie?
dan niet...quote:Nee joh, die stem was niet doorrookt genoeg....
die klonk jonger en minder doorrooktquote:Op woensdag 14 september 2005 20:22 schreef Jojogirl het volgende:
Was dat nou Hummie?
het is duidelijk tegen zn zin inquote:Op woensdag 14 september 2005 20:23 schreef Bep het volgende:
Op een of andere manier vind ik zelfs de manier waarop Rob aan het spelletje meespeelt niet leuk, hij weet zo goed dat dit op tv komt , maar Rob laat dat aub niet zo blijken![]()
Ralph en Nathalie hebben waarschijnlijk apart een etentje. Later op de avond zit het er voor Menno en Ingrid misschien ook wel in.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:24 schreef cuall het volgende:
zitten ze nou te eten en waarom zitten ze niet allemaal aan tafel?
Als je de internet uitzending hebt gezien weet je dat joost (vriend van naat)op dit moment een shovel aan het kraken is, om het etentje te onderbrekenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:21 schreef EmjaY het volgende:
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap![]()
moord en doodslag ik zien! Roddel en achterklap! Ruzies, vechtpartijen, zware mishandelingen en keiharde sex.
Geen alles verzoenend etentje
Ja Rob denkt echt dat hij een hele toffe gast is en dat iedereen dat ook vindt.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:23 schreef Bep het volgende:
Op een of andere manier vind ik zelfs de manier waarop Rob aan het spelletje meespeelt niet leuk, hij weet zo goed dat dit op tv komt , maar Rob laat dat aub niet zo blijken![]()
als dat zo is denk ik dat ik in mn broek pies van het lachenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:25 schreef jessie het volgende:
Ahhhhhhh wat lullig dat dit niet op de streams te zien is. Ik word er helemaal aagje van. Zijn Ingrid en Menno nu ook mee aan t eten daar? Vaag gedoe allemaal. Ik denk dat Ralph en Nathalie gewoon 5 jaar getrouwd zijn ofzo
Misschien wel, maar misschien is dit ook wel een opdracht.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:26 schreef koen... het volgende:
ik snap het ff niet meer hoor :
natalie ralph en rob hebben hun nepbuik afgedaan en er word niks gedaan ??? is dan niet de weekopdracht mislukt ??
Ze wilde het eten niet dus ze zal wel op de bank zitten ofzo?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:26 schreef Jojogirl het volgende:
Waar is tanja eik? das de enige die ik nu nog mis...
eh.. gokje: jankend op bed?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:26 schreef Jojogirl het volgende:
Waar is tanja eik? das de enige die ik nu nog mis...
Aha, dat had ik dus ff gemist.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze wilde het eten niet dus ze zal wel op de bank zitten ofzo?
Ze hebben er beide niet om gevraagd dus kunnen elkaar er ook niet kwalijk om nemen. Denk dat het niet averechts zal werken, zeg niet dat het bijdraagt aan een verzoening, maar averechts ieder geval niet mits ze knallende ruzie krijgen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:27 schreef jupiters het volgende:
Heel jammer dat BB denkt dat Naat en Ralf naar elkaar toe gedreven moeten worden, werkt vast juist averechts
Ik hoor dus net dat hij van Rob opdracht heeft gekregen om stil te zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:28 schreef Jojogirl het volgende:
Lol @ Joost Hij probeert muisstil te zijn en het hele eten niks te zeggen ofzo?
Inderdaad, valt me nu pas op. Hij mag niet praten en zit alleen te gebaren!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:28 schreef Jojogirl het volgende:
Lol @ Joost Hij probeert muisstil te zijn en het hele eten niks te zeggen ofzo?
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:29 schreef Kimske het volgende:
ik denk een geheime missie..
Ook wel bekend als devadervanhetkindje en tegenwoordig zelfs als deverwekkervanhetkindjequote:Op woensdag 14 september 2005 20:29 schreef jessie het volgende:
Ze hadden beter Tanja met die Sur nog wat samen kunnen laten eten. Dat had vast leuke tv opgeleverd
Duh, ik heb nog nooit zo'n onzettende ouwehoer gezien als Joost.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Haha, Joost heeft er echt een hoop moeite mee dat ie z'n mond moet houden.
In ieder geval slavink, maar verder?? Het is iig iets wat Chantal nog nooit eerder had gegeten.quote:
Aardappels en slasaus ofzo en dan nogiets ?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In ieder geval slavink, maar verder?? Het is iig iets wat Chantal nog nooit eerder had gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |