Die zit gewoon te roken op de bank, net als altijdquote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef AnTjUh het volgende:
joost is de tafel an t dekken
waar is de echte buik dan?
voor zover ik gehoord heb vandaag van chantal welquote:Op woensdag 14 september 2005 19:27 schreef schatje het volgende:
Nog even over dat stemmen, heb ik het nou goed begrepen dat ze allemaal 2 medebewoners moeten nomineren?
Datr zou helemaal nieuw zijn!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:27 schreef schatje het volgende:
Nog even over dat stemmen, heb ik het nou goed begrepen dat ze allemaal 2 medebewoners moeten nomineren?
Dat dacht ik ook meteenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:28 schreef milagro het volgende:
Ze zijn nog steeds een stel dadelijk al die tijd
volgens chantal gebeurde dat in eerdere BB's ook ... of in het buitenland ofzoquote:
V9lgensmij denken ze dat omdat ze denken dat ze moeten gaan nomineren voordat de exit is geweest. Dan heeft iedereen dus een reserve nominatie nodig voor het geval dat ze degene nomineren die eruit gaat.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:27 schreef schatje het volgende:
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe komt Nathalie opeens aan die borsten?
is nepquote:Op woensdag 14 september 2005 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
push up, of dit is haar tweelingzusquote:Op woensdag 14 september 2005 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
Dat weten ze dus nog nietquote:Op woensdag 14 september 2005 19:30 schreef cuall het volgende:
waarom hebben Ralph en Naat die zakken niet meer om?
En dat moet hij echt nog vragen??quote:Op woensdag 14 september 2005 19:28 schreef Pinball het volgende:
Joost tegen Ralph en Natte Lie: "Zijn jullie met elkaar naar bed geweest? Ik vraag het gewoon op de man af."
Mioeten ze live de uitzending in om bekend te maken dat ze weer bij elkaar zijn en dat Nath d'r vreidn pech gehad heeft?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap er nix meer van.
Zou ook zinnig zijn, krijg je tenminste niet steeds dat er mensen met 1 stem genomineerd zijn. Chantal de BB-expert...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:30 schreef FlowKey het volgende:
[..]
volgens chantal gebeurde dat in eerdere BB's ook ... of in het buitenland ofzo
wrom? vind ik geen leuk spelletjequote:Op woensdag 14 september 2005 19:31 schreef Pinball het volgende:
Het hele Commentaren op de streams topic houdt de adem in.....
lolquote:
ohw slechte timingquote:Op woensdag 14 september 2005 19:32 schreef Jojogirl het volgende:
Wel balen. Er kan hier elk moment de bel gaan voor de aannemer die naar de berging komt kijken
Ja, ik kijk de uitzending wel morgen op internetquote:Op woensdag 14 september 2005 19:33 schreef Flakkie01 het volgende:
begint BB op tv en nu hier weer spannend whaaaaaa![]()
Het zal wel weer onzin zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 19:36 schreef lillymoon het volgende:
Ik hoop niet dat het dadelijk weer iets onzinnigs is, het is tijd voor echte spanning en sensatie.
Inderdaad, sterf met je irritante harde kutstem.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:35 schreef EmjaY het volgende:
Jezus Linda, enorme primaat
Dat "mooi maken" is Natte Lie wel slecht geluktquote:Op woensdag 14 september 2005 19:35 schreef Tamaartje het volgende:
Ralph en Nathalie zeggen dat ze zelf niet weten waarom ze dit moesten doen?
Ze moesten zich mooi maken en verder weten ze niks?!
Met elkaar, romantisch in het hokje met een leuk filmpje erbij. En dan wachten tot ze gaan neuken.quote:
Tja ze dacht met die neptieten kom ik er welquote:Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Dat "mooi maken" is Natte Lie wel slecht gelukt![]()
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 19:44 schreef Inca het volgende:
ze worden omgeruild voor 2 andere bewoners
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:45 schreef Rianne84 het volgende:
zij zijn leroy en walter
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:44 schreef Inca het volgende:
ze worden omgeruild voor 2 andere bewoners
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:45 schreef Maurisico het volgende:
Ja en dan hebben ze joost [ als in vriend van Natalie ook uitgenodigd...]. ZOU MOOI ZIJN: BB stelt Nataklie voor keuze: ze moet drie nachten dronken met Ralph doorbrengen, óf met vriend Joost... maar als ze voor vriend joost kiest, moet ze het huis uit... hihihi...
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:45 schreef EmjaY het volgende:
[..]het ziijn stiekeme negers! Vandaar ook die bananen die gestolen waren vorige week!
Opgelost, slotje
ja maar vind het wel logisch.. normaal zijn de ogen niet op hem gericht maar nu welquote:Op woensdag 14 september 2005 19:47 schreef Pinball het volgende:
Ralph is wel zenuwachtig. Hij zit constant op een neer te wippen op de bank terwijl hij normaal gesproken af en toen door een bewoner geslagen moet worden om te kjiken of hij nog leeft
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:45 schreef Maurisico het volgende:
Ja en dan hebben ze joost [ als in vriend van Natalie ook uitgenodigd...]. ZOU MOOI ZIJN: BB stelt Nataklie voor keuze: ze moet drie nachten dronken met Ralph doorbrengen, óf met vriend Joost... maar als ze voor vriend joost kiest, moet ze het huis uit... hihihi...
hahaha Flugeltje meid relax, straks heb je nog een maagzweer! Er is nog niets gebeurd, maar Ralph en naatalie staat wél iets te gebeuren!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:47 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb m'n eten in turbovaart naar binnen geschoven... Weten we al iets meer???
quote:Ralph en Nathalie komen op hun paasbest de badkamer uit, zonder buik!!! “Je hebt je buik af!!!” roept Joost. “Ja, ik ben bevallen van een jongen,” reageert Ralph. Joost weer: “Even op de man af, zijn jullie net met elkaar naar bed geweest?”
De bewoners weten zich geen raad met de situatie. Maar iedereen is het erover eens dat Nathalie en Ralph er prachtig uitzien. "We gaan zo een toneelstukkie doen," is Robs verkaring.
Ze zeggen van niet.. en Rob weet ook meer... maar wat? we hebben allemaal geen ideequote:Op woensdag 14 september 2005 19:50 schreef Tourniquet het volgende:
Weten ze zelf ook niet waarom?
Ik weet het, ik weet hetquote:Op woensdag 14 september 2005 19:50 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hahaha Flugeltje meid relax, straks heb je nog een maagzweer! Er is nog niets gebeurd, maar Ralph en naatalie staat wél iets te gebeuren!
dat heb ik ook gehoord maar dat zou wel erg raar zijn als het echt een toneelstukje isquote:Op woensdag 14 september 2005 19:50 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet niet of dit al gepost is, maar dit staat op de BB site zelf
[..]
Rob toch weer?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:53 schreef lillymoon het volgende:
Wie moet er nu naar de dagboekkamer??
Ken het... zit hier vanuit Tilburg ook vakantie te vieren!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het![]()
Toen ik nog moest werken viel het allemaal wel mee, maar nu ik vakantie heb en we toch niet weggaan ben ik net een junkie die de hele dag door shotjes BB nodig heeft...
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:53 schreef EmjaY het volgende:
Kermis de kikkermoest er opeens weer aan denken
Op de streams is ie ook niet echt een sprankelfruitje hoor.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:55 schreef Knurkie het volgende:
Rikkert zal er wel uit gaan morgen die wordt alleen maar klagend neergezet op tv
nee maar de andere komen ook nog wel positief in beeld maar Rikkert alleen klagendquote:Op woensdag 14 september 2005 19:58 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Op de streams is ie ook niet echt een sprankelfruitje hoor.
Please laat ze een romantisch diner of zo krijgen.. Natte Lies' vriend wordt heeeeeeeeeeeeelemaal gekquote:
en dan die gozer 3 dagen het huis in als speciale verrassingquote:Op woensdag 14 september 2005 19:59 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Please laat ze een romantisch diner of zo krijgen.. Natte Lies' vriend wordt heeeeeeeeeeeeelemaal gek![]()
gelukkig kan ik vanachter mij pc prima tv kijkenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:00 schreef Maurisico het volgende:
Kheb thuis ook een STEM: Maurisico naar de voetbalkamer.... Maurisico naar de voetbalkamer....
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:00 schreef Maurisico het volgende:
Kheb thuis ook een STEM: Maurisico naar de voetbalkamer.... Maurisico naar de voetbalkamer....
geen studentenhuis.. Ik ga eea wel combineren vandaag.. ben nu wel erg benieuwd naar de opdracht van R en N!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tja, je moet natuurlijk wel je prioriteiten kennen....
(studentenhuis?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |