Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:04 schreef qu63 het volgende:
Groningen En dan gaat het vooral om de intro
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:15 schreef Yosomite het volgende:
Groningen, ik wou nog één ding zeggen.
Nee, ik ben het kwijt.
![]()
De verschrikkelijken uit het noorden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:13 schreef qu63 het volgende:
[[url=http://www.welzijnveere.nl/splash_03.gif]afbeelding][/url]
neem nog een Warriequote:Op woensdag 8 juni 2005 00:20 schreef ReCreative het volgende:
Blah, net een stukje gezien van 'God bestaat niet' maar ik vind het een groot zwaktebod van de RVU, die ik toch hoog had zitten. Nerveus camerawerk, VPRO-achtige quasi-provocerende clowneske setup... Snel slapen voordat ik sjagrijnig word.
alsjequote:Op woensdag 8 juni 2005 00:24 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Thanks.
*klok*klok*klok*klok*
En nu slapen.
gewoon mee posten!quote:
verzin dan een beterequote:
ik ga even een filmpje kijken, en jullie spammen een heel topic vol...! Zonder mij!quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:26 schreef qu63 het volgende:
verzin dan een betere
Of open zelf de volgende
welke was het dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:27 schreef Doffy het volgende:
[..]
ik ga even een filmpje kijken, en jullie spammen een heel topic vol...! Zonder mij!![]()
En ik deed ook niet eens mee.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:27 schreef Doffy het volgende:
[..]
ik ga even een filmpje kijken, en jullie spammen een heel topic vol...! Zonder mij!![]()
was ik het dan alleen?quote:
WTF!quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:38 schreef Yosomite het volgende:
Bij mij komt net de krant binnen. (NRC, supersnel!)
Zal minstens eind van de maand moeten worden voor mij financieel gezien, maar geef maar een gil als je in de buurt van Rotterdam bent.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:28 schreef miss_sly het volgende:
Ik kom echt niet, en ik begin het steeds jammerder te vinden
Snel een mini-meet dat ik wel kan?
De verschrikkelijken kwamen toch uit Friesland?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:20 schreef Yosomite het volgende:
[..]
De verschrikkelijken uit het noorden.
Dus dat hebben we op school verkeerd geleerd.
Ik leerde dat de verschrikkelijke Noormannen uit Denemarken en Noorwegen kwamen.
Nee. Ze komen uit Groningen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 06:40 schreef Alicey het volgende:
De verschrikkelijken kwamen toch uit Friesland?
Ik heb het ook gezien en vond de inhoud ok. De stukjes van Robbie Muntz hadden niet tussendoor gehoeven maar het interview van de Wint met de hersenonderzoeker Swaab (dacht ik) was interessant al wist ik veel al wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:20 schreef ReCreative het volgende:
Blah, net een stukje gezien van 'God bestaat niet' maar ik vind het een groot zwaktebod van de RVU, die ik toch hoog had zitten. Nerveus camerawerk, VPRO-achtige quasi-provocerende clowneske setup... Snel slapen voordat ik sjagrijnig word.
Ik was al niet van plan om 'm te gaan zien. Sterker nog, ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:46 schreef Doffy het volgende:
Mogguh gij zondaars!
Mag ik u allen de film 'Tarnation' van harte afraden?
Een uit video8-filmpjes gesneden, met een apple iMac in elkaar geflanst filmpje van een overal met een camera rondsjouwende homo die opgroeide zonder diens totaal verknipte psychotische moeder, en nu helemaal in de war is dat hij ook wordt zoals 'zij'. Die film is misschien prima als psychiatrische therapie, maar vermoei mij er niet mee. Zeker niet met zo'n toontje als 'ow ik ben homo en ik heb heel veel meegemaakt; hou van mij'quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik was al niet van plan om 'm te gaan zien. Sterker nog, ik heb er nog nooit van gehoord.Maar het was dus een kutfilm?
Het klinkt inderdaad weinig aantrekkelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:52 schreef Doffy het volgende:
Een uit video8-filmpjes gesneden, met een apple iMac in elkaar geflanst filmpje van een overal met een camera rondsjouwende homo die opgroeide zonder diens totaal verknipte psychotische moeder, en nu helemaal in de war is dat hij ook wordt zoals 'zij'. Die film is misschien prima als psychiatrische therapie, maar vermoei mij er niet mee. Zeker niet met zo'n toontje als 'ow ik ben homo en ik heb heel veel meegemaakt; hou van mij'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |