Nu helemaal [insert ruk-smilie]quote:
Het kan nog erger: als we een nieuwe router moeten en die mannen komen pas 17.45 dan zou dat dus betekenen dat ik pasquote:Op donderdag 14 april 2005 22:08 schreef Svensational het volgende:
Ze krijgt morgen nieuw internet, dus misschien is ze dan van 00.00 tot 17.45 niet online.En we gaan haar missen
Ik ook niet, scheelt weerquote:Op donderdag 14 april 2005 22:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nu kan ik vannacht niet meer slapen. Niet droog, iig.
Ja hoe vind je mn avataar,ik ben een onderzoek aan het doenquote:Op donderdag 14 april 2005 22:09 schreef Christine het volgende:
U had geroepen, spookje?
Ja ik vind 'm wel leukquote:Op donderdag 14 april 2005 22:15 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja hoe vind je mn avataar,ik ben een onderzoek aan het doen![]()
Ja, het schiet niet op.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:15 schreef Svensational het volgende:
Dit is het vierde ShowChat-topic vandaag
Ik vond de eerste van vandaag het leukstquote:Op donderdag 14 april 2005 22:15 schreef Svensational het volgende:
Ja, we gaan snel tegenwoordigquote:Op donderdag 14 april 2005 22:15 schreef Svensational het volgende:
Hee, kom op zeg, wat is dat nou?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:13 schreef Bupatih het volgende:
Zo, dat rijmen hebben we ook wel weer gehad.
Tijd voor wat anders
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja ik vind 'm wel leuk
Kom je ook op de meet?
Ik hou niet van zweepjes.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vond de eerste van vandaag het leukst![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, kom op zeg, wat is dat nou?
Nu al stoppen, dat is flauw
Dan mag je niet in onze Kinky groep! Tot nu toe:quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]si kuel oz tad fo tein teew ki raaM !netarp naag nerovetsrethca koo kjilruutan nak kI
.gnal taw neella truud nepyt teHquote:Op donderdag 14 april 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]si kuel oz tad fo tein teew ki raaM !netarp naag nerovetsrethca koo kjilruutan nak kI
Ik heb je al teruggemaildquote:Op donderdag 14 april 2005 22:18 schreef Dizer het volgende:
Christine, wat vond je van het concept van mijn site?
Yeah babyquote:Op donderdag 14 april 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan mag je niet in onze Kinky groep! Tot nu toe:
Members of the Kinky Basement
ZOWIEE
Zhenar
Christine
Dizer
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
.gnal taw neella truud nepyt teH
Ik kom weer terugquote:Op donderdag 14 april 2005 22:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een schrikopwekkende TT.
yrroSquote:Op donderdag 14 april 2005 22:26 schreef Christine het volgende:
Ik negeer de achteruitpraters
Maar het topic is zo niks meer aan
Dat was tijdelijk, heb weken met: Pappie! rondgeFOKtquote:Op donderdag 14 april 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
Dizer veranderd drie keer per dag zijn handtekening![]()
Ik weet het nog niet. Ik ben niet zo geinteresseerd in een orgie.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
Komt Tom ook op de meet?
Je komt gewoon, Tom. Je kent mij.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Ik ben niet zo geinteresseerd in een orgie.. En de datum is niet echt handig voor mij.
Oh ja.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:39 schreef QyRoZ het volgende:
Je komt gewoon, Tom. Je kent mij.
En ik ben tof. Toch?
Maken jullie foto's?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:46 schreef Christine het volgende:
Lee moesten wij nog oefenen voor de meet?
Ja, 'oefenen' kan nooit kwaadquote:Op donderdag 14 april 2005 22:46 schreef Christine het volgende:
Lee moesten wij nog oefenen voor de meet?
Oeh.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, 'oefenen' kan nooit kwaad [afbeelding]
Ik vind het heel mooi, lieverdquote:Op donderdag 14 april 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
Christy, wat vind je van de kleurencombinatie van mijn site?
Quelle site?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
Christy, wat vind je van de kleurencombinatie van mijn site?
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:51 schreef BVO het volgende:
Wat een kutTT..
Ik dus helemaal schrikken..
BB als in Big Brother? Moet je daar geen 21 voor zijn?quote:
Sjon de Mol zal BB en ER toch wel jarenlang uitmelken.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
Kom op BVO, zo'n kans krijg je maar 1 keer in je levenOf je wil vier jaar wachten
Vrijdagavond is leuk, Charmed en daarna LOSTquote:Op donderdag 14 april 2005 23:07 schreef Skaai het volgende:
Het is donderdagavond.
Welk tv programma heb ik gemist?
quote:
Nou per morgen dus, ik weet niet hoe strikt ze dat nemen..quote:Op donderdag 14 april 2005 23:26 schreef Svensational het volgende:
[..]Volgens mij gaan ze je echt niet afsluiten hoor.
Ze zeggen van wel dus ssssssstquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:02 schreef toetatoet het volgende:
Ik heet geen toeter
Ik zie er toch niet zo uit
[afbeelding]
En?quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:35 schreef Skaai het volgende:
Skaai B.
Dat klinkt bijna nog erger dan Mohammed B. of Ali B.
Is al veranderdquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:35 schreef Skaai het volgende:
Skaai B.
Dat klinkt bijna nog erger dan Mohammed B. of Ali B.
Nee, ik ben nog wakker. Hoezo?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:56 schreef Dizer het volgende:
Christine, slaap je al?
Hoi Toetaquote:
Nee dank je... Zoiets vind ik niet kunnenquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wil je wat van mijn vermoeidheid lenen?
Op de meet kom ik niet....heb het te drukquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoi Toeta
Denk je dat we elkaar ooit nog eens IRL zullen zien en dan wél elkaar aanspreken?
Kom je op de meet? Of op de diploma-uitreiking
Ik denk niet dat ik de diploma-uitreiking ga reddenquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:51 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Op de meet kom ik niet....heb het te druk
Hoop wel op de diploma-uitreiking te komen....moet ik nog wel ff hard doorwerken![]()
quote:
Das liefquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik de diploma-uitreiking ga redden
Maar dan zal ik er iig zijn voor mijn vriendinnetjes en voor jou
Heb je slecht geslapen dan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:02 schreef toetatoet het volgende:
[..]
nouhou...ik wil zo graag mn bedje in![]()
Nee te kort....quote:
Stel je niet aanquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Stel je niet aan
Ik ga even aankleden, en dan dokteren.
quote:Static kan zich niet langer vinden in het gevoerde beleid op het forum en wilde per direct op zwart dit is gehonoreerd.
Static heeft aan de wieg gestaan van SHO, een forum dat gaandeweg vorm en zeer zeker bestaansrecht kreeg.
Een forum dat dankzij goede moderatie goed liep en waar weinig bans vielen.
Er zit veel werk in een forumonderdeel van de grond te krijgen.
Er is nu een volwassen sub forum, en dankzij de inzet van static kan het subforum vast wel op eigen benen staan.
Maar jammer blijft het wel...
Dank je wel voor je tijd en inzet static!
Jij hebt dat toch nog nooit gezien?quote:
Ja, dat weet ik toch.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:05 schreef Svensational het volgende:
Ik ben weer in NL hoor BVO
Wees blij dat je het niet gedaan hebt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:05 schreef Christine het volgende:
De farm is wel grappig als er niks anders op is
Ik had me er bijna zelf voor opgegeven
Nou dan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:06 schreef Svensational het volgende:
1 keer
Scheelt weer, ik ben ook zo labiel als de pestquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Wees blij dat je het niet gedaan hebt..
Wat een labiele mensen daar.
Ellen gaat er volgende keer gewoon uitquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:13 schreef BVO het volgende:
DieEllen
had hem gekozen, Oscar koos toen Matthijs (waarom niet die
Bibi
??
.) en Matthijs won toen makkelijk.
Die Ellen is al helemaal zo.
Alleen de dierenquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:21 schreef Christine het volgende:
Blijft er nog wel iemand over dan op de farm
Dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:41 schreef BVO het volgende:
static is trouwens al de zoveelste in korte tijd die weggaat omdat 'ie zich niet kan vinden in het gevoerde beleid..
Het Fok! beleid, achter de schermen enzoquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:44 schreef timbob het volgende:
over welk beleid gaat het nu dan?
Het beleid achter de schermen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:44 schreef timbob het volgende:
over welk beleid gaat het nu dan?
Neuh.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:46 schreef Svensational het volgende:
BVO, ga jij solliciteren als de kans zich voordoet?
Ja en welk beleid dat is danquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:41 schreef BVO het volgende:
static is trouwens al de zoveelste in korte tijd die weggaat omdat 'ie zich niet kan vinden in het gevoerde beleid..
Lezenquote:
misschienquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Neuh.
Op zich zou ik bepaalde zaken in SHO (bv. de GTST topics) wel even goed aan willen pakken, maar voor de rest heb ik er geen tijd en zin genoeg voor.
En jij?.
Je maakt een goede kans denk ik. Je zou het ook wel goed doen, alleen heb ik het idee dat het moderatorschap een user niet leuker en een stuk saaier maakt.quote:
Moderator zijn is stom.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Je maakt een goede kans denk ik. Je zou het ook wel goed doen, alleen heb ik het idee dat het moderatorschap een user niet leuker en een stuk saaier maakt..
Daar heb je gelijk in, ik vond Tom_Tom- toe hij mod op SHO was echt een lulquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Je maakt een goede kans denk ik. Je zou het ook wel goed doen, alleen heb ik het idee dat het moderatorschap een user niet leuker en een stuk saaier maakt..
Nu niet meer dan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik vond Tom_Tom- toe hij mod op SHO was echt een lul
quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:16 schreef Skaai het volgende:
Ik word trouwens gesandwiched door BVO en Babette21.
psst...Het is Dizerquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:16 schreef Skaai het volgende:
Ik word trouwens gesandwiched door BVO en Babette21.
Ik moet zo Bhagwanbali bellen HEEELP CHRISTINE!!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:34 schreef Christine het volgende:
Dizer, waar had je me vannacht voor nodig?
Vast niks ergsquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:34 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ik moet zo Bhagwanbali bellen HEEELP CHRISTINE!!!
Evelien is een week met school op Ibiza en komt morgen terug.quote:
hahaquote:
Naja, misschien moet je het vandaag of maandag herkansen... zoiets??quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:53 schreef toetatoet het volgende:
ja maar waarom zegt Bhagwan dan dat ik hem moet SPOED terug moet bellen, en dat tot 2 keer toe...vind het maar eng
Als het vandaag moet heb ik al een probleem....dat wordt dan 10x niks...maarja gaat wel goed komen hoop ikquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Naja, misschien moet je het vandaag of maandag herkansen... zoiets??
Zal wel goed komen johquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:00 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Als het vandaag moet heb ik al een probleem....dat wordt dan 10x niks...maarja gaat wel goed komen hoop ik
Nu zit ik te twijfelen of ik dadelijk een gezonde boterham met ham ga eten, of een patatje oorlogquote:
Tis koud hierquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
Sven tha man.... back in townhoe'st ermee?!?
mja dat waarschijnlijk ook haha.... maar 't gaat op zich wel goed hoor, zit nog steeds op gemiddeld 1 in de twee weken ofzo... een kleine inhaalslag kan dus geen kwaad...quote:
koud? nee joh, valt best mee... maar wél nat....quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:06 schreef Svensational het volgende:
Tis koud hierEn ik had gister spierpijn van 5km fietsen
ik wens niet gestoord te worden...quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:10 schreef Christine het volgende:
Ok, misschien zie ik je vanavond nog wel dan
haha hebbie straks ook 'n vette bekquote:Ik heb toch maar de frituurpan aangezet nu
oh dan kom ik wel bij jou etenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:10 schreef Christine het volgende:
Ok, misschien zie ik je vanavond nog wel dan
Ik heb toch maar de frituurpan aangezet nu
Gezelligquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:12 schreef toetatoet het volgende:
[..]
oh dan kom ik wel bij jou eten
Dan kunnen we eindelijk IRL met elkaar praten...als we dat durven![]()
Ja ik ren wel ff naar je toe (geen idee waar je woont maar goed)quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Gezellig
Kan je er binnen een kwartier zijn? De patat zit er al in
ow ja? met wie dan?!??quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:13 schreef Christine het volgende:
Oh, gaan we op die toer
Ik ben toch met veel leuker gezelschap
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:23 schreef Christine het volgende:
Ah ik ga met een vriend naar een cabaretshow
Slettebakken komt daarna thuis wel, of anders morgen
Nou vertelquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Op zich zou ik bepaalde zaken in SHO (bv. de GTST topics) wel even goed aan willen pakken...
weet 't lekker welquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:19 schreef toetatoet het volgende:
(geen idee waar je woont maar goed)
Ja, dagelijks... ik zwaai altijd ook even terugquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet 't lekker wel![]()
rij er elke dag langs.... heb je me al zien zwaaien?
waar?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:23 schreef Christine het volgende:
Ah ik ga met een vriend naar een cabaretshow
ja da's te makkelijk...quote:Slettebakken komt daarna thuis wel, of anders morgen
Ik ga naar Delfts Blok in Diligentiaquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
waar?
[..]
ja da's te makkelijk...
ik moet m'n prooi eerst nog zien te vinden, jij weet bij voorbaat al wie of wat...
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:52 schreef Christine het volgende:
[..]
En mijn prooi staat nog niet vast... misschien kom ik wel een leukere prooi tegen onderweg
Ikquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:58 schreef PeRi het volgende:
Wat is dat eigenlijk met die TT enzo? Praat me eens bij?
Ze krijgt vandaag Chello.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:58 schreef PeRi het volgende:
Wat is dat eigenlijk met die TT enzo? Praat me eens bij?
leuk!!quote:
ik blaat wel over 'n prooi, maar 't is al 'n wonder als ik de kroeg levend bereik....quote:En mijn prooi staat nog niet vast... misschien kom ik wel een leukere prooi tegen onderweg
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
ah dan wordt ze dus alweer genaaid
Heb je zulke wilde plannen dan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:08 schreef babette21 het volgende:
ik blaat wel over 'n prooi, maar 't is al 'n wonder als ik de kroeg levend bereik....
De GTST topics zijn de laatste tijd bijvoorbeeld ontzéttend verbaggerd.quote:
GTST is ook enorm verbaggerd, dus die topics zijn een logisch vervolg.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:22 schreef BVO het volgende:
De GTST topics zijn de laatste tijd bijvoorbeeld ontzéttend verbaggerd.
Dat is zo ja.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
GTST is ook enorm verbaggerd, dus die topics zijn een logisch vervolg..
Het komt ooit nog wel eens goed met je, Bob.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:28 schreef BVO het volgende:
LA Song is idd een erg mooi nummer..
En nu ga ik naar de kapper.
quote:
quote:Ik denk nog vaak aan hoe het toen begon.
Wat ook komt we slaan er ons wel door .
Maar als de vlinders sterven in je schoot.
We lagen arm in arm in het gras onder de zon.
Maar we wisten allebei er komt een tijd.
Die zwaar en moeilijk wordt.
Want de passie raak je kwijt .
En ik zei we vechten en we gaan ervoor.
Dan rijst de levensgrote vraag is de liefde minder groot?
En het sprookje van de prins op 't witte paard.
Is veel te vroeg voorbij.
Als de passie is bedaard.
Het doet pijn maar geef jezelf een nieuwe kans.
Alleen dan krijgt je leven weer wat glans.
Refrein:
Dus droog je tranen ook al heb je veel verdriet.
Je kan treuren net als ik maar 't helpt ons niet.
Droog je tranen ook al heb je veel verdriet.
Het leven gaat door.
Je begint weer van voor.
Er ligt vast wel iets moois in 't verschiet .
Het is nu donker, buiten is het stil.
Ik stel me weer de vraag is het dit nu wat ik wil.
Dit duurt duizend keer langer dan ik dacht.
Wat passioneel begint.
Heb je zelden in je macht.
En helaas ik wil wel maar ik kan het niet.
Is het dwaas dat ik jou daarom verliet .
(Refrein)
Het doet pijn maar geef jezelf een nieuwe kans.
Na een tijd krijgt je leven weer wat glans.
(Refrein
Of je nog naar mijn site wou kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:34 schreef Christine het volgende:
Dizer, waar had je me vannacht voor nodig?
Altijd heb ik je lief vind ik veelquote:
Ze zijn allemaalquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Altijd heb ik je lief vind ik veel-er.
Kan best kloppen hoor. Ik had het van een of andere sitequote:Op vrijdag 15 april 2005 14:34 schreef babette21 het volgende:
Passie![]()
edit: maar de songtekst klopt niet helemaal, zinnen staan door elkaar...
Ben nog bezig geweest vannachtquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, ik had één of ander kinky voorstel verwacht
Maar ik had je toch gemaild over je site?
Ooooh yeah baby..quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zie het... wat een kinky mailtje zeg
Jij bent al bezwangerdquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:55 schreef babette21 het volgende:
* krijgt nooit kinky mailtjes van Diz....
Kijk, Christine krijgt kinky mailtjes, jij hebt mijn kinkyness thuisquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:55 schreef babette21 het volgende:
* krijgt nooit kinky mailtjes van Diz....
Zooo, wat een avaterquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kijk, Christine krijgt kinky mailtjes, jij hebt mijn kinkyness thuis![]()
Kijk, daarom ben ik single gewordenquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kijk, Christine krijgt kinky mailtjes, jij hebt mijn kinkyness thuis![]()
IMO één van de mooiste scenes uit Band Of Brothers... klimt jankend uit zijn schuttersputje en roept keihard MEDIC en dan stort ie in.. Zoooo mooi gewoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |