Naja, misschien moet je het vandaag of maandag herkansen... zoiets??quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:53 schreef toetatoet het volgende:
ja maar waarom zegt Bhagwan dan dat ik hem moet SPOED terug moet bellen, en dat tot 2 keer toe...vind het maar eng
Als het vandaag moet heb ik al een probleem....dat wordt dan 10x niks...maarja gaat wel goed komen hoop ikquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Naja, misschien moet je het vandaag of maandag herkansen... zoiets??
Zal wel goed komen johquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:00 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Als het vandaag moet heb ik al een probleem....dat wordt dan 10x niks...maarja gaat wel goed komen hoop ik
Nu zit ik te twijfelen of ik dadelijk een gezonde boterham met ham ga eten, of een patatje oorlogquote:
Tis koud hierquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
Sven tha man.... back in townhoe'st ermee?!?
mja dat waarschijnlijk ook haha.... maar 't gaat op zich wel goed hoor, zit nog steeds op gemiddeld 1 in de twee weken ofzo... een kleine inhaalslag kan dus geen kwaad...quote:
koud? nee joh, valt best mee... maar wél nat....quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:06 schreef Svensational het volgende:
Tis koud hierEn ik had gister spierpijn van 5km fietsen
ik wens niet gestoord te worden...quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:10 schreef Christine het volgende:
Ok, misschien zie ik je vanavond nog wel dan
haha hebbie straks ook 'n vette bekquote:Ik heb toch maar de frituurpan aangezet nu
oh dan kom ik wel bij jou etenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:10 schreef Christine het volgende:
Ok, misschien zie ik je vanavond nog wel dan
Ik heb toch maar de frituurpan aangezet nu
Gezelligquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:12 schreef toetatoet het volgende:
[..]
oh dan kom ik wel bij jou eten
Dan kunnen we eindelijk IRL met elkaar praten...als we dat durven![]()
Ja ik ren wel ff naar je toe (geen idee waar je woont maar goed)quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Gezellig
Kan je er binnen een kwartier zijn? De patat zit er al in
ow ja? met wie dan?!??quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:13 schreef Christine het volgende:
Oh, gaan we op die toer
Ik ben toch met veel leuker gezelschap
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:23 schreef Christine het volgende:
Ah ik ga met een vriend naar een cabaretshow
Slettebakken komt daarna thuis wel, of anders morgen
Nou vertelquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Op zich zou ik bepaalde zaken in SHO (bv. de GTST topics) wel even goed aan willen pakken...
weet 't lekker welquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:19 schreef toetatoet het volgende:
(geen idee waar je woont maar goed)
Ja, dagelijks... ik zwaai altijd ook even terugquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet 't lekker wel![]()
rij er elke dag langs.... heb je me al zien zwaaien?
waar?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:23 schreef Christine het volgende:
Ah ik ga met een vriend naar een cabaretshow
ja da's te makkelijk...quote:Slettebakken komt daarna thuis wel, of anders morgen
Ik ga naar Delfts Blok in Diligentiaquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
waar?
[..]
ja da's te makkelijk...
ik moet m'n prooi eerst nog zien te vinden, jij weet bij voorbaat al wie of wat...
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:52 schreef Christine het volgende:
[..]
En mijn prooi staat nog niet vast... misschien kom ik wel een leukere prooi tegen onderweg
Ikquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:58 schreef PeRi het volgende:
Wat is dat eigenlijk met die TT enzo? Praat me eens bij?
Ze krijgt vandaag Chello.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:58 schreef PeRi het volgende:
Wat is dat eigenlijk met die TT enzo? Praat me eens bij?
leuk!!quote:
ik blaat wel over 'n prooi, maar 't is al 'n wonder als ik de kroeg levend bereik....quote:En mijn prooi staat nog niet vast... misschien kom ik wel een leukere prooi tegen onderweg
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
ah dan wordt ze dus alweer genaaid
Heb je zulke wilde plannen dan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:08 schreef babette21 het volgende:
ik blaat wel over 'n prooi, maar 't is al 'n wonder als ik de kroeg levend bereik....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |