Of je nog naar mijn site wou kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:34 schreef Christine het volgende:
Dizer, waar had je me vannacht voor nodig?
Altijd heb ik je lief vind ik veelquote:
Ze zijn allemaalquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Altijd heb ik je lief vind ik veel-er.
Kan best kloppen hoor. Ik had het van een of andere sitequote:Op vrijdag 15 april 2005 14:34 schreef babette21 het volgende:
Passie![]()
edit: maar de songtekst klopt niet helemaal, zinnen staan door elkaar...
Ben nog bezig geweest vannachtquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, ik had één of ander kinky voorstel verwacht
Maar ik had je toch gemaild over je site?
Ooooh yeah baby..quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zie het... wat een kinky mailtje zeg
Jij bent al bezwangerdquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:55 schreef babette21 het volgende:
* krijgt nooit kinky mailtjes van Diz....
Kijk, Christine krijgt kinky mailtjes, jij hebt mijn kinkyness thuisquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:55 schreef babette21 het volgende:
* krijgt nooit kinky mailtjes van Diz....
Zooo, wat een avaterquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kijk, Christine krijgt kinky mailtjes, jij hebt mijn kinkyness thuis![]()
Kijk, daarom ben ik single gewordenquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kijk, Christine krijgt kinky mailtjes, jij hebt mijn kinkyness thuis![]()
IMO één van de mooiste scenes uit Band Of Brothers... klimt jankend uit zijn schuttersputje en roept keihard MEDIC en dan stort ie in.. Zoooo mooi gewoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |