quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:23 schreef Christine het volgende:
Ah ik ga met een vriend naar een cabaretshow
Slettebakken komt daarna thuis wel, of anders morgen
Nou vertelquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Op zich zou ik bepaalde zaken in SHO (bv. de GTST topics) wel even goed aan willen pakken...
weet 't lekker welquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:19 schreef toetatoet het volgende:
(geen idee waar je woont maar goed)
Ja, dagelijks... ik zwaai altijd ook even terugquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet 't lekker wel![]()
rij er elke dag langs.... heb je me al zien zwaaien?
waar?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:23 schreef Christine het volgende:
Ah ik ga met een vriend naar een cabaretshow
ja da's te makkelijk...quote:Slettebakken komt daarna thuis wel, of anders morgen
Ik ga naar Delfts Blok in Diligentiaquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
waar?
[..]
ja da's te makkelijk...
ik moet m'n prooi eerst nog zien te vinden, jij weet bij voorbaat al wie of wat...
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:52 schreef Christine het volgende:
[..]
En mijn prooi staat nog niet vast... misschien kom ik wel een leukere prooi tegen onderweg
Ikquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:58 schreef PeRi het volgende:
Wat is dat eigenlijk met die TT enzo? Praat me eens bij?
Ze krijgt vandaag Chello.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:58 schreef PeRi het volgende:
Wat is dat eigenlijk met die TT enzo? Praat me eens bij?
leuk!!quote:
ik blaat wel over 'n prooi, maar 't is al 'n wonder als ik de kroeg levend bereik....quote:En mijn prooi staat nog niet vast... misschien kom ik wel een leukere prooi tegen onderweg
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
ah dan wordt ze dus alweer genaaid
Heb je zulke wilde plannen dan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:08 schreef babette21 het volgende:
ik blaat wel over 'n prooi, maar 't is al 'n wonder als ik de kroeg levend bereik....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |