Ellen gaat er volgende keer gewoon uitquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:13 schreef BVO het volgende:
DieEllen
had hem gekozen, Oscar koos toen Matthijs (waarom niet die
Bibi
??
.) en Matthijs won toen makkelijk.
Die Ellen is al helemaal zo.

Alleen de dierenquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:21 schreef Christine het volgende:
Blijft er nog wel iemand over dan op de farm

Dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:41 schreef BVO het volgende:
static is trouwens al de zoveelste in korte tijd die weggaat omdat 'ie zich niet kan vinden in het gevoerde beleid..

Het Fok! beleid, achter de schermen enzoquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:44 schreef timbob het volgende:
over welk beleid gaat het nu dan?

Het beleid achter de schermen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:44 schreef timbob het volgende:
over welk beleid gaat het nu dan?

Neuh.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:46 schreef Svensational het volgende:
BVO, ga jij solliciteren als de kans zich voordoet?

Ja en welk beleid dat is danquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:41 schreef BVO het volgende:
static is trouwens al de zoveelste in korte tijd die weggaat omdat 'ie zich niet kan vinden in het gevoerde beleid..

Lezenquote:

misschienquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Neuh.
Op zich zou ik bepaalde zaken in SHO (bv. de GTST topics) wel even goed aan willen pakken, maar voor de rest heb ik er geen tijd en zin genoeg voor.
En jij?.

Je maakt een goede kans denk ik. Je zou het ook wel goed doen, alleen heb ik het idee dat het moderatorschap een user niet leuker en een stuk saaier maakt.quote:

Moderator zijn is stom.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Je maakt een goede kans denk ik. Je zou het ook wel goed doen, alleen heb ik het idee dat het moderatorschap een user niet leuker en een stuk saaier maakt..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |