Wat goed,gefeliciteerd! Ik ook de 17equote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:27 schreef D-Mon het volgende:
Ik was nooit erg actief in deze reeks, maar 17 juni heb ik mijn rijbewijs gehaald!
Gefeliciteerd allemaalquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:35 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat goed,gefeliciteerd! Ik ook de 17ePrachtige dag
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:30 schreef Purdey het volgende:
@House: Ik weet het..Het werd tijdMuse,alles gaat lekkerder/beter met muziek.Vooral zulke muziek
Muse,Radiohead,Placebo,Volbeat,Green Day..Stofzuigen gaat dan ook ineens een stuk snellerquote:
Smaak heb jequote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Muse,Radiohead,Placebo,Volbeat,Green Day..Stofzuigen gaat dan ook ineens een stuk sneller![]()
Alleen jammer dat er in de auto van paps een zeer bejaarde radio zit.Voor casettebandjes nog![]()
Wat een nostalgie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:04 schreef Kimpossible het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:23 schreef Purdey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:23 schreef Lammmetje het volgende:
Iemand moet mijn rijbewijs afpakken. Ik heb vandaag 30 km gereden zonder de handrem eraf te halen (inclusief snelweg). En ik me maar afvragen waarom de auto zo vaag deed![]()
[..]Serieus 30 kmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan moeten wij,van het FokForum er indd over na gaan denken of jij je rijbewijs wel waard bent
Lam toch,dat rijdt toch voor geen meter?
Piept er ook niks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:53 schreef Purdey het volgende:
[..]
Serieus 30 kmDan moeten wij,van het FokForum er indd over na gaan denken of jij je rijbewijs wel waard bent
Lam toch,dat rijdt toch voor geen meter?
Piept er ook niks?
Nee, er piepte niets! Dat is het kutte eraan. Er brandt alleen een stom lampje, maar daarvoor moet ik mezelf helemaal uitstrekken, plus de zon scheen erop, dus je ziet het voor geen meter. Ik kwam erachter toen ik de auto parkeerde en de handrem omhoog wilde halen. En toen dacht ik 'goh, hij zit er al opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... oooohh shiiittt
![]()
'
En hij rijdt gewoon normaal met een handrem erop. Het enige wat je eraan merk is dat de auto als een malloot gaat trillen als je 120+ rijdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat 't per auto verschilt, in "mijn" rijlesauto ging de boel piepen, en trok ie daarnaast merkbaar langzamer op.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:59 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Nee, er piepte niets! Dat is het kutte eraan. Er brandt alleen een stom lampje, maar daarvoor moet ik mezelf helemaal uitstrekken, plus de zon scheen erop, dus je ziet het voor geen meter. Ik kwam erachter toen ik de auto parkeerde en de handrem omhoog wilde halen. En toen dacht ik 'goh, hij zit er al op... oooohh shiiittt
![]()
'
En hij rijdt gewoon normaal met een handrem erop. Het enige wat je eraan merk is dat de auto als een malloot gaat trillen als je 120+ rijdt
Ik heb 4 weken geleden een voetblessure opgelopen waardoor ik dus 3 weken lang op de bank zat. Tegen die tijd was de wachttijd bij het CBR vanwege de vakantie al flink opgelopen. De wachttijd is nu een week of 4, maar omdat ik op dat moment niet vrij kan krijgen op mijn werk vanwege vakantie moet het dus er na. In die week daar weer na gaat echter mijn instructeur op vakantie. Ik heb dus een window van 4 dagen om af te kunnen rijden en in die window is nu een datum gepland gelukkig. Wel even wachten, maar het is niet anders.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:26 schreef Purdey het volgende:
[..]
Goed om te horen TwiFight! (Of eigenlijk lezen)
Kon je niet eerder afrijden,of wilde je instructeur nog niet eerder? De tijd maakt niet uit,je hebt alleen kans in een file stil te komen staan,en dat is juist goed! Hoe minder je rijd,hoe minder je de tijd,hoe minder fouten je maakt
Dat is een goede Daniël,dat is een beetje doodgebloed volgens mij.We moeten weer plannen gaan makenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de plannen voor de meet?
Ja hoor Purdey(je hebt je rijbewijs sinds 17 juni zie ik in de OP, gefeliciteerd)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:00 schreef Purdey het volgende:
@Lammetje: Maar de handrem was er zeker wel bijna af? Op een paar tandwielen na? Want als ie er nog helemaal op had gezeten had dat ding doorgebrand hoor..Zeker na 30 kmDan nog blijft het een hilarisch verhaal
![]()
[..]
Dat is een goede Daniël,dat is een beetje doodgebloed volgens mij.We moeten weer plannen gaan maken
Weet trouwens iemand hoe het zit met verzekeringen en in andermans auto rijden? Mijn pa is namelijk bang en niet geheel onterecht,mezelf kennende dat ik zn auto in elkaar rijdEn nu vraagt ie zich af hoe dat zit met de verzekering.Keert die dan wel uit,als ik in die auto rijdt?
Geef dan wel op dat jij de regelmatige bestuurster bent, maakt voor de premie niet uit maar kan je in geval van een ongeluk heel veel gezeik schelen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:07 schreef Purdey het volgende:
Is wel een goed idee trouwens,om een eigen auto ook op zijn naam te verzekeren! Ga zo waanzinnig veel schelen
Hmmm, zouden ze dat wel toelaten?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geef dan wel op dat jij de regelmatige bestuurster bent, maakt voor de premie niet uit maar kan je in geval van een ongeluk heel veel gezeik schelen.
Dat maakte dus juist het verschil bij mij tussen 40 per maand en 70 per maand!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geef dan wel op dat jij de regelmatige bestuurster bent, maakt voor de premie niet uit maar kan je in geval van een ongeluk heel veel gezeik schelen.
Dat lijkt me zo kut,dat je hebt bijgedragen aan iemand zn falenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:30 schreef Smaharba het volgende:
Ik stak vandaag over op een zebrapad toen er een examenauto langs reedHij kreeg een ingreep en is denk ik gezakt (ik kende die examinator).
Eigen schuld..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:33 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo kut,dat je hebt bijgedragen aan iemand zn falen
Ik had al zitten zoeken in WGRquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:33 schreef twiFight het volgende:
Zeker relevant hoor, deze discussie, maar misschien kunnen jullie beter een topic in Werk Geldzaken en Recht openen als je echt nuttige antwoorden wilt hebben. Daar zitten wat meer mensen met ervaring, zeg maar.
Dikke bult ja,en geen rijbewijs..Maar evengoed rot voor die jongen/dat meisjequote:
Maar hoe komen ze er ooit achter dat jij de regelmatige bestuurder bent?quote:Op zondag 27 juni 2010 11:13 schreef singlemetkids het volgende:
ik ken veel jongeren die een eigen auto hebben die gewoon op hun ouders naam verzekerd is. Scheelt gewoon teveel geld maar je kan er ontzettend door in de problemen komen.
Als je een ongeluk veroorzaakt wordt er altijd gekeken of je de eigenaar en de regelmatige bestuurder van de auto bent. Als je dat niet bent wordt er (vooral bij letselschade) onderzoek gedaan om na te gaan of jij niet degene bent van wie de auto feitelijk is.
Letselschade advocaten enz zijn wat dat betrefd ook niet de domste. En verzekeraars ook niet. Mochten ze erachter komen dat jij het meeste in die auto rijdt keert de verzekering niet uit, kom jij op een zwarte lijst ivm fraude enz enz.
Zoek maar op op google.
Ik kan het me wel voorstellen dat mensen de auto laten verzekeren door hun ouders, de premies voor jongeren zijn gigantisch hoog , Maar je moet wel nadenken over de mogelijke gevolgen.
Wat dacht je van dat die auto altijd bij jou voor de deur staat ipv bij je ouders.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar hoe komen ze er ooit achter dat jij de regelmatige bestuurder bent?
En hoe willen ze dat precies gaan bewijzen?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:53 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat die auto altijd bij jou voor de deur staat ipv bij je ouders.
Edit: laat maar..quote:Op zondag 27 juni 2010 12:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar hoe komen ze er ooit achter dat jij de regelmatige bestuurder bent?
Dan laat je iets weten aan de verzekering en laat je dat wijzigen???quote:Op zondag 27 juni 2010 16:53 schreef twiFight het volgende:
Hoe zit dat dan bij partners. Stel mijn vriendin (heeft al rijbewijs) koopt een auto en laat 'm op haar naam verzekeren. Vervolgens krijg ik een baan 50 km hier vandaan en ik blijk 80% van de tijd in die auto te rijden. Dan rij ik verreweg het meest, maar dat is verre van fraude.
Ah oke.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Bij mij werd een uur vóór de TTT ingeroosterd en de TTT zelf gewoon als TTT. Ging niet van m'n uren af.
Ik heb ook gewoon een uur moeten betalen.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:29 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ah oke.
Bij mij hebben ze het als 1 uur gerekend maar het kost wel 2 uur(qua lessen die ze anders hadden kunnen geven althans) en daar stond eerst een andere leerling die ze hebben geschraptvage gasten..maarjah..ik weet niet..misschien dat ik er toch over begin
heb niet zo`n super goede band met mn instructeur haha.
Hm oke. Maar ik heb toch een pakket?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:32 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon een uur moeten betalen.
Let wel dat je een uur of zelfs langer gebruik maakt van de auto, dus is het niet meer dan logisch dat je hier óók voor betaald, hoe lullig het ook klinkt.
Je betaald voor een uur, de instructeur, de auto enz. enz.
Oeh,ben benieuwd!! Als het goed is ben je al klaar met rijden!quote:Op maandag 28 juni 2010 07:36 schreef TheGloaming het volgende:
Wordt zometeen opgehaald (8 uur) voor het rijexamen om 8:55. Heb slecht geslapen (mede door het weer maar zou liegen als het ook niet een beetje door de spanning komt) maar ga er gewoon voor.
Laatste les ging helemaal niet goed. Moest weer rijden met de TomTom en dat ding kent echt de helft van de wegen in Den Bosch niet lijkt wel....
Maar ik blijf er vertrouwen in houden
Gefeliciteerdquote:Op maandag 28 juni 2010 12:31 schreef TheGloaming het volgende:
Geslaagd!![]()
Weet het nu al een paar uur maar moest nog even langs het gemeentehuis om het aan te vragen.![]()
Toen ik bij het CBR aankwam kwam de instructeur erachter dat ik dezelfde persoon had als bij de TTTDat hoeft niet veel te betekenen maar omdat hij de vorige keer wel veel had aan te merken zag ik de bui al hangen.
Verder was het geen moeilijke rit. Veel op voorrangswegen gereden en stukje snelweg heb ik niet hoeven invoegen omdat de invoegstrook meteen overging op een uitvoegstrook. 1 doorstroom fout gemaakt (zelfde als de vorige keer dus kreeg daar wel een opmerking over). Dacht toen zelf al dat die fout me niet vergeven zou worden. Hij wou me ook nog in het centrum laten rijden maar de brug stond open dus gingen we daar niet heen![]()
Belangrijkste opmerking is dat ik wat meer moet durven te rijden. Dus gewoon gaan en niet zoveel twijfelen en beter op de doorstroming letten.
Maar geslaagd is geslaagd dus ik ben blij
Wat heerlijk voor je Kim!! Dit moet je ook hebben,een compliment kan zoveel doen voor je zelfvertrouwen!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:51 schreef Kimpossible het volgende:
Gefeliciteerd TheGloaming!
M'n rijles ging ge-ni-aal!Quote:'Goh, je rijdt als of je je rijbewijs al hebt joh'. Dat móet wel een compliment zijn
. Echt heerlijk gereden, heel ontspannen, snelweg, stad, geen problemen. Trek vlot op, lekker doorkarren. Pff. M'n vertrouwen groeit langzaam, maar ik durf nog steeds niet te hopen. Dat komt wel als ik hem heb ofzo. Haha.
Succes! Waar precies? Ik had hem 2 weken terug ongeveer, best eenvoudigquote:
van Buuren in Pijnacker.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:22 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Succes! Waar precies? Ik had hem 2 weken terug ongeveer, best eenvoudig
Mooi :-)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:45 schreef EvilWasp het volgende:
Ik heb nu een paar weken m'n rijbewijs en gister maakte mijn linkerhand een beweging naar beneden toen ik op de fiets linksaf wilde slaan![]()
Theorie cursussen volgen is niet verplicht gesteld door het CBR. Ik weet niet hoe je rijschool in zijn voorwaarden heeft staan dat je aan alles mee moet werken om "binnen het pakket" te blijven, maar ik zou ervan uitgaan dat het niet verplicht is.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:51 schreef Blistering het volgende:
Ik baal wel fucking hard, heb vandaag en morgen weer die pauper cursussen bij m'n rijschool van 19:00 tot 22:00. Mis ik dus godverdomme Brazilië én Spanje de dag erna.
En dat terwijl ik er echt 0,0 leer. Je krijgt uitleg over situaties en je moet proef-examens maken. Allemaal dingen die ik thuis kan doen.
Man man, wat baal ik zeg... Als ik nou 'ns wist of het verplicht was. Anders maak ik gewoon lekker thuis die toetsen en oefen ik en doe ik gewoon op 6 Juli examen. Die proef-examens die ik daar krijg heb ik hier ook gewoon op m'n pc staan..
Veel succes TheGloaming!
Op verkeerde weghelft na een bocht? Had ik eerst ook een paar keer, komt doordat je niet scherp genoeg instuurt of te hard de bocht neemt. Heb het zelf ook wel eens gehad dat ik in een bocht gaar over m'n schouder ging kijken, stuurde ik ongemerkt de auto weer recht.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:51 schreef Dubish het volgende:
Mijn rijles vandaag ging ook zeer slecht, ik gaf geen voorrang meerdere keren. Kwam op de verkeerde weghelft terecht, gewoon zeer veel fouten, me rijinstructeur vroeg al, wat is er aan de hand met jouw vandaag? te warm in de auto misschien?!!
Donderdag beter!!
Jep, gaat heel lekkerquote:Op maandag 28 juni 2010 13:52 schreef Blackviper het volgende:
[..]
van Buuren in Pijnacker.
En gaat best eenvoudig ja. Heb maar 1 proefles gehad en begin dan nu pas 10 juli.
Nu nog even blokken voor theorie. Is al weer paar jaar geleden.
Inmiddels bezig met AVD?
Mwah.....ja.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:25 schreef Lodewijkvdb het volgende:
[..]
Het was wel een beetje op het randje he?
Aahh heerlijk, daar droom ik elke dag overquote:Op maandag 28 juni 2010 19:47 schreef Maxco het volgende:
Zo, eindelijk zonder instructeur rijden! Pasje was natuurlijk met spoed aangevraagd
Heerlijk
Mja ivm met al de feestdagen en vrije dagen die na mijn aanvraag kwamen zou ik drie (!) weken hadden moeten wachten op mijn pasje. Daarom had ik hem met spoed aangevraagd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:17 schreef twiFight het volgende:
spoed is ook meer als je vergeten bent je rijbewijs te verlengen, en je hebt 'm nodig voor je werk (chauffeur, klantenbezoek, huisarts, etc).
Eerlijk gezegd vind ik het allemaal wat overdreven gedrag hier, met die spoed. Je doet het al minimaal 18 jaar zonder dat ding, een week extra kan ook wel. En als je graag wilt rijden dan vraag je gewoon nadat je dat pasje hebt of je een auto kunt lenen, want dan staat hij ook nog wel voor de deur.
"Eindelijk"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:02 schreef labbit het volgende:
*Meld*
Over 30 minuten m'n 13e rijles, gaat wel aardig tot nu toe. Hoop dat ie na 12 lessen van 1,5 uur eindelijk een keer over een examen of iig tussentijdse toets begint
Nou, als je ouders al bijvoorbeeld 2 autos hebben ?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:54 schreef mstr het volgende:
[..]
En hoe willen ze dat precies gaan bewijzen?
Ahh Kim toch,en ik had zo gehoopt dat het goed ging! Misschien had je vanmorgen beter niet kunnen gaan rijden? Had je lekker uit kunnen slapen,en rustig vanmiddag richting examen kunnen gaan.Probeer lekker te relaxen,en neem de dingen die fout gingen nog eens door,en verzin er een oplossing voor.Misschien is het handig om bepaalde verkeerssituaties even te bedenken,en na te lopen hoe ze moeten.Hou je rustig,en maak jezelf niet gek! Je kunt het Kim!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:56 schreef Kimpossible het volgende:
Zo goed als het gister ging, zo kut ging het zonet.. Ik ben bangKutzenuwen.
Een slechte generale is een goede uitvoering!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:56 schreef Kimpossible het volgende:
Zo goed als het gister ging, zo kut ging het zonet.. Ik ben bangKutzenuwen.
Goede tip, zelf gister ook gedaan. Ik kwam tot de conclusie dat ik mijn fouten had kunnen voorkomen door beter vooruit te kijken en te voorspellen wat andere weggebruikers gaan doen, dus dat heb ik vandaag gedaanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ahh Kim toch,en ik had zo gehoopt dat het goed ging! Misschien had je vanmorgen beter niet kunnen gaan rijden? Had je lekker uit kunnen slapen,en rustig vanmiddag richting examen kunnen gaan.Probeer lekker te relaxen,en neem de dingen die fout gingen nog eens door,en verzin er een oplossing voor.Misschien is het handig om bepaalde verkeerssituaties even te bedenken,en na te lopen hoe ze moeten.Hou je rustig,en maak jezelf niet gek! Je kunt het Kim!!
Suck je echt of wil hij gewoon meer verdienen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:53 schreef Blistering het volgende:
Wat een klote zooi zeg. Net 2 uur lessen gehad, en ik vond het echt goed gaan. Sturen, kijken, schakelen etc ging echt wel lekker opzich. Dus ik zeg aan het einde van de les tegen m'n instructeur dat ik het wel goed vond gaan, zegt ie ''Ja, maar je hebt er wel weinig gevoel voor''. Dus ik zeg ook, niet echt positief he. ''Nee, maar langzaam gaat het beter en beter''. 15de les gehad.
Zo was al m'n blijdschap wel in 1 klap verdwenen dus.
Nee, maar blijkbaar verwacht hij meer progressie ofzo..Weet het ook niet. Om het geld hoeftie het niet te laten, heb pas al 1250 euro mogen overmakenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:56 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Suck je echt of wil hij gewoon meer verdienen?
Hoe lang zijn je lessen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:53 schreef Blistering het volgende:
Dus ik zeg ook, niet echt positief he. ''Nee, maar langzaam gaat het beter en beter''. 15de les gehad.
50 minuten per les, heb nu 5 weken lang 2 lessen achter elkaar gehad op Dinsdag. a.s. Donderdag heb ik weer een keer een losse les, misschien is dat beter.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:28 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hoe lang zijn je lessen?
Ik ging bij les 18-20 of zo pas echt beter (lees: bewuster van mijn omgeving) rijden, maar nu, rond les 28, heb ik ook alweer een paar keer een flink beroerde les gehad. Het blijft raar, maar het feit dat je iets allang goed KAN betekent bij autorijden blijkbaar niet dat je het in het vervolg ook altijd automatisch goed doet. Best vervelend want zo blijf ook ik maar bezig en bezig.
Ja precies! En volgens mij had hij het zelf niet helemaal door hoe die het zei. Had dat paar lessen geleden ook al. Dat ik iemand op moest halen, en die zei toen tegen mij ''Ik kan het nog niet zo goed'', toen zei m'n instructeur ''Hij ook niet hoor''. Echt van die opmerkingen waarbij ik zoiets heb van, moet dat nou? Voegt zo weinig toe aan m'n zelfvertrouwen he.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:36 schreef twiFight het volgende:
Nouja 12,5 uur les is gewoon erg weinig, dus je hebt nog alle tijd. Snap niet helemaal waarom die instructeur je dan afkraakt. Kijk, als je nu nog de hele les je gas en koppeling door elkaar haalt, dan gaat het niet zo snel nee, maar verder heb je nog alle tijd om dingen te leren. Dan kan die instructeur wel zeuren over langzame progressie, maar wat verwacht hij dan, dat je na 12,5 uur alles al goed doet? Soms vraag ik me af bij het horen van alle verhalen hier of die mensen uberhaupt wel een cursus "hoe ga ik met mijn klanten om" gedaan hebben.
Troost je met de gedachten dat bij mij op mn examen de auto zelfs nog afsloegquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:45 schreef jacobras het volgende:
Ik liet de auto vandaag trouwens 2x afslaanLang niet meer gehad, en nu opeens 2x in een les
Kim! I keep my fingers crossed chick!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:22 schreef Kimpossible het volgende:
Jullie zijn echt een goede steun! Ik eet zo nog een banaantje en dan is het al bijna tijd dat m'n instructeur me komt halen. Om 3 uur is ie hier en om 15.50 rijd ik af. Ik kan het, ik weet dat ik het kan, ik moet het alleen even doen!
Gaat wel lukken na een paar uurtjesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:53 schreef honkhonk het volgende:
Gister eerste rijles (2 uur) gehad, ging opzich wel goed.. maar ik haat het om te sturen met de ''doorpak methode''.
You can do it! Everything is possible for a Possiblequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:22 schreef Kimpossible het volgende:
Jullie zijn echt een goede steun! Ik eet zo nog een banaantje en dan is het al bijna tijd dat m'n instructeur me komt halen. Om 3 uur is ie hier en om 15.50 rijd ik af. Ik kan het, ik weet dat ik het kan, ik moet het alleen even doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:22 schreef Kimpossible het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat goed!!!! Gefeliciteeeerd!!! Je verdient dit zo ontzettendquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:59 schreef Kimpossible het volgende:
GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie zijn schatten! Verslagje volgt, ik ga nu even om taart hahaha.
Doorpak? Je hebt volgens mij de doorgeef en de overpak methode, ik weet niet welke je bedoelt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:53 schreef honkhonk het volgende:
Gister eerste rijles (2 uur) gehad, ging opzich wel goed.. maar ik haat het om te sturen met de ''doorpak methode''.
Doorpakgeefquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:36 schreef jacobras het volgende:
[..]
Doorpak? Je hebt volgens mij de doorgeef en de overpak methode, ik weet niet welke je bedoelt?
@Kimpossible: gefeliciteerd!![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:59 schreef Kimpossible het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hoe lang heb je in totaal gereden? Gewoon een half uur?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:23 schreef Kimpossible het volgende:![]()
![]()
Ik ben echt zo blij! Jullie zijn echt toffe mensen, echt leuk hoe je via het internet met elkaar meeleeft, zonder dat je elkaar eigenlijk kent.
Kort verslagje, want het was gewoon een prima rit, aldus instructeur en examinator. Ik heb echt een heel makkelijke route gekregen vergeleken met vorige keer. 30km-zone, stuk 60 kmweg, stukje 80, stukje binnenstad en een rotonde of vier, vijf.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:23 schreef Kimpossible het volgende:Nou goed, ik kwam daar dus aan en toen zag ik op het bord dat ik diezelfde kerel had als de vorige keer, waarop de moed dus in m'n schoenen zakte. Toch geprobeerd nuchter te blijven en nog een banaantje naar binnen geschoven, waarna vol goede moed naar boven, eventjes korte uitleg en toen de weg maar weer op. Moest ik een kenteken oplezen van maar liefst 50m, dus ik zo van nou sorry kerel maar dat gaat niet lukken, stukje dichterbij en toen ging het goed.
Haha, dat trillen had ik ook last vanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:23 schreef Kimpossible het volgende:Tuurlijk is het niet perfect, maar echt schokkende dingen heb ik gelukkig niet gedaan! Enkel toen ik eenmaal m'n nuchtere houding verloor, omdat ik toch wel een beetje voelde dat het wel goed ging komen ('als ik nu niet slaag, dan begrijp ik er echt niks van'-gevoel), toen had ik aardig moeite om m'n lichaam onder controle te houden, begon helemaal te trillen!De zenuwen namen op die manier niet af, maar toe, naar mate de rit vorderde.. Gelukkig niet in m'n nadeel!
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:59 schreef Kimpossible het volgende:
![]()
![]()
![]()
Succes ermee!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:57 schreef jacobras het volgende:
[..]
Als ik het morgen haal ga ik 'm ook meteen met spoed aanvragen
Hahaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Mijn evaluatieformulier was echtDe examinator na afloop "je hebt 'm zeker op de kop gehouden ofniet?"
Whaha, je hebt altijd nog grotere sukkelsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:51 schreef singlemetkids het volgende:
haha 30 km met de handrem ! En ik d8 dat IK kampioen sukkel was met 2 km me afvragen waarom dat rode lampje toch brandt....
maar ff serieus, kan gebeuren , je hebt hem er ws niet helemaal opgehad anders was hij wel mega gaan stinken en had je wat garage centen gekost..
Haha.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Mijn evaluatieformulier was echtDe examinator na afloop "je hebt 'm zeker op de kop gehouden ofniet?"
Van alles rond de 7/8, volgens de examinator hoorden die kruisjes meer aan de andere kant van de lijstquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:20 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Haha.
Wat had je ingevuld dan? Een 6 ? Een 9?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |