Dat is een goede Daniël,dat is een beetje doodgebloed volgens mij.We moeten weer plannen gaan makenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de plannen voor de meet?
Ja hoor Purdey(je hebt je rijbewijs sinds 17 juni zie ik in de OP, gefeliciteerd)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:00 schreef Purdey het volgende:
@Lammetje: Maar de handrem was er zeker wel bijna af? Op een paar tandwielen na? Want als ie er nog helemaal op had gezeten had dat ding doorgebrand hoor..Zeker na 30 kmDan nog blijft het een hilarisch verhaal
![]()
[..]
Dat is een goede Daniël,dat is een beetje doodgebloed volgens mij.We moeten weer plannen gaan maken
Weet trouwens iemand hoe het zit met verzekeringen en in andermans auto rijden? Mijn pa is namelijk bang en niet geheel onterecht,mezelf kennende dat ik zn auto in elkaar rijdEn nu vraagt ie zich af hoe dat zit met de verzekering.Keert die dan wel uit,als ik in die auto rijdt?
Geef dan wel op dat jij de regelmatige bestuurster bent, maakt voor de premie niet uit maar kan je in geval van een ongeluk heel veel gezeik schelen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:07 schreef Purdey het volgende:
Is wel een goed idee trouwens,om een eigen auto ook op zijn naam te verzekeren! Ga zo waanzinnig veel schelen
Hmmm, zouden ze dat wel toelaten?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geef dan wel op dat jij de regelmatige bestuurster bent, maakt voor de premie niet uit maar kan je in geval van een ongeluk heel veel gezeik schelen.
Dat maakte dus juist het verschil bij mij tussen 40 per maand en 70 per maand!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geef dan wel op dat jij de regelmatige bestuurster bent, maakt voor de premie niet uit maar kan je in geval van een ongeluk heel veel gezeik schelen.
Dat lijkt me zo kut,dat je hebt bijgedragen aan iemand zn falenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:30 schreef Smaharba het volgende:
Ik stak vandaag over op een zebrapad toen er een examenauto langs reedHij kreeg een ingreep en is denk ik gezakt (ik kende die examinator).
Eigen schuld..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:33 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo kut,dat je hebt bijgedragen aan iemand zn falen
Ik had al zitten zoeken in WGRquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:33 schreef twiFight het volgende:
Zeker relevant hoor, deze discussie, maar misschien kunnen jullie beter een topic in Werk Geldzaken en Recht openen als je echt nuttige antwoorden wilt hebben. Daar zitten wat meer mensen met ervaring, zeg maar.
Dikke bult ja,en geen rijbewijs..Maar evengoed rot voor die jongen/dat meisjequote:
Maar hoe komen ze er ooit achter dat jij de regelmatige bestuurder bent?quote:Op zondag 27 juni 2010 11:13 schreef singlemetkids het volgende:
ik ken veel jongeren die een eigen auto hebben die gewoon op hun ouders naam verzekerd is. Scheelt gewoon teveel geld maar je kan er ontzettend door in de problemen komen.
Als je een ongeluk veroorzaakt wordt er altijd gekeken of je de eigenaar en de regelmatige bestuurder van de auto bent. Als je dat niet bent wordt er (vooral bij letselschade) onderzoek gedaan om na te gaan of jij niet degene bent van wie de auto feitelijk is.
Letselschade advocaten enz zijn wat dat betrefd ook niet de domste. En verzekeraars ook niet. Mochten ze erachter komen dat jij het meeste in die auto rijdt keert de verzekering niet uit, kom jij op een zwarte lijst ivm fraude enz enz.
Zoek maar op op google.
Ik kan het me wel voorstellen dat mensen de auto laten verzekeren door hun ouders, de premies voor jongeren zijn gigantisch hoog , Maar je moet wel nadenken over de mogelijke gevolgen.
Wat dacht je van dat die auto altijd bij jou voor de deur staat ipv bij je ouders.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar hoe komen ze er ooit achter dat jij de regelmatige bestuurder bent?
En hoe willen ze dat precies gaan bewijzen?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:53 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat die auto altijd bij jou voor de deur staat ipv bij je ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |