Wat goed,gefeliciteerd! Ik ook de 17equote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:27 schreef D-Mon het volgende:
Ik was nooit erg actief in deze reeks, maar 17 juni heb ik mijn rijbewijs gehaald!
Gefeliciteerd allemaalquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:35 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat goed,gefeliciteerd! Ik ook de 17ePrachtige dag
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:30 schreef Purdey het volgende:
@House: Ik weet het..Het werd tijdMuse,alles gaat lekkerder/beter met muziek.Vooral zulke muziek
Muse,Radiohead,Placebo,Volbeat,Green Day..Stofzuigen gaat dan ook ineens een stuk snellerquote:
Smaak heb jequote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Muse,Radiohead,Placebo,Volbeat,Green Day..Stofzuigen gaat dan ook ineens een stuk sneller![]()
Alleen jammer dat er in de auto van paps een zeer bejaarde radio zit.Voor casettebandjes nog![]()
Wat een nostalgie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:04 schreef Kimpossible het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:23 schreef Purdey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:23 schreef Lammmetje het volgende:
Iemand moet mijn rijbewijs afpakken. Ik heb vandaag 30 km gereden zonder de handrem eraf te halen (inclusief snelweg). En ik me maar afvragen waarom de auto zo vaag deed![]()
[..]Serieus 30 kmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan moeten wij,van het FokForum er indd over na gaan denken of jij je rijbewijs wel waard bent
Lam toch,dat rijdt toch voor geen meter?
Piept er ook niks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:53 schreef Purdey het volgende:
[..]
Serieus 30 kmDan moeten wij,van het FokForum er indd over na gaan denken of jij je rijbewijs wel waard bent
Lam toch,dat rijdt toch voor geen meter?
Piept er ook niks?
Nee, er piepte niets! Dat is het kutte eraan. Er brandt alleen een stom lampje, maar daarvoor moet ik mezelf helemaal uitstrekken, plus de zon scheen erop, dus je ziet het voor geen meter. Ik kwam erachter toen ik de auto parkeerde en de handrem omhoog wilde halen. En toen dacht ik 'goh, hij zit er al opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... oooohh shiiittt
![]()
'
En hij rijdt gewoon normaal met een handrem erop. Het enige wat je eraan merk is dat de auto als een malloot gaat trillen als je 120+ rijdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat 't per auto verschilt, in "mijn" rijlesauto ging de boel piepen, en trok ie daarnaast merkbaar langzamer op.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:59 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Nee, er piepte niets! Dat is het kutte eraan. Er brandt alleen een stom lampje, maar daarvoor moet ik mezelf helemaal uitstrekken, plus de zon scheen erop, dus je ziet het voor geen meter. Ik kwam erachter toen ik de auto parkeerde en de handrem omhoog wilde halen. En toen dacht ik 'goh, hij zit er al op... oooohh shiiittt
![]()
'
En hij rijdt gewoon normaal met een handrem erop. Het enige wat je eraan merk is dat de auto als een malloot gaat trillen als je 120+ rijdt
Ik heb 4 weken geleden een voetblessure opgelopen waardoor ik dus 3 weken lang op de bank zat. Tegen die tijd was de wachttijd bij het CBR vanwege de vakantie al flink opgelopen. De wachttijd is nu een week of 4, maar omdat ik op dat moment niet vrij kan krijgen op mijn werk vanwege vakantie moet het dus er na. In die week daar weer na gaat echter mijn instructeur op vakantie. Ik heb dus een window van 4 dagen om af te kunnen rijden en in die window is nu een datum gepland gelukkig. Wel even wachten, maar het is niet anders.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:26 schreef Purdey het volgende:
[..]
Goed om te horen TwiFight! (Of eigenlijk lezen)
Kon je niet eerder afrijden,of wilde je instructeur nog niet eerder? De tijd maakt niet uit,je hebt alleen kans in een file stil te komen staan,en dat is juist goed! Hoe minder je rijd,hoe minder je de tijd,hoe minder fouten je maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |