Edit: laat maar..quote:Op zondag 27 juni 2010 12:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar hoe komen ze er ooit achter dat jij de regelmatige bestuurder bent?
Dan laat je iets weten aan de verzekering en laat je dat wijzigen???quote:Op zondag 27 juni 2010 16:53 schreef twiFight het volgende:
Hoe zit dat dan bij partners. Stel mijn vriendin (heeft al rijbewijs) koopt een auto en laat 'm op haar naam verzekeren. Vervolgens krijg ik een baan 50 km hier vandaan en ik blijk 80% van de tijd in die auto te rijden. Dan rij ik verreweg het meest, maar dat is verre van fraude.
Ah oke.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Bij mij werd een uur vóór de TTT ingeroosterd en de TTT zelf gewoon als TTT. Ging niet van m'n uren af.
Ik heb ook gewoon een uur moeten betalen.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:29 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ah oke.
Bij mij hebben ze het als 1 uur gerekend maar het kost wel 2 uur(qua lessen die ze anders hadden kunnen geven althans) en daar stond eerst een andere leerling die ze hebben geschraptvage gasten..maarjah..ik weet niet..misschien dat ik er toch over begin
heb niet zo`n super goede band met mn instructeur haha.
Hm oke. Maar ik heb toch een pakket?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:32 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon een uur moeten betalen.
Let wel dat je een uur of zelfs langer gebruik maakt van de auto, dus is het niet meer dan logisch dat je hier óók voor betaald, hoe lullig het ook klinkt.
Je betaald voor een uur, de instructeur, de auto enz. enz.
Oeh,ben benieuwd!! Als het goed is ben je al klaar met rijden!quote:Op maandag 28 juni 2010 07:36 schreef TheGloaming het volgende:
Wordt zometeen opgehaald (8 uur) voor het rijexamen om 8:55. Heb slecht geslapen (mede door het weer maar zou liegen als het ook niet een beetje door de spanning komt) maar ga er gewoon voor.
Laatste les ging helemaal niet goed. Moest weer rijden met de TomTom en dat ding kent echt de helft van de wegen in Den Bosch niet lijkt wel....
Maar ik blijf er vertrouwen in houden
Gefeliciteerdquote:Op maandag 28 juni 2010 12:31 schreef TheGloaming het volgende:
Geslaagd!![]()
Weet het nu al een paar uur maar moest nog even langs het gemeentehuis om het aan te vragen.![]()
Toen ik bij het CBR aankwam kwam de instructeur erachter dat ik dezelfde persoon had als bij de TTTDat hoeft niet veel te betekenen maar omdat hij de vorige keer wel veel had aan te merken zag ik de bui al hangen.
Verder was het geen moeilijke rit. Veel op voorrangswegen gereden en stukje snelweg heb ik niet hoeven invoegen omdat de invoegstrook meteen overging op een uitvoegstrook. 1 doorstroom fout gemaakt (zelfde als de vorige keer dus kreeg daar wel een opmerking over). Dacht toen zelf al dat die fout me niet vergeven zou worden. Hij wou me ook nog in het centrum laten rijden maar de brug stond open dus gingen we daar niet heen![]()
Belangrijkste opmerking is dat ik wat meer moet durven te rijden. Dus gewoon gaan en niet zoveel twijfelen en beter op de doorstroming letten.
Maar geslaagd is geslaagd dus ik ben blij
Wat heerlijk voor je Kim!! Dit moet je ook hebben,een compliment kan zoveel doen voor je zelfvertrouwen!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:51 schreef Kimpossible het volgende:
Gefeliciteerd TheGloaming!
M'n rijles ging ge-ni-aal!Quote:'Goh, je rijdt als of je je rijbewijs al hebt joh'. Dat móet wel een compliment zijn
. Echt heerlijk gereden, heel ontspannen, snelweg, stad, geen problemen. Trek vlot op, lekker doorkarren. Pff. M'n vertrouwen groeit langzaam, maar ik durf nog steeds niet te hopen. Dat komt wel als ik hem heb ofzo. Haha.
Succes! Waar precies? Ik had hem 2 weken terug ongeveer, best eenvoudigquote:
van Buuren in Pijnacker.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:22 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Succes! Waar precies? Ik had hem 2 weken terug ongeveer, best eenvoudig
Mooi :-)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:45 schreef EvilWasp het volgende:
Ik heb nu een paar weken m'n rijbewijs en gister maakte mijn linkerhand een beweging naar beneden toen ik op de fiets linksaf wilde slaan![]()
Theorie cursussen volgen is niet verplicht gesteld door het CBR. Ik weet niet hoe je rijschool in zijn voorwaarden heeft staan dat je aan alles mee moet werken om "binnen het pakket" te blijven, maar ik zou ervan uitgaan dat het niet verplicht is.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:51 schreef Blistering het volgende:
Ik baal wel fucking hard, heb vandaag en morgen weer die pauper cursussen bij m'n rijschool van 19:00 tot 22:00. Mis ik dus godverdomme Brazilië én Spanje de dag erna.
En dat terwijl ik er echt 0,0 leer. Je krijgt uitleg over situaties en je moet proef-examens maken. Allemaal dingen die ik thuis kan doen.
Man man, wat baal ik zeg... Als ik nou 'ns wist of het verplicht was. Anders maak ik gewoon lekker thuis die toetsen en oefen ik en doe ik gewoon op 6 Juli examen. Die proef-examens die ik daar krijg heb ik hier ook gewoon op m'n pc staan..
Veel succes TheGloaming!
Op verkeerde weghelft na een bocht? Had ik eerst ook een paar keer, komt doordat je niet scherp genoeg instuurt of te hard de bocht neemt. Heb het zelf ook wel eens gehad dat ik in een bocht gaar over m'n schouder ging kijken, stuurde ik ongemerkt de auto weer recht.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:51 schreef Dubish het volgende:
Mijn rijles vandaag ging ook zeer slecht, ik gaf geen voorrang meerdere keren. Kwam op de verkeerde weghelft terecht, gewoon zeer veel fouten, me rijinstructeur vroeg al, wat is er aan de hand met jouw vandaag? te warm in de auto misschien?!!
Donderdag beter!!
Jep, gaat heel lekkerquote:Op maandag 28 juni 2010 13:52 schreef Blackviper het volgende:
[..]
van Buuren in Pijnacker.
En gaat best eenvoudig ja. Heb maar 1 proefles gehad en begin dan nu pas 10 juli.
Nu nog even blokken voor theorie. Is al weer paar jaar geleden.
Inmiddels bezig met AVD?
Mwah.....ja.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:25 schreef Lodewijkvdb het volgende:
[..]
Het was wel een beetje op het randje he?
Aahh heerlijk, daar droom ik elke dag overquote:Op maandag 28 juni 2010 19:47 schreef Maxco het volgende:
Zo, eindelijk zonder instructeur rijden! Pasje was natuurlijk met spoed aangevraagd
Heerlijk
Mja ivm met al de feestdagen en vrije dagen die na mijn aanvraag kwamen zou ik drie (!) weken hadden moeten wachten op mijn pasje. Daarom had ik hem met spoed aangevraagd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:17 schreef twiFight het volgende:
spoed is ook meer als je vergeten bent je rijbewijs te verlengen, en je hebt 'm nodig voor je werk (chauffeur, klantenbezoek, huisarts, etc).
Eerlijk gezegd vind ik het allemaal wat overdreven gedrag hier, met die spoed. Je doet het al minimaal 18 jaar zonder dat ding, een week extra kan ook wel. En als je graag wilt rijden dan vraag je gewoon nadat je dat pasje hebt of je een auto kunt lenen, want dan staat hij ook nog wel voor de deur.
"Eindelijk"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:02 schreef labbit het volgende:
*Meld*
Over 30 minuten m'n 13e rijles, gaat wel aardig tot nu toe. Hoop dat ie na 12 lessen van 1,5 uur eindelijk een keer over een examen of iig tussentijdse toets begint
Nou, als je ouders al bijvoorbeeld 2 autos hebben ?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:54 schreef mstr het volgende:
[..]
En hoe willen ze dat precies gaan bewijzen?
Ahh Kim toch,en ik had zo gehoopt dat het goed ging! Misschien had je vanmorgen beter niet kunnen gaan rijden? Had je lekker uit kunnen slapen,en rustig vanmiddag richting examen kunnen gaan.Probeer lekker te relaxen,en neem de dingen die fout gingen nog eens door,en verzin er een oplossing voor.Misschien is het handig om bepaalde verkeerssituaties even te bedenken,en na te lopen hoe ze moeten.Hou je rustig,en maak jezelf niet gek! Je kunt het Kim!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:56 schreef Kimpossible het volgende:
Zo goed als het gister ging, zo kut ging het zonet.. Ik ben bangKutzenuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |