abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juni 2010 @ 16:53:16 #51
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83363066
Hoe zit dat dan bij partners. Stel mijn vriendin (heeft al rijbewijs) koopt een auto en laat 'm op haar naam verzekeren. Vervolgens krijg ik een baan 50 km hier vandaan en ik blijk 80% van de tijd in die auto te rijden. Dan rij ik verreweg het meest, maar dat is verre van fraude.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_83368155
Ik heb een pakket van een X aantal uur en hierbij zit de TTT inbegrepen en ook het examen.
Nu heb ik binnenkort de TTT en ik zie dat de rijschool dit ook als uur van het pakket "boekt"
Is dit een normale gang van zaken?
De auto van de rijschool word wel gebruikt, maar het is formeel gezien geen les natuurlijk.
pi_83368247
Bij mij werd een uur vóór de TTT ingeroosterd en de TTT zelf gewoon als TTT. Ging niet van m'n uren af.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_83368324
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:35 schreef mstr het volgende:

[..]

Maar hoe komen ze er ooit achter dat jij de regelmatige bestuurder bent?
Edit: laat maar..
pi_83368423
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:53 schreef twiFight het volgende:
Hoe zit dat dan bij partners. Stel mijn vriendin (heeft al rijbewijs) koopt een auto en laat 'm op haar naam verzekeren. Vervolgens krijg ik een baan 50 km hier vandaan en ik blijk 80% van de tijd in die auto te rijden. Dan rij ik verreweg het meest, maar dat is verre van fraude.
Dan laat je iets weten aan de verzekering en laat je dat wijzigen???
pi_83368976
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Bij mij werd een uur vóór de TTT ingeroosterd en de TTT zelf gewoon als TTT. Ging niet van m'n uren af.
Ah oke.
Bij mij hebben ze het als 1 uur gerekend maar het kost wel 2 uur(qua lessen die ze anders hadden kunnen geven althans) en daar stond eerst een andere leerling die ze hebben geschrapt vage gasten..maarjah..ik weet niet..misschien dat ik er toch over begin heb niet zo`n super goede band met mn instructeur haha.
pi_83381708
ik heb volgende week maandag TTT om 14:00uur, Ben nu al zenuwachtig
  maandag 28 juni 2010 @ 00:32:48 #58
241461 Unknown90
The one and only
pi_83383002
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:29 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Ah oke.
Bij mij hebben ze het als 1 uur gerekend maar het kost wel 2 uur(qua lessen die ze anders hadden kunnen geven althans) en daar stond eerst een andere leerling die ze hebben geschrapt vage gasten..maarjah..ik weet niet..misschien dat ik er toch over begin heb niet zo`n super goede band met mn instructeur haha.
Ik heb ook gewoon een uur moeten betalen.
Let wel dat je een uur of zelfs langer gebruik maakt van de auto, dus is het niet meer dan logisch dat je hier óók voor betaald, hoe lullig het ook klinkt.
Je betaald voor een uur, de instructeur, de auto enz. enz.
pi_83384197
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:32 schreef Unknown90 het volgende:

[..]

Ik heb ook gewoon een uur moeten betalen.
Let wel dat je een uur of zelfs langer gebruik maakt van de auto, dus is het niet meer dan logisch dat je hier óók voor betaald, hoe lullig het ook klinkt.
Je betaald voor een uur, de instructeur, de auto enz. enz.
Hm oke. Maar ik heb toch een pakket?
Gaan ze dan dat examen ook als uur rekenen op mn pakket ofzo
pi_83386604
Wordt zometeen opgehaald (8 uur) voor het rijexamen om 8:55. Heb slecht geslapen (mede door het weer maar zou liegen als het ook niet een beetje door de spanning komt ) maar ga er gewoon voor.

Laatste les ging helemaal niet goed. Moest weer rijden met de TomTom en dat ding kent echt de helft van de wegen in Den Bosch niet lijkt wel....

Maar ik blijf er vertrouwen in houden
  maandag 28 juni 2010 @ 09:51:03 #61
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83388943
Ik baal wel fucking hard, heb vandaag en morgen weer die pauper cursussen bij m'n rijschool van 19:00 tot 22:00. Mis ik dus godverdomme Brazilië én Spanje de dag erna.

En dat terwijl ik er echt 0,0 leer. Je krijgt uitleg over situaties en je moet proef-examens maken. Allemaal dingen die ik thuis kan doen.

Man man, wat baal ik zeg... Als ik nou 'ns wist of het verplicht was. Anders maak ik gewoon lekker thuis die toetsen en oefen ik en doe ik gewoon op 6 Juli examen. Die proef-examens die ik daar krijg heb ik hier ook gewoon op m'n pc staan..

Veel succes TheGloaming!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 28 juni 2010 @ 09:56:52 #62
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83389113
quote:
Op maandag 28 juni 2010 07:36 schreef TheGloaming het volgende:
Wordt zometeen opgehaald (8 uur) voor het rijexamen om 8:55. Heb slecht geslapen (mede door het weer maar zou liegen als het ook niet een beetje door de spanning komt ) maar ga er gewoon voor.

Laatste les ging helemaal niet goed. Moest weer rijden met de TomTom en dat ding kent echt de helft van de wegen in Den Bosch niet lijkt wel....

Maar ik blijf er vertrouwen in houden
Oeh,ben benieuwd!! Als het goed is ben je al klaar met rijden!

@Blistering: Zoiets is niet verplicht hoor.Als je door ziekte/andere reden niet kunt komen,zeggen ze daar niks van.Het is natuurlijk alleen zonde van het geld dat je voor de cursus hebt betaald Stiekem zou ik er ook van balen om Spanje/Brazilië niet te zien.Wat was Argentinië-Mexico gisteravond goed
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  maandag 28 juni 2010 @ 10:13:19 #63
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83389598
Oh Purdey, in dat geval is mijn naam haas vanavond .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 28 juni 2010 @ 11:48:57 #64
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83393456
ja het is niet de 2e klas havo of zo hoor. als je niet wilt komen dan kom je niet, zolang je maar wel betaalt. Kan zijn dat ze je na x keer van de lijst af trappen, maar zo lang zijn die cursussen vast niet.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
  maandag 28 juni 2010 @ 11:56:58 #65
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83393811
Nah, zijn 5 lessen, maar toevallig allemaal net op tijden dat het lastig uitkomt. En ja, tis allang betaald, maar dat boeit me niet zo verder.
pi_83395101
Geslaagd!

Weet het nu al een paar uur maar moest nog even langs het gemeentehuis om het aan te vragen.

Toen ik bij het CBR aankwam kwam de instructeur erachter dat ik dezelfde persoon had als bij de TTT Dat hoeft niet veel te betekenen maar omdat hij de vorige keer wel veel had aan te merken zag ik de bui al hangen.

Verder was het geen moeilijke rit. Veel op voorrangswegen gereden en stukje snelweg heb ik niet hoeven invoegen omdat de invoegstrook meteen overging op een uitvoegstrook. 1 doorstroom fout gemaakt (zelfde als de vorige keer dus kreeg daar wel een opmerking over). Dacht toen zelf al dat die fout me niet vergeven zou worden. Hij wou me ook nog in het centrum laten rijden maar de brug stond open dus gingen we daar niet heen

Belangrijkste opmerking is dat ik wat meer moet durven te rijden. Dus gewoon gaan en niet zoveel twijfelen en beter op de doorstroming letten.

Maar geslaagd is geslaagd dus ik ben blij
pi_83395246
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:31 schreef TheGloaming het volgende:
Geslaagd!

Weet het nu al een paar uur maar moest nog even langs het gemeentehuis om het aan te vragen.

Toen ik bij het CBR aankwam kwam de instructeur erachter dat ik dezelfde persoon had als bij de TTT Dat hoeft niet veel te betekenen maar omdat hij de vorige keer wel veel had aan te merken zag ik de bui al hangen.

Verder was het geen moeilijke rit. Veel op voorrangswegen gereden en stukje snelweg heb ik niet hoeven invoegen omdat de invoegstrook meteen overging op een uitvoegstrook. 1 doorstroom fout gemaakt (zelfde als de vorige keer dus kreeg daar wel een opmerking over). Dacht toen zelf al dat die fout me niet vergeven zou worden. Hij wou me ook nog in het centrum laten rijden maar de brug stond open dus gingen we daar niet heen

Belangrijkste opmerking is dat ik wat meer moet durven te rijden. Dus gewoon gaan en niet zoveel twijfelen en beter op de doorstroming letten.

Maar geslaagd is geslaagd dus ik ben blij
Gefeliciteerd
  maandag 28 juni 2010 @ 12:36:23 #68
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83395250
Wat goed TG! Gefeliteerd!!
Dat jij 'm trouwens al gelijk hebt aangevraagd,ik moest een dag wachten
  maandag 28 juni 2010 @ 12:51:14 #69
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_83395809
Gefeliciteerd TheGloaming!

M'n rijles ging ge-ni-aal! Quote:'Goh, je rijdt als of je je rijbewijs al hebt joh'. Dat móet wel een compliment zijn . Echt heerlijk gereden, heel ontspannen, snelweg, stad, geen problemen. Trek vlot op, lekker doorkarren. Pff. M'n vertrouwen groeit langzaam, maar ik durf nog steeds niet te hopen. Dat komt wel als ik hem heb ofzo. Haha.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  maandag 28 juni 2010 @ 12:58:55 #70
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83396114
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:51 schreef Kimpossible het volgende:
Gefeliciteerd TheGloaming!

M'n rijles ging ge-ni-aal! Quote:'Goh, je rijdt als of je je rijbewijs al hebt joh'. Dat móet wel een compliment zijn . Echt heerlijk gereden, heel ontspannen, snelweg, stad, geen problemen. Trek vlot op, lekker doorkarren. Pff. M'n vertrouwen groeit langzaam, maar ik durf nog steeds niet te hopen. Dat komt wel als ik hem heb ofzo. Haha.
Wat heerlijk voor je Kim!! Dit moet je ook hebben,een compliment kan zoveel doen voor je zelfvertrouwen!
Morgen moet je toch? Het gaat gewoon goedkomen nu
  maandag 28 juni 2010 @ 13:01:25 #71
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_83396220
Ja morgenmiddag om 15.50

Morgenochtend nog 1 lesje, hij wilde hem haast afzeggen omdat het zo goed ging, maar ik neem toch liever het zekere voor het onzekere nu haha.

Winningmood
  maandag 28 juni 2010 @ 13:21:35 #72
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_83397107
27 juli eerste examen AVB
Bla Bla Bla :P
pi_83397159
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:21 schreef Blackviper het volgende:
27 juli eerste examen AVB
Succes! Waar precies? Ik had hem 2 weken terug ongeveer, best eenvoudig
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_83397359
Bedankt iedereen voor de felicitaties!

Voel me echt geweldig. Gister naar Pearl Jam geweest en dat was al geweldig. Dan vandaag het euforisch gevoel versterkt door te slagen voor het rijbewijs en als Nederland straks wint van Slowakije is het feest compleet .

@Purdey: Kon het meteen aanvragen inderdaad maar had me niet veel uitgemaakt want doe toch niet met spoed. Kan nu al 3 jaar prima zonder dus heeft het nu ook geen haast meer.

@Kimpossible: goed dat je zoiets te horen krijgt zo net voor het examen, gaat zeker goed komen!
  maandag 28 juni 2010 @ 13:52:09 #75
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_83398499
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:22 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Succes! Waar precies? Ik had hem 2 weken terug ongeveer, best eenvoudig
van Buuren in Pijnacker.

En gaat best eenvoudig ja. Heb maar 1 proefles gehad en begin dan nu pas 10 juli.
Nu nog even blokken voor theorie. Is al weer paar jaar geleden.

Inmiddels bezig met AVD?
Bla Bla Bla :P
pi_83399556
Gefeliciteerd TG! and much luck to Kim
pi_83401084
@ TheGloaming
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!

@Kimpossible
Succes!
  maandag 28 juni 2010 @ 15:39:40 #78
305913 Lodewijkvdb
Theorie-lover
pi_83403187
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 11:45 schreef EvilWasp het volgende:
Ik heb nu een paar weken m'n rijbewijs en gister maakte mijn linkerhand een beweging naar beneden toen ik op de fiets linksaf wilde slaan
Mooi :-)
Toen ik na een paar jaar (!) weer eens op de fiets stapt, keek ik telkens in mijn spiegels Voelt best stom...
  maandag 28 juni 2010 @ 15:47:32 #79
305913 Lodewijkvdb
Theorie-lover
pi_83403481
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:51 schreef Blistering het volgende:
Ik baal wel fucking hard, heb vandaag en morgen weer die pauper cursussen bij m'n rijschool van 19:00 tot 22:00. Mis ik dus godverdomme Brazilië én Spanje de dag erna.

En dat terwijl ik er echt 0,0 leer. Je krijgt uitleg over situaties en je moet proef-examens maken. Allemaal dingen die ik thuis kan doen.

Man man, wat baal ik zeg... Als ik nou 'ns wist of het verplicht was. Anders maak ik gewoon lekker thuis die toetsen en oefen ik en doe ik gewoon op 6 Juli examen. Die proef-examens die ik daar krijg heb ik hier ook gewoon op m'n pc staan..

Veel succes TheGloaming!
Theorie cursussen volgen is niet verplicht gesteld door het CBR. Ik weet niet hoe je rijschool in zijn voorwaarden heeft staan dat je aan alles mee moet werken om "binnen het pakket" te blijven, maar ik zou ervan uitgaan dat het niet verplicht is.

Hoewel het gezien het belabberde slagingspercentage van theorie examens natuurlijk niet onverstandig is om je goed voor te bereiden. Theorieles kan daar een goede rol in spelen, zowel in een klaslokaaltje, als ook online (kijk maar eens in mijn signature).
pi_83403648
spammer
  maandag 28 juni 2010 @ 16:18:18 #81
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83404518
Nou, mijn rijles ging kut. In principe heb ik alle 'theorie op de weg' wel gehad dus we doen nu voornamelijk proefclusteropdrachten. Begin ging redelijk, maar ik blokkeerde vet vaak daarna. Twee keer sloeg de auto af (wtf grr) en een keer reed ik half de weg op maar kwam er nog een scooter met een knijtersnelheid voorlangs. Fileparkeren ging 1 keer fout, daarna goed, alle andere bijzondere maneouvres in een keer goed, dus dat is wel positief. Straatje/woonwijkje rijden ging ook prima, maar man o man wat zat ik te klungelen met de weg op rijden vandaag. Grootste ergerpunt is dat mijn hele lessenperiode ik te horen krijg "als je nog rolt kun je in de tweede versnelling door". Nou, dat deed ik nu tot twee keer toe en het ging fout WTF. Het wou gewoon niet. Had een vrouw gezien die het zebrapad over wou maar reageerde net te laat en de instructeur greep eerder in. Bah.

Geen leuk gevoel aan over. Ik moet ook nog 10 lessen extra, aangezien de timing van mijn blessuze nogal zuur was. Op zich geen ramp maar kost me wel 400 euro. Geen geld over dus voor een herexamen.
  maandag 28 juni 2010 @ 16:19:10 #82
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83404584
Bah bah bah gadverdamme bah
pi_83405830
Mijn rijles vandaag ging ook zeer slecht, ik gaf geen voorrang meerdere keren. Kwam op de verkeerde weghelft terecht, gewoon zeer veel fouten , me rijinstructeur vroeg al, wat is er aan de hand met jouw vandaag? te warm in de auto misschien?!!

Donderdag beter!!
  maandag 28 juni 2010 @ 17:29:53 #84
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83407470
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:51 schreef Dubish het volgende:
Mijn rijles vandaag ging ook zeer slecht, ik gaf geen voorrang meerdere keren. Kwam op de verkeerde weghelft terecht, gewoon zeer veel fouten , me rijinstructeur vroeg al, wat is er aan de hand met jouw vandaag? te warm in de auto misschien?!!

Donderdag beter!!
Op verkeerde weghelft na een bocht? Had ik eerst ook een paar keer, komt doordat je niet scherp genoeg instuurt of te hard de bocht neemt. Heb het zelf ook wel eens gehad dat ik in een bocht gaar over m'n schouder ging kijken, stuurde ik ongemerkt de auto weer recht.

Morgen weer rijles, 8:00 's ochtends. Instructeur weet dat ik vakantie heb, maar toch weet hij weer mooie tijden uit te kiezen . En daarna waarschijnlijk woensdag nog een uurtje en dan examen
  maandag 28 juni 2010 @ 19:25:03 #85
305913 Lodewijkvdb
Theorie-lover
pi_83411783
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:52 schreef vannelle het volgende:
spammer
Het was wel een beetje op het randje he?
pi_83412633
Zo, eindelijk zonder instructeur rijden! Pasje was natuurlijk met spoed aangevraagd

Heerlijk
Waarom niet?
pi_83415830
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:52 schreef Blackviper het volgende:

[..]

van Buuren in Pijnacker.

En gaat best eenvoudig ja. Heb maar 1 proefles gehad en begin dan nu pas 10 juli.
Nu nog even blokken voor theorie. Is al weer paar jaar geleden.

Inmiddels bezig met AVD?
Jep, gaat heel lekker Enige nadeel is dat ik nu even 2 weken druk ben en daarna kan, maar dan gaat mijn instructeur net op vakantie, dus ik denk nu eventjes een tijdje geen les. Eind juli weer
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_83425204
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:25 schreef Lodewijkvdb het volgende:

[..]

Het was wel een beetje op het randje he?
Mwah.....ja.
Maar ben geen mod dus niks aan de hand.
pi_83428506
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:47 schreef Maxco het volgende:
Zo, eindelijk zonder instructeur rijden! Pasje was natuurlijk met spoed aangevraagd

Heerlijk
Aahh heerlijk, daar droom ik elke dag over , ik zal mijn pasje zeker ook met spoed aanvragen , als ik slaag tenminste
pi_83428551
Spoed aanvragen is alleen handig bij échte spoed, of geldoverschot . Uit ervaring, meerderen hier, blijkt dat je pasje gewoon er al ligt na 3 dagen.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 02:17:18 #91
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83428665
spoed is ook meer als je vergeten bent je rijbewijs te verlengen, en je hebt 'm nodig voor je werk (chauffeur, klantenbezoek, huisarts, etc).

Eerlijk gezegd vind ik het allemaal wat overdreven gedrag hier, met die spoed. Je doet het al minimaal 18 jaar zonder dat ding, een week extra kan ook wel. En als je graag wilt rijden dan vraag je gewoon nadat je dat pasje hebt of je een auto kunt lenen, want dan staat hij ook nog wel voor de deur.
pi_83429839
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 02:17 schreef twiFight het volgende:
spoed is ook meer als je vergeten bent je rijbewijs te verlengen, en je hebt 'm nodig voor je werk (chauffeur, klantenbezoek, huisarts, etc).

Eerlijk gezegd vind ik het allemaal wat overdreven gedrag hier, met die spoed. Je doet het al minimaal 18 jaar zonder dat ding, een week extra kan ook wel. En als je graag wilt rijden dan vraag je gewoon nadat je dat pasje hebt of je een auto kunt lenen, want dan staat hij ook nog wel voor de deur.
Mja ivm met al de feestdagen en vrije dagen die na mijn aanvraag kwamen zou ik drie (!) weken hadden moeten wachten op mijn pasje. Daarom had ik hem met spoed aangevraagd.
pi_83430622
*Meld*

Over 30 minuten m'n 13e rijles, gaat wel aardig tot nu toe. Hoop dat ie na 12 lessen van 1,5 uur eindelijk een keer over een examen of iig tussentijdse toets begint
  dinsdag 29 juni 2010 @ 09:25:03 #94
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83431048
Ik vond spoed ook een beetje overdreven.Ik heb het 22,5 jaar zonder gedaan..En tot nu toe maar 1 keer een kwartiertje gereden Volgende week zondag,maandag en dinsdag ben ik vrij,dus dan ga ik lekker op pad

Kwam gister een oude vriend tegen,en die vroeg hoe het ging.Uiteindelijk kwam ter sprake dat ik mn rijbewijs had gehaald,en toen hij vroeg bij wie,en ik zei 'Avanti' begon hij hard te lachen.Daarna vroeg hij hoe lang ze me door hadden laten modderen? Ik was stomverbaasd.Daarna zei hij 'En toen je over een examen begon,heeft ie de moed in je schoenen gepraat?' En ook dat moest ik toegeven..Blegh,het voelt alsof ik dubbel gefaald heb Iedereen rijdt daar minstens 70-80 lessen
pi_83431369
Nog 5 nachies slapen en dan praktijkexamen. Ben nog niet echt zenuwachtig. Morgen laatste les, tenminste als ik slaag. Anders kan ik maandje wachten ivm vakantie.
pi_83431398
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:02 schreef labbit het volgende:
*Meld*

Over 30 minuten m'n 13e rijles, gaat wel aardig tot nu toe. Hoop dat ie na 12 lessen van 1,5 uur eindelijk een keer over een examen of iig tussentijdse toets begint
"Eindelijk"
Heb je je theorie al?
pi_83431453
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:54 schreef mstr het volgende:

[..]

En hoe willen ze dat precies gaan bewijzen?
Nou, als je ouders al bijvoorbeeld 2 autos hebben ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 29 juni 2010 @ 09:56:22 #98
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_83431849
Zo goed als het gister ging, zo kut ging het zonet.. Ik ben bang Kutzenuwen.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:16:40 #99
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83432424
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:56 schreef Kimpossible het volgende:
Zo goed als het gister ging, zo kut ging het zonet.. Ik ben bang Kutzenuwen.
Ahh Kim toch,en ik had zo gehoopt dat het goed ging! Misschien had je vanmorgen beter niet kunnen gaan rijden? Had je lekker uit kunnen slapen,en rustig vanmiddag richting examen kunnen gaan.Probeer lekker te relaxen,en neem de dingen die fout gingen nog eens door,en verzin er een oplossing voor.Misschien is het handig om bepaalde verkeerssituaties even te bedenken,en na te lopen hoe ze moeten.Hou je rustig,en maak jezelf niet gek! Je kunt het Kim!!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:18:08 #100
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83432476
Net terug van mijn een-na-laatste rijles, ging wel lekker . 3x ingeparkeerd, ging ook goed. Wel wat gezeur over doorstroming, maar dat blijf ik waarschijnlijk toch houden...

Ben inmiddels al weer veel te zenuwachtig voor mijn examen morgen . Ik word om 8:00 opgehaald, eerst nog even een rijles, en dan om 8:55 examen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')