Ik ben echt zo blij! Jullie zijn echt toffe mensen, echt leuk hoe je via het internet met elkaar meeleeft, zonder dat je elkaar eigenlijk kent.
Kort verslagje, want het was gewoon een prima rit, aldus instructeur en examinator. Ik heb echt een heel makkelijke route gekregen vergeleken met vorige keer. 30km-zone, stuk 60 kmweg, stukje 80, stukje binnenstad en een rotonde of vier, vijf.
Nou goed, ik kwam daar dus aan en toen zag ik op het bord dat ik diezelfde kerel had als de vorige keer, waarop de moed dus in m'n schoenen zakte. Toch geprobeerd nuchter te blijven en nog een banaantje naar binnen geschoven, waarna vol goede moed naar boven, eventjes korte uitleg en toen de weg maar weer op. Moest ik een kenteken oplezen van maar liefst 50m, dus ik zo van nou sorry kerel maar dat gaat niet lukken, stukje dichterbij en toen ging het goed.
Verder goed, ontspannen gereden. 1 keertje dacht ik een bocht in z'n drie te kunnen pakken die scherper bleek dan verwacht waardoor ik op het allerlaatste moment moest schakelen en de bocht iets te groot nam, maar oké opgelost en verder heb ik mezelf niet op foutjes kunnen betrappen die echt het noemen waard zijn. Tuurlijk is het niet perfect, maar echt schokkende dingen heb ik gelukkig niet gedaan! Enkel toen ik eenmaal m'n nuchtere houding verloor, omdat ik toch wel een beetje voelde dat het wel goed ging komen ('als ik nu niet slaag, dan begrijp ik er echt niks van'-gevoel), toen had ik aardig moeite om m'n lichaam onder controle te houden, begon helemaal te trillen!

De zenuwen namen op die manier niet af, maar toe, naar mate de rit vorderde.. Gelukkig niet in m'n nadeel!
Uiteindelijk toch drie kwartier ofzo weggeweest, omkeer- en parkeeropdracht gehad als bijzonder manoeuvre, prima vond ik zo. Terug bij het CBR was het geen tien, ook geen negen, acht of zeven, maar een 6,5 had ik toch zeker wel binnen

. Ik heb vrolijker mensen gekend, zullen we maar zeggen. Maar goed, binnen is binnen!
Thuis gelijk afspraak gemaakt bij het gemeentehuis voor morgenochtend, ik ben de eerste, haha! Ik wil hem met spoed aanvragen in verband met de diplomauitreiking van m'n broertje, dan kan ik tenminste zelf rijden! En ik wil hem gewoon hebben, natuurlijk. Heb al horen vallen dat je er haast op kan wachten, maar ga maar uit van een dag..
Echt, wat een pak van m'n hart

Ik hoef gewoon nooit meer te lessen. Nu maar hopen dat ik m'n lieve autootje niet in de prak rijd.
[ Bericht 7% gewijzigd door Kimpossible op 29-06-2010 20:47:57 (Nog wat toe te voegen!) ]