Kim! I keep my fingers crossed chick!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:22 schreef Kimpossible het volgende:
Jullie zijn echt een goede steun! Ik eet zo nog een banaantje en dan is het al bijna tijd dat m'n instructeur me komt halen. Om 3 uur is ie hier en om 15.50 rijd ik af. Ik kan het, ik weet dat ik het kan, ik moet het alleen even doen!
Gaat wel lukken na een paar uurtjesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:53 schreef honkhonk het volgende:
Gister eerste rijles (2 uur) gehad, ging opzich wel goed.. maar ik haat het om te sturen met de ''doorpak methode''.
You can do it! Everything is possible for a Possiblequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:22 schreef Kimpossible het volgende:
Jullie zijn echt een goede steun! Ik eet zo nog een banaantje en dan is het al bijna tijd dat m'n instructeur me komt halen. Om 3 uur is ie hier en om 15.50 rijd ik af. Ik kan het, ik weet dat ik het kan, ik moet het alleen even doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:22 schreef Kimpossible het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat goed!!!! Gefeliciteeeerd!!! Je verdient dit zo ontzettendquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:59 schreef Kimpossible het volgende:
GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie zijn schatten! Verslagje volgt, ik ga nu even om taart hahaha.
Doorpak? Je hebt volgens mij de doorgeef en de overpak methode, ik weet niet welke je bedoelt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:53 schreef honkhonk het volgende:
Gister eerste rijles (2 uur) gehad, ging opzich wel goed.. maar ik haat het om te sturen met de ''doorpak methode''.
Doorpakgeefquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:36 schreef jacobras het volgende:
[..]
Doorpak? Je hebt volgens mij de doorgeef en de overpak methode, ik weet niet welke je bedoelt?
@Kimpossible: gefeliciteerd!![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:59 schreef Kimpossible het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hoe lang heb je in totaal gereden? Gewoon een half uur?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:23 schreef Kimpossible het volgende:![]()
![]()
Ik ben echt zo blij! Jullie zijn echt toffe mensen, echt leuk hoe je via het internet met elkaar meeleeft, zonder dat je elkaar eigenlijk kent.
Kort verslagje, want het was gewoon een prima rit, aldus instructeur en examinator. Ik heb echt een heel makkelijke route gekregen vergeleken met vorige keer. 30km-zone, stuk 60 kmweg, stukje 80, stukje binnenstad en een rotonde of vier, vijf.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:23 schreef Kimpossible het volgende:Nou goed, ik kwam daar dus aan en toen zag ik op het bord dat ik diezelfde kerel had als de vorige keer, waarop de moed dus in m'n schoenen zakte. Toch geprobeerd nuchter te blijven en nog een banaantje naar binnen geschoven, waarna vol goede moed naar boven, eventjes korte uitleg en toen de weg maar weer op. Moest ik een kenteken oplezen van maar liefst 50m, dus ik zo van nou sorry kerel maar dat gaat niet lukken, stukje dichterbij en toen ging het goed.
Haha, dat trillen had ik ook last vanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:23 schreef Kimpossible het volgende:Tuurlijk is het niet perfect, maar echt schokkende dingen heb ik gelukkig niet gedaan! Enkel toen ik eenmaal m'n nuchtere houding verloor, omdat ik toch wel een beetje voelde dat het wel goed ging komen ('als ik nu niet slaag, dan begrijp ik er echt niks van'-gevoel), toen had ik aardig moeite om m'n lichaam onder controle te houden, begon helemaal te trillen!De zenuwen namen op die manier niet af, maar toe, naar mate de rit vorderde.. Gelukkig niet in m'n nadeel!
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:59 schreef Kimpossible het volgende:
![]()
![]()
![]()
Succes ermee!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:57 schreef jacobras het volgende:
[..]
Als ik het morgen haal ga ik 'm ook meteen met spoed aanvragen
Hahaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Mijn evaluatieformulier was echtDe examinator na afloop "je hebt 'm zeker op de kop gehouden ofniet?"
Whaha, je hebt altijd nog grotere sukkelsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:51 schreef singlemetkids het volgende:
haha 30 km met de handrem ! En ik d8 dat IK kampioen sukkel was met 2 km me afvragen waarom dat rode lampje toch brandt....
maar ff serieus, kan gebeuren , je hebt hem er ws niet helemaal opgehad anders was hij wel mega gaan stinken en had je wat garage centen gekost..
Haha.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Mijn evaluatieformulier was echtDe examinator na afloop "je hebt 'm zeker op de kop gehouden ofniet?"
Van alles rond de 7/8, volgens de examinator hoorden die kruisjes meer aan de andere kant van de lijstquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:20 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Haha.
Wat had je ingevuld dan? Een 6 ? Een 9?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |