Een slechte generale is een goede uitvoering!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:56 schreef Kimpossible het volgende:
Zo goed als het gister ging, zo kut ging het zonet.. Ik ben bangKutzenuwen.
Goede tip, zelf gister ook gedaan. Ik kwam tot de conclusie dat ik mijn fouten had kunnen voorkomen door beter vooruit te kijken en te voorspellen wat andere weggebruikers gaan doen, dus dat heb ik vandaag gedaanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ahh Kim toch,en ik had zo gehoopt dat het goed ging! Misschien had je vanmorgen beter niet kunnen gaan rijden? Had je lekker uit kunnen slapen,en rustig vanmiddag richting examen kunnen gaan.Probeer lekker te relaxen,en neem de dingen die fout gingen nog eens door,en verzin er een oplossing voor.Misschien is het handig om bepaalde verkeerssituaties even te bedenken,en na te lopen hoe ze moeten.Hou je rustig,en maak jezelf niet gek! Je kunt het Kim!!
Suck je echt of wil hij gewoon meer verdienen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:53 schreef Blistering het volgende:
Wat een klote zooi zeg. Net 2 uur lessen gehad, en ik vond het echt goed gaan. Sturen, kijken, schakelen etc ging echt wel lekker opzich. Dus ik zeg aan het einde van de les tegen m'n instructeur dat ik het wel goed vond gaan, zegt ie ''Ja, maar je hebt er wel weinig gevoel voor''. Dus ik zeg ook, niet echt positief he. ''Nee, maar langzaam gaat het beter en beter''. 15de les gehad.
Zo was al m'n blijdschap wel in 1 klap verdwenen dus.
Nee, maar blijkbaar verwacht hij meer progressie ofzo..Weet het ook niet. Om het geld hoeftie het niet te laten, heb pas al 1250 euro mogen overmakenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:56 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Suck je echt of wil hij gewoon meer verdienen?
Hoe lang zijn je lessen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:53 schreef Blistering het volgende:
Dus ik zeg ook, niet echt positief he. ''Nee, maar langzaam gaat het beter en beter''. 15de les gehad.
50 minuten per les, heb nu 5 weken lang 2 lessen achter elkaar gehad op Dinsdag. a.s. Donderdag heb ik weer een keer een losse les, misschien is dat beter.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:28 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hoe lang zijn je lessen?
Ik ging bij les 18-20 of zo pas echt beter (lees: bewuster van mijn omgeving) rijden, maar nu, rond les 28, heb ik ook alweer een paar keer een flink beroerde les gehad. Het blijft raar, maar het feit dat je iets allang goed KAN betekent bij autorijden blijkbaar niet dat je het in het vervolg ook altijd automatisch goed doet. Best vervelend want zo blijf ook ik maar bezig en bezig.
Ja precies! En volgens mij had hij het zelf niet helemaal door hoe die het zei. Had dat paar lessen geleden ook al. Dat ik iemand op moest halen, en die zei toen tegen mij ''Ik kan het nog niet zo goed'', toen zei m'n instructeur ''Hij ook niet hoor''. Echt van die opmerkingen waarbij ik zoiets heb van, moet dat nou? Voegt zo weinig toe aan m'n zelfvertrouwen he.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:36 schreef twiFight het volgende:
Nouja 12,5 uur les is gewoon erg weinig, dus je hebt nog alle tijd. Snap niet helemaal waarom die instructeur je dan afkraakt. Kijk, als je nu nog de hele les je gas en koppeling door elkaar haalt, dan gaat het niet zo snel nee, maar verder heb je nog alle tijd om dingen te leren. Dan kan die instructeur wel zeuren over langzame progressie, maar wat verwacht hij dan, dat je na 12,5 uur alles al goed doet? Soms vraag ik me af bij het horen van alle verhalen hier of die mensen uberhaupt wel een cursus "hoe ga ik met mijn klanten om" gedaan hebben.
Troost je met de gedachten dat bij mij op mn examen de auto zelfs nog afsloegquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:45 schreef jacobras het volgende:
Ik liet de auto vandaag trouwens 2x afslaanLang niet meer gehad, en nu opeens 2x in een les
Kim! I keep my fingers crossed chick!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:22 schreef Kimpossible het volgende:
Jullie zijn echt een goede steun! Ik eet zo nog een banaantje en dan is het al bijna tijd dat m'n instructeur me komt halen. Om 3 uur is ie hier en om 15.50 rijd ik af. Ik kan het, ik weet dat ik het kan, ik moet het alleen even doen!
Gaat wel lukken na een paar uurtjesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:53 schreef honkhonk het volgende:
Gister eerste rijles (2 uur) gehad, ging opzich wel goed.. maar ik haat het om te sturen met de ''doorpak methode''.
You can do it! Everything is possible for a Possiblequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:22 schreef Kimpossible het volgende:
Jullie zijn echt een goede steun! Ik eet zo nog een banaantje en dan is het al bijna tijd dat m'n instructeur me komt halen. Om 3 uur is ie hier en om 15.50 rijd ik af. Ik kan het, ik weet dat ik het kan, ik moet het alleen even doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |