Mooi,en wat een gave kleurtjesquote:Op maandag 17 mei 2010 22:33 schreef mirannie het volgende:
OPI hey! get in lime!
[ afbeelding ]
kleur is in het echt veel mooier![]()
En met een konadje van M65
[ afbeelding ]
en natuurlijk weer niet alles rechtik leer het ook nooit, haha
Mooiquote:Op maandag 17 mei 2010 20:03 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China Glaze Rodeo Fanatic
Zo ver wil ik het echt nooit laten komen. Kan nu al moeilijk kiezen wat ik op wil, hoe moet het dan met zoveel?!quote:
Heb ik ook, maar nog untriedquote:Op maandag 17 mei 2010 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
En weer een ander kleurtje:
[ afbeelding ]
Models Own - Peacock Green
quote:
Thank youquote:
Dat is ook wel weer zo....quote:Op maandag 17 mei 2010 22:57 schreef Guess. het volgende:
[..]
Mooi,en wat een gave kleurtjes![]()
Zo'n open nagelak-kast vind ik wel gaaf,maar ik denk dan gelijk aan al die lakjes enzo die je dan moet afstoffen (ik heb een tafeltje met allemaal fotolijstjes en dat vind ik al een drama)
quote:Hi Sanne,
Strawberried the Sand was a 2001 summer promotional item. Promotional items are while supplies last. It has been discontinued since. The labeling was different back then from now.
Thank you,
Teri Truong
Technician Support
OPI Products, Inc
Op mijn briefje staat vanaf 10.00 uur? Ik vind het ook vreemd dat ze vandaag hebben geprobeerd het af te leveren, ik dacht namelijk dat ze op maandag alleen tweede bestellingen van zaterdag deden? Maar goed, het zal wel. :pquote:Op maandag 17 mei 2010 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er lag wel een briefje op de mat over een pakketje waarvoor getekend moet worden. Ik zit zelf ook al te hopen dat het dat pakketje is.![]()
Ik kan het morgenmiddag pas ophalen want die agentschapmuts is nogal een trut. Zelfs als ik de postbode ben tegengekomen en deze mij verteld heeft dat ze het pakketje er al naartoe heeft gebracht, weigert dat agentschapsecreet om te gaan kijken of het erbij zit voor het de volgende werkdag na 13.00 "want dat is de afspraak en dat staat ook duidelijk zo op het briefje en we moeten niet denken dat er zomaar van die regels afgeweken kan worden".![]()
Oooohhh Ainnir ik ben zoooooo jaloers! Wat een ontzettend gave winkel heb je daar! Hebben ze alleen core collecties en nieuwe collecties of is het ook nog een dusty?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:31 schreef Ainnir het volgende:
* Ainnir heeft weer gefaald![]()
Net besteld:
OPI Call My Cell-ery
OPI Thoroughly Modern Millie
OPI Don't Toy With Me
OPI Maliblue
OPI Sahara Sapphire
OPI Baby Blue
OPI DS Fantasy
OPI Electric Eel
China Glaze Mr & Mrs
*vervloekt eBay*
Ik durf het niet meer op te tellenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:43 schreef princess-a het volgende:
[..]
hoeveel heb je er nu bij deze week?
ik snap werkelijk niet dat je het nog voor elkaar krijgt om nóg een stapel opi's op ebay te vinden die je móet hebben als je net 150 nieuwe lakken hebt gekochtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 05:34 schreef Ainnir het volgende:
En ik blijf maar falen. Kwam een klein winkeltje tegen hier in het winkelcentrum met een OPI rek. Dus ik wandel naar binnen, standaard soft shades.. saaaai. En wat ziet mijn oog? Helemaal achterin in de hoek staat een blauw/groen flesje. Blijkt dat die domme mutsen net de nieuwe collectie hebben binnengekregen, en niet wisten dat ze tot volgende maand moesten wachten met uitstallen!![]()
![]()
Tot overmaat van ramp hadden ze ook nog een complete display met DS lakjes, en alle OPI 4 halen, 3 betalen![]()
[ afbeelding ]
Illuminate, Opulence, Reserve, Coronation
[ afbeelding ]
Plugged-in Plum, Flower-to-Flower, Wing It!, Catch Me in Your Net, Rainforest (die lag dus in mijn brievenbus, zeer waarschijnlijk fake).
Binnenkort maar eens 'echte' foto's maken, want die telefoonfoto's zijn ook maar niks.
Oh myquote:Op dinsdag 18 mei 2010 05:34 schreef Ainnir het volgende:
En ik blijf maar falen. Kwam een klein winkeltje tegen hier in het winkelcentrum met een OPI rek. Dus ik wandel naar binnen, standaard soft shades.. saaaai. En wat ziet mijn oog? Helemaal achterin in de hoek staat een blauw/groen flesje. Blijkt dat die domme mutsen net de nieuwe collectie hebben binnengekregen, en niet wisten dat ze tot volgende maand moesten wachten met uitstallen!![]()
![]()
Tot overmaat van ramp hadden ze ook nog een complete display met DS lakjes, en alle OPI 4 halen, 3 betalen![]()
[ afbeelding ]
Illuminate, Opulence, Reserve, Coronation
[ afbeelding ]
Plugged-in Plum, Flower-to-Flower, Wing It!, Catch Me in Your Net, Rainforest (die lag dus in mijn brievenbus, zeer waarschijnlijk fake).
Binnenkort maar eens 'echte' foto's maken, want die telefoonfoto's zijn ook maar niks.
oehhh, das een toffe set!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:05 schreef Ainnir het volgende:
Ik gebruik de Orly thinner, werkt prima.
Overigens, voor de Konad fanaten:
21-delige Bundle Monster image plate set voor $17.99
Ik heb 'm net besteld
Eigenlijk ben ik gewoon de schade aan het inhalen. Ik kan nu eindelijk al die mooie lakjes kopen die al jaren op mijn verlanglijstje staan, maar die ik nooit gekocht heb omdat het gewoonweg te duur was (zeker toen ik nog in NL woonde). Het is zo verdomd moeilijk om alles te laten staan als het hier zo spotgoedkoop is..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niet dat je het nog voor elkaar krijgt om nóg een stapel opi's op ebay te vinden die je móet hebben als je net 150 nieuwe lakken hebt gekocht
Gelukkig getrouwdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh my
Maar even serieus he, heb jij een vriend en vind hij dit allemaal prima? Die van mij zou me echt vermoorden
Ja daar heb je zeker een punt, hier in NL ligt dat natuurlijk geheel anders helaasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:44 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Gelukkig getrouwd![]()
Voordeel van een Amerikaan: hij snapt dat nagellak een stuk goedkoper is dan designer handtassen(Bovendien verdien ik flink meer dan hij, dus hij durft niet te klagen
)
En stiekem vindt 'ie het nog best interessant ook. Laatst kwam hij trots thuis van het werk met de mededeling dat zijn collega Absolutely Alice op had, en dat hij haar meteen maar even had uitgelegd wat Konad is
Ik heb ook een heel kamertje voor mezelf met kaptafel/bureau, grote spiegel en kast, schoenenrek, zalig gewoon. Is ook meteen de enige kamer in huis waarvan mijn vriend niet mag zeuren dat het een rommeltje is en dat ik moet opruimen. MIJN kamer, niet mee bemoeienquote:Op maandag 17 mei 2010 21:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]oh geluksvogel. Ik wil ook een kaptafel waar ik al me make up etc kan neer stallen. Gewoon een vrouwenkamer. Vriendlief heeft de xbox al
Pics!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb ook een heel kamertje voor mezelf met kaptafel/bureau, grote spiegel en kast, schoenenrek, zalig gewoon. Is ook meteen de enige kamer in huis waarvan mijn vriend niet mag zeuren dat het een rommeltje is en dat ik moet opruimen. MIJN kamer, niet mee bemoeien![]()
en ik ga nog een rekje-achtig ding maken voor mijn zonnebrillen verzameling![]()
Had die set inderdaad gezien bij Scrangie. Eens kijken of ze ook naar NL verzenden en wat dat kost enzo. Zitten best mooie plates bij.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:05 schreef Ainnir het volgende:
Ik heb 'm net besteld
Daar is ook helemaal niets mis mee, ook al schijt ik in me boks als ik naar een horrorfilm moet kijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zo niet into mode enzo dat ik de hele kaptafel / kleedkamer magie waarschijnlijk nooit helemaal zal begrijpenMijn ultieme wens is juist een eigen boeken/horrorfilm kamer...
* SQ checkt nog even tussen de benen of ze niet toch per ongeluk iets heeft hangen daar
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar is ook helemaal niets mis mee, ook al schijt ik in me boks als ik naar een horrorfilm moet kijkenik ken genoeg vriendinnen die ook geen drol geven om make up en kleren.
Er zit wel veel poep en pies in mijn post zie ik nu
Hoe kun je je schoenen nou weggooienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga nu ff geen pics maken want we zijn de kamers boven aan het opknappen dus nu ziet ie er niet uit. Mijn kamertje moest ook meegenomen worden want ik wou 2 stopcontacten bij mijn spiegel
En ik heb net een zooi schoenen weggegooid, dus mijn rek is best leeg
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zo niet into mode enzo dat ik de hele kaptafel / kleedkamer magie waarschijnlijk nooit helemaal zal begrijpenMijn ultieme wens is juist een eigen boeken/horrorfilm kamer...
* SQ checkt nog even tussen de benen of ze niet toch per ongeluk iets heeft hangen daar
¤ 18,52 incl verzenden voor de setquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Had die set inderdaad gezien bij Scrangie. Eens kijken of ze ook naar NL verzenden en wat dat kost enzo. Zitten best mooie plates bij.
dat is meestal niet nodig hoor, het hele huis is dan immers van jezelfquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]ik snap het ook niet helemaal.
Later wil ik wel een ruimte voor mezelf, als ik met iemand samen woon. Indien mogelijk enzo, anders een hoekje inrichten oid.
Neee, samen met een vent!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is meestal niet nodig hoor, het hele huis is dan immers van jezelfMijn eigen kamer is de keuken
WAT!?!?!?!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
¤ 18,52 incl verzenden voor de set
Carla heeft dus ook gefaald![]()
![]()
Dat zou wel tof zijn SQ!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ving hier vacature, HBO-er communicatie, CV en manager op![]()
Dat ding werkt ook echt bij iedereen behalve bij mijquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:49 schreef progje het volgende:
tot nu toe lijkt het alsof Orly Bonder echt werkt![]()
Neehoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:01 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat ding werkt ook echt bij iedereen behalve bij mij
Geen ideequote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
WAT!?!?!?!![]()
![]()
Dat is niks!
Alleen cc zeker??
ik bedoel dat de grens tussen mijn en dein nogal vervaagt als je samenwoontquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neee, samen met een vent!Met mijn dingies en inspiratie en een bureau waar ik op kan tekenen enzo
Heb jij geen behoefte aan echt een eigen plek of zo met je eigen spullen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bedoel dat de grens tussen mijn en dein nogal vervaagt als je samenwoont
ik deel een heel huis van 3 etages met 1 ander. Geloof me, in iedere ruimte staan een hoop van mijn spullenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb jij geen behoefte aan echt een eigen plek of zo met je eigen spullen?
Mijn zoektocht leverde op dat rapidry niet zo goed werkte. Ik heb de opi dripdry gekocht. Bij glizandglamorize.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:01 schreef RenRen- het volgende:
OT:
Ik zoek OPI Envy (Groen) En rapidry. Waar kan ik die goedkoop krijgen?
Behoefte wel, plek niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb jij geen behoefte aan echt een eigen plek of zo met je eigen spullen?
Mooiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Behoefte wel, plek niet.![]()
Ik schop hem gewoon de deur uit als ik even alleen met mijn eigen dingen bezig wil zijn. Ik kan lekker alleen met mijn spullen prutsen als hij naar zijn vrienden is.![]()
[ afbeelding ]
Eyeko Jade Green met Sally Hansen Grape Going, konad plate M16 en bloemetjesdingen van de Essence.
www.eyeko.comquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:12 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Vandaag verwacht ik nog het pakketje van Enchantra en binnenkort de Nfu Oh's.
Very nice!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:12 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Nice! Dan zal mijn pakketje op het postkantoor ook wel Models Own zijn. Is het al 13.00?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:12 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Wil je argumenten horen om het toch te doen??quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:29 schreef Loqi het volgende:
Wat een mooie bestellingen allemaalword er vrolijk van
Ik zit sterk aan die Bundle Monster plateset te denken, maar als ik dan bekijk dat ik vorige week weer dik gefaald heb, en op de meet, en eigenlijk nog naar de groothandel wilde binnenkort![]()
![]()
Verstandig van je!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:29 schreef Loqi het volgende:
Wat een mooie bestellingen allemaalword er vrolijk van
Ik zit sterk aan die Bundle Monster plateset te denken, maar als ik dan bekijk dat ik vorige week weer dik gefaald heb, en op de meet, en eigenlijk nog naar de groothandel wilde binnenkort![]()
![]()
Ik ook!!!quote:
Mooi gedaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Behoefte wel, plek niet.![]()
Ik schop hem gewoon de deur uit als ik even alleen met mijn eigen dingen bezig wil zijn. Ik kan lekker alleen met mijn spullen prutsen als hij naar zijn vrienden is.![]()
[ afbeelding ]
Eyeko Jade Green met Sally Hansen Grape Going, konad plate M16 en bloemetjesdingen van de Essence.
Ik heb donderdagavond laat besteld, dus zal het denk ik aan het einde van de week wel krijgenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:38 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik ook!!!
En ik ben zo slim geweest om te bestellen en daarna pas te registreren...meaning: mijn emailadres linkt niet naar de bestelling. Ik kan dus niets opzoeken wat betreft tracking.
Heb alleen een mailtje gehad dat het woensdag verzonden is....dus ik hoop dat het vandaag binnen is!!!!
Likquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi gedaan@ de fails
En ik had m'n duim gefimood:
[ afbeelding ]
Fruitjes
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:12 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Super leuk zeg, die fimo dingen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi gedaan@ de fails
[ afbeelding ]
Fruitjes
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wil je argumenten horen om het toch te doen??:P kan nog wel wat bedenken hoor
![]()
Nee hoor, heeeeel verstandig!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:36 schreef deerntie het volgende:
[..]
Verstandig van je!
Ik wou ze ook graag kopen, maarja ze accepteren geen paypal. Beetje jammer
awwwwwwwquote:
Ik vind die fimofruitjes zo leuk!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi gedaan@ de fails
[ afbeelding ]
Fruitjes
Bluhhh!quote:
Ik zie net dat paypal de 9e al heeft betaald...dus heeft toch een tijdje geduurd voor het geshipped is (12e)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb donderdagavond laat besteld, dus zal het denk ik aan het einde van de week wel krijgen
Fruit is leuk!! En zomersquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi gedaan@ de fails
[ afbeelding ]
Fruitjes
Oh noesquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
wat een steun! Nu lijkt het echt op een AA meeting
![]()
*groepsknuffel*
Oh, wat zonde!!quote:
Dat is een goede vraag!! Die heeft een rare deuk... geen idee hoe die er in is gekomen!quote:
Ghehehe, had je die van mij moeten confisqueren op de meetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh noes
En ik wil moar fimofruitjes nu
Ja....quote:
Alas, een gemiste kans. Maar toen had ik nog niks gedaan met wat ik al had. Moet wel weten of ik het überhaupt tof vind natuurlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:51 schreef Lindytje het volgende:
Ghehehe, had je die van mij moeten confisqueren op de meet
Vooruit, daar heb jij een puntquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alas, een gemiste kans. Maar toen had ik nog niks gedaan met wat ik al had. Moet wel weten of ik het überhaupt tof vind natuurlijk
En is de buit al binnen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nice! Dan zal mijn pakketje op het postkantoor ook wel Models Own zijn. Is het al 13.00?![]()
Ik zorg altijd dat ik er rond half een / kwart voor een ben, gewoon om het secreet te zieken.![]()
@Debsterr: www.eyeko.com inderdaad.Ze hebben ook een taupe.
Hier ook hoor,huis met 3 etage's,5 slaapkamers en een vide en nog geen eigen ruimte he,ja de keukenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik deel een heel huis van 3 etages met 1 ander. Geloof me, in iedere ruimte staan een hoop van mijn spullenmaar goed, dat merk je vanzelf als je gaat samenwonen, verder zal ik er nu mijn klep over houden
Ik denk dat mijn punt van een eigen ruimte of kamer of hoek een beetje verkeerd begrepen wordtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:31 schreef Guess. het volgende:
[..]
Hier ook hoor,huis met 3 etage's,5 slaapkamers en een vide en nog geen eigen ruimte he,ja de keuken![]()
Nou moet ik ook eerlijk bekennen dat wij niet de meest georganiseerde personen zijn! Maar het is wel gezellig hoor,je kan iig zien dat er geleefd word zeg ik dan maar![]()
ik luister even niet meer naar jullie allemaal!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo nog Color Club liefhebbers hier het assortiment in de shop is nu verdubbeld
Gaaaaffff!!!!! *jaloers is*quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste internationale swappakketje is binnen
Ik heb dit niet gezien.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo nog Color Club liefhebbers hier het assortiment in de shop is nu verdubbeld
Tof!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste internationale swappakketje is binnen
Zie dit nu pas, dankjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:00 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Mijn zoektocht leverde op dat rapidry niet zo goed werkte. Ik heb de opi dripdry gekocht. Bij glizandglamorize.
Ze hebben leuk setje met topcoat and die drips voor 6,50. En inm out the door, van zelfde site. die naam kwam ik ook nogal eens tegen. Anyway rapidry is daar ook te koop
Het is een ebaynaam. Dus zelf zoeken op evelbay. Verders ben ik nog op het pakje aan het wachten. Dus geen eigen ervaring. En die dripdry zijn druppels, voor op de topcoat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zie dit nu pas, dankjeHeb je een link van die shop? Of is het geen ebayshop?
Ik vind rapidry wel goed werken, gaat sneller dan een normale TC that isIs dripdry ook een topcoat dan ? Ik weet niet hoe het werkt
Naaisquote:
ga studeren jijquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:45 schreef Diconnected het volgende:
Zo even op balkon fototje maken van m'n 2NiteHolo's ftw.
Ik vertoon studieafwijkend leergedrag.
Hij vindt hem nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:28 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Het is een ebaynaam. Dus zelf zoeken op evelbay. Verders ben ik nog op het pakje aan het wachten. Dus geen eigen ervaring. En die dripdry zijn druppels, voor op de topcoat.
Zo mooi he die moodpolishesquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:55 schreef Linnie20v het volgende:
Sorry haha
Had die kleur gisteravond opgedaan
Lekker vanmorgen neon geel gedouchedwhoehoe!
Ik vind dat kleurverschil echt heel gaaf, vandaar dat ik alleen deze 3 op het oog had!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:05 schreef Linnie20v het volgende:
@ Delta ,
De grijze vind ik niet zo mooi maarja ik hou van grijs dus ik heb die ook
Calm/wild (paars) had ik ook maar aan een vriendinnetje gegeven, *trots* ik heb afstand gedaan van een lakje * trots*
Heb ook de blauwe maar daar is het kleurverschil niet zo WAUW van
@ Holyme, mooi!!
Dan zeg ik toch Seche Vite.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:51 schreef RenRen- het volgende:
Dames die beiden hebben gebruikt, Seche Vite of Rapidry topcoat?
[..]
Hij vindt hem nietMaar ik ga volgende maand bestellen bij bubs, dus het komt goed hoop ik
Bietje rustig an denk!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
Hier een héél klein beetje WOG maar moet toch snel weer verder
Lindytje, gaat die crackpolish vandaag op de post?Mijn antraciete nageltjes zijn er helemaal klaar voor
Ik ga echt voor Seche. Met Rapidry krijgt ik altijd luchtbubbels over mn lak heen en ik vind Seche sneller drogen en meer glanzenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:51 schreef RenRen- het volgende:
Dames die beiden hebben gebruikt, Seche Vite of Rapidry topcoat?
[..]
Hij vindt hem nietMaar ik ga volgende maand bestellen bij bubs, dus het komt goed hoop ik
Ik heb ook Seche, werkt top!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ga echt voor Seche. Met Rapidry krijgt ik altijd luchtbubbels over mn lak heen en ik vind Seche sneller drogen en meer glanzen
Mijn mama vindt ze helemaal geweldigquote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:53 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mijn mama vindt ze helemaal geweldigZe heeft net 1 nagel met Calm/Wild gelakt, terwijl ze normaal altijd sheer lakjes op heeft.
Ik heb ze geswapt met iemandquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:02 schreef mirannie het volgende:
Anyway, is er iemand die weet hoe je aan die moodpolish komt? Een website ofzo? Op eBay zag ik ze in ieder geval niet. En google gaf ook niet het gewenste resultaat
die heb ik ook besteld paar dagen terug, kan niet wachten tot hij er isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:51 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen, zonder zonlicht.
[ afbeelding ]
Buiten, met zonlicht![]()
2Nite van China Glaze. In het ecchie issie veul mooier, maar holo's zijn gewoon kut om vast te leggen
En ik heb hem nu 1 dag op en heb alleen tipwear, en dat zonder top en basecoat!
wat zijn moeders tochquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:53 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mijn mama vindt ze helemaal geweldigZe heeft net 1 nagel met Calm/Wild gelakt, terwijl ze normaal altijd sheer lakjes op heeft.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan zeg ik toch Seche Vite.
OPI Rapidry heb ik ook staan en droogt op zich wel snel, alleen krijg ik op sommige lakken bubbeltjes in de topcoat... net of ie daar niet goed mee samengaat. Met Seche heb ik daar nooit last van, dus dan zou ik voor Seche gaan. (ik vind het in droogtijd niet veel uitmaken, misschien is Seche íets sneller...)
Hmm, ik heb nooit last gehad van bubbeltjes, maar ik ben altijd in voor extra glans.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ga echt voor Seche. Met Rapidry krijgt ik altijd luchtbubbels over mn lak heen en ik vind Seche sneller drogen en meer glanzen
Jahoor, en net nu ik dit tik, krijg ik een luchtbelletje onder mijn lak zegquote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ik heb nooit last gehad van bubbeltjes, maar ik ben altijd in voor extra glans.
Bedankt
Ja, ik heb ze besteldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:14 schreef Mirjam het volgende:
ik vind die eerdergenoemde plates wel een mooie deal, 19 dollar is niet veel.
heeft iemand ze al bestel;d?
Helaas ken ik niemand in het buitenland om mee te swappen...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:03 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb ze geswapt met iemandZij wilde Catrice en ik wilde graag deze
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:51 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen, zonder zonlicht.
[ afbeelding ]
Buiten, met zonlicht![]()
2Nite van China Glaze. In het ecchie issie veul mooier, maar holo's zijn gewoon kut om vast te leggen
En ik heb hem nu 1 dag op en heb alleen tipwear, en dat zonder top en basecoat!
Ja bubsel toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:14 schreef Mirjam het volgende:
ik vind die eerdergenoemde plates wel een mooie deal, 19 dollar is niet veel.
heeft iemand ze al bestel;d?
Hoeveel kost een plate normaal? Ik wil hier misschien ook wel wat mee gaan prutsen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze besteldOmgerekend inclusief verzendkosten kom je op nog geen euro per plate uit, goede deal!
[..]
Helaas ken ik niemand in het buitenland om mee te swappen...
[..]
Holo´s, echte liefde
Las net ergens dat er alleen met CC kon worden betaald. Maar kan ook scheef hebben gelezen, zit de hele middag al met m'n neus in de Vietnam oorlogquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar kun je toch zeker wel met paypal betalen? hoop ik?
Via Amazon was het he? Nee daar kun je alleen met CC betalenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar kun je toch zeker wel met paypal betalen? hoop ik?
mnooohquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:32 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Via Amazon was het he? Nee daar kun je alleen met CC betalen
ja, snifquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zullen we samen in een hoekje gaan huilen?![]()
Holy shit. Welke merken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Volgende week komt er een pakket aan met 145 lakken![]()
En er zijn er 7 voor mijzelf
dan is het wel heel erg goedkoop idd!quote:
dat is nog een eindje wegquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Orly!![]()
Mwuh krijg pas de 31e salaris
Oh, ik ga het er dan af trekken. Gelijk moet het eraf, ook als het eenbeetje los zit bij de hoekjes.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:55 schreef MissJ het volgende:
ben nou toch wel even benieuwd of ik nou zo para ben of dat jullie dat ook hebben![]()
Ik kan er dus echt niet tegen als mijn lak gechipt is of tipwear heeft. Ook al is er maar een klein chipje van 1 nagel af en zit de rest nog prima, alle lak van alle nagels MOET er dan af bij mij! Dan is het tijd voor nieuwe. Met als gevolg dat ik dus elke avond zit te lakken (iig doordeweeks dan).
Hebben jullie dat ook?
Naja niet in zo'n erge matequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:55 schreef MissJ het volgende:
ben nou toch wel even benieuwd of ik nou zo para ben of dat jullie dat ook hebben![]()
Ik kan er dus echt niet tegen als mijn lak gechipt is of tipwear heeft. Ook al is er maar een klein chipje van 1 nagel af en zit de rest nog prima, alle lak van alle nagels MOET er dan af bij mij! Dan is het tijd voor nieuwe. Met als gevolg dat ik dus elke avond zit te lakken (iig doordeweeks dan).
Hebben jullie dat ook?
Ik kan daar ook slecht tegen, maar als ik haast heb dan doe ik soms gewoon een beetje lak op de chip om het te herstellen tot ik wel tijd heb. Maar lang zal ik er niet mee doorlopen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:55 schreef MissJ het volgende:
Hebben jullie dat ook?
1 of 2 kleine chipjes kan ik hebben, maar bij meer dan dat moet het er echt af. Vind het zelf erg onverzorgd staan. Vaak zie je het wel bij tiener meiden, nagellak die er al tot de helft vanaf is enzo. Dat kan ik echt niet hebben op mijn eigen nagels.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:55 schreef MissJ het volgende:
Hebben jullie dat ook?
aardig van hem!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:54 schreef Tegan het volgende:
Ik heb echt een briljante buurman. Hij is postbode, en vandaag had ik mijn pakketje gemist overdag, kwam hij hem 's avonds brengen. Had hij hem op het werk onderschept. Eigenlijk ook wel een beetje eng. Hij doet nooit onze route zeg maar.
Die 19 dollar-plates zijn wel nep-Konad he.
Heb je geen tips van de apotheek of huisarts gehad?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:02 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Even nog een vraagje: niemand hier ooit pseudomonasinfectie in je nagel gehad? Dat je nagel groen zonder lakje wordt zeg maar?
Ik baal er zoooooo van....
ik niet maar mijn vriend wel... een infectie onder je nagel toch? Dat groene is toch pus?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:02 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Even nog een vraagje: niemand hier ooit pseudomonasinfectie in je nagel gehad? Dat je nagel groen zonder lakje wordt zeg maar?
Ik baal er zoooooo van....
Ik ben aan het eten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik niet maar mijn vriend wel... een infectie onder je nagel toch? Dat groene is toch pus?
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:00 schreef RenRen- het volgende:
Oh, ik ga het er dan af trekken. Gelijk moet het eraf, ook als het eenbeetje los zit bij de hoekjes.Echt heelerg.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:01 schreef Diconnected het volgende:
\Naja niet in zo'n erge matemaar meestal als ik weet dat ik die avond/dag moet werken laat ik het wel zitten, anders blijf ik bezig
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik kan daar ook slecht tegen, maar als ik haast heb dan doe ik soms gewoon een beetje lak op de chip om het te herstellen tot ik wel tijd heb. Maar lang zal ik er niet mee doorlopen.
Gelukkig ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:22 schreef mirannie het volgende:
1 of 2 kleine chipjes kan ik hebben, maar bij meer dan dat moet het er echt af. Vind het zelf erg onverzorgd staan. Vaak zie je het wel bij tiener meiden, nagellak die er al tot de helft vanaf is enzo. Dat kan ik echt niet hebben op mijn eigen nagels.
Ik heb me ook laten verleiden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:05 schreef Ainnir het volgende:
Ik heb 'm net besteld
Hele toffe bestellingquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:13 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Ik wil ook die plates, stomme paypalloze amazon![]()
Dit is wel onderweg naar mij:
[ afbeelding ]
Ik kan er absoluut niet tegen. Ik lak zelfs de kopeinden van mijn nagels. Als er een chip zit gaat alles eraf.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:55 schreef MissJ het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Waar zat die? Als ik dan toch naar Nijmegen moet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef PartyHardy het volgende:
Ik liep de budgetdrogist vanmiddag binnen in Nijmegen, en daar hadden ze best een grote collectie van China Glaze! Ook hadden ze konad en allemaal onbekende merkjes.
Ik had gehoopt dat het er erg goedkoop zou zijn maar de lakjes kosten 5.95 per stuk (bijna allemaal)
Of dat duur/goedkoop is weet ik verder niet maar sommige lakjes zagen er wel uit alsof ze er al heel lang stonden![]()
Verder ook wel een leuk winkeltje, oogt een beetje buitenlands, ze hadden bijvoorbeeld veel producten voor kroeshaar en verkochten zelfs hairextensions.
Op mij kwam het alleen niet over als een budget-drogist.Maar ik dacht laat ik het toch even melden voor de CG-lovers
jij bent echt te ergquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
Zojuist WEER een bestelling geplaatst, kon het niet laten. Heb deze site gevonden die een zooi China Glaze lakjes verkoopt voor weinig, en ze hebben nog bijna alle OMG en Kaleidoscope lakjes! Ze hebben ook een berg oude OPIs en ze verzenden internationaal
Besteld:
China Glaze - 72053 - Verano $2.49 USD
China Glaze - 70347 - Sex On The Beach $2.49 USD
China Glaze - 72005 - Subtle $2.49 USD
China Glaze - 70297 - Thistle $2.49 USD
OPI - Parlez-Vous OPI $4.25 USD
China Glaze - He's Going in Circles $3.50 USD
China Glaze - Kalidoscope Him Out $3.50 USD
China Glaze - Let Do It in 3D $3.50 USD
China Glaze - Visit Me in Prism $3.50 USD
China Glaze Discontinue - Stone Age $2.49 USD
China Glaze Discontinue - Drama Queen $2.49 USD
China Glaze Discontinue - On The Prowl $2.49 USD
OPI - Stars in My Eyes $4.25 USD
OPI - Who Are You Wearing? $4.25 USD
China Glaze - 70323 - Golden Meringue $2.49 USD
China Glaze Discontinue - St Tropez $2.49 USD
![]()
![]()
![]()
En nu stop ik echt
Heet dat de pak? Of welke winkel bedoel je in Nijmegenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef PartyHardy het volgende:
Ik liep de budgetdrogist vanmiddag binnen in Nijmegen, en daar hadden ze best een grote collectie van China Glaze! Ook hadden ze konad en allemaal onbekende merkjes.
Ik had gehoopt dat het er erg goedkoop zou zijn maar de lakjes kosten 5.95 per stuk (bijna allemaal)
Of dat duur/goedkoop is weet ik verder niet maar sommige lakjes zagen er wel uit alsof ze er al heel lang stonden![]()
Verder ook wel een leuk winkeltje, oogt een beetje buitenlands, ze hadden bijvoorbeeld veel producten voor kroeshaar en verkochten zelfs hairextensions.
Op mij kwam het alleen niet over als een budget-drogist.Maar ik dacht laat ik het toch even melden voor de CG-lovers
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
Zojuist WEER een bestelling geplaatst, kon het niet laten. Heb deze site gevonden die een zooi China Glaze lakjes verkoopt voor weinig, en ze hebben nog bijna alle OMG en Kaleidoscope lakjes! Ze hebben ook een berg oude OPIs en ze verzenden internationaal
Besteld:
![]()
![]()
![]()
En nu stop ik echt
Shippen ze ook naar NL?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
Besteld:
![]()
![]()
![]()
En nu stop ik echt
Ik zou geen lakjes meer voor de shop kopenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
Besteld:
![]()
![]()
![]()
En nu stop ik echt
jaaaaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef Reska het volgende:
http://www.girlscene.nl/beauty/makeup/2010/mei/humeur-nagellak
Binnenkort kunnen we met z'n allen falen op moodpolish, de website perfect formula komt namelijk met een eigen lijn lees ik net, en geen verzendkosten... (alleen een beetje jammer dat de prijs nog niet bekend is...) Misschien een goed alternatief voor de claires moodpolish?
Leuk, maar die vertaling klinkt wel rukquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef Reska het volgende:
http://www.girlscene.nl/beauty/makeup/2010/mei/humeur-nagellak
Ik kan het niet meer bijhouden, heb er maar een statistiekenpagina voor gemaakt: http://ainnir.net/nails/stats.php?x=1quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Ainnir![]()
![]()
Hoeveel lakjes had je en hoeveel komen er deze week in totaal bij???
Vakantiegeld gehad ofzo??? *superjaloers is*
Ja, daarom heb ik hier ook de link gepostquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
Besteld:
![]()
![]()
![]()
En nu stop ik echt
$83 shipping costs als ik 1 lakje selecteer, laat maar zittenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:46 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer bijhouden, heb er maar een statistiekenpagina voor gemaakt: http://ainnir.net/nails/stats.php?x=1![]()
Geen vakantiegeld, wel flinke belastingteruggaaf en opslag![]()
[..]
Ja, daarom heb ik hier ook de link gepost
Ik weet niet wat het kost, maar dat kun je op de site uitrekenen adv postcode. Shipping binnen de US is iig heel erg redelijk, goedkoper dan TD.
Teringquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
shipping naar nederland komt op 137,22 zegtie
Danku, danku!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hele toffe bestelling![]()
welke CG is die middelste blauwe?
Zo dan, de tering!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
Besteld:
![]()
![]()
![]()
En nu stop ik echt
Ik wil er ook wel iets van 10 denk ik dus als je iets hoort over de shipping laat maar wetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:12 schreef mirannie het volgende:
Ik ga die gasten van toynail maar eens mailenga toch echt geen 110 dollar verzending betalen voor de 5 lakjes in mijn winkelwagentje
edti: laat maar, het staat al uitgelegd. en sowieso geen paypal... heb vandaag mijn cc al gebruikt voor de imageplates en wil dat ding eigenlijk alleen maar gebruiken voor noodgevallen.
Oh, ja, heb ze dus nu niet gemaild. Er staat dat je ze moet mailen met je bestelling en al je gegevens en dan krijg je een mailtje terug wat je moet betalen. Maar nergens een paypal logo te bekennen, dus alleen cc mogelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel iets van 10 denk ik dus als je iets hoort over de shipping laat maar weten
Dat doe ik dus ook altijd... en dan wordt het heeeeeel lelijk...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook een hekel aan chips. Alleen, als mijn lak chipt ga ik altijd de rest van mijn lak er ook af pulken
ja, dan moet ik ook echt remover in de buurt hebbenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook altijd... en dan wordt het heeeeeel lelijk...
Jep... ik had net weer een asbak vol nagellakpulkjes...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dan moet ik ook echt remover in de buurt hebben
Mja hier heb ik echt iets bij van "ja leuk.....Chanel....roze...kan ik ook bij de Etos(insert elke drogistnaam) krijgen"quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze van een vriend gekregen
Nerdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:46 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer bijhouden, heb er maar een statistiekenpagina voor gemaakt: http://ainnir.net/nails/stats.php?x=1![]()
Geen vakantiegeld, wel flinke belastingteruggaaf en opslag![]()
[..]
Ja, daarom heb ik hier ook de link gepost
Ik weet niet wat het kost, maar dat kun je op de site uitrekenen adv postcode. Shipping binnen de US is iig heel erg redelijk, goedkoper dan TD.
Ok. Maar ik heb hem gekregen dus tsjaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja hier heb ik echt iets bij van "ja leuk.....Chanel....roze...kan ik ook bij de Etos(insert elke drogistnaam) krijgen"
Daar ga ik dus echt niet zoveel geld voor neertellen
Juist leuk toch als je 'm krijgt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja hier heb ik echt iets bij van "ja leuk.....Chanel....roze...kan ik ook bij de Etos(insert elke drogistnaam) krijgen"
Daar ga ik dus echt niet zoveel geld voor neertellen
quote:
stormqueen moet je heul niet serieus nemen joh, die haat alles wat roze isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
het is ook altijd gezeik als ik wat plaats.
'het werk', dat klinkt toch best stoerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nu glam rock op van orlykom nu met het werk alleen niet aan foto's toe
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
hihi. ja best handig soms zo'n vriend, leuke kadootjes, samen the hills kijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
stormqueen moet je heul niet serieus nemen joh, die haat alles wat roze is![]()
ik vinnut tof dat je 'm gekregen hebt, zoiets krijg ik nou nooit
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
stormqueen moet je heul niet serieus nemen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Waar zat die? Als ik dan toch naar Nijmegen moet.
Volgens mij heet het gewoon de budgetdrogist of zo, een beetje klein apart winkeltje..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heet dat de pak? Of welke winkel bedoel je in Nijmegen
sowieso in deze topics.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
Over Orly gesproken, de nieuwe najaarscollectie ziet er leuk uit, of in ieder geval de omschrijvingenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nu glam rock op van orlykom nu met het werk alleen niet aan foto's toe
Ik vind het een hele mooie kleurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 22:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
hihi. ja best handig soms zo'n vriend, leuke kadootjes, samen the hills kijken
Niet echt, het is hier vaak heel gezellig.quote:
Ik zit nu toch al zo'n 5 jaar op fok, maar juist hier is onwijs WEINIG gezeik. In een heleboel andere topics word je direct afgebekt als je een andere mening hebt dan een ander.quote:
je hoeft hier niet te komen hoor, zelfde geldt voor het swapdoos-topicquote:
waar staan die?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef mirannie het volgende:
[..]
Over Orly gesproken, de nieuwe najaarscollectie ziet er leuk uit, of in ieder geval de omschrijvingen
scrangiequote:
Ik kom hier dan ook voor de foto's en de leuke mensen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je hoeft hier niet te komen hoor, zelfde geldt voor het swapdoos-topic
zulke reactyies zijn namelijk enorm nutteloos.
gezellig, blijf dat vooral doen, maar laat die sneren maar lekker achterwegequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kom hier dan ook voor de foto's en de leuke mensen.
Kunnen de andere mensen dat dan ook doen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gezellig, blijf dat vooral doen, maar laat die sneren maar lekker achterwege
Zal zo ff kijken als de mr. in bad ligtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
scrangiezowel de zomer als de najaars collectie
beetje gezond cynisme is niks mis mee, is nog nooit iemand aan overleden. Daarbij... Kom met voorbeeldenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kunnen de andere mensen dat dan ook doen?Want het valt me op dat er vaker steken onder water zijn, maar als het wat duidelijker is, dan pas wordt er wat van gezegd.
het is ook de dynamiek van dit topic.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kunnen de andere mensen dat dan ook doen?Want het valt me op dat er vaker steken onder water zijn, maar als het wat duidelijker is, dan pas wordt er wat van gezegd.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Loqi het volgende:ik heb
's cc gejat om die monster bundle plates te bestellen
Volgens mij heb ik hem gevonden op google maps. Binnenkort eens kijken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:04 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heet het gewoon de budgetdrogist of zo, een beetje klein apart winkeltje..
Het zit tussen plein 1944 en de hema (ook aan die kant)
Als jullie er zijn geweest hoor ik de reacties wel
halp!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Loqi het volgende:
ik heb
Estimated delivery June 3, 2010 - June 18, 2010quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
Ben echt benieuwd wanneer ze binnenkomen, zitten echt hele leuke tussen.
Heb al besteldquote:
je zeikt ook als ik wat ga bestellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik dus ook!!! Het is hier net alsof je niet eens op fok bent, hahaha.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind ons vergeleken met de rest van fok juist exeptioneel gezellig en vredelievend* probeert dieetclubrellen uit geheugen te wissen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je zeikt ook als ik wat ga bestellen
wat heb je toch tegen mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Oh, dat had ik even over het hoofd gezien. Best een beetje lang, dus moet mijn slechtste eigenschap maar weer eens op de proef stellen (ik ben van nature extreem ongeduldig)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
Estimated delivery June 3, 2010 - June 18, 2010![]()
You go girl!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Loqi het volgende:
ik heb
da's maar anderhalve week joh, die twee weken uitloop is om in te dekkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh, dat had ik even over het hoofd gezien. Best een beetje lang, dus moet mijn slechtste eigenschap maar weer eens op de proef stellen (ik ben van nature extreem ongeduldig)
eerst vergeet je me en daarna maak je me lekker dat je verdunner voor mij meeneemt terwijl het niet zo isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had de verstopplek toch gevonden inmiddels??quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn cc is nog verstopt, anders ging ik falen
ja, maar dat heb ik m verteld, dus is ie verplaatstquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je had de verstopplek toch gevonden inmiddels??
Kak!! Dat moet je dus niet doehoennn.....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar dat heb ik m verteld, dus is ie verplaatst
Ok, you're right, het is te overzienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's maar anderhalve week joh, die twee weken uitloop is om in te dekkenMaar ken het wel, dat gebrek aan geduld
![]()
Had 'm al op je blog gezien, erg mooi!!quote:
het hele verstoppen was mijn idee, niet het zijnequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kak!! Dat moet je dus niet doehoennn.....
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kak!! Dat moet je dus niet doehoennn.....
tnxquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
we moeten haat juist steunen!!!
SQ'tje, goed van je hoor!
Nou, vooruit dan, dan ben ik trots op je!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het hele verstoppen was mijn idee, niet het zijneZelfbescherming enzulks
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan, dan ben ik trots op je!
Ik wil ook vanalles bestellen...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:41 schreef Diconnected het volgende:
Ohoh. Nu wil ik OPI's en China glazesjes en Orly's bestellen op die site.
I did itquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:41 schreef Diconnected het volgende:
Ohoh. Nu wil ik OPI's en China glazesjes en Orly's bestellen op die site.
Een holo!! Lekker snel klaar!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:48 schreef MissJ het volgende:
gvd ik weet niet welke lak ik op zal doen en het is al bijna bedtijd![]()
Tis eigenlijk een lichtpaarsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:52 schreef Holyme het volgende:
Dwyn, mooie buit en holo's![]()
Diconnected, ben niet zo van blauw (wel in het flesje maar minder op m'n nagels) maar die staat ook nog op m'n lijstje
Velma_Dinkley, welke zijn die onderste 2? (die paarse kan wel 'ns de paars zijn die onderweg is hier) Leuke bestelling!
Ainnir,zitten ook weer gave tussen!
Pumpkinsoup, lief kadootje![]()
Daph_, heel gaaf![]()
SQ, goed van je!
Zo, lekker smiley spam! Heb net tegen m'n vriend gezegd dat ik over plates aan 't denken was, zegt ie gebruik je toch mijn CCNog niet besteld want zoveel besteld afgelopen tijd, even over nadenken of ik dat wel mag van mezelf haha
Ik vind het heel leuk voor je dat je 'm gekregen hebt! Maar juich je nu alleen omdat het CHANEL is? of omdat je de kleur en de lak tof vind?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ze heten PAK drogist en er zitten in Nijmegen, Arnhem, Wijchen (ook bij de HEMA) en Beuningen. als je in de buurt bent, is het leuk om even te kijken, speciaal erheen gaan is niet de moeite vind ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:04 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heet het gewoon de budgetdrogist of zo, een beetje klein apart winkeltje..
Het zit tussen plein 1944 en de hema (ook aan die kant)
Als jullie er zijn geweest hoor ik de reacties wel
Hij bied het zelf aan, kan je nagaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2 weken verkering en nu al financieel misbruiken
Wijchen is relatief dichtbijquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:59 schreef bernies het volgende:
[..]
Ze heten PAK drogist en er zitten in Nijmegen, Arnhem, Wijchen (ook bij de HEMA) en Beuningen. als je in de buurt bent, is het leuk om even te kijken, speciaal erheen gaan is niet de moeite vind ik.
Ze hebben ook veel voor kunstnagels, en idd kappersbenodigdheden.
ik had vandaag al een soort van holo op (DS original) en dan ben ik weer zo'n doos dat ik de volgende dag niet met iets soortgelijks wil lopenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:51 schreef Lindytje het volgende:
Een holo!! Lekker snel klaar!
En dan kun je morgen Plum Pie op doen, of café au lait....
(of iets anders, maar dat zie je vanzelf wel)
fetish?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hij bied het zelf aan, kan je nagaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |