Zo mooi he die moodpolishesquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:55 schreef Linnie20v het volgende:
Sorry haha
Had die kleur gisteravond opgedaan
Lekker vanmorgen neon geel gedouchedwhoehoe!
Ik vind dat kleurverschil echt heel gaaf, vandaar dat ik alleen deze 3 op het oog had!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:05 schreef Linnie20v het volgende:
@ Delta ,
De grijze vind ik niet zo mooi maarja ik hou van grijs dus ik heb die ook
Calm/wild (paars) had ik ook maar aan een vriendinnetje gegeven, *trots* ik heb afstand gedaan van een lakje * trots*
Heb ook de blauwe maar daar is het kleurverschil niet zo WAUW van
@ Holyme, mooi!!
Dan zeg ik toch Seche Vite.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:51 schreef RenRen- het volgende:
Dames die beiden hebben gebruikt, Seche Vite of Rapidry topcoat?
[..]
Hij vindt hem nietMaar ik ga volgende maand bestellen bij bubs, dus het komt goed hoop ik
Bietje rustig an denk!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
Hier een héél klein beetje WOG maar moet toch snel weer verder
Lindytje, gaat die crackpolish vandaag op de post?Mijn antraciete nageltjes zijn er helemaal klaar voor
Ik ga echt voor Seche. Met Rapidry krijgt ik altijd luchtbubbels over mn lak heen en ik vind Seche sneller drogen en meer glanzenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:51 schreef RenRen- het volgende:
Dames die beiden hebben gebruikt, Seche Vite of Rapidry topcoat?
[..]
Hij vindt hem nietMaar ik ga volgende maand bestellen bij bubs, dus het komt goed hoop ik
Ik heb ook Seche, werkt top!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ga echt voor Seche. Met Rapidry krijgt ik altijd luchtbubbels over mn lak heen en ik vind Seche sneller drogen en meer glanzen
Mijn mama vindt ze helemaal geweldigquote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:53 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mijn mama vindt ze helemaal geweldigZe heeft net 1 nagel met Calm/Wild gelakt, terwijl ze normaal altijd sheer lakjes op heeft.
Ik heb ze geswapt met iemandquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:02 schreef mirannie het volgende:
Anyway, is er iemand die weet hoe je aan die moodpolish komt? Een website ofzo? Op eBay zag ik ze in ieder geval niet. En google gaf ook niet het gewenste resultaat
die heb ik ook besteld paar dagen terug, kan niet wachten tot hij er isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:51 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen, zonder zonlicht.
[ afbeelding ]
Buiten, met zonlicht![]()
2Nite van China Glaze. In het ecchie issie veul mooier, maar holo's zijn gewoon kut om vast te leggen
En ik heb hem nu 1 dag op en heb alleen tipwear, en dat zonder top en basecoat!
wat zijn moeders tochquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:53 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mijn mama vindt ze helemaal geweldigZe heeft net 1 nagel met Calm/Wild gelakt, terwijl ze normaal altijd sheer lakjes op heeft.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan zeg ik toch Seche Vite.
OPI Rapidry heb ik ook staan en droogt op zich wel snel, alleen krijg ik op sommige lakken bubbeltjes in de topcoat... net of ie daar niet goed mee samengaat. Met Seche heb ik daar nooit last van, dus dan zou ik voor Seche gaan. (ik vind het in droogtijd niet veel uitmaken, misschien is Seche íets sneller...)
Hmm, ik heb nooit last gehad van bubbeltjes, maar ik ben altijd in voor extra glans.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ga echt voor Seche. Met Rapidry krijgt ik altijd luchtbubbels over mn lak heen en ik vind Seche sneller drogen en meer glanzen
Jahoor, en net nu ik dit tik, krijg ik een luchtbelletje onder mijn lak zegquote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ik heb nooit last gehad van bubbeltjes, maar ik ben altijd in voor extra glans.
Bedankt
Ja, ik heb ze besteldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:14 schreef Mirjam het volgende:
ik vind die eerdergenoemde plates wel een mooie deal, 19 dollar is niet veel.
heeft iemand ze al bestel;d?
Helaas ken ik niemand in het buitenland om mee te swappen...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:03 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb ze geswapt met iemandZij wilde Catrice en ik wilde graag deze
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:51 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen, zonder zonlicht.
[ afbeelding ]
Buiten, met zonlicht![]()
2Nite van China Glaze. In het ecchie issie veul mooier, maar holo's zijn gewoon kut om vast te leggen
En ik heb hem nu 1 dag op en heb alleen tipwear, en dat zonder top en basecoat!
Ja bubsel toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:14 schreef Mirjam het volgende:
ik vind die eerdergenoemde plates wel een mooie deal, 19 dollar is niet veel.
heeft iemand ze al bestel;d?
Hoeveel kost een plate normaal? Ik wil hier misschien ook wel wat mee gaan prutsen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze besteldOmgerekend inclusief verzendkosten kom je op nog geen euro per plate uit, goede deal!
[..]
Helaas ken ik niemand in het buitenland om mee te swappen...
[..]
Holo´s, echte liefde
Las net ergens dat er alleen met CC kon worden betaald. Maar kan ook scheef hebben gelezen, zit de hele middag al met m'n neus in de Vietnam oorlogquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar kun je toch zeker wel met paypal betalen? hoop ik?
Via Amazon was het he? Nee daar kun je alleen met CC betalenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar kun je toch zeker wel met paypal betalen? hoop ik?
mnooohquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:32 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Via Amazon was het he? Nee daar kun je alleen met CC betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |