Super leuk zeg, die fimo dingen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi gedaan@ de fails
En ik had m'n duim gefimood:
[ afbeelding ]
Fruitjes
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wil je argumenten horen om het toch te doen??:P kan nog wel wat bedenken hoor
![]()
Nee hoor, heeeeel verstandig!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:36 schreef deerntie het volgende:
[..]
Verstandig van je!
Ik wou ze ook graag kopen, maarja ze accepteren geen paypal. Beetje jammer
awwwwwwwquote:
Ik vind die fimofruitjes zo leuk!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi gedaan@ de fails
[ afbeelding ]
Fruitjes
Bluhhh!quote:
Ik zie net dat paypal de 9e al heeft betaald...dus heeft toch een tijdje geduurd voor het geshipped is (12e)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb donderdagavond laat besteld, dus zal het denk ik aan het einde van de week wel krijgen
Fruit is leuk!! En zomersquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi gedaan@ de fails
[ afbeelding ]
Fruitjes
Oh noesquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
wat een steun! Nu lijkt het echt op een AA meeting
![]()
*groepsknuffel*
Oh, wat zonde!!quote:
Dat is een goede vraag!! Die heeft een rare deuk... geen idee hoe die er in is gekomen!quote:
Ghehehe, had je die van mij moeten confisqueren op de meetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh noes
En ik wil moar fimofruitjes nu
Ja....quote:
Alas, een gemiste kans. Maar toen had ik nog niks gedaan met wat ik al had. Moet wel weten of ik het überhaupt tof vind natuurlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:51 schreef Lindytje het volgende:
Ghehehe, had je die van mij moeten confisqueren op de meet
Vooruit, daar heb jij een puntquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alas, een gemiste kans. Maar toen had ik nog niks gedaan met wat ik al had. Moet wel weten of ik het überhaupt tof vind natuurlijk
En is de buit al binnen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nice! Dan zal mijn pakketje op het postkantoor ook wel Models Own zijn. Is het al 13.00?![]()
Ik zorg altijd dat ik er rond half een / kwart voor een ben, gewoon om het secreet te zieken.![]()
@Debsterr: www.eyeko.com inderdaad.Ze hebben ook een taupe.
Hier ook hoor,huis met 3 etage's,5 slaapkamers en een vide en nog geen eigen ruimte he,ja de keukenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik deel een heel huis van 3 etages met 1 ander. Geloof me, in iedere ruimte staan een hoop van mijn spullenmaar goed, dat merk je vanzelf als je gaat samenwonen, verder zal ik er nu mijn klep over houden
Ik denk dat mijn punt van een eigen ruimte of kamer of hoek een beetje verkeerd begrepen wordtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:31 schreef Guess. het volgende:
[..]
Hier ook hoor,huis met 3 etage's,5 slaapkamers en een vide en nog geen eigen ruimte he,ja de keuken![]()
Nou moet ik ook eerlijk bekennen dat wij niet de meest georganiseerde personen zijn! Maar het is wel gezellig hoor,je kan iig zien dat er geleefd word zeg ik dan maar![]()
ik luister even niet meer naar jullie allemaal!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo nog Color Club liefhebbers hier het assortiment in de shop is nu verdubbeld
Gaaaaffff!!!!! *jaloers is*quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste internationale swappakketje is binnen
Ik heb dit niet gezien.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo nog Color Club liefhebbers hier het assortiment in de shop is nu verdubbeld
Tof!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste internationale swappakketje is binnen
Zie dit nu pas, dankjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:00 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Mijn zoektocht leverde op dat rapidry niet zo goed werkte. Ik heb de opi dripdry gekocht. Bij glizandglamorize.
Ze hebben leuk setje met topcoat and die drips voor 6,50. En inm out the door, van zelfde site. die naam kwam ik ook nogal eens tegen. Anyway rapidry is daar ook te koop
Het is een ebaynaam. Dus zelf zoeken op evelbay. Verders ben ik nog op het pakje aan het wachten. Dus geen eigen ervaring. En die dripdry zijn druppels, voor op de topcoat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zie dit nu pas, dankjeHeb je een link van die shop? Of is het geen ebayshop?
Ik vind rapidry wel goed werken, gaat sneller dan een normale TC that isIs dripdry ook een topcoat dan ? Ik weet niet hoe het werkt
Naaisquote:
ga studeren jijquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:45 schreef Diconnected het volgende:
Zo even op balkon fototje maken van m'n 2NiteHolo's ftw.
Ik vertoon studieafwijkend leergedrag.
Hij vindt hem nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:28 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Het is een ebaynaam. Dus zelf zoeken op evelbay. Verders ben ik nog op het pakje aan het wachten. Dus geen eigen ervaring. En die dripdry zijn druppels, voor op de topcoat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |