Dat ding werkt ook echt bij iedereen behalve bij mijquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:49 schreef progje het volgende:
tot nu toe lijkt het alsof Orly Bonder echt werkt![]()
Neehoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:01 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat ding werkt ook echt bij iedereen behalve bij mij
Geen ideequote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
WAT!?!?!?!![]()
![]()
Dat is niks!
Alleen cc zeker??
ik bedoel dat de grens tussen mijn en dein nogal vervaagt als je samenwoontquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neee, samen met een vent!Met mijn dingies en inspiratie en een bureau waar ik op kan tekenen enzo
Heb jij geen behoefte aan echt een eigen plek of zo met je eigen spullen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bedoel dat de grens tussen mijn en dein nogal vervaagt als je samenwoont
ik deel een heel huis van 3 etages met 1 ander. Geloof me, in iedere ruimte staan een hoop van mijn spullenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb jij geen behoefte aan echt een eigen plek of zo met je eigen spullen?
Mijn zoektocht leverde op dat rapidry niet zo goed werkte. Ik heb de opi dripdry gekocht. Bij glizandglamorize.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:01 schreef RenRen- het volgende:
OT:
Ik zoek OPI Envy (Groen) En rapidry. Waar kan ik die goedkoop krijgen?
Behoefte wel, plek niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb jij geen behoefte aan echt een eigen plek of zo met je eigen spullen?
Mooiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Behoefte wel, plek niet.![]()
Ik schop hem gewoon de deur uit als ik even alleen met mijn eigen dingen bezig wil zijn. Ik kan lekker alleen met mijn spullen prutsen als hij naar zijn vrienden is.![]()
[ afbeelding ]
Eyeko Jade Green met Sally Hansen Grape Going, konad plate M16 en bloemetjesdingen van de Essence.
www.eyeko.comquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:12 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Vandaag verwacht ik nog het pakketje van Enchantra en binnenkort de Nfu Oh's.
Very nice!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:12 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Nice! Dan zal mijn pakketje op het postkantoor ook wel Models Own zijn. Is het al 13.00?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:12 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Wil je argumenten horen om het toch te doen??quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:29 schreef Loqi het volgende:
Wat een mooie bestellingen allemaalword er vrolijk van
Ik zit sterk aan die Bundle Monster plateset te denken, maar als ik dan bekijk dat ik vorige week weer dik gefaald heb, en op de meet, en eigenlijk nog naar de groothandel wilde binnenkort![]()
![]()
Verstandig van je!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:29 schreef Loqi het volgende:
Wat een mooie bestellingen allemaalword er vrolijk van
Ik zit sterk aan die Bundle Monster plateset te denken, maar als ik dan bekijk dat ik vorige week weer dik gefaald heb, en op de meet, en eigenlijk nog naar de groothandel wilde binnenkort![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |