Las net ergens dat er alleen met CC kon worden betaald. Maar kan ook scheef hebben gelezen, zit de hele middag al met m'n neus in de Vietnam oorlogquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar kun je toch zeker wel met paypal betalen? hoop ik?
Via Amazon was het he? Nee daar kun je alleen met CC betalenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar kun je toch zeker wel met paypal betalen? hoop ik?
mnooohquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:32 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Via Amazon was het he? Nee daar kun je alleen met CC betalen
ja, snifquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zullen we samen in een hoekje gaan huilen?![]()
Holy shit. Welke merken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Volgende week komt er een pakket aan met 145 lakken![]()
En er zijn er 7 voor mijzelf
dan is het wel heel erg goedkoop idd!quote:
dat is nog een eindje wegquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Orly!![]()
Mwuh krijg pas de 31e salaris
Oh, ik ga het er dan af trekken. Gelijk moet het eraf, ook als het eenbeetje los zit bij de hoekjes.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:55 schreef MissJ het volgende:
ben nou toch wel even benieuwd of ik nou zo para ben of dat jullie dat ook hebben![]()
Ik kan er dus echt niet tegen als mijn lak gechipt is of tipwear heeft. Ook al is er maar een klein chipje van 1 nagel af en zit de rest nog prima, alle lak van alle nagels MOET er dan af bij mij! Dan is het tijd voor nieuwe. Met als gevolg dat ik dus elke avond zit te lakken (iig doordeweeks dan).
Hebben jullie dat ook?
Naja niet in zo'n erge matequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:55 schreef MissJ het volgende:
ben nou toch wel even benieuwd of ik nou zo para ben of dat jullie dat ook hebben![]()
Ik kan er dus echt niet tegen als mijn lak gechipt is of tipwear heeft. Ook al is er maar een klein chipje van 1 nagel af en zit de rest nog prima, alle lak van alle nagels MOET er dan af bij mij! Dan is het tijd voor nieuwe. Met als gevolg dat ik dus elke avond zit te lakken (iig doordeweeks dan).
Hebben jullie dat ook?
Ik kan daar ook slecht tegen, maar als ik haast heb dan doe ik soms gewoon een beetje lak op de chip om het te herstellen tot ik wel tijd heb. Maar lang zal ik er niet mee doorlopen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:55 schreef MissJ het volgende:
Hebben jullie dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |