Jaaaaaaa, die zou ik ook wel willenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]oh geluksvogel. Ik wil ook een kaptafel waar ik al me make up etc kan neer stallen. Gewoon een vrouwenkamer. Vriendlief heeft de xbox al
Bwhehehehehequote:Op maandag 17 mei 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil mijn nagellak niet uitstallen in de woonkamer... Want dan kan ik de LEGO helemaal niet meer weren
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, die zou ik ook wel willen![]()
Maar daar heb ik helaas geen plek voor...![]()
Twee snelle fotootjes van de klerenkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat gaaaaaaaafquote:Op maandag 17 mei 2010 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij staat er in 73% van de niet-bejaarde nederlandse huishoudens een expeditquote:Op maandag 17 mei 2010 21:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hee, die kast ga ik ook kopen, waarschijnlijk deze week nog. Alleen dan die nog iets grotere versie. Ga jij er nog van die deurtjes of lades bij kopen? Ik neem alleen een paar van die manden, zo kan ik mijn troep nog een beetje uit het zicht houden
Ook leuk inderdaad om schoenen of lakjes in te stoppen
Ik gok van wel, kom hem bijna overal tegenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij staat er in 73% van de niet-bejaarde nederlandse huishoudens een expedit
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs wij hebben een expedit in de woonkamer. Sterker nog, onze complete inrichting is Ikea.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij staat er in 73% van de niet-bejaarde nederlandse huishoudens een expedit
Zo ist hier ook, meteen betaaldquote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik betaal geen rente, ik krijg gewoon elke maand een afschrift en dat wordt dan keurig afgeschreven
quote:
quote:
bij mij ook vrijwel alles op de 1e en 2e verdieping. Maar ik heb BILLY en geen EXPEDITquote:Op maandag 17 mei 2010 22:16 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Zelfs wij hebben een expedit in de woonkamer. Sterker nog, onze complete inrichting is Ikea.
Hier ook geen Expedit! Wel verder zo ongeveer alles Ikea... behalve 1 boekenkast en de bank....quote:Op maandag 17 mei 2010 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij mij ook vrijwel alles op de 1e en 2e verdieping. Maar ik heb BILLY en geen EXPEDIT
Oh, en boven is weinig Ikea...quote:Op maandag 17 mei 2010 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier ook geen Expedit! Wel verder zo ongeveer alles Ikea... behalve 1 boekenkast en de bank....
bij mij juist beneden niks... Alleen de waterbak van de katten... En de strijkplank van mr. SQquote:
Dat heb je goed voor elkaar!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij mij juist beneden niks... Alleen de waterbak van de katten... En de strijkplank van mr. SQ
gaaf, we hebben matchende nagels, toch vind ik die langere nagels van jou veeel mooierquote:Op maandag 17 mei 2010 22:33 schreef mirannie het volgende:
OPI hey! get in lime!
[ afbeelding ]
kleur is in het echt veel mooier![]()
En met een konadje van M65
[ afbeelding ]
en natuurlijk weer niet alles rechtik leer het ook nooit, haha
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whehehehehe, ik dacht dit:
[ afbeelding ]
in je:
[ afbeelding ]
[..]
Die is mooi!!!
[..]
Pwettie!
Dank je welquote:Op maandag 17 mei 2010 22:36 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
gaaf, we hebben matchende nagels, toch vind ik die langere nagels van jou veeel mooier![]()
leuke kleurencombi heb je gebruikt
heel mooie kleurquote:Op maandag 17 mei 2010 22:33 schreef mirannie het volgende:
OPI hey! get in lime!
[ afbeelding ]
kleur is in het echt veel mooier![]()
En met een konadje van M65
[ afbeelding ]
en natuurlijk weer niet alles rechtik leer het ook nooit, haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |