Thunderbird isquote:
Een renschema.quote:
Leuk gedaanquote:Op maandag 17 mei 2010 18:44 schreef AmNaBa het volgende:
Voor de nieuwsgierigen onder ons.....
P2 Elegant
[ afbeelding ]
.
.
.
en ja hoor.....bestempeld met OPI Suede LPAD
gebruikt een full nail plate, en ik denk dat ik een van de weinigen ben met een echte full-nail nagel,
voor mijn ieniemienie nagels zijn ze te groot, en zo te zien had ik de clean up nog niet gedaan toen ik de foto's nam
[ afbeelding ]
zonder licht
[ afbeelding ]
ga nu teruglezen...
Dusty all the way. Heel veel oud spul waar ik het bestaan niet van wistquote:Op maandag 17 mei 2010 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oooohhh Ainnir ik ben zoooooo jaloers! Wat een ontzettend gave winkel heb je daar! Hebben ze alleen core collecties en nieuwe collecties of is het ook nog een dusty?
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:34 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Dusty all the way. Heel veel oud spul waar ik het bestaan niet van wist![]()
Jammer dat het zo ver rijden is, anders ging ik vaak terug.. Direct ernaast is trouwens nog een klein winkeltje waar ze fake OPI's verkopen. Zag een potje Black Onyx met rose lak erin![]()
Yay, trackingnummer zegt dat OPI Rainforest zojuist in mijn brievenbus is geland! Nu maar hopen dat het geen fake is![]()
Overigens, heeft iemand enig idee uit welke collectie/jaar Rainforest is? Kan er maar niks over vinden.. en krijg zwaar het vermoeden dat het niet eens een echt OPI kleurtje is, aangezien elk flesje op ebay er weer anders uitziet *zwaar paranoide is*
Mooi kleurtje is dat. Rodeo en Retro Diva hebben sowieso erg mooie kleurtjes.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:03 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China Glaze Rodeo Fanatic
Geweldig! Ik zou 1001 excuses verzinnen om daar heel vaak langs te gaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:34 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Dusty all the way. Heel veel oud spul waar ik het bestaan niet van wist![]()
Jammer dat het zo ver rijden is, anders ging ik vaak terug.. Direct ernaast is trouwens nog een klein winkeltje waar ze fake OPI's verkopen. Zag een potje Black Onyx met rose lak erin![]()
Yay, trackingnummer zegt dat OPI Rainforest zojuist in mijn brievenbus is geland! Nu maar hopen dat het geen fake is![]()
Overigens, heeft iemand enig idee uit welke collectie/jaar Rainforest is? Kan er maar niks over vinden.. en krijg zwaar het vermoeden dat het niet eens een echt OPI kleurtje is, aangezien elk flesje op ebay er weer anders uitziet *zwaar paranoide is*
Naisquote:Op maandag 17 mei 2010 20:03 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:03 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik betaal geen rente, ik krijg gewoon elke maand een afschrift en dat wordt dan keurig afgeschrevenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]daarom heb ik geen CC.
Sowieso, die rente...![]()
Whehehehehe, ik dacht dit:quote:Op maandag 17 mei 2010 19:29 schreef Debsterr het volgende:
Blugh, dikke chips in m'n Pompom van eergisteren.
Die is mooi!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:03 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pwettie!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
En weer een ander kleurtje:
[ afbeelding ]
Models Own - Peacock Green
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whehehehehe, ik dacht dit:
[ afbeelding ]
in je:
[ afbeelding ]
Ik: Lief!!!! Ik heb helemaal nog niet veel nagellak!!quote:
Oh wat heerlijkquote:Op maandag 17 mei 2010 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik: Lief!!!! Ik heb helemaal nog niet veel nagellak!!
: OHHH!!!! Baasje!! Dat vind ik zelfs tof!!
![]()
![]()
![]()
En toen begon ze een heel gesprek over hoe ik het nou wil gaan doen, want mijn helmer is ongeveer vol... en dat zoiets wel heel tof is, en dat als ik over de 300 zit dat ik toch echt een goed zichtbaar systeem moet hebben, iets van een mooie kast ofzo, omdat ik anders niet meer weet wat ik moet kiezen, etc etc.![]()
![]()
![]()
Ik hou van mijn!!
Oeh, da's tof!!! Wel gaaf voor schoenen ja! Ook misschien voor lakjes wel ja... da's wel een idee om te onthouden!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh wat heerlijk![]()
ik ga binnenkort officieel samen wonen met vriendlief, nu word de extra kamer een kamer met deze kast http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40047675 en daar ga ik al mijn hakjes in stallen, maar misschien is het ook wat voor lakjes
wil ook allemaal kledingrekken enzo, nom.
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, da's tof!!! Wel gaaf voor schoenen ja! Ook misschien voor lakjes wel ja... da's wel een idee om te onthouden!
Oh, en ik heb ook een aparte kledingkamer, da's zoooo fijn! Echt een aanrader!
(ik zal er zo eens een foto van maken....)
Hee, die kast ga ik ook kopenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh wat heerlijk![]()
ik ga binnenkort officieel samen wonen met vriendlief, nu word de extra kamer een kamer met deze kast http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40047675 en daar ga ik al mijn hakjes in stallen, maar misschien is het ook wat voor lakjes
wil ook allemaal kledingrekken enzo, nom.
Ja ik wil er meerdere leuk zijn ze he? Voor in de woonkamer een inderdaad met mandjes enzoquote:Op maandag 17 mei 2010 21:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hee, die kast ga ik ook kopen, waarschijnlijk deze week nog. Alleen dan die nog iets grotere versie. Ga jij er nog van die deurtjes of lades bij kopen? Ik neem alleen een paar van die manden, zo kan ik mijn troep nog een beetje uit het zicht houden
Ook leuk inderdaad om schoenen of lakjes in te stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |