beetje gezond cynisme is niks mis mee, is nog nooit iemand aan overleden. Daarbij... Kom met voorbeeldenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kunnen de andere mensen dat dan ook doen?Want het valt me op dat er vaker steken onder water zijn, maar als het wat duidelijker is, dan pas wordt er wat van gezegd.
het is ook de dynamiek van dit topic.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kunnen de andere mensen dat dan ook doen?Want het valt me op dat er vaker steken onder water zijn, maar als het wat duidelijker is, dan pas wordt er wat van gezegd.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Loqi het volgende:ik heb
's cc gejat om die monster bundle plates te bestellen
Volgens mij heb ik hem gevonden op google maps. Binnenkort eens kijken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:04 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heet het gewoon de budgetdrogist of zo, een beetje klein apart winkeltje..
Het zit tussen plein 1944 en de hema (ook aan die kant)
Als jullie er zijn geweest hoor ik de reacties wel
halp!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Loqi het volgende:
ik heb
Estimated delivery June 3, 2010 - June 18, 2010quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
Ben echt benieuwd wanneer ze binnenkomen, zitten echt hele leuke tussen.
Heb al besteldquote:
je zeikt ook als ik wat ga bestellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik dus ook!!! Het is hier net alsof je niet eens op fok bent, hahaha.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind ons vergeleken met de rest van fok juist exeptioneel gezellig en vredelievend* probeert dieetclubrellen uit geheugen te wissen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je zeikt ook als ik wat ga bestellen
wat heb je toch tegen mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Oh, dat had ik even over het hoofd gezien. Best een beetje lang, dus moet mijn slechtste eigenschap maar weer eens op de proef stellen (ik ben van nature extreem ongeduldig)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
Estimated delivery June 3, 2010 - June 18, 2010![]()
You go girl!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Loqi het volgende:
ik heb
da's maar anderhalve week joh, die twee weken uitloop is om in te dekkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh, dat had ik even over het hoofd gezien. Best een beetje lang, dus moet mijn slechtste eigenschap maar weer eens op de proef stellen (ik ben van nature extreem ongeduldig)
eerst vergeet je me en daarna maak je me lekker dat je verdunner voor mij meeneemt terwijl het niet zo isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had de verstopplek toch gevonden inmiddels??quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn cc is nog verstopt, anders ging ik falen
ja, maar dat heb ik m verteld, dus is ie verplaatstquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je had de verstopplek toch gevonden inmiddels??
Kak!! Dat moet je dus niet doehoennn.....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar dat heb ik m verteld, dus is ie verplaatst
Ok, you're right, het is te overzienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's maar anderhalve week joh, die twee weken uitloop is om in te dekkenMaar ken het wel, dat gebrek aan geduld
![]()
Had 'm al op je blog gezien, erg mooi!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |