Estimated delivery June 3, 2010 - June 18, 2010quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
Ben echt benieuwd wanneer ze binnenkomen, zitten echt hele leuke tussen.
Heb al besteldquote:
je zeikt ook als ik wat ga bestellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik dus ook!!! Het is hier net alsof je niet eens op fok bent, hahaha.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind ons vergeleken met de rest van fok juist exeptioneel gezellig en vredelievend* probeert dieetclubrellen uit geheugen te wissen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je zeikt ook als ik wat ga bestellen
wat heb je toch tegen mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Oh, dat had ik even over het hoofd gezien. Best een beetje lang, dus moet mijn slechtste eigenschap maar weer eens op de proef stellen (ik ben van nature extreem ongeduldig)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
Estimated delivery June 3, 2010 - June 18, 2010![]()
You go girl!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Loqi het volgende:
ik heb
's cc gejat om die monster bundle plates te bestellen
da's maar anderhalve week joh, die twee weken uitloop is om in te dekkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh, dat had ik even over het hoofd gezien. Best een beetje lang, dus moet mijn slechtste eigenschap maar weer eens op de proef stellen (ik ben van nature extreem ongeduldig)
eerst vergeet je me en daarna maak je me lekker dat je verdunner voor mij meeneemt terwijl het niet zo isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had de verstopplek toch gevonden inmiddels??quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn cc is nog verstopt, anders ging ik falen
ja, maar dat heb ik m verteld, dus is ie verplaatstquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je had de verstopplek toch gevonden inmiddels??
Kak!! Dat moet je dus niet doehoennn.....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar dat heb ik m verteld, dus is ie verplaatst
Ok, you're right, het is te overzienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's maar anderhalve week joh, die twee weken uitloop is om in te dekkenMaar ken het wel, dat gebrek aan geduld
![]()
Had 'm al op je blog gezien, erg mooi!!quote:
het hele verstoppen was mijn idee, niet het zijnequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kak!! Dat moet je dus niet doehoennn.....
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kak!! Dat moet je dus niet doehoennn.....
tnxquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
we moeten haat juist steunen!!!
SQ'tje, goed van je hoor!
Nou, vooruit dan, dan ben ik trots op je!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het hele verstoppen was mijn idee, niet het zijneZelfbescherming enzulks
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan, dan ben ik trots op je!
Ik wil ook vanalles bestellen...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:41 schreef Diconnected het volgende:
Ohoh. Nu wil ik OPI's en China glazesjes en Orly's bestellen op die site.
I did itquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:41 schreef Diconnected het volgende:
Ohoh. Nu wil ik OPI's en China glazesjes en Orly's bestellen op die site.
Een holo!! Lekker snel klaar!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:48 schreef MissJ het volgende:
gvd ik weet niet welke lak ik op zal doen en het is al bijna bedtijd![]()
Tis eigenlijk een lichtpaarsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:52 schreef Holyme het volgende:
Dwyn, mooie buit en holo's![]()
Diconnected, ben niet zo van blauw (wel in het flesje maar minder op m'n nagels) maar die staat ook nog op m'n lijstje
Velma_Dinkley, welke zijn die onderste 2? (die paarse kan wel 'ns de paars zijn die onderweg is hier) Leuke bestelling!
Ainnir,zitten ook weer gave tussen!
Pumpkinsoup, lief kadootje![]()
Daph_, heel gaaf![]()
SQ, goed van je!
Zo, lekker smiley spam! Heb net tegen m'n vriend gezegd dat ik over plates aan 't denken was, zegt ie gebruik je toch mijn CCNog niet besteld want zoveel besteld afgelopen tijd, even over nadenken of ik dat wel mag van mezelf haha
Ik vind het heel leuk voor je dat je 'm gekregen hebt! Maar juich je nu alleen omdat het CHANEL is? of omdat je de kleur en de lak tof vind?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
het is ook altijd gezeik als ik wat plaats.
Ze heten PAK drogist en er zitten in Nijmegen, Arnhem, Wijchen (ook bij de HEMA) en Beuningen. als je in de buurt bent, is het leuk om even te kijken, speciaal erheen gaan is niet de moeite vind ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:04 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heet het gewoon de budgetdrogist of zo, een beetje klein apart winkeltje..
Het zit tussen plein 1944 en de hema (ook aan die kant)
Als jullie er zijn geweest hoor ik de reacties wel
Hij bied het zelf aan, kan je nagaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2 weken verkering en nu al financieel misbruiken
Wijchen is relatief dichtbijquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:59 schreef bernies het volgende:
[..]
Ze heten PAK drogist en er zitten in Nijmegen, Arnhem, Wijchen (ook bij de HEMA) en Beuningen. als je in de buurt bent, is het leuk om even te kijken, speciaal erheen gaan is niet de moeite vind ik.
Ze hebben ook veel voor kunstnagels, en idd kappersbenodigdheden.
ik had vandaag al een soort van holo op (DS original) en dan ben ik weer zo'n doos dat ik de volgende dag niet met iets soortgelijks wil lopenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:51 schreef Lindytje het volgende:
Een holo!! Lekker snel klaar!
En dan kun je morgen Plum Pie op doen, of café au lait....
(of iets anders, maar dat zie je vanzelf wel)
fetish?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hij bied het zelf aan, kan je nagaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |