jaaaaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef Reska het volgende:
http://www.girlscene.nl/beauty/makeup/2010/mei/humeur-nagellak
Binnenkort kunnen we met z'n allen falen op moodpolish, de website perfect formula komt namelijk met een eigen lijn lees ik net, en geen verzendkosten... (alleen een beetje jammer dat de prijs nog niet bekend is...) Misschien een goed alternatief voor de claires moodpolish?
Leuk, maar die vertaling klinkt wel rukquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef Reska het volgende:
http://www.girlscene.nl/beauty/makeup/2010/mei/humeur-nagellak
Ik kan het niet meer bijhouden, heb er maar een statistiekenpagina voor gemaakt: http://ainnir.net/nails/stats.php?x=1quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Ainnir![]()
![]()
Hoeveel lakjes had je en hoeveel komen er deze week in totaal bij???
Vakantiegeld gehad ofzo??? *superjaloers is*
Ja, daarom heb ik hier ook de link gepostquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
Zojuist WEER een bestelling geplaatst, kon het niet laten. Heb deze site gevonden die een zooi China Glaze lakjes verkoopt voor weinig, en ze hebben nog bijna alle OMG en Kaleidoscope lakjes! Ze hebben ook een berg oude OPIs en ze verzenden internationaal
Besteld:
China Glaze - 72053 - Verano $2.49 USD
China Glaze - 70347 - Sex On The Beach $2.49 USD
China Glaze - 72005 - Subtle $2.49 USD
China Glaze - 70297 - Thistle $2.49 USD
OPI - Parlez-Vous OPI $4.25 USD
China Glaze - He's Going in Circles $3.50 USD
China Glaze - Kalidoscope Him Out $3.50 USD
China Glaze - Let Do It in 3D $3.50 USD
China Glaze - Visit Me in Prism $3.50 USD
China Glaze Discontinue - Stone Age $2.49 USD
China Glaze Discontinue - Drama Queen $2.49 USD
China Glaze Discontinue - On The Prowl $2.49 USD
OPI - Stars in My Eyes $4.25 USD
OPI - Who Are You Wearing? $4.25 USD
China Glaze - 70323 - Golden Meringue $2.49 USD
China Glaze Discontinue - St Tropez $2.49 USD
![]()
![]()
![]()
En nu stop ik echt
$83 shipping costs als ik 1 lakje selecteer, laat maar zittenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:46 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer bijhouden, heb er maar een statistiekenpagina voor gemaakt: http://ainnir.net/nails/stats.php?x=1![]()
Geen vakantiegeld, wel flinke belastingteruggaaf en opslag![]()
[..]
Ja, daarom heb ik hier ook de link gepost
Ik weet niet wat het kost, maar dat kun je op de site uitrekenen adv postcode. Shipping binnen de US is iig heel erg redelijk, goedkoper dan TD.
Teringquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
shipping naar nederland komt op 137,22 zegtie
Danku, danku!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hele toffe bestelling![]()
welke CG is die middelste blauwe?
Zo dan, de tering!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
Zojuist WEER een bestelling geplaatst, kon het niet laten. Heb deze site gevonden die een zooi China Glaze lakjes verkoopt voor weinig, en ze hebben nog bijna alle OMG en Kaleidoscope lakjes! Ze hebben ook een berg oude OPIs en ze verzenden internationaal
Besteld:
China Glaze - 72053 - Verano $2.49 USD
China Glaze - 70347 - Sex On The Beach $2.49 USD
China Glaze - 72005 - Subtle $2.49 USD
China Glaze - 70297 - Thistle $2.49 USD
OPI - Parlez-Vous OPI $4.25 USD
China Glaze - He's Going in Circles $3.50 USD
China Glaze - Kalidoscope Him Out $3.50 USD
China Glaze - Let Do It in 3D $3.50 USD
China Glaze - Visit Me in Prism $3.50 USD
China Glaze Discontinue - Stone Age $2.49 USD
China Glaze Discontinue - Drama Queen $2.49 USD
China Glaze Discontinue - On The Prowl $2.49 USD
OPI - Stars in My Eyes $4.25 USD
OPI - Who Are You Wearing? $4.25 USD
China Glaze - 70323 - Golden Meringue $2.49 USD
China Glaze Discontinue - St Tropez $2.49 USD
![]()
![]()
![]()
En nu stop ik echt
Ik wil er ook wel iets van 10 denk ik dus als je iets hoort over de shipping laat maar wetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:12 schreef mirannie het volgende:
Ik ga die gasten van toynail maar eens mailenga toch echt geen 110 dollar verzending betalen voor de 5 lakjes in mijn winkelwagentje
edti: laat maar, het staat al uitgelegd. en sowieso geen paypal... heb vandaag mijn cc al gebruikt voor de imageplates en wil dat ding eigenlijk alleen maar gebruiken voor noodgevallen.
Oh, ja, heb ze dus nu niet gemaild. Er staat dat je ze moet mailen met je bestelling en al je gegevens en dan krijg je een mailtje terug wat je moet betalen. Maar nergens een paypal logo te bekennen, dus alleen cc mogelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel iets van 10 denk ik dus als je iets hoort over de shipping laat maar weten
Dat doe ik dus ook altijd... en dan wordt het heeeeeel lelijk...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook een hekel aan chips. Alleen, als mijn lak chipt ga ik altijd de rest van mijn lak er ook af pulken
ja, dan moet ik ook echt remover in de buurt hebbenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook altijd... en dan wordt het heeeeeel lelijk...
Jep... ik had net weer een asbak vol nagellakpulkjes...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dan moet ik ook echt remover in de buurt hebben
Mja hier heb ik echt iets bij van "ja leuk.....Chanel....roze...kan ik ook bij de Etos(insert elke drogistnaam) krijgen"quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze van een vriend gekregen
Nerdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:46 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer bijhouden, heb er maar een statistiekenpagina voor gemaakt: http://ainnir.net/nails/stats.php?x=1![]()
Geen vakantiegeld, wel flinke belastingteruggaaf en opslag![]()
[..]
Ja, daarom heb ik hier ook de link gepost
Ik weet niet wat het kost, maar dat kun je op de site uitrekenen adv postcode. Shipping binnen de US is iig heel erg redelijk, goedkoper dan TD.
Ok. Maar ik heb hem gekregen dus tsjaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja hier heb ik echt iets bij van "ja leuk.....Chanel....roze...kan ik ook bij de Etos(insert elke drogistnaam) krijgen"
Daar ga ik dus echt niet zoveel geld voor neertellen
Juist leuk toch als je 'm krijgt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja hier heb ik echt iets bij van "ja leuk.....Chanel....roze...kan ik ook bij de Etos(insert elke drogistnaam) krijgen"
Daar ga ik dus echt niet zoveel geld voor neertellen
quote:
stormqueen moet je heul niet serieus nemen joh, die haat alles wat roze isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
het is ook altijd gezeik als ik wat plaats.
'het werk', dat klinkt toch best stoerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nu glam rock op van orlykom nu met het werk alleen niet aan foto's toe
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
hihi. ja best handig soms zo'n vriend, leuke kadootjes, samen the hills kijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
stormqueen moet je heul niet serieus nemen joh, die haat alles wat roze is![]()
ik vinnut tof dat je 'm gekregen hebt, zoiets krijg ik nou nooit
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
stormqueen moet je heul niet serieus nemen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Waar zat die? Als ik dan toch naar Nijmegen moet.
Volgens mij heet het gewoon de budgetdrogist of zo, een beetje klein apart winkeltje..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heet dat de pak? Of welke winkel bedoel je in Nijmegen
sowieso in deze topics.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
Over Orly gesproken, de nieuwe najaarscollectie ziet er leuk uit, of in ieder geval de omschrijvingenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nu glam rock op van orlykom nu met het werk alleen niet aan foto's toe
Ik vind het een hele mooie kleurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 22:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
hihi. ja best handig soms zo'n vriend, leuke kadootjes, samen the hills kijken
Niet echt, het is hier vaak heel gezellig.quote:
Ik zit nu toch al zo'n 5 jaar op fok, maar juist hier is onwijs WEINIG gezeik. In een heleboel andere topics word je direct afgebekt als je een andere mening hebt dan een ander.quote:
je hoeft hier niet te komen hoor, zelfde geldt voor het swapdoos-topicquote:
waar staan die?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef mirannie het volgende:
[..]
Over Orly gesproken, de nieuwe najaarscollectie ziet er leuk uit, of in ieder geval de omschrijvingen
scrangiequote:
Ik kom hier dan ook voor de foto's en de leuke mensen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je hoeft hier niet te komen hoor, zelfde geldt voor het swapdoos-topic
zulke reactyies zijn namelijk enorm nutteloos.
gezellig, blijf dat vooral doen, maar laat die sneren maar lekker achterwegequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kom hier dan ook voor de foto's en de leuke mensen.
Kunnen de andere mensen dat dan ook doen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gezellig, blijf dat vooral doen, maar laat die sneren maar lekker achterwege
Zal zo ff kijken als de mr. in bad ligtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
scrangiezowel de zomer als de najaars collectie
beetje gezond cynisme is niks mis mee, is nog nooit iemand aan overleden. Daarbij... Kom met voorbeeldenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kunnen de andere mensen dat dan ook doen?Want het valt me op dat er vaker steken onder water zijn, maar als het wat duidelijker is, dan pas wordt er wat van gezegd.
het is ook de dynamiek van dit topic.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kunnen de andere mensen dat dan ook doen?Want het valt me op dat er vaker steken onder water zijn, maar als het wat duidelijker is, dan pas wordt er wat van gezegd.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Loqi het volgende:ik heb
's cc gejat om die monster bundle plates te bestellen
Volgens mij heb ik hem gevonden op google maps. Binnenkort eens kijken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:04 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heet het gewoon de budgetdrogist of zo, een beetje klein apart winkeltje..
Het zit tussen plein 1944 en de hema (ook aan die kant)
Als jullie er zijn geweest hoor ik de reacties wel
halp!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Loqi het volgende:
ik heb
Estimated delivery June 3, 2010 - June 18, 2010quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
Ben echt benieuwd wanneer ze binnenkomen, zitten echt hele leuke tussen.
Heb al besteldquote:
je zeikt ook als ik wat ga bestellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik dus ook!!! Het is hier net alsof je niet eens op fok bent, hahaha.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind ons vergeleken met de rest van fok juist exeptioneel gezellig en vredelievend* probeert dieetclubrellen uit geheugen te wissen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je zeikt ook als ik wat ga bestellen
wat heb je toch tegen mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Oh, dat had ik even over het hoofd gezien. Best een beetje lang, dus moet mijn slechtste eigenschap maar weer eens op de proef stellen (ik ben van nature extreem ongeduldig)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
Estimated delivery June 3, 2010 - June 18, 2010![]()
You go girl!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Loqi het volgende:
ik heb
da's maar anderhalve week joh, die twee weken uitloop is om in te dekkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh, dat had ik even over het hoofd gezien. Best een beetje lang, dus moet mijn slechtste eigenschap maar weer eens op de proef stellen (ik ben van nature extreem ongeduldig)
eerst vergeet je me en daarna maak je me lekker dat je verdunner voor mij meeneemt terwijl het niet zo isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had de verstopplek toch gevonden inmiddels??quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn cc is nog verstopt, anders ging ik falen
ja, maar dat heb ik m verteld, dus is ie verplaatstquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je had de verstopplek toch gevonden inmiddels??
Kak!! Dat moet je dus niet doehoennn.....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar dat heb ik m verteld, dus is ie verplaatst
Ok, you're right, het is te overzienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's maar anderhalve week joh, die twee weken uitloop is om in te dekkenMaar ken het wel, dat gebrek aan geduld
![]()
Had 'm al op je blog gezien, erg mooi!!quote:
het hele verstoppen was mijn idee, niet het zijnequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kak!! Dat moet je dus niet doehoennn.....
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kak!! Dat moet je dus niet doehoennn.....
tnxquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
we moeten haat juist steunen!!!
SQ'tje, goed van je hoor!
Nou, vooruit dan, dan ben ik trots op je!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het hele verstoppen was mijn idee, niet het zijneZelfbescherming enzulks
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan, dan ben ik trots op je!
Ik wil ook vanalles bestellen...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:41 schreef Diconnected het volgende:
Ohoh. Nu wil ik OPI's en China glazesjes en Orly's bestellen op die site.
I did itquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:41 schreef Diconnected het volgende:
Ohoh. Nu wil ik OPI's en China glazesjes en Orly's bestellen op die site.
Een holo!! Lekker snel klaar!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:48 schreef MissJ het volgende:
gvd ik weet niet welke lak ik op zal doen en het is al bijna bedtijd![]()
Tis eigenlijk een lichtpaarsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:52 schreef Holyme het volgende:
Dwyn, mooie buit en holo's![]()
Diconnected, ben niet zo van blauw (wel in het flesje maar minder op m'n nagels) maar die staat ook nog op m'n lijstje
Velma_Dinkley, welke zijn die onderste 2? (die paarse kan wel 'ns de paars zijn die onderweg is hier) Leuke bestelling!
Ainnir,zitten ook weer gave tussen!
Pumpkinsoup, lief kadootje![]()
Daph_, heel gaaf![]()
SQ, goed van je!
Zo, lekker smiley spam! Heb net tegen m'n vriend gezegd dat ik over plates aan 't denken was, zegt ie gebruik je toch mijn CCNog niet besteld want zoveel besteld afgelopen tijd, even over nadenken of ik dat wel mag van mezelf haha
Ik vind het heel leuk voor je dat je 'm gekregen hebt! Maar juich je nu alleen omdat het CHANEL is? of omdat je de kleur en de lak tof vind?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ze heten PAK drogist en er zitten in Nijmegen, Arnhem, Wijchen (ook bij de HEMA) en Beuningen. als je in de buurt bent, is het leuk om even te kijken, speciaal erheen gaan is niet de moeite vind ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:04 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heet het gewoon de budgetdrogist of zo, een beetje klein apart winkeltje..
Het zit tussen plein 1944 en de hema (ook aan die kant)
Als jullie er zijn geweest hoor ik de reacties wel
Hij bied het zelf aan, kan je nagaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2 weken verkering en nu al financieel misbruiken
Wijchen is relatief dichtbijquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:59 schreef bernies het volgende:
[..]
Ze heten PAK drogist en er zitten in Nijmegen, Arnhem, Wijchen (ook bij de HEMA) en Beuningen. als je in de buurt bent, is het leuk om even te kijken, speciaal erheen gaan is niet de moeite vind ik.
Ze hebben ook veel voor kunstnagels, en idd kappersbenodigdheden.
ik had vandaag al een soort van holo op (DS original) en dan ben ik weer zo'n doos dat ik de volgende dag niet met iets soortgelijks wil lopenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:51 schreef Lindytje het volgende:
Een holo!! Lekker snel klaar!
En dan kun je morgen Plum Pie op doen, of café au lait....
(of iets anders, maar dat zie je vanzelf wel)
fetish?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hij bied het zelf aan, kan je nagaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |