quote:
stormqueen moet je heul niet serieus nemen joh, die haat alles wat roze isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
het is ook altijd gezeik als ik wat plaats.
'het werk', dat klinkt toch best stoerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nu glam rock op van orlykom nu met het werk alleen niet aan foto's toe
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
hihi. ja best handig soms zo'n vriend, leuke kadootjes, samen the hills kijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
stormqueen moet je heul niet serieus nemen joh, die haat alles wat roze is![]()
ik vinnut tof dat je 'm gekregen hebt, zoiets krijg ik nou nooit
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
stormqueen moet je heul niet serieus nemen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Waar zat die? Als ik dan toch naar Nijmegen moet.
Volgens mij heet het gewoon de budgetdrogist of zo, een beetje klein apart winkeltje..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heet dat de pak? Of welke winkel bedoel je in Nijmegen
sowieso in deze topics.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
Over Orly gesproken, de nieuwe najaarscollectie ziet er leuk uit, of in ieder geval de omschrijvingenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nu glam rock op van orlykom nu met het werk alleen niet aan foto's toe
Ik vind het een hele mooie kleurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 22:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
hihi. ja best handig soms zo'n vriend, leuke kadootjes, samen the hills kijken
Niet echt, het is hier vaak heel gezellig.quote:
Ik zit nu toch al zo'n 5 jaar op fok, maar juist hier is onwijs WEINIG gezeik. In een heleboel andere topics word je direct afgebekt als je een andere mening hebt dan een ander.quote:
je hoeft hier niet te komen hoor, zelfde geldt voor het swapdoos-topicquote:
waar staan die?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef mirannie het volgende:
[..]
Over Orly gesproken, de nieuwe najaarscollectie ziet er leuk uit, of in ieder geval de omschrijvingen
scrangiequote:
Ik kom hier dan ook voor de foto's en de leuke mensen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je hoeft hier niet te komen hoor, zelfde geldt voor het swapdoos-topic
zulke reactyies zijn namelijk enorm nutteloos.
gezellig, blijf dat vooral doen, maar laat die sneren maar lekker achterwegequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kom hier dan ook voor de foto's en de leuke mensen.
Kunnen de andere mensen dat dan ook doen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gezellig, blijf dat vooral doen, maar laat die sneren maar lekker achterwege
Zal zo ff kijken als de mr. in bad ligtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
scrangiezowel de zomer als de najaars collectie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |