Las net ergens dat er alleen met CC kon worden betaald. Maar kan ook scheef hebben gelezen, zit de hele middag al met m'n neus in de Vietnam oorlogquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar kun je toch zeker wel met paypal betalen? hoop ik?
Via Amazon was het he? Nee daar kun je alleen met CC betalenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar kun je toch zeker wel met paypal betalen? hoop ik?
mnooohquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:32 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Via Amazon was het he? Nee daar kun je alleen met CC betalen
ja, snifquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zullen we samen in een hoekje gaan huilen?![]()
Holy shit. Welke merken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Volgende week komt er een pakket aan met 145 lakken![]()
En er zijn er 7 voor mijzelf
dan is het wel heel erg goedkoop idd!quote:
dat is nog een eindje wegquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Orly!![]()
Mwuh krijg pas de 31e salaris
Oh, ik ga het er dan af trekken. Gelijk moet het eraf, ook als het eenbeetje los zit bij de hoekjes.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:55 schreef MissJ het volgende:
ben nou toch wel even benieuwd of ik nou zo para ben of dat jullie dat ook hebben![]()
Ik kan er dus echt niet tegen als mijn lak gechipt is of tipwear heeft. Ook al is er maar een klein chipje van 1 nagel af en zit de rest nog prima, alle lak van alle nagels MOET er dan af bij mij! Dan is het tijd voor nieuwe. Met als gevolg dat ik dus elke avond zit te lakken (iig doordeweeks dan).
Hebben jullie dat ook?
Naja niet in zo'n erge matequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:55 schreef MissJ het volgende:
ben nou toch wel even benieuwd of ik nou zo para ben of dat jullie dat ook hebben![]()
Ik kan er dus echt niet tegen als mijn lak gechipt is of tipwear heeft. Ook al is er maar een klein chipje van 1 nagel af en zit de rest nog prima, alle lak van alle nagels MOET er dan af bij mij! Dan is het tijd voor nieuwe. Met als gevolg dat ik dus elke avond zit te lakken (iig doordeweeks dan).
Hebben jullie dat ook?
Ik kan daar ook slecht tegen, maar als ik haast heb dan doe ik soms gewoon een beetje lak op de chip om het te herstellen tot ik wel tijd heb. Maar lang zal ik er niet mee doorlopen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:55 schreef MissJ het volgende:
Hebben jullie dat ook?
1 of 2 kleine chipjes kan ik hebben, maar bij meer dan dat moet het er echt af. Vind het zelf erg onverzorgd staan. Vaak zie je het wel bij tiener meiden, nagellak die er al tot de helft vanaf is enzo. Dat kan ik echt niet hebben op mijn eigen nagels.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:55 schreef MissJ het volgende:
Hebben jullie dat ook?
aardig van hem!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:54 schreef Tegan het volgende:
Ik heb echt een briljante buurman. Hij is postbode, en vandaag had ik mijn pakketje gemist overdag, kwam hij hem 's avonds brengen. Had hij hem op het werk onderschept. Eigenlijk ook wel een beetje eng. Hij doet nooit onze route zeg maar.
Die 19 dollar-plates zijn wel nep-Konad he.
Heb je geen tips van de apotheek of huisarts gehad?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:02 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Even nog een vraagje: niemand hier ooit pseudomonasinfectie in je nagel gehad? Dat je nagel groen zonder lakje wordt zeg maar?
Ik baal er zoooooo van....
ik niet maar mijn vriend wel... een infectie onder je nagel toch? Dat groene is toch pus?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:02 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Even nog een vraagje: niemand hier ooit pseudomonasinfectie in je nagel gehad? Dat je nagel groen zonder lakje wordt zeg maar?
Ik baal er zoooooo van....
Ik ben aan het eten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik niet maar mijn vriend wel... een infectie onder je nagel toch? Dat groene is toch pus?
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:00 schreef RenRen- het volgende:
Oh, ik ga het er dan af trekken. Gelijk moet het eraf, ook als het eenbeetje los zit bij de hoekjes.Echt heelerg.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:01 schreef Diconnected het volgende:
\Naja niet in zo'n erge matemaar meestal als ik weet dat ik die avond/dag moet werken laat ik het wel zitten, anders blijf ik bezig
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik kan daar ook slecht tegen, maar als ik haast heb dan doe ik soms gewoon een beetje lak op de chip om het te herstellen tot ik wel tijd heb. Maar lang zal ik er niet mee doorlopen.
Gelukkig ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:22 schreef mirannie het volgende:
1 of 2 kleine chipjes kan ik hebben, maar bij meer dan dat moet het er echt af. Vind het zelf erg onverzorgd staan. Vaak zie je het wel bij tiener meiden, nagellak die er al tot de helft vanaf is enzo. Dat kan ik echt niet hebben op mijn eigen nagels.
Ik heb me ook laten verleiden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:05 schreef Ainnir het volgende:
Ik gebruik de Orly thinner, werkt prima.
Overigens, voor de Konad fanaten:
21-delige Bundle Monster image plate set voor $17.99
Ik heb 'm net besteld
Hele toffe bestellingquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:13 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Ik wil ook die plates, stomme paypalloze amazon![]()
Dit is wel onderweg naar mij:
[ afbeelding ]
Ik kan er absoluut niet tegen. Ik lak zelfs de kopeinden van mijn nagels. Als er een chip zit gaat alles eraf.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:55 schreef MissJ het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Waar zat die? Als ik dan toch naar Nijmegen moet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef PartyHardy het volgende:
Ik liep de budgetdrogist vanmiddag binnen in Nijmegen, en daar hadden ze best een grote collectie van China Glaze! Ook hadden ze konad en allemaal onbekende merkjes.
Ik had gehoopt dat het er erg goedkoop zou zijn maar de lakjes kosten 5.95 per stuk (bijna allemaal)
Of dat duur/goedkoop is weet ik verder niet maar sommige lakjes zagen er wel uit alsof ze er al heel lang stonden![]()
Verder ook wel een leuk winkeltje, oogt een beetje buitenlands, ze hadden bijvoorbeeld veel producten voor kroeshaar en verkochten zelfs hairextensions.
Op mij kwam het alleen niet over als een budget-drogist.Maar ik dacht laat ik het toch even melden voor de CG-lovers
jij bent echt te ergquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
Zojuist WEER een bestelling geplaatst, kon het niet laten. Heb deze site gevonden die een zooi China Glaze lakjes verkoopt voor weinig, en ze hebben nog bijna alle OMG en Kaleidoscope lakjes! Ze hebben ook een berg oude OPIs en ze verzenden internationaal
Besteld:
China Glaze - 72053 - Verano $2.49 USD
China Glaze - 70347 - Sex On The Beach $2.49 USD
China Glaze - 72005 - Subtle $2.49 USD
China Glaze - 70297 - Thistle $2.49 USD
OPI - Parlez-Vous OPI $4.25 USD
China Glaze - He's Going in Circles $3.50 USD
China Glaze - Kalidoscope Him Out $3.50 USD
China Glaze - Let Do It in 3D $3.50 USD
China Glaze - Visit Me in Prism $3.50 USD
China Glaze Discontinue - Stone Age $2.49 USD
China Glaze Discontinue - Drama Queen $2.49 USD
China Glaze Discontinue - On The Prowl $2.49 USD
OPI - Stars in My Eyes $4.25 USD
OPI - Who Are You Wearing? $4.25 USD
China Glaze - 70323 - Golden Meringue $2.49 USD
China Glaze Discontinue - St Tropez $2.49 USD
![]()
![]()
![]()
En nu stop ik echt
Heet dat de pak? Of welke winkel bedoel je in Nijmegenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef PartyHardy het volgende:
Ik liep de budgetdrogist vanmiddag binnen in Nijmegen, en daar hadden ze best een grote collectie van China Glaze! Ook hadden ze konad en allemaal onbekende merkjes.
Ik had gehoopt dat het er erg goedkoop zou zijn maar de lakjes kosten 5.95 per stuk (bijna allemaal)
Of dat duur/goedkoop is weet ik verder niet maar sommige lakjes zagen er wel uit alsof ze er al heel lang stonden![]()
Verder ook wel een leuk winkeltje, oogt een beetje buitenlands, ze hadden bijvoorbeeld veel producten voor kroeshaar en verkochten zelfs hairextensions.
Op mij kwam het alleen niet over als een budget-drogist.Maar ik dacht laat ik het toch even melden voor de CG-lovers
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
Zojuist WEER een bestelling geplaatst, kon het niet laten. Heb deze site gevonden die een zooi China Glaze lakjes verkoopt voor weinig, en ze hebben nog bijna alle OMG en Kaleidoscope lakjes! Ze hebben ook een berg oude OPIs en ze verzenden internationaal
Besteld:
![]()
![]()
![]()
En nu stop ik echt
Shippen ze ook naar NL?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
Besteld:
![]()
![]()
![]()
En nu stop ik echt
Ik zou geen lakjes meer voor de shop kopenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
Besteld:
![]()
![]()
![]()
En nu stop ik echt
jaaaaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef Reska het volgende:
http://www.girlscene.nl/beauty/makeup/2010/mei/humeur-nagellak
Binnenkort kunnen we met z'n allen falen op moodpolish, de website perfect formula komt namelijk met een eigen lijn lees ik net, en geen verzendkosten... (alleen een beetje jammer dat de prijs nog niet bekend is...) Misschien een goed alternatief voor de claires moodpolish?
Leuk, maar die vertaling klinkt wel rukquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef Reska het volgende:
http://www.girlscene.nl/beauty/makeup/2010/mei/humeur-nagellak
Ik kan het niet meer bijhouden, heb er maar een statistiekenpagina voor gemaakt: http://ainnir.net/nails/stats.php?x=1quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Ainnir![]()
![]()
Hoeveel lakjes had je en hoeveel komen er deze week in totaal bij???
Vakantiegeld gehad ofzo??? *superjaloers is*
Ja, daarom heb ik hier ook de link gepostquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
Besteld:
![]()
![]()
![]()
En nu stop ik echt
$83 shipping costs als ik 1 lakje selecteer, laat maar zittenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:46 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer bijhouden, heb er maar een statistiekenpagina voor gemaakt: http://ainnir.net/nails/stats.php?x=1![]()
Geen vakantiegeld, wel flinke belastingteruggaaf en opslag![]()
[..]
Ja, daarom heb ik hier ook de link gepost
Ik weet niet wat het kost, maar dat kun je op de site uitrekenen adv postcode. Shipping binnen de US is iig heel erg redelijk, goedkoper dan TD.
Teringquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
shipping naar nederland komt op 137,22 zegtie
Danku, danku!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hele toffe bestelling![]()
welke CG is die middelste blauwe?
Zo dan, de tering!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
Besteld:
![]()
![]()
![]()
En nu stop ik echt
Ik wil er ook wel iets van 10 denk ik dus als je iets hoort over de shipping laat maar wetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:12 schreef mirannie het volgende:
Ik ga die gasten van toynail maar eens mailenga toch echt geen 110 dollar verzending betalen voor de 5 lakjes in mijn winkelwagentje
edti: laat maar, het staat al uitgelegd. en sowieso geen paypal... heb vandaag mijn cc al gebruikt voor de imageplates en wil dat ding eigenlijk alleen maar gebruiken voor noodgevallen.
Oh, ja, heb ze dus nu niet gemaild. Er staat dat je ze moet mailen met je bestelling en al je gegevens en dan krijg je een mailtje terug wat je moet betalen. Maar nergens een paypal logo te bekennen, dus alleen cc mogelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel iets van 10 denk ik dus als je iets hoort over de shipping laat maar weten
Dat doe ik dus ook altijd... en dan wordt het heeeeeel lelijk...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook een hekel aan chips. Alleen, als mijn lak chipt ga ik altijd de rest van mijn lak er ook af pulken
ja, dan moet ik ook echt remover in de buurt hebbenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook altijd... en dan wordt het heeeeeel lelijk...
Jep... ik had net weer een asbak vol nagellakpulkjes...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dan moet ik ook echt remover in de buurt hebben
Mja hier heb ik echt iets bij van "ja leuk.....Chanel....roze...kan ik ook bij de Etos(insert elke drogistnaam) krijgen"quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze van een vriend gekregen
Nerdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:46 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer bijhouden, heb er maar een statistiekenpagina voor gemaakt: http://ainnir.net/nails/stats.php?x=1![]()
Geen vakantiegeld, wel flinke belastingteruggaaf en opslag![]()
[..]
Ja, daarom heb ik hier ook de link gepost
Ik weet niet wat het kost, maar dat kun je op de site uitrekenen adv postcode. Shipping binnen de US is iig heel erg redelijk, goedkoper dan TD.
Ok. Maar ik heb hem gekregen dus tsjaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja hier heb ik echt iets bij van "ja leuk.....Chanel....roze...kan ik ook bij de Etos(insert elke drogistnaam) krijgen"
Daar ga ik dus echt niet zoveel geld voor neertellen
Juist leuk toch als je 'm krijgt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja hier heb ik echt iets bij van "ja leuk.....Chanel....roze...kan ik ook bij de Etos(insert elke drogistnaam) krijgen"
Daar ga ik dus echt niet zoveel geld voor neertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |