quote:Op maandag 17 mei 2010 16:24 schreef Lindytje het volgende:
Dank voor het meedenken ladies!!!!
Ik heb eten neergezet en ik heb m nu in het vizier als ie achter de verwarming vandaan komt.... En dan grijp ik hem!!
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:03 schreef Lindytje het volgende:
Oh oh.... Houston, I've got a problem....
Hommy (de hamster) is ontsnapt.... en nu zit ie achter de verwarming, achter het isolatiefolie volgens mij...
Maar daar kan ik natuurlijk nooit bij...![]()
Ik kan moeilijk de verwarming van de muur slopen, ik zou niet eens weten hoe het moet.... wat nu?????
Ahhh wat een schatje zegquote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef Lindytje het volgende:
Hommy is back!!!!!![]()
[ afbeelding ]
En nu zit de kooi wel echt GOED dicht!
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef Lindytje het volgende:
Hommy is back!!!!!![]()
[ afbeelding ]
En nu zit de kooi wel echt GOED dicht!
Pretty!!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Diamond Cosmetics - Cherry Tobacco
[ afbeelding ]
Hij was gewoon al een paar maanden untried.
Oh, en let niet op die nummertjes.
Zoals altijd beeldschoonquote:Op maandag 17 mei 2010 14:17 schreef Loqi het volgende:
Camera is even dood en ik weet niet waar de oplader is, dus crappe campics
Herome New Delhi (in t echt meer mintgroen)
[ afbeelding ]
Met CND Effects Jade Sparkle (in t echt veel meer sparkly en een beetje goudgroen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldige kleurquote:Op maandag 17 mei 2010 14:19 schreef Linnie20v het volgende:
En weg is de zon...
Ben nu aan het moodpolishen alleen worden m'n handen niet echt warm![]()
Klein probleempje als je moodpolishes hebt...
Huckle Buckle, zo veel mooier in het echt... ( als basis een laagje China Glaze, Light As Air)
[ afbeelding ]
Die is zo mooi in de zonquote:Op maandag 17 mei 2010 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn fav roodquote:
Wat voor ezelsbruggetje heb jij?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Er is ook nog een bruine holo, dat was de allereerste. Ik heb zelf 2 verschillende versies, een echt bruine basis met holo microglitter en holo in de basis (echt holo zoals de DS lakjes), en een bruin/grijzige basis met iets grovere glitter waar alleen de glitter holo is, zie je dus alleen in goed licht.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er zijn zover ik weet 3 versies, een beetje bruinig met glitters, een zwarte met glitters, en een zwarte holo.
Ik wil de zwarte holo vet graag maar zie hem niet op ebay
Dat zei mijn man ook al (eBay), maar die winkel is een uur hier vandaan (mits het verkeer meezit).. En om nou zomaar een hoop op goed geluk in te slaan is nogal een risico.. Bovendien is er een hoop gedonder hier in de US recentelijk met nagellakjes op eBayquote:Op maandag 17 mei 2010 11:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken
Gewoon via eBay ofzo!! Webshop kan dan weer niet, want dan krijg je weer gezeik met OPI.
Of nog beter: 1x per maand voor ons hier op bestelling![]()
![]()
Op het moment niet, wellicht in de toekomst wanneer ik iets meer tijd heb en de Amerikaanse post ophoudt met eikelen. Postkantoren hier doen nogal moeilijk over pakketjes met nagellakquote:Op maandag 17 mei 2010 11:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whaaaaaaaa oh my!! Ik wil ook zo'n rek![]()
Ship jij ook naar Nederland?Mocht je het ooit eens willen doen betaal ik echt met liefde wat extra's aan je voor de moeite
De bedoeling was inderdaad om iets van een webshop oid op te zetten toendertijd, maar daar ben ik vanaf gestapt toen ik een baan aangeboden heb gekregen hier, ik heb er gewoonweg de tijd niet meer voor.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
er staat mij trouwens iets van bij dat Ainnir ooit wel een lijstje heeft gemaakt met welke merken daar wel zijn en hier niet (toch??) Weet niet meer of daar nou het idee achter was dat ze het eventueel wel wilde halen, maar we hebben het nu gevraagd en Ainnir kan daar zelf wel antwoord opgeven. Er is hier niemand die er van uitgaat dat ze dat wel wil doen (volgens mij werd er meer van uit gegaan dat het onmogelijk is)
Ik hoop dat het pakketje van MiMu daar ook ligt....quote:Op maandag 17 mei 2010 17:53 schreef Dwyn het volgende:
Ik denk dat mijn pakketje van Models Own op het postkantoor ligt! Morgen ophalen.
Er lag wel een briefje op de mat over een pakketje waarvoor getekend moet worden. Ik zit zelf ook al te hopen dat het dat pakketje is.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het pakketje van MiMu daar ook ligt....
Oh ja, irriant zeg!! Bij ons doen ze niet zo moeilijk, als ik om 10 uur kom, dan krijg ik het pakketje gewoon mee.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er lag wel een briefje op de mat over een pakketje waarvoor getekend moet worden. Ik zit zelf ook al te hopen dat het dat pakketje is.![]()
Ik kan het morgenmiddag pas ophalen want die agentschapmuts is nogal een trut. Zelfs als ik de postbode ben tegengekomen en deze mij verteld heeft dat ze het pakketje er al naartoe heeft gebracht, weigert dat agentschapsecreet om te gaan kijken of het erbij zit voor het de volgende werkdag na 13.00 "want dat is de afspraak en dat staat ook duidelijk zo op het briefje en we moeten niet denken dat er zomaar van die regels afgeweken kan worden".![]()
Quickdry topcoat will change your life!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:59 schreef keepwalking het volgende:
Nu mijn nagels eindelijk een beetje stevig willen groeien ben ik ook aan het lakken geslagen, maar nu 5 uur later maak ik nog afdrukken in mijn met Sweets For My Sweets van Catrice gelakte nagelakjes.![]()
Had als basecoat geloof ik Nail Expert First Aid van Catrice gedaan. En na tijdje ook de matt top coat van de hema, die was wel snel droog en doet het prima voor maar 2.50, maarja nu ziet mn lak er alsnog niet meer uit.
Iemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |