Ik ga nu maar vast....quote:Op maandag 17 mei 2010 10:46 schreef Lindytje het volgende:
Ladies! ik ga straks naar veldhoven. Er waren al twee mensen die die krackpolish wilden hebben. (ik ga zo even kijken wie dat waren) Zijn er meer mensen die hem willen? Zijn iets van 1.25 ofzo (incl btw) als ik het goed heb. Stuur maar een pm als je er 1 wil. Ik ga rond half 2 weg denk ik! Dus voor die tijd graag
er staat mij trouwens iets van bij dat Ainnir ooit wel een lijstje heeft gemaakt met welke merken daar wel zijn en hier niet (toch??) Weet niet meer of daar nou het idee achter was dat ze het eventueel wel wilde halen, maar we hebben het nu gevraagd en Ainnir kan daar zelf wel antwoord opgeven. Er is hier niemand die er van uitgaat dat ze dat wel wil doen (volgens mij werd er meer van uit gegaan dat het onmogelijk is)quote:Op maandag 17 mei 2010 11:35 schreef Linnie20v het volgende:
Wel fijn dat iedereen hier bepaald wat ze moet doen
Ik bedoel, als ze er tijd en zin voor kan maken zal ze het waarschijnlijk zelf aanbieden.
ja, lekker spul, het ruikt zo lekkerquote:Op maandag 17 mei 2010 12:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
er staat mij trouwens iets van bij dat Ainnir ooit wel een lijstje heeft gemaakt met welke merken daar wel zijn en hier niet (toch??) Weet niet meer of daar nou het idee achter was dat ze het eventueel wel wilde halen, maar we hebben het nu gevraagd en Ainnir kan daar zelf wel antwoord opgeven. Er is hier niemand die er van uitgaat dat ze dat wel wil doen (volgens mij werd er meer van uit gegaan dat het onmogelijk is)
Ontopic;
Ik heb trouwens nog nooit echt hele droge velletjes rond mn nagels gehad maar gister was een drama. Mn handen zaten onder in de inkt en ik heb ze 3 keer moeten wassen, hierdoor werden mn velletjes zo droog dat er 1 keihard begon te bloedenBen nu dus druk aan het smeren met Lemon Flutter van Lush, hebben jullie hier ervaringen mee?
Het ruikt heerlijk, maar het is een van de weinige dingen waar ik niet tegen kan van Lushquote:
oh, balenquote:Op maandag 17 mei 2010 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ruikt heerlijk, maar het is een van de weinige dingen waar ik niet tegen kan van Lush
Mocht je hem kwijt willenquote:Op maandag 17 mei 2010 12:21 schreef Linnie20v het volgende:
Oh en MPJ vind ik maar tegenvallen, bluhh
Ik heb de bruine holo (in het flesje) op de nagel doet het niet veel ..
Damn ik lees dit nu pasquote:Op maandag 17 mei 2010 12:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga nu maar vast....
Ik zit me toch te vervelen.
Ik zal er wel een stuk of 5 extra meenemen als ze er nog zijn, dan kunnen jullie nog PMmen, en wie het eerst komt, het eerst maalt.
hou er wel rekening mee dat die op de nagels zwart oogtquote:Op maandag 17 mei 2010 12:36 schreef mirannie het volgende:
Ik wil graag de bruine MPJ, dus mocht iemand die hebben en er vanaf willen
Oh ik lees dit nu pasquote:Op maandag 17 mei 2010 12:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga nu maar vast....
Ik zit me toch te vervelen.
Ik zal er wel een stuk of 5 extra meenemen als ze er nog zijn, dan kunnen jullie nog PMmen, en wie het eerst komt, het eerst maalt.
OMG wat heerlijk,ik zou helemaal gek worden vooral met die prijzenquote:Op maandag 17 mei 2010 03:21 schreef Ainnir het volgende:
OMG ik heb het moederschip gevonden. Winkel in Garden Grove waar ze China Glaze verkopen voor $2 en OPI voor $3.75 *valt flauw*
Dit is slechts de helft van de China Glaze muur:
[ afbeelding ]
Oh, dan toch maar niet denk ik... zoek gewoon nog een mooie donkerbruin met subtiel glittertjequote:Op maandag 17 mei 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hou er wel rekening mee dat die op de nagels zwart oogt
*Valt mee flauw* Ja, nee, dan zou ik me ook niet in kunnen houdenquote:Op maandag 17 mei 2010 03:21 schreef Ainnir het volgende:
OMG ik heb het moederschip gevonden. Winkel in Garden Grove waar ze China Glaze verkopen voor $2 en OPI voor $3.75 *valt flauw*
[ afbeelding ]
Natuurlijk kon ik het niet laten enkele kleurtjes mee te nemen, zie hier de buit:
[ afbeelding ]
Orchid Shadow, Rio, Jetstream
[ afbeelding ]
X, New Day, Custom Kicks, Passion in the Pacific
[ afbeelding ]
Blue Sparrow, Frostbite, Tempest, Royal Tease
[ afbeelding ]
Happy Anniversary, Birthday Babe, Breathe Life, Ogre-the-Top Blue
[ afbeelding ]
Honeymoon Sweet, Up Front & Personal, Bling Dynasty, Goldilocks Rocks
[ afbeelding ]
Pink Before You Leap, Mauving to Manitoba, Rosy Mistletoe-sies, Senorita Rose-alita
Zit je nu al te Fokken op 't werk?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hou er wel rekening mee dat die op de nagels zwart oogt
Ik heb iets gemist, nieuwe baan SQ? Vertel!quote:
Lovely!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
TVP met Catrice - Let's Mauve On
Vampy..quote:
quote:
Die had ik erin gestoptquote:Op maandag 17 mei 2010 12:43 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben echt blij met mijn Herome basecoat/ridgefiller uit de Doosideaal spul!
luister, ik sta in een opslaghok met mappenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:18 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Zit je nu al te Fokken op 't werk?![]()
Of ben je al klaar?
I luvv itquote:Op maandag 17 mei 2010 13:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die had ik erin gestopt
ben blij dat ik er iemand blij mee heb kunnen maken
sowwiequote:Op maandag 17 mei 2010 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
luister, ik sta in een opslaghok met mappen. En net had ik ff pauze, dus. Niemand hoeft zich zorgen te maken
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
luister, ik sta in een opslaghok met mappen. En net had ik ff pauze, dus. Niemand hoeft zich zorgen te maken
Mooi, lijkt op Give me the moon van OPIquote:Op maandag 17 mei 2010 14:19 schreef Linnie20v het volgende:
En weg is de zon...
Ben nu aan het moodpolishen alleen worden m'n handen niet echt warm![]()
Klein probleempje als je moodpolishes hebt...
Huckle Buckle, zo veel mooier in het echt...
[ afbeelding ]
Ik vind het mooi! Maar het het heeft goud! En ik vind het TOCH mooiquote:Op maandag 17 mei 2010 14:17 schreef Loqi het volgende:
Camera is even dood en ik weet niet waar de oplader is, dus crappe campics
Herome New Delhi (in t echt meer mintgroen)
[ afbeelding ]
Met CND Effects Jade Sparkle (in t echt veel meer sparkly en een beetje goudgroen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het mooi! Maar het het heeft goud! En ik vind het TOCH mooi.
Ahhhh.....quote:
Oh my freaking God, daar zou je toch spontaan van willen emigreren?!quote:Op maandag 17 mei 2010 03:21 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk kon ik het niet laten enkele kleurtjes mee te nemen, zie hier de buit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pink Before You Leap, Mauving to Manitoba, Rosy Mistletoe-sies, Senorita Rose-alita
Vertelquote:Op maandag 17 mei 2010 14:50 schreef tliciouz het volgende:
Na lang zoeken kan ik waarschijnlijk volgende week aan de slag yay! Ik ben zo happpppy.![]()
![]()
In de thuiszorg als verzorgende. Gewoon na aanleiding van de krant open slaan in de snackbar en die advertentie zien staan. Net een heel telefonisch gesprek gehad, vrijdag langskomen om alles op orde te maken, ze wilt natuurlijk wel even weten wie ik ben etc, maar ik maak me daar eerlijk gezegd geen zorgen over, heb al in de zorg gewerkt dus dat moet helemaal goedkomenquote:
Wat goed!! Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In de thuiszorg als verzorgende. Gewoon na aanleiding van de krant open slaan in de snackbar en die advertentie zien staan. Net een heel telefonisch gesprek gehad, vrijdag langskomen om alles op orde te maken, ze wilt natuurlijk wel even weten wie ik ben etc, maar ik maak me daar eerlijk gezegd geen zorgen over, heb al in de zorg gewerkt dus dat moet helemaal goedkomen
OMG Ik willook! Oh daar zou ik echt uuuren kunnen rondlopen en schoftig veel geld uit kunnen geven zeg!quote:Op maandag 17 mei 2010 03:21 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je! En jij ook Lindy!quote:Op maandag 17 mei 2010 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
Feli Tam!Tussenstand hier: 2 gechipte vingers en een gescheurde nagelriem
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:14 schreef Lindytje het volgende:
Zooooo, terug van een nageltripje
We hebben gehaald:
Veul Krackpolish:
[ afbeelding ]
Wat kun je daar mee doen??? Jaaa!!!! KrackpolishJenga!!
[ afbeelding ]
China Glaze en 1 andere:
[ afbeelding ]
vlrn: Flip Flop Fantasy, Flying Dragon, Shocking Pink, Lubu Heels, Flyin' High en Foil Polish
En toen nog maar even langs de kruidvat....
[ afbeelding ]
Voor: Sugar Rush, Fashion Victim, Insider, dan voor mij: Nail cleanser, Flashy Pink, In the jungle, Crazy me, Pebble beach
(en nog nagellijm, een concealerpalette en oogschaduw...)
Serieus?quote:Op maandag 17 mei 2010 @ 15:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik heb de mijne uit een kappersgroothandel
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:15 schreef milka82 het volgende:
Oh oh, creditcardrekening op de mat....
Vriendlief![]()
Ik![]()
Ik voorzie een No Buy periode...
Oh wat goedquote:Op maandag 17 mei 2010 14:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In de thuiszorg als verzorgende. Gewoon na aanleiding van de krant open slaan in de snackbar en die advertentie zien staan. Net een heel telefonisch gesprek gehad, vrijdag langskomen om alles op orde te maken, ze wilt natuurlijk wel even weten wie ik ben etc, maar ik maak me daar eerlijk gezegd geen zorgen over, heb al in de zorg gewerkt dus dat moet helemaal goedkomen
Was die Crackpolishquote:Op maandag 17 mei 2010 15:14 schreef Lindytje het volgende:
Zooooo, terug van een nageltripje
We hebben gehaald:
Veul Krackpolish:
[ afbeelding ]
Wat kun je daar mee doen??? Jaaa!!!! KrackpolishJenga!!
[ afbeelding ]
China Glaze en 1 andere:
[ afbeelding ]
vlrn: Flip Flop Fantasy, Flying Dragon, Shocking Pink, Lubu Heels, Flyin' High en Foil Polish
En toen nog maar even langs de kruidvat....
[ afbeelding ]
Voor: Sugar Rush, Fashion Victim, Insider, dan voor mij: Nail cleanser, Flashy Pink, In the jungle, Crazy me, Pebble beach
(en nog nagellijm, een concealerpalette en oogschaduw...)
Die Krackpolish is dit:quote:Op maandag 17 mei 2010 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Was die Crackpolishallemaal op naam besteld?
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
*MELD* !!quote:Op maandag 17 mei 2010 15:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die Krackpolish is dit:
[ afbeelding ]
(dit is over een laagje action zwart)
Ik heb er nog een stuk of 4-5 over
Doe effe een PMmetje sturen!quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:19 schreef Linnie20v het volgende:
En weg is de zon...
Ben nu aan het moodpolishen alleen worden m'n handen niet echt warm![]()
Klein probleempje als je moodpolishes hebt...
Huckle Buckle, zo veel mooier in het echt... ( als basis een laagje China Glaze, Light As Air)
[ afbeelding ]
Beide erg mooiquote:Op maandag 17 mei 2010 14:24 schreef Loqi het volgende:
[..]
Mooi, lijkt op Give me the moon van OPI
[ afbeelding ]
quote:
Iets lekkers qua groenvoer wegzetten, daar komt hij vast wel op afquote:Op maandag 17 mei 2010 16:03 schreef Lindytje het volgende:
Oh oh.... Houston, I've got a problem....
Hommy (de hamster) is ontsnapt.... en nu zit ie achter de verwarming, achter het isolatiefolie volgens mij...
Maar daar kan ik natuurlijk nooit bij...![]()
Ik kan moeilijk de verwarming van de muur slopen, ik zou niet eens weten hoe het moet.... wat nu?????
Zoals iedereen al zegt lokken met eten, en gewoon laten zitten die komt vanzelf weer er onder uitquote:Op maandag 17 mei 2010 16:03 schreef Lindytje het volgende:
Hommy (de hamster) is ontsnapt.... en nu zit ie achter de verwarming, achter het isolatiefolie volgens mij...
Ik kan moeilijk de verwarming van de muur slopen, ik zou niet eens weten hoe het moet.... wat nu?????
De honden in een andere kamer opsluiten en een emmer pakken.. in die emmer doe je zn lievelings eten/snoepjes/whatever, en je maakt een opstapje naar de rand van de emmer (met een trappetje ofzo).quote:Op maandag 17 mei 2010 16:03 schreef Lindytje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |