Damn ik lees dit nu pasquote:Op maandag 17 mei 2010 12:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga nu maar vast....
Ik zit me toch te vervelen.
Ik zal er wel een stuk of 5 extra meenemen als ze er nog zijn, dan kunnen jullie nog PMmen, en wie het eerst komt, het eerst maalt.
hou er wel rekening mee dat die op de nagels zwart oogtquote:Op maandag 17 mei 2010 12:36 schreef mirannie het volgende:
Ik wil graag de bruine MPJ, dus mocht iemand die hebben en er vanaf willen
Oh ik lees dit nu pasquote:Op maandag 17 mei 2010 12:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga nu maar vast....
Ik zit me toch te vervelen.
Ik zal er wel een stuk of 5 extra meenemen als ze er nog zijn, dan kunnen jullie nog PMmen, en wie het eerst komt, het eerst maalt.
OMG wat heerlijk,ik zou helemaal gek worden vooral met die prijzenquote:Op maandag 17 mei 2010 03:21 schreef Ainnir het volgende:
OMG ik heb het moederschip gevonden. Winkel in Garden Grove waar ze China Glaze verkopen voor $2 en OPI voor $3.75 *valt flauw*
Dit is slechts de helft van de China Glaze muur:
[ afbeelding ]
Oh, dan toch maar niet denk ik... zoek gewoon nog een mooie donkerbruin met subtiel glittertjequote:Op maandag 17 mei 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hou er wel rekening mee dat die op de nagels zwart oogt
*Valt mee flauw* Ja, nee, dan zou ik me ook niet in kunnen houdenquote:Op maandag 17 mei 2010 03:21 schreef Ainnir het volgende:
OMG ik heb het moederschip gevonden. Winkel in Garden Grove waar ze China Glaze verkopen voor $2 en OPI voor $3.75 *valt flauw*
[ afbeelding ]
Natuurlijk kon ik het niet laten enkele kleurtjes mee te nemen, zie hier de buit:
[ afbeelding ]
Orchid Shadow, Rio, Jetstream
[ afbeelding ]
X, New Day, Custom Kicks, Passion in the Pacific
[ afbeelding ]
Blue Sparrow, Frostbite, Tempest, Royal Tease
[ afbeelding ]
Happy Anniversary, Birthday Babe, Breathe Life, Ogre-the-Top Blue
[ afbeelding ]
Honeymoon Sweet, Up Front & Personal, Bling Dynasty, Goldilocks Rocks
[ afbeelding ]
Pink Before You Leap, Mauving to Manitoba, Rosy Mistletoe-sies, Senorita Rose-alita
Zit je nu al te Fokken op 't werk?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hou er wel rekening mee dat die op de nagels zwart oogt
Ik heb iets gemist, nieuwe baan SQ? Vertel!quote:
Lovely!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
TVP met Catrice - Let's Mauve On
Vampy..quote:
quote:
Die had ik erin gestoptquote:Op maandag 17 mei 2010 12:43 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben echt blij met mijn Herome basecoat/ridgefiller uit de Doosideaal spul!
luister, ik sta in een opslaghok met mappenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:18 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Zit je nu al te Fokken op 't werk?![]()
Of ben je al klaar?
I luvv itquote:Op maandag 17 mei 2010 13:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die had ik erin gestopt
ben blij dat ik er iemand blij mee heb kunnen maken
sowwiequote:Op maandag 17 mei 2010 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
luister, ik sta in een opslaghok met mappen. En net had ik ff pauze, dus. Niemand hoeft zich zorgen te maken
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
luister, ik sta in een opslaghok met mappen. En net had ik ff pauze, dus. Niemand hoeft zich zorgen te maken
Mooi, lijkt op Give me the moon van OPIquote:Op maandag 17 mei 2010 14:19 schreef Linnie20v het volgende:
En weg is de zon...
Ben nu aan het moodpolishen alleen worden m'n handen niet echt warm![]()
Klein probleempje als je moodpolishes hebt...
Huckle Buckle, zo veel mooier in het echt...
[ afbeelding ]
Ik vind het mooi! Maar het het heeft goud! En ik vind het TOCH mooiquote:Op maandag 17 mei 2010 14:17 schreef Loqi het volgende:
Camera is even dood en ik weet niet waar de oplader is, dus crappe campics
Herome New Delhi (in t echt meer mintgroen)
[ afbeelding ]
Met CND Effects Jade Sparkle (in t echt veel meer sparkly en een beetje goudgroen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het mooi! Maar het het heeft goud! En ik vind het TOCH mooi.
Ahhhh.....quote:
Oh my freaking God, daar zou je toch spontaan van willen emigreren?!quote:Op maandag 17 mei 2010 03:21 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk kon ik het niet laten enkele kleurtjes mee te nemen, zie hier de buit:
[ afbeelding ]
Orchid Shadow, Rio, Jetstream
[ afbeelding ]
X, New Day, Custom Kicks, Passion in the Pacific
[ afbeelding ]
Blue Sparrow, Frostbite, Tempest, Royal Tease
[ afbeelding ]
Happy Anniversary, Birthday Babe, Breathe Life, Ogre-the-Top Blue
[ afbeelding ]
Honeymoon Sweet, Up Front & Personal, Bling Dynasty, Goldilocks Rocks
[ afbeelding ]
Pink Before You Leap, Mauving to Manitoba, Rosy Mistletoe-sies, Senorita Rose-alita
Vertelquote:Op maandag 17 mei 2010 14:50 schreef tliciouz het volgende:
Na lang zoeken kan ik waarschijnlijk volgende week aan de slag yay! Ik ben zo happpppy.![]()
![]()
In de thuiszorg als verzorgende. Gewoon na aanleiding van de krant open slaan in de snackbar en die advertentie zien staan. Net een heel telefonisch gesprek gehad, vrijdag langskomen om alles op orde te maken, ze wilt natuurlijk wel even weten wie ik ben etc, maar ik maak me daar eerlijk gezegd geen zorgen over, heb al in de zorg gewerkt dus dat moet helemaal goedkomenquote:
Wat goed!! Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In de thuiszorg als verzorgende. Gewoon na aanleiding van de krant open slaan in de snackbar en die advertentie zien staan. Net een heel telefonisch gesprek gehad, vrijdag langskomen om alles op orde te maken, ze wilt natuurlijk wel even weten wie ik ben etc, maar ik maak me daar eerlijk gezegd geen zorgen over, heb al in de zorg gewerkt dus dat moet helemaal goedkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |