OMG Ik willook! Oh daar zou ik echt uuuren kunnen rondlopen en schoftig veel geld uit kunnen geven zeg!quote:Op maandag 17 mei 2010 03:21 schreef Ainnir het volgende:
OMG ik heb het moederschip gevonden. Winkel in Garden Grove waar ze China Glaze verkopen voor $2 en OPI voor $3.75 *valt flauw*
Dit is slechts de helft van de China Glaze muur:
[ afbeelding ]
Natuurlijk kon ik het niet laten enkele kleurtjes mee te nemen, zie hier de buit:
[ afbeelding ]
Orchid Shadow, Rio, Jetstream
[ afbeelding ]
X, New Day, Custom Kicks, Passion in the Pacific
[ afbeelding ]
Blue Sparrow, Frostbite, Tempest, Royal Tease
[ afbeelding ]
Happy Anniversary, Birthday Babe, Breathe Life, Ogre-the-Top Blue
[ afbeelding ]
Honeymoon Sweet, Up Front & Personal, Bling Dynasty, Goldilocks Rocks
[ afbeelding ]
Pink Before You Leap, Mauving to Manitoba, Rosy Mistletoe-sies, Senorita Rose-alita
Dank je! En jij ook Lindy!quote:Op maandag 17 mei 2010 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
Feli Tam!Tussenstand hier: 2 gechipte vingers en een gescheurde nagelriem
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:14 schreef Lindytje het volgende:
Zooooo, terug van een nageltripje
We hebben gehaald:
Veul Krackpolish:
[ afbeelding ]
Wat kun je daar mee doen??? Jaaa!!!! KrackpolishJenga!!
[ afbeelding ]
China Glaze en 1 andere:
[ afbeelding ]
vlrn: Flip Flop Fantasy, Flying Dragon, Shocking Pink, Lubu Heels, Flyin' High en Foil Polish
En toen nog maar even langs de kruidvat....
[ afbeelding ]
Voor: Sugar Rush, Fashion Victim, Insider, dan voor mij: Nail cleanser, Flashy Pink, In the jungle, Crazy me, Pebble beach
(en nog nagellijm, een concealerpalette en oogschaduw...)
Serieus?quote:Op maandag 17 mei 2010 @ 15:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik heb de mijne uit een kappersgroothandel
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:15 schreef milka82 het volgende:
Oh oh, creditcardrekening op de mat....
Vriendlief![]()
Ik![]()
Ik voorzie een No Buy periode...
Oh wat goedquote:Op maandag 17 mei 2010 14:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In de thuiszorg als verzorgende. Gewoon na aanleiding van de krant open slaan in de snackbar en die advertentie zien staan. Net een heel telefonisch gesprek gehad, vrijdag langskomen om alles op orde te maken, ze wilt natuurlijk wel even weten wie ik ben etc, maar ik maak me daar eerlijk gezegd geen zorgen over, heb al in de zorg gewerkt dus dat moet helemaal goedkomen
Was die Crackpolishquote:Op maandag 17 mei 2010 15:14 schreef Lindytje het volgende:
Zooooo, terug van een nageltripje
We hebben gehaald:
Veul Krackpolish:
[ afbeelding ]
Wat kun je daar mee doen??? Jaaa!!!! KrackpolishJenga!!
[ afbeelding ]
China Glaze en 1 andere:
[ afbeelding ]
vlrn: Flip Flop Fantasy, Flying Dragon, Shocking Pink, Lubu Heels, Flyin' High en Foil Polish
En toen nog maar even langs de kruidvat....
[ afbeelding ]
Voor: Sugar Rush, Fashion Victim, Insider, dan voor mij: Nail cleanser, Flashy Pink, In the jungle, Crazy me, Pebble beach
(en nog nagellijm, een concealerpalette en oogschaduw...)
Die Krackpolish is dit:quote:Op maandag 17 mei 2010 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Was die Crackpolishallemaal op naam besteld?
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In de thuiszorg als verzorgende. Gewoon na aanleiding van de krant open slaan in de snackbar en die advertentie zien staan. Net een heel telefonisch gesprek gehad, vrijdag langskomen om alles op orde te maken, ze wilt natuurlijk wel even weten wie ik ben etc, maar ik maak me daar eerlijk gezegd geen zorgen over, heb al in de zorg gewerkt dus dat moet helemaal goedkomen
*MELD* !!quote:Op maandag 17 mei 2010 15:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die Krackpolish is dit:
[ afbeelding ]
(dit is over een laagje action zwart)
Ik heb er nog een stuk of 4-5 over
Doe effe een PMmetje sturen!quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:19 schreef Linnie20v het volgende:
En weg is de zon...
Ben nu aan het moodpolishen alleen worden m'n handen niet echt warm![]()
Klein probleempje als je moodpolishes hebt...
Huckle Buckle, zo veel mooier in het echt... ( als basis een laagje China Glaze, Light As Air)
[ afbeelding ]
Beide erg mooiquote:Op maandag 17 mei 2010 14:24 schreef Loqi het volgende:
[..]
Mooi, lijkt op Give me the moon van OPI
[ afbeelding ]
quote:
Iets lekkers qua groenvoer wegzetten, daar komt hij vast wel op afquote:Op maandag 17 mei 2010 16:03 schreef Lindytje het volgende:
Oh oh.... Houston, I've got a problem....
Hommy (de hamster) is ontsnapt.... en nu zit ie achter de verwarming, achter het isolatiefolie volgens mij...
Maar daar kan ik natuurlijk nooit bij...![]()
Ik kan moeilijk de verwarming van de muur slopen, ik zou niet eens weten hoe het moet.... wat nu?????
Zoals iedereen al zegt lokken met eten, en gewoon laten zitten die komt vanzelf weer er onder uitquote:Op maandag 17 mei 2010 16:03 schreef Lindytje het volgende:
Hommy (de hamster) is ontsnapt.... en nu zit ie achter de verwarming, achter het isolatiefolie volgens mij...
Ik kan moeilijk de verwarming van de muur slopen, ik zou niet eens weten hoe het moet.... wat nu?????
De honden in een andere kamer opsluiten en een emmer pakken.. in die emmer doe je zn lievelings eten/snoepjes/whatever, en je maakt een opstapje naar de rand van de emmer (met een trappetje ofzo).quote:Op maandag 17 mei 2010 16:03 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:24 schreef Lindytje het volgende:
Dank voor het meedenken ladies!!!!
Ik heb eten neergezet en ik heb m nu in het vizier als ie achter de verwarming vandaan komt.... En dan grijp ik hem!!
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:03 schreef Lindytje het volgende:
Ahhh wat een schatje zegquote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef Lindytje het volgende:
Hommy is back!!!!!![]()
[ afbeelding ]
En nu zit de kooi wel echt GOED dicht!
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef Lindytje het volgende:
Hommy is back!!!!!![]()
[ afbeelding ]
En nu zit de kooi wel echt GOED dicht!
Pretty!!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Diamond Cosmetics - Cherry Tobacco
[ afbeelding ]
Hij was gewoon al een paar maanden untried.
Oh, en let niet op die nummertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |