Speel je btw dat spelletje nog, soccermanager ofzo?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:13 schreef AirRaid het volgende:
komt door die wedstrijd van zweden-rusland, iedere keer als ik iets wil doen gebeurt er iets
footstar bedoel je? nee daar ben ik mee gekapt, begon te vervelenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Speel je btw dat spelletje nog, soccermanager ofzo?
Niet getreurd. Dit was jouw eerste wedstrijd tegen een tegenstander die al wat langer mee doet. Gezien je in tactisch opzicht niets kon doen dan standaard 4-4-2 een prima resultaat. Daarnaast speelde je vandaag (althans was mijn opstelling gericht op) voor maximaal trainen, niet voor het resultaat.. Gezien je geen rare blessures of een rode kaart hebt gehad, is dat goed gelukt. Komende weken gaan conditie en vorm wel wat bij trekken en als je een beetje je hoofd er bij houdt, speel je dan zo voor een top3-klassering mee dit seizoenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:02 schreef Cerubo het volgende:
-knip ratings-
Verloren met 2-0. Waar kan ik nu zien of mijn spelers vooruit zijn gegaan eigenlijk?
Die bedoelde ik idd. Saai spelletje was t ook eigenlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:22 schreef AirRaid het volgende:
[..]
footstar bedoel je? nee daar ben ik mee gekapt, begon te vervelen
Oke, dankjewelquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Niet getreurd. Dit was jouw eerste wedstrijd tegen een tegenstander die al wat langer mee doet. Gezien je in tactisch opzicht niets kon doen dan standaard 4-4-2 een prima resultaat. Daarnaast speelde je vandaag (althans was mijn opstelling gericht op) voor maximaal trainen, niet voor het resultaat.. Gezien je geen rare blessures of een rode kaart hebt gehad, is dat goed gelukt. Komende weken gaan conditie en vorm wel wat bij trekken en als je een beetje je hoofd er bij houdt, speel je dan zo voor een top3-klassering mee dit seizoen![]()
Training vindt plaats in de nacht van donderdag op vrijdag rond een uur of 2. Je zult dus nog even geduld moeten hebben. Vrijdagochtend krijg je dan van je trainer een verslag wanneer er spelers gestegen zijn. Wat ook kan helpen is een programmaatje downloaden dat dit soort zaken voor je bij houdt, zoals bijvoorbeeld Hattrick Organizer
Ik ben daar inmiddels een grote man in de Kroatische eredivisiequote:Op woensdag 18 juni 2008 21:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die bedoelde ik idd. Saai spelletje was t ook eigenlijk
Volgende bekertegenstander komt uit de VI.
Ik ben nu een aardige verdediger geworden, maar echt interessant is dat spel ook niet, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ben daar inmiddels een grote man in de Kroatische eredivisie
oh en.. ik heb een VII tegen me in de beker
nee echt interessant is het inderdaad niet.. hattrick is vele malen leuker. Heb nog wel 1 U21 cap gehaald, maar red het denk ik net niet. Misschien dat ik binnenkort als Kroaat aan de slag kanquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben nu een aardige verdediger geworden, maar echt interessant is dat spel ook niet, eerlijk gezegd.
Ik speel tegen een VIII opnieuw; vrolijk door PIC'en..
Ik gebruik de legale gratis versiequote:Op woensdag 18 juni 2008 22:38 schreef One_conundrum het volgende:
is dat HT organizer freeware?
Als ik je lijstje goed begrijp, kom je tegen 1 team op het middenveld tekort en is jouw aanval kansloos tegen 1 ander team?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:11 schreef Ender_Wiggin het volgende:
-knip-
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als ik je lijstje goed begrijp, kom je tegen 1 team op het middenveld tekort en is jouw aanval kansloos tegen 1 ander team?
Ratings van mijn laatste wedstrijd (3-5-2):quote:Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging matig (heel laag)
Linkerverdediging matig (heel laag)
Rechteraanval matig (laag)
Centrale aanval matig (heel laag)
Linkeraanval matig (heel laag)
HatStats 150
Defence 50
Midfield 48
Attack 52
Verdediging komt iets hoger door eerder vermelde blessure van mijn eerste keeper en de aanschaf van een nieuwe reserve keeper....quote:Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Middenveld slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (laag)
Centrale verdediging matig (zeer hoog)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval matig (hoog)
Linkeraanval matig (heel laag)
HatStats 147
Defence 58
Midfield 36
Attack 53
Voor je gewone middenvelders maakt het qua middenveldrating niet uit of ze aanvallend staan of verdedigend. Om je middenveld te versterken kun je verdedigers aanvallend zetten (geldt ook voor vleugelverdedigers), vleugelspelers naar het midden of aanvallers verdedigend. Of het zin heeft, hangt uiteraard af van hoe goed ze in spelmaken / positiespel / playmaking zijn. Ook nog iets om goed te onthouden (zelfs ervaren hattrickers gaan hiermee de mist in!) is dat aanvallende middenvelders geen scoren moeten hebben maar passen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:00 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Inderdaad maar tegen 1 team op middenveld tekort en tegen 1 team aanval kansloos...
idd met 2 wb en 1 cd, op dit moment mijn wingers en middenvelders op offensive, als ik die dus naar midden en de middenvelders op normaal zet moet dat dus mijn middenveld wel een boost geven en dus meer kansen denk ik. Maar verlies ik dan niet teveel in de aanval?
Ik gebruik momenteel nog geen dingen als atw of pressie, gewoon altijd normaal eigenlijk....
Zal eens gaan experimenteren met die 2 of 3 cd....
Lijkt er op ik heb t ook maar ff gedowned. Tis wel wat complexer dan HT Ratings maar goed ik zal t in de loop der tijd wel beter snappenquote:
Spelers die ik in mijn team heb hebben allemaal minimaal redelijk passing dus kan denk ik redelijk wat proberen...quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voor je gewone middenvelders maakt het qua middenveldrating niet uit of ze aanvallend staan of verdedigend. Om je middenveld te versterken kun je verdedigers aanvallend zetten (geldt ook voor vleugelverdedigers), vleugelspelers naar het midden of aanvallers verdedigend. Of het zin heeft, hangt uiteraard af van hoe goed ze in spelmaken / positiespel / playmaking zijn. Ook nog iets om goed te onthouden (zelfs ervaren hattrickers gaan hiermee de mist in!) is dat aanvallende middenvelders geen scoren moeten hebben maar passen!
Speciale taktieken zoals vleugelaanval of pressie vereisen extra kwaliteiten van je spelers. Dat verschilt per taktiek, lees je even goed in voordat je denkt dat iets een goede taktiek is..
Ja, maar bij pressie heb je bijvoorbeeld niks aan passing, dan draait het om de totale verdedigende capaciteiten en conditionele capaciteiten van je elftal.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:37 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Spelers die ik in mijn team heb hebben allemaal minimaal redelijk passing dus kan denk ik redelijk wat proberen...
klopt dan zou ie beter kunnen counteren maar daar is zn verdediging te laag voor.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar bij pressie heb je bijvoorbeeld niks aan passing, dan draait het om de totale verdedigende capaciteiten en conditionele capaciteiten van je elftal.
Ik wil wel een friendly, heb je uitgedaagd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:03 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand trouwens een friendly komende woensdag. Dat bekertje heeft me iets korter geduurt dan geplaned maar goed de 1e ronde er uit of de 2e Lekker belangrijk
Ik zou het hele seizoen def trainen en in het tussenseizoen 2 weken passen (met een 5-5-0 opstelling). Dan zit je aan 1 passingniveau in 3 seizoenen + je loopt slechts 10 volledige deftrainingen mis (2x5)quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:54 schreef GeneraalUli het volgende:
Is het handig om de ene week passen te trainen, en de andere week verdedigen?
Ik ga dan misschien niet zo hard omhoog met passen, maar ik vind het zonde om mn huidige verdedigers een seizoen niet op def te trainen.
Heeft het afwisselen van training nog nadelen?
Ik zag t heb inm ook al geaccepteerdquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:56 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik wil wel een friendly, heb je uitgedaagd.
5-5-0??? is dat een geldige opstelling dan? 2-5-3 lijkt me beter met al je trainies in t mid en aanval en dan korte passen trainen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zou het hele seizoen def trainen en in het tussenseizoen 2 weken passen (met een 5-5-0 opstelling). Dan zit je aan 1 passingniveau in 3 seizoenen + je loopt slechts 10 volledige deftrainingen mis (2x5)
Zolang je bij 5-5-0 maar niet meer dan 3 centrale spelers opstelt is het net zo geldig als 2-5-3.. Voordeel is, hoewel het iets langzamer traint dan korte pass (2-5-3 variant), dat je al je 10 def-trainees passen kunt bijbrengen.. Mocht je er overigens maar 8 trainees hebben, dan zou ik ook voor 2-5-3 gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
5-5-0??? is dat een geldige opstelling dan? 2-5-3 lijkt me beter met al je trainies in t mid en aanval en dan korte passen trainen.
Ten westen van Spanjequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
omg waar is portugal??????????????????????????????
Hmm, nou, ja, ik heb een beetje hetzelfde gevoel als bij de Russen: het werd ze niet echt héél moeilijk gemaakt. Alle drie de goals van Duitsland zijn echt dikke verdedigingsfouten. Als je ziet hoe Schweinsteiger ongehinderd kan oplopen bij die eerste; daar word je zelfs bij Foreholte 5 voor uitgekafferd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 om 21:18 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ten westen van Spanje
Maar de Duitsers worden zo wel steeds gevaarlijker
Nu verkopen en er niks voor terugkopen, die gast doet meer dan 4 milquote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:05 schreef 44pje het volgende:
Oh oh hij wordt toch wel steeds mooier. Verkopen of niet? 4 mil is leuk, maar ik heb hem al zo lang
Marcos Pastor
TSI=83 240, 24 jaar en 39 dagen, goed in vorm
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap matig.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitstekend Passen: goed
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatten: zwak
quote:Eduardo Huber 26y69d:
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van briljant naar wonderbaarlijk.
Mika Hedberg middenvelder gestegen door klaverjastraining:
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van matig naar redelijk.
Jon Aalbrecht 19y11d, product uit eigen jeugd:
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van formidabel naar uitmuntend.
jammer dat ik em al 4 weken verdedigentraining heb meegegevenquote:Albert Wajsberg (147785252) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar en 91 dagen, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Français & Vlaams!
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 11-07-2008
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 33 770
Loon: 9 070 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: wereldklasse
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Wat dacht je van de nieuwe geplaatste server dinsdag?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:41 schreef maniack28 het volgende:
Is er een downtime geweest ofzo? Ik kan alleen maar spelers vinden die na 3 uur te koop staan
Dat is best langquote:The player has been on your team for 1130 days and you would keep 93% of the transfer sum.
of zal ik gewoon voor de mid gaan die ik altijd heb spelen op zondag?quote:Tamariz Roger
TSI = 710, 33 jaar en 46 dagen, slecht in vorm
Heeft goed ervaring en is een goed leider
Conditie: redelijk Keepen: niet-bestaand
Positiespel: formidabel Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Heel veel schelen ze niet behalve de conditie en t passen van mn fc is stuken minder dan Manu. Maar t is een bot. Zal dat dan veel uitmaken?quote:Manu Overmars
TSI = 10 290, 25 jaar en 65 dagen, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
Positiespel: formidabel Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
quote:
Hij moet nog trainer wordenquote:Pieter-Kars Veraar (14725573)
33 years and 71 days, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has outstanding experience and solid leadership abilities.
Niet eens...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehehe! Je eerste aankoop geweest?.
quote:21-08-2003 Bought (Fired player) from fc tubbergen 80 000 € 910
17-05-2005 Bought Pieter-Kars Veraar from Real Lutetia F. 1 000 000 € 5 210
Egamert!quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wat dacht je van de nieuwe geplaatste server dinsdag?
al 3,2 mil en op Hansen heb ik nu al 4 boden gehad. zit nu op 1,6 mil.quote:19-06-2008 Je ontvangt voor deze speler: 86 700 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
19-06-2008 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 81 040 ¤
quote:Jonathan MacFarlane
TSI = 24 990, 22 jaar en 69 dagen, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider [Technisch]
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
quote:
en had ook nog iemand van 1200 dagenquote:De speler heeft 1361 dagen bij jouw club gespeeld en jij zou 93% van zijn transferbedrag in handen krijgen.
Is Hussein een beetje een goeie spelert.. nondeju.. Buitenaards mid met formidabel passen en uitstekend ervaring.. wil je het nog beter? Kopen die handel.. hij is potverdomme minstens 4,5 mil waard, maar die prijs blijft maar hangen door die trage kutserverquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:59 schreef One_conundrum het volgende:
Jij bent Kristiansund toch? Is die Hussein een beetje een goeie spelert?
quote:Marcelo Vasconcelos
20-06-2008 om 22:23
Excl. vergoeding makelaar (%):7%
4 070 000 ¤
(3 785 100 ¤)
Josef Reiss
20-06-2008 om 22:23
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Niels-Jan Sluijter
20-06-2008 om 22:22
200 000 ¤
(186 000 ¤)
Momčilo Grubač
2 040 000 ¤
(1 897 200 ¤)
Alfredo Zorita
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Pini Hazan
20-06-2008 om 22:21
Excl. vergoeding makelaar (%):7,3%
1 788 000 ¤
(1 657 476
Jaa foutjequote:
Verkocht voor 2 040 000 ¤quote:Pini Hazan (157527328) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
20 jaar en 64 dagen, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap waardeloos.
Volgende verjaardag: 07-08-2008
Nationaliteit: flag Israel
Total Skill Index (TSI): 7 030
Loon: 2 674 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Spelmaken: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitmuntend
Scoren: matig Spelhervatten: slecht
Verkocht voor 4 152 000 ¤quote:Marcelo Vasconcelos (147058334) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
22 jaar en 29 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 11-09-2008
Nationaliteit: flag Brasil
Total Skill Index (TSI): 49 310
Loon: 15 823 ¤/week inclusief 20% bonus
Spelmaken: wonderbaarlijk Passen: matig
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatten: slecht
Verkocht voor 355 000 ¤quote:Niels-Jan Sluijter (185862263) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
19 jaar en 49 dagen, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap waardeloos.
Volgende verjaardag: 22-08-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 590
Loon: 437 ¤/week
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatten: redelijk
Verkocht voor 2 382 000 ¤quote:Momčilo Grubač (174302172) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
20 jaar en 60 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en berucht is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 11-08-2008
Nationaliteit: flag Österreich
Total Skill Index (TSI): 16 160
Loon: 3 517 ¤/week inclusief 20% bonus
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatten: waardeloos
Gezamenlijk goed voor minimaal 8,5 miljoen... saldo momenteel:quote:Alfredo Zorita [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=10 700, 19 jaar en 44 dagen, goed in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak. [Onvoorspelbaar]
Spelmaken: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: briljant Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatten: waardeloos
Björn van Rietschoten [Staat op de transferlijst] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=45 120, 24 jaar en 58 dagen, goed in vorm
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap zwak. [Onvoorspelbaar]
Spelmaken: redelijk Passen: uitstekend
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatten: redelijk
Siep Modderman [Staat op de transferlijst] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=38 050, 22 jaar en 32 dagen, goed in vorm
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap goed. [Koppen]
Spelmaken: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: waardeloos
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatten: waardeloos
Ik heb nu deze meneer in het vizier. Alles minder dan buitenaards trekt me niet echtquote:Wilger Koeleman (71331528)
26 jaar en 77 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.
Volgende verjaardag: 25-07-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 123 380
Loon: 52 596 ¤/week
Eigenaar: Grolsch Giganten
Fysiek: fit
Positiespel: buitenaards Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Hiero nu nog steedsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:39 schreef maniack28 het volgende:
Zucht.. hattrick blijft traag
quote:- Niks uit deze email mag openbaar gemaakt worden -
Op zich is het geen probleem om met 2 accounts vanaf het zelfde adres in te loggen. Hoe moeten broers/zussen, vaders/moeders, etc., anders allen een eigen team kunnen hebben? Loggen jullie alleen maar bij elkaar in of is er ook meer gebeurd (af en toe/iets te vaak op elkaars spelers bieden, etc.)?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:30 schreef _Mike_ het volgende:
Mijn account is momenteel geblocked omdat ik verdacht word van het hacken van mijn beste vriends account, zij vinden dat ze genoegen redenen hebben omdat er op beide accounts regelmatig vanaf hetzelfde IP word ingelogd...Maar het verhaal is dat we op dezelfde studie zitten en dus shared ip van de school gebruiken en dat we regelmatig bij elkaar thuis inloggen.
Ach, die regel valt best mee.. Je moet inderdaad niet de inhoud hier of elders op een forum gaan plaatsen. Maar je kunt ze best voorstellen even met die vriend contact op te laten nemen. Als die precies hetzelfde verhaal verteld (vanaf z'n eigen e-mailadres), dan zullen ze jullie toch wel moeten geloven..quote:Nu heb ik woensdag een bericht gestuurd met meer informatie, en gister weer een bericht met nog wat informatie en krijg nog steeds geen reactie van die rukkers...
Edit: Het grappige is ook dat mijn vriend ze zelf geen email kan sturen omdat ik dan nogmaals een ban aan mij broek krijg voor deze regel
[..]
![]()
Ik heb ook inderdaad dit in het mailtje gezet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm.. Nouja, meer dan gewoon eerlijk zijn en open kaart spelen kun je niet doen. En het lijkt me niet zo heel lastig om na te trekken dat 1 van die IP's van jullie school is. Daar zullen dus nog wel veel meer teams vandaan inloggen..
Even wat positiefs:
Kapitaal: 1 041 514 ¤ (2 279 603) ¤
Deze week wat overbodige spelers verkocht en de selectie is wel klaar voor het komende seizoen.. Na speelronde 3 weet ik of ik nu wel het kampioenschap kan gaan pakken of dat ik een seizoen lang optimaal ga trainen en het volgend seizoen via het middenveld (icm goed/goed coach) ga doen en dan proberen in 1x door naar VI
Maar dat die GM's niet wat sneller zijn stelt me teleur, dat word morgen de competitie beginnen met een verlies wedstrijdquote:Ik log inderdaad op hattrick in via een gedeeld ip [Haagse Hoge school] en vaak via de thuis adressen van ons 3. De namen van de teams van mijn vrienden zijn.
Naam 1
Naam 2
Naam 3
Overigens weet ik dat er nog meerdere spelers via hetzelfde school IP inloggen, alleen ken ik ze niet persoonlijk.
De GM's hebben natuurlijk ook te maken met die retetrage servers. Als zij iets willen controleren duurt dat ook eeuwig.. Daarnaast zijn het ook nog eens gewoon vrijwilligers, ze worden niet betaald om 24h actief te zijn. Wat dat betreft komt even al het 'slechte' tegelijjk..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik heb ook inderdaad dit in het mailtje gezet.
[..]
Maar dat die GM's niet wat sneller zijn stelt me teleur, dat word morgen de competitie beginnen met een verlies wedstrijd
Er is nog geen bod gedaan op Henk-Jan Uzeel.. Maar gezien de vraagprijs van 0k, zal er vast nog wel op geboden worden de komende 2 uur..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:39 schreef Anno20 het volgende:
Hmm, irritant, wilde nog even kijken of m'n jeugdspeler nog verkocht ging worden vandaag, maar nu is het weer down :S
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Er is nog geen bod gedaan op Henk-Jan Uzeel.. Maar gezien de vraagprijs van 0k, zal er vast nog wel op geboden worden de komende 2 uur..
Iemand hier nog een idee over trouwens? (staat op pagina 1 van dit topic...)quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:55 schreef Anno20 het volgende:
Zondag mijn eerste competitiewedstrijd tegen deze gast:
[..]
Ratings van mijn laatste wedstrijd (3-5-2):
[..]
Verdediging komt iets hoger door eerder vermelde blessure van mijn eerste keeper en de aanschaf van een nieuwe reserve keeper....
Waarschijnlijk ga ik met m'n wings naar binnen spelen, waardoor middenveld nog ietsje hoger komt, maar denk niet dat ik dat ga winnen desondanks... iemand nog een tip?
Het is een klein beetje een loterij wie de meeste ballen er in trapt dit keer en gezien zijn middenveld een stuk hoger is zal dat lastig worden voor me! Misschien meer op m'n verdediging gaan leunen en hopen op een goaltje (evt met counter)??
Ontslaan: Eef Zandbergen, Jan-Pieter Brugman, Norbert Jonker, Kevin Boerenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:36 schreef Cerubo het volgende:
Update van mijn kant. Geen enkele kutspeler van mij is verkocht, raak ze gewoon niet kwijt haha
. Zal ik ze dan maar gewoon ontslaan?
Heb je Hattrick Organizer al gedownload/geïnstalleerd? Zo ja, dan zou je met het downloaden van nieuwe data (tov die van donderdag) in het spelersoverzicht groene/rode pijltjes moeten kunnen zien.. Daarnaast via HT zelf, onder training->trainingsrapport (of heb je dat alleen als je Supporter hebt?)quote:Hoe kan ik trouwens zien of spelers van mij vooruit zijn gegaan met training?
Succes!quote:Morgen eerste competitiewedstrijd, op naar de winst!
Ga je waarschijnlijk niet winnen (sorry). Jouw ratings in de post je je op pagina1 plaatste zijn van een thuiswedstrijd, die van hem van een uitwedstrijd.. Hij speelt echter thuis en jij uit, dus het verschil wordt nog veel groter op het middenveld.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:57 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Iemand hier nog een idee over trouwens? (staat op pagina 1 van dit topic...)
Dat is nog wel een optie inderdaad... ik zal eens kijken wat ik daarmee voor elkaar krijgen kan... zal morgenavond eens vlak voor de wedstrijd m'n taktiek bepalenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ga je waarschijnlijk niet winnen (sorry). Jouw ratings in de post je je op pagina1 plaatste zijn van een thuiswedstrijd, die van hem van een uitwedstrijd.. Hij speelt echter thuis en jij uit, dus het verschil wordt nog veel groter op het middenveld.
Qua aanval/verdediging-ratings sta jij iets in het voordeel.. Je verdediging is iets sterker dan zijn aanval en jouw aanval is niet kansloos tegen zijn verdediging. Echter onvoldoende om te counteren als ik het zo zie.. Wat je nog kunt overwegen, maar ik weet niet of je het spelersmateriaal ervoor hebt, is een 4-4-2 countertactiek met 1 WTM en 3 IM's. Daarmee versterk je met name je centrumverdediging en levert relatief weinig in op je middenveld. Of het echter werkt...
en uiteraard overboden tot 4,7 mil. Hansen ging echter wel voor 2,2 mil weg, wat mij 2 mil opleverde. Nu 5,3 mil. En es kijken wat het aanbod vanaaf isquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:38 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik heb nu deze meneer in het vizier. Alles minder dan buitenaards trekt me niet echt
Al 1,7 mil op hansen geboden. loopt morgenmiddag pas af
Heb deze speler in het vizier. Moet m'n nieuwe blikvanger gaan worden. Leuke specialty, lekker jong, goed karakter en bijstat.quote:17 jaar en 3 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 08-10-2008
Total Skill Index (TSI): 760
Loon: 313 ¤/week
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
en uiteraard overboden tot 4,7 mil. Hansen ging echter wel voor 2,2 mil weg, wat mij 2 mil opleverde. Nu 5,3 mil. En es kijken wat het aanbod vanaaf is
4 590 000quote:Edvin Hansson (71873758)
26 jaar en 109 dagen, matig in vorm
Ik spreek Svenska!
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft goed ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 24-06-2008
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 103 210
Loon: 37 270 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Rheintal Avalanche
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (Eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden.)
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: wonderbaarlijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
-AFCA- is mijn team, ik heb geen idee of ik al een eftal heb staan maar ik dacht dat ik alles leeg gehaald had. Ook weet ik niet wie/wat mijn eerste tegenstander is ik hoop een botje..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
De GM's hebben natuurlijk ook te maken met die retetrage servers. Als zij iets willen controleren duurt dat ook eeuwig.. Daarnaast zijn het ook nog eens gewoon vrijwilligers, ze worden niet betaald om 24h actief te zijn. Wat dat betreft komt even al het 'slechte' tegelijjk..
Uiteraard wel flink klote. Je hebt geen standaardopstelling voor de wedstrijden staan waarmee je een kans zou maken? Wat is je team (teamID) eigenlijk als ik mag vragen?
Je speelt inderdaad tegen een botje, dus ik hoop echt voor je dat er een standaardopstelling ergens is.. Geen opstelling zou namelijk wel heel erg jammer zijn.. 0-5 en geen training.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
-AFCA- is mijn team, ik heb geen idee of ik al een eftal heb staan maar ik dacht dat ik alles leeg gehaald had. Ook weet ik niet wie/wat mijn eerste tegenstander is ik hoop een botje..
mn 5 1/2 ster verdediger en 5 ster mid is toch een leuke vleugel spelert!! ff 1 weekje trainen woensdag misschien dat ik m dan hou (mocht ie stijgen naar redelijk verdedigen) Anders gaat ie op de TL ik heb nog iets van 3 met redelijk tot goed vleugel in de jeugdquote:Gerard Kleibeuker (207893501)
17 jaar en 2 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 10-10-2008
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 332 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Nee te oud.quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Terzake. De kandidaat van deze week is 17 jaar en heet Viktor Arkema.
Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Vleugelspel wordt! Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Verdedigen. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment zwak volgens mij.
Nee te oud en te slecht. (ik voel t zelfde aan komen als bij DF)quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Wilhelm Muijs en hij is 17 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer zwak zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens slecht kunnen worden.
Nou jah (had mn gevoel toch gelijk) moet wel dan maar een reservequote:Hoor eens, Driek Hameleers is 17 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Keepen ongeveer waardeloos zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen slecht in Keepen worden voordat hij bij het eerste komt.
Enige voordeel wat ie heeft is dat ie 15 is, voor de rest is het vrij weinig.quote:Matthias Ribbens heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer slecht zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Hij zou nog uitstekend scoren of positiespel kunnen worden.. Leuk van die halfbakken scoutingsrapporten..quote:Op zondag 22 juni 2008 11:36 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Enige voordeel wat ie heeft is dat ie 15 is, voor de rest is het vrij weinig.
Hopen dat dat vandaag wat beter wordt!quote:Stemming supporters : geïrriteerd
Maar ja met zo een verwachting douwen ze mn tegenstanders in de underdog positie!quote:Seizoensverwachting : we gaan voor de titel
Dat is dan wat realistiser ook al is de fluimbazen een bot team ;')quote:22-06-2008 21:00 (Competitie) FC RKDEO - de Fluimbazen wij zijn licht in het voordeel
29-06-2008 21:00 (Competitie) De Loïssen - FC RKDEO we zijn aan elkaar gewaagd
06-07-2008 21:00 (Competitie) Fc ARF - FC RKDEO we zijn aan elkaar gewaagd
ik kan pas de 30e weer. Maar ik zou wel willen.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Iemand trouwens een jeugdfriendly komende week?
Volgens m'n uitdagingenpagina ben ik vanaf morgen (23-06) weer uit te dagen: JeugdVoetbal diepFries (748936)
quote:Datum Teams Verwachting
22-06-2008 20:30 (Competitie) Atlas05 United - Twello FC zij zijn favoriet
29-06-2008 20:30 (Competitie) Twello FC - Nedmon wij zijn favoriet
06-07-2008 20:30 (Competitie) RVC - Twello FC zij zijn licht in het voordeel
Uitgedaagd!quote:Op zondag 22 juni 2008 11:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Iemand trouwens een jeugdfriendly komende week?
Volgens m'n uitdagingenpagina ben ik vanaf morgen (23-06) weer uit te dagen: JeugdVoetbal diepFries (748936)
Welkom welkom.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Uitgedaagd!![]()
Ik zal me trouwens ook eens goed voorstellen. ik 'wel eens' een berichtje geplaatst... maar me voorstellen heb ik eigenlijk nooit gedaan![]()
Ik speel, met m'n team FC Bifröst (1011663), een kleine 2 jaar Hattrick, in de X begonnen en met 1 seizoen 'vertraging' doorgestoomd naar de VI, die eigenlijk een seizoen te vroeg kwam, dus ik bal nu weer 'veilig' een jaartje in de VII.
haha, het was bij mij dan ook totaal niet ingecalculeerd (de nummer 2 in de VII destijds verspeelde z'n laatste 2 wedstrijden in eens), maar zien wat dit seizoen brengt... promotie lijkt niet eens zekerquote:Op zondag 22 juni 2008 12:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welkom welkom.
hahahah kan je me een hand geven ik heb t zelfde gedaan. Ik ben in 2 jaar naar de VI door gestoten van uit de XII (met een paar seizoenen vertraging in de VIII) en nu speel ik weer VII omdat ik meteen weer uit de VI ben geknikkert.
Gijs_ wilde mij uitdagen, maar dat kan pas vanaf morgen.. Inmiddels ben ik door een collega benaderd om een friendly te spelen, dus wat mij betreft kun jij dan ook wel met Gijs_' jeugd gaan stoeienquote:Op zondag 22 juni 2008 12:42 schreef ScudRaket het volgende:
Iemand nog een YF?
Ik stond 2e en werd ineens kampioen door dat de nr 1 verloor van de nr 3 (in de laatste wedstrijd) Daarmee verspeelde hij zn kampioenschap en zn promotie want de nr 3 werd 2equote:Op zondag 22 juni 2008 12:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
haha, het was bij mij dan ook totaal niet ingecalculeerd (de nummer 2 in de VII destijds verspeelde z'n laatste 2 wedstrijden in eens), maar zien wat dit seizoen brengt... promotie lijkt niet eens zeker
HOPPA!quote:Yes? Oh, hello bamibal!
Freek Cassen looks promising. He is 15 years old and seems to have something extra.
This player has weak Playmaking at this point in his career. Given the chance to improve his Defending skills, this guy might well reach solid in that department.
This player is powerful for his age. With that large physique I'm sure he can get an advantage over his opponents when the going gets tough.
Can I offer him a place at the academy?
Het is niet heel erg veel, maar misschien vang ik er nog wat leuks voor.quote:Bertrand Grijsaart [playerid=208003385]
18 jaar en 58 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 15-08-2008
Total Skill Index (TSI): 2 120
Loon: 1 876 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Maakt niet veel uit met jou spelers. Daar moet je later naar gaan kijken als je je team meer op orde hebt. Ik zou verlopig ff normaal spelen als ik jou was. Je kan t t beste laten af hangen van je tegenstander. Kijk ff bij hem wat ie t meest speelt en pas daar je taktiek op aan. (iig beter doen dan Marco vraag ff wat tip's aan Guus anders.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:42 schreef Cerubo het volgende:
Vraagje: welke tactiek kan ik het beste gebruiken met 4-4-2 ?
Variëert per tegenstander/wedstrijdquote:Op zondag 22 juni 2008 17:42 schreef Cerubo het volgende:
Vraagje: welke tactiek kan ik het beste gebruiken met 4-4-2 ?
Jammer van zijn leeftijd, maar ik heb nog maar 4 ton, dus kan em mooi even trainenquote:Theunis van der Well
TSI = 630, 17 jaar en 104 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
Positiespel: slecht Passen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
quote:Veselin Sinigerov
TSI = 16 190, 25 jaar en 27 dagen, matig in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een waardeloos leider
Dragos Mihai
TSI = 24 230, 23 jaar en 92 dagen, redelijk in vorm
Heeft matig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Tjeerd Geurts
TSI = 3 790, 30 jaar en 70 dagen, goed in vorm
Heeft uitstekend ervaring en is een rampzalig leider
Mart Roldaan
TSI = 4 070, 28 jaar en 23 dagen, redelijk in vorm
Heeft goed ervaring en is een matig leider [Koppen]
Orlando Raschle
TSI = 26 140, 23 jaar en 6 dagen, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Nog een matig keeperquote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Alwi Bonnink is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Keepen ongeveer matig zijn. Zijn overall vaardigheden zijn slecht. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen waardeloos in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Mitchel Mijnheer (208026329) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 13 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 29-09-2008
Total Skill Index (TSI): 80
Loon: 272 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
http://irc.fok.nl en dan fokhattrick bij kanaal invullenquote:Op zondag 22 juni 2008 19:59 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe druk ist op de IRC? en hoe kom ik ook alweer op de fokHT channel
ik heb een keer bijna verloren van een botquote:Op zondag 22 juni 2008 20:58 schreef GeneraalUli het volgende:
Al 29 minuten zonder goal tegen een botje.!
-Edit: Zonder dat er ook maar iets gebeurt trouwens-
0 - 1 Sébastien Toquet (36)quote:Het thuispubliek reageerde gelaten toen Sébastien Toquet over rechts doorbrak en met een vlammend schot de voorsprong van de bezoekers nog verder uitbreidde. Het scorebord toonde na 41 minuten de stand 0-3.
In de 45e minuut sneed Twello-speler Mikael Fagerquist door het hart van de centrale verdediging. De keeper had geen schijn van kans op zijn keiharde schot: 0-4.
In de 45e minuut stelde een fout in de linkerverdediging van de thuisploeg Roar Grini in staat om de bal te onderscheppen. Hij omspeelde de keeper eenvoudig en tikte 0-5 binnen.
Het thuispubliek reageerde gelaten toen Sébastien Toquet over rechts doorbrak en met een vlammend schot de voorsprong van de bezoekers nog verder uitbreidde. Het scorebord toonde na 45 minuten de stand 0-6.Dat was de derde goal van Sébastien Toquet, die hiermee een hattrick kon bijschrijven op zijn erelijst.De ruststand was 0-6.Twello had het meeste balbezit, namelijk 73 procent.
quote:Rust: met een stand van 0-6 gingen de spelers naar de kleedkamer.diepFries had met 84 procent balbezit een veldoverwicht.
quote:0 - 1 Edo Gelderman (30)
0 - 2 Sait Samsa
het middenveld is wel duidelijk, helemaal na die blessure van mijn mid. en hij heeft mij net achterin door de blessure van mijn Def. Maar hoe de neuk kan het dat ik maar 2 goals scoor?quote:FC Mooiland
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Middenveld goed (laag)
Rechterverdediging goed (laag)
Centrale verdediging goed (heel laag)
Linkerverdediging redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval zwak (hoog)
Centrale aanval formidabel (hoog)
Linkeraanval redelijk (zeer hoog)
K.F.C. Minnertsga
Type wedstrijd normaal
Tactiek centrumaanval
Tactiekvaardigheid bovennatuurlijk
Middenveld matig (heel laag)
Centrale verdediging formidabel (laag)
Rechteraanval slecht (zeer hoog)
Centrale aanval formidabel (hoog)
Linkeraanval uitmuntend (hoog)
Ik weet niet op basis waarvan ik 1-9 gewonnen heb, eigenlijk.quote:Helpman 8 United
Player rating and team formation
Team Attitude (Hidden)
Tactic Attack on wings
Tactic skill excellent
Midfield passable (low)
Right Defence solid (high)
Central Defence solid (very low)
Left Defence inadequate (high)
Right Attack passable (very low)
Central Attack weak (high)
Left Attack inadequate (very low)
JHMWMJZMN
Player rating and team formation
Team Attitude Normal
Tactic Normal
Tactic skill (no tactic)
Midfield passable (low)
Right Defence weak (high)
Central Defence passable (very high)
Left Defence weak (low)
Right Attack poor (very high)
Central Attack excellent (low)
Left Attack excellent (very high)
Een gele kaart voor een swalbe maar toch een penaltyquote:In de 32e minuut viel Tim Thorup van RKDEO op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Tim Thorup resoluut een gele kaart voor een schwalbe. Vanaf de penaltystip vergrootte Jędrek Sobowiec de voorsprong van RKDEO tot 3-0, een streep in het dak van het doel.
Nou vooruit dan, hij staat te koop voor 5 mil. Hopelijk is er iemand om 1 uur 's nachts bezopen genoeg om erop te biedenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nu verkopen en er niks voor terugkopen, die gast doet meer dan 4 mil
Niet kijken naar HatStats maar naar ratings.. Waar is zijn verdediging het zwakst (links, rechts, centraal) en/of waar is jouw aanval het sterkst (links, rechts, centraal). Daar je tactiek op aanpassen, dan win je wel..quote:Op maandag 23 juni 2008 12:34 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Hmmm aankomende zondag tegen een team dat zijn verdediging zo'n 15 stats hoger heeft dan ik, middenveld heb ik zo'n 6 stats meer en zijn aanval is gelijk aan mijn verdediging.
Zal dus een 0-0 worden?
Yeeehaawwww!quote:23-06-2008
Je hebt een speler verkocht en 1 093 680 ¤ ontvangen.
quote:Op maandag 23 juni 2008 13:47 schreef Marcell0 het volgende:
[..]
Yeeehaawwww!
Plus nog wat leuke spelertjes.
Ik mag volgens mij blij zijn dat ik niet vernederd ben. Gelukkig werkt de ME hier wel enig sinds normaal en heeft mn verdediging puik werk geleverd.quote:De Nootjes
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Middenveld redelijk (heel laag)
Centrale verdediging uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging redelijk (heel laag)
Centrale aanval zwak (zeer hoog)
Linkeraanval matig (laag)
HatStats 181
Verdediging 66
Middenveld 63
Aanval 52
LoddarStats 13.02
FC RKDEO A1
Type wedstrijd normaal
Tactiek vleugelaanval
Tactiekvaardigheid redelijk
Middenveld waardeloos (hoog)![]()
Rechterverdediging goed (laag)
Centrale verdediging redelijk (laag)
Centrale aanval matig (hoog)
Linkeraanval zwak (laag)
HatStats 144
Verdediging 72
Middenveld 21
Aanval 51
LoddarStats 5.09
quote:De Nootjes-talentjes hadden het meeste balbezit, namelijk 75 procent.
quote:De Nootjes-talentjes hadden het meeste balbezit, namelijk 73 procent.
quote:Fokko Hamer (208128895)
18 jaar en 31 dagen, redelijk in vorm, gezond
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Volgende verjaardag: 12-09-2008
Total Skill Index (TSI): 1 430
Loon: 777 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Positiespel: zwak Passen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
quote:Don't expect any miracles with Sacco Hoefnagels. On the whole, he can still improve, but he will need quite a lot of training.
I'm not saying Sacco Hoefnagels is not benefiting from the current training, just bear in mind his real talent lies with the Scoring skill.
quote:Primary training: Scoring
Secondary training: Short passes
Blij dat hij iig niet tegen mij kan scoren komend weekend.quote:
Ik ben benieuwd of ie inmiddels al goed verdedigen heeft maar ik denk t wel met zn 7 sterren vleugelverdedigen. Hij moet t iig niet van zn vleugelspel hebben.quote:Benjamin van Luin: Zijn Vleugelspel-vaardigheid is zwak.
quote:Benjamin van Luin (208133524)
17 jaar en 26 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 18-09-2008
Total Skill Index (TSI): 770
Loon: 735 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Conditie: zwak Keepen: slecht
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
En ik dacht dat je maar 1 speler per 7 dagen kon promoveren.quote:24-06-2008 Er is een speler uit je jeugdopleiding gepromoveerd en 2 000 ¤ is aan je tijdelijke uitgaven toegevoegd.
21-06-2008 Er is een speler uit je jeugdopleiding gepromoveerd en 2 000 ¤ is aan je tijdelijke uitgaven toegevoegd.
Volgens mij wordt het elke zondag gereset, je kan ook wachten met het bellen van je scouts tot zaterdag en dan zondag weer bellenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blij dat hij iig niet tegen mij kan scoren komend weekend.
Als pull is t jammer van zn leeftijd maar goed hij is inm al uitstekend dus dat maakt weer een heleboel goed. Ik bijn benieuwd wat je er voor krijgt.
[..]
Ik ben benieuwd of ie inmiddels al goed verdedigen heeft maar ik denk t wel met zn 7 sterren vleugelverdedigen. Hij moet t iig niet van zn vleugelspel hebben.
Edit:
Ik zag dat ik m promoveren kon en bij deze dus:
[..]
![]()
![]()
Nu bedenken of ik m zou houden of dat ik m verkoop ik heb nl zulke dure trainies gekoch waar ik t zonde van vind om die nu al weer te verkopen. Ik denk dat ik maar een van mn oudere trainies de deur uit gooi. Eerst maar ff een nachtje er over slapen.
Wel vaag :
[..]
En ik dacht dat je maar 1 speler per 7 dagen kon promoveren.
Ik heb nog een uitgeleerde spits erin staan die nu goed is.Hij moet alleen nog 80 dagen wachten voordat ik hem mag promoveren.Ik denk dat ik qua training ff ga overstappen naar positiespel dus mischien heb je geluk .quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blij dat hij iig niet tegen mij kan scoren komend weekend.
Als pull is t jammer van zn leeftijd maar goed hij is inm al uitstekend dus dat maakt weer een heleboel goed. Ik bijn benieuwd wat je er voor krijgt.
quote:Bas Jan Mansveld (208190949)
17 jaar en 85 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit:Koppen
Volgende verjaardag: 21-07-2008
Total Skill Index (TSI): 950
Loon: 393 ¤/week
Eigenaar: Annooo
Conditie: zwak
Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak
Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk
Verdedigen: goed
Scoren: zwak
Spelhervatting: waardeloos
Lekkere pull hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:18 schreef Anno20 het volgende:
Nieuwe jeugdspeler gepromoveerd![]()
[..]
Ik denk dat ik de gok neem om hem vrijdagavond of zaterdagmiddag te verkopen en hem nog 1 keertje mee te laten trainen op positiespel, ook al zal dat weinig helpen misschien gezien z'n TSI... Wat denken jullie?
Dit is zijn scoutingrapport:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Lekkere pull hoor![]()
Als je de ruimte in je trainingsprogramma hebt, altijd doen.. Als 'ie popt naar matig PM, dan is 'ie meteen veel meer waard. Fantastische pull, voor een jeugdopleiding van pakweg 1 seizoen oud. Zat deze in je basisteam of heb je 'm zelf weten te scouten?
Vrijdagavond of zaterdagmiddag is een mooi tijdstip om te verkopen, zondagmiddag zou je ook nog kunnen doen ivm Nederlandse markt..
Tevens zou natuurlijk zijn conditie ook kunnen stijgen in de training vrijdag, dus is ie dan ook meteen weer meer waardquote:Hoor eens, Bas Jan Mansveld is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Als ik de markt zo bekijk kunnen de verschillen tot een miljoen oplopen voor spelers met hoge stats én een goede spelhervatting ten opzichte van de spelers met dezelfde stats zonder spelhervatting. Dan heb ik alleen gekeken naar een paar wereldklasse/bovennatuurlijk middenvelders met bijv. formidabel passenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:34 schreef Tuinboon het volgende:
Leuke pulls anno, outpost en foetre!
Weet iemand trouwens hoe het staat met de markt voor spelhervatters? De prijzen zijn torenhoog zo te zien, omdat er zo weinig op de markt zijn met goeie hoofdstats. Even kijken of het winstgevend is, anders ga ik mss wel spelhervatters trainen
Thxquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:34 schreef Tuinboon het volgende:
Leuke pulls anno, outpost en foetre!
Weet iemand trouwens hoe het staat met de markt voor spelhervatters? De prijzen zijn torenhoog zo te zien, omdat er zo weinig op de markt zijn met goeie hoofdstats. Even kijken of het winstgevend is, anders ga ik mss wel spelhervatters trainen
De laatste 4 zijn mn A trainies. Welke van deze trainies zouden jullie verder trainen? Ik zit zelf te denken om die Bjorn te verkopen. All1 moet ie eigenlijk dan eerst zijn gestegen naar formi en door mn slimme reinstall van mn computer ben ik alle data kwijt van mn team. Het is dus enig sinds gokken wie r op stijgen stond. Aangezien ik al 3 weken geen verdedigen heb getrained zal t allemaal om de komende training hangen. Ik hoop eigenlijk dat Gerard gaat stijgen naar redelijk verd komende training anders gaat hij er denk ik uit maar t blijft allemaal gokken. Zal je zien dat als ik m verkoop dat hij stijgt bij de koper.quote:Benjamin van Luin (pull van gisteren)
TSI = 770, 17 jaar en 26 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Loon: 735 ¤/week (foking hoog salaris zit mischien wel tegen uitstekend aan of komt dat door t koppen?)
Lauge Rath-Friis (13-04 gekocht voor 520.000)
TSI = 1 700, 18 jaar en 8 dagen, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Koppen]
Loon: 592 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: goed Keepen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Fredy Borter (27-04 gekocht voor 675.000)
TSI = 1 580, 17 jaar en 62 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider [Koppen]
Loon: 427 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Yip Nieuwenhuis (Pull van Ladderzatsquad (208243))
TSI = 1 640, 17 jaar en 84 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Loon: 353 ¤/week
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Gerard Kleibeuker (mn pull van zaterdag)
TSI = 710, 17 jaar en 4 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Loon: 332 ¤/week
Bjorn Rochus (zit tussen A team en B team in en tegen formi aan)
TSI = 1 780, 19 jaar en 21 dagen, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Loon: 723 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: uitstekend
Vladislovas ¦itikovas (net gestegen naar goed vleugel en zit tegen uitmuntend aan)
TSI = 5 560, 20 jaar en 62 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider [Koppen]
Loon: 1 387 ¤/week inclusief een 20%
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Lampis Iloridis (zit tegen uitmuntend aan)
TSI = 4 120, 19 jaar en 20 dagen, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider
Loon: 1 342 ¤/week inclusief een 20%
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Matthieu Reijnders (mn uitstekend jeugd pull en zit tegen uitmuntend aan)
TSI = 5 790, 19 jaar en 1 dagen, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
Loon: 1 640 ¤/week
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Geovanni Meurisse (Wisselt met Bjorn tussen A en B team en tegen formi aan)
TSI = 3 230, 18 jaar en 89 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Loon: 548 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Wat dacht je van het slecht keepenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:41 schreef Outpost76 het volgende:
Benjamin van Luin (pull van gisteren)
TSI = 770, 17 jaar en 26 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Loon: 735 ¤/week (foking hoog salaris zit mischien wel tegen uitstekend aan of komt dat door t koppen?)
hehe komt dat all1 door slecht keepen??? Foking vaag! wat is slecht nou...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wat dacht je van het slecht keepen
Specialiteit heeft geen invloed. Op verdedigen-salarissen heb ik overigens verder totaal geen kijk..
outpost ik zou die jeugdspeler verkopenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehe die heeft in ± 10 minuten een elftal bij elkaar gekocht een paar dagen terug.
Welke van de 10? die ik net gepulled heb? dat passen train ik trouwens in t tussen seizoen meestal hoger.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:48 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
outpost ik zou die jeugdspeler verkopen
de spelers die je hebt met meer passen zijn rendabeler en beter voor je team
ja maar een speler stijgt niet opzeker in het tussenseizoenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welke van de 10? die ik net gepulled heb? dat passen train ik trouwens in t tussen seizoen meestal hoger.
ok dan bedoel je mn pull van zaterdag. Jah dacht ik ook aan hij speelt iig woensdag en dan maar hopen dat ie stijgt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:38 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ja maar een speler stijgt niet opzeker in het tussenseizoen
en matig-redelijk is leuker dan zwak-matig
Welkom welkom.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:54 schreef drummerdude het volgende:
Hej, ik ben DD... Ik speel hattrick met Olde Veste. Vorig jaar een pechseizoen gehad met een degradatie. Dit seizoen ga ik (zeker weten) promoveren, en volgend seizoen niet zeker. Hangt van de tegenstanders af.
oops das zonde. Je oefen friendly bedoel je zeker?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:37 schreef DeHovenier het volgende:
Kut vergeten jeugdwedstrijd in te stellen
Heb je uitgedaagd voor vrijdag 1200 uurquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:19 schreef maniack28 het volgende:
Joh! Kristiansund ff zoeken en dan naar mn jeugdteam gaan
Ik denk dat ik deze keep binnenkort maar der uit ga doen. Een jaartje ouder levert ie al helemaal niets meer op.quote:Thomas Marcussen (57235491) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] Alltid!
29 jaar en 81 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider.
Conditie: goed Keepen: briljant
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Het is een idee maar weet je hoe langzaam controlerend spel traint?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:47 schreef DSanka het volgende:
Met matig verdedigen ben je inderdaad al meer als 5 miljoen kwijt. Komt voornamelijk omdat er nooit op getraind is.
Wereldklasse keepen en Redelijk verdedigen is ook gewoon 4.5 miljoen![]()
Als ik verdedigers zou trainen zou ik er toch over gaan denken om in de vriendschappelijke wedstrijden een plaatsje in te gaan ruimten voor een keeper.
laat ik nou net zo'n speler hebbenquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:47 schreef DSanka het volgende:
Wereldklasse keepen en Redelijk verdedigen is ook gewoon 4.5 miljoen![]()
Jup en we counteren weerquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:48 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
iemand nog in de beker vanaaf?
Gelezen wat 'ie zegt? Keeper zondag opstellen als keeper, in de friendly als verdediger. Dus speelt 2x per week (extra blessurerisico..) en traint verdedigen..quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is een idee maar weet je hoe langzaam controlerend spel traint?
zo deed ik het ook.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gelezen wat 'ie zegt? Keeper zondag opstellen als keeper, in de friendly als verdediger. Dus speelt 2x per week (extra blessurerisico..) en traint verdedigen..
hoe snel gaat dat?quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:17 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
zo deed ik het ook.
gekocht met slecht verdedigen volgens mij en nu dus redelijk
Staat 1-1 bij mij nu, wordt nog spannend denk ik...quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:48 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
laat ik nou net zo'n speler hebben21 nog maar.
iemand nog in de beker vanaaf?
ok dan had ik t idd niet goed gelezenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gelezen wat 'ie zegt? Keeper zondag opstellen als keeper, in de friendly als verdediger. Dus speelt 2x per week (extra blessurerisico..) en traint verdedigen..
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:17 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
zo deed ik het ook.
gekocht met slecht verdedigen volgens mij en nu dus redelijk
Netjes!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:23 schreef nicomart het volgende:
die VII heb ik met 5-0 naastgezet. Ben benieuwd wat ik volgende week krijg.
Met de 2 keer piccen in de beker heb ik nu in ieder geval een lekkere TS opgebouwd om mijn kansen van lijfsbehoud in V te vergroten.
ik nog nietquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Netjes!!![]()
Iemand een friendly volgende week?
uitgedaagd!quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Netjes!!![]()
Iemand een friendly volgende week?
ah tochquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat begreep ikwas ook niet voor jou bedoeld hehehe
De keeper gekocht op 18 december 2007. En vanaf toen gelijk getraind tot bij in week 20 redelijk werdquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:35 schreef One_conundrum het volgende:
3-4 gewonnen.
Mbt die keeper. Geen idee hoeveel sterren het helpt. Geen idee hoe snel dat ging.
lekker, ouwe counterhufter.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:36 schreef -J-D- het volgende:
6-0 gewonnnnnen
Tactiek counteraanval
Tactische vaardigheid buitenaards
HatStats 200
Rechterverdediging formidabel (heel hoog)
Centrale verdediging wonderbaarlijk (heel hoog)
Linkerverdediging briljant (heel laag)
0 - 4 Ilyas Franken (82)
0 - 5 Romain Furlan (83)
0 - 6 Erik Stensson (84)
Ik vind het spel eik geen zak meer aanquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
lekker, ouwe counterhufter.
Ik heb m'n VII'e klasser d'r ook uitgecounterd, wel nog even schrikken toen ik 2-1 achter stond in de rust ,maar uiteindelijk met 2-5 geklaard
Hij is al redelijk oud, heeft een kaartgevoelig karakter en geen specialiteit. Daarnaast geen passen. Persoonlijk vind ik 'm wat aan de dure kant. Van de prijzen voor defs weet ik eigenlijk niet zoveel, ik heb zelf 3 uitstekende rondlopen, gekocht voor 400-600k per stuk mét bijstats en specialiteit/ervaringquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:40 schreef Marcell0 het volgende:
Dario Harmsma (109540429)
26 jaar en 79 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 4 560
Loon: 1 116 ¤/week
Eigenaar: Kralingen
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Voor 1.041.000 gekocht.
Is dit teveel? Vergelijkbare spelers kostten soms wel meer...
Als oprichter van de Counterhuftersfederatie heb je natuurlijk wel een naam hoog te houdenquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik vind het spel eik geen zak meer aan
Misschien moet ik weer terug naar oude tijden en weereens gaan counteren
je bent niet de enige die er geen zak meer aan vindt.. ik speel het nog wel, maar doe er vrij weinig mee verder..quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik vind het spel eik geen zak meer aan
Misschien moet ik weer terug naar oude tijden en weereens gaan counteren
Ik vind t ook niet bijzonder leuk meer. Mischien als ik weer wat meer ga winnen dat ik t dan weer wat leuker ga vinden. Zo een bericht in je gastenboek maakt t ook wel wat grappiger :quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:31 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
je bent niet de enige die er geen zak meer aan vindt.. ik speel het nog wel, maar doe er vrij weinig mee verder..
iemand trouwens nog een oefenpotje komende woensdag?
quote:793 van de 793 door PolCaf-Marcello_ [Hattrick Supporter] 26-06-2008 om 20:28
Hehe... Ik vond deze speler ook een mooie..
Nederlands
Formi verdedigen
Redelijk positiespel
Nog niet zo oud..
Maar ik zal de volgende keer beter luisteren baas
Wel leuke spam.quote:
Dat had ik nog ff gemist. Nou daar gaat mn clubhousequote:24-06-2008 Clubhouse verwijderd uit de Winkel
We zijn gestopt met de verkoop van het product Clubhouse. We gaan meer tijd steken in het verbeteren van het Supporterpakket via nieuwe en verbeterde functies, in plaats van twee verschillende speciale pakketten te ontwikkelen en ondersteunen.
Als je al een abonnement op Clubhouse hebt, zal deze gewoon blijven bestaan. Je kunt alleen geen nieuw abonnement meer kopen.
Dat klinkt wel goed!quote:...We gaan meer tijd steken in het verbeteren van het Supporterpakket via nieuwe en verbeterde functies...
HT-Johan heeft gezegd dat ClubHouse voor huidige 'gebruikers' nog minstens een kalenderjaar blijft bestaan (kosteloos voorzover niet al betaald). In die periode gaan ze kijken of het fatsoenlijk in HT geïntegreerd kan worden, dan wel outsourcing mogelijk is. Misschien verdwijnt het ook helemaal, maar het wordt in ieder geval niet meer nieuw en betaald verkocht..quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:18 schreef Outpost76 het volgende:
Edit :
[..]
Dat had ik nog ff gemist. Nou daar gaat mn clubhouse![]()
![]()
![]()
(gaat verkoop, gekocht voor 650k, is nu waard 1300k)quote:Hans Erbrant [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=1 870, 17 jaar en 86 dagen, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatten: slecht
Leuke LT traineequote:Korstiaan Schipperijn [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=540, 17 jaar en 11 dagen, zwak in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht. [Onvoorspelbaar]
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Spelmaken: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatten: redelijk
Idemquote:Juan Manuel Galván [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=1 160, 17 jaar en 17 dagen, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht. [Technisch]
Spelmaken: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatten: slecht
+1. De vorm is niet ideaalquote:Abraham van den Brakel
TSI = 13 740, 20 jaar en 72 dagen, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een goed leider [Snel]
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: uitmuntend
quote:Hans Domela Nieuwenhuis [playerid=201636835]
17 jaar en 57 dagen, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Volgende verjaardag: 21-08-2008
Total Skill Index (TSI): 1 370
Loon: 392 ¤/week
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
quote:Fokko Hamer (208128895)
18 jaar en 31 dagen, redelijk in vorm, gezond
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Volgende verjaardag: 12-09-2008
Total Skill Index (TSI): 1 430
Loon: 777 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Positiespel: zwak Passen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Mijn supernatural spits met briljant passen is daar natuurlijk wel uitermate geschikt voorquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Als oprichter van de Counterhuftersfederatie heb je natuurlijk wel een naam hoog te houden
heej jij hier!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:03 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mijn supernatural spits met briljant passen is daar natuurlijk wel uitermate geschikt voor
Nou ben ik op zich wel in voor zo'n trainingspotje, maar als ik reply dan heb ik een probleem met de GMs denk ik. Of niet?quote:Hi Bart,
Komende woensdag moet ik in de beker tegen jouw. Maar had al gezien dat ik vrij kansloos ben. Dus stel ik voor op een akkoordje, trainingswedstrij voor de trainees/reserves en piccen. Ik ben vooral gebaat bij niet al te veel tegengoals, zodat mijn zelfvertrouwen hoog blijft vandaar deze voorstel. Wat vind je ervan?
grt, Khoa
Dat is wel tof, jammer dat jij net de boot gemist hebt...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:15 schreef Grumpey het volgende:
[..]
heej jij hier!
Vriend van me staat nu 1e in de eredivisie, en zijn broertje staat 3e... Toch best uniek moment lijkt me zo
Zeg hem dat je het doet en naai hem met een dikke MOTSquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:52 schreef Yurzinho het volgende:
Of hij loopt je te naaien, gaat AO-MOTS spelen en bekert lekker verder![]()
Gewoon op een normale manier afmaken, die huilebalk
Dat wordt al lastig want ik heb geen kennis van html.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:59 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb als het goed is de standaard html pagina's met groepen etc. nog wel liggen. Je moet het wel allemaal handmatig invullen.
Heb nog een leuk spitsje in de aanbieding, deze loopt maandag af voor 1.499.999. Iemand interesse?quote:Gennady Nosarev (191259925)
19 jaar en 34 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: flag Rossiya
Total Skill Index (TSI): 7 040
Loon: 1 389 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
Dat je je daar wat van aantrekt. Maar goed ik stuur je zo wel mn mail dan kan je t me mailen en dan kijk ik wel ff of ik r wat van snap.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:10 schreef maniack28 het volgende:
Je kan ze desnoods ook in word editten en dan opslaan en weer uploaden.. en tjsa, anders moet je vragen of iemand anders dat op zich wil nemen. Ik ga het niet doen, dan gaan ze weer lopen zeiken dat het allemaal zo lang duurt
als ik het geld had.. had ik et misschien nog wel gedaan ook..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:33 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Heb nog een leuk spitsje in de aanbieding, deze loopt maandag af voor 1.499.999. Iemand interesse?
hey wat heb jij gekocht dan dat je nu geen geld meer hebt? heb ik wat gemist??quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:38 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
als ik het geld had.. had ik et misschien nog wel gedaan ook..
hehehe das iig wel een doel in hattrickquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik zoek een hattrick doel....
Al een tijdje in m'n hoofd: in elke linie een zelf opgeleide speler.
Inmiddels heb ik al een zelf-opgeleide def en aanvaller en een winger natuurlijk (die train ik nu).
Nadeel: moet ik ook keepers gaan trainen een keertje
Ach, ik werd gewoon een beetje moe van dat gejank iedere keer he... kan gebeuren.. Vind zelf dat als mensen ergens tijd in steken ze best wat waardering mogen krijgen, maar als de score op donderdag nog niet geupdate was begonnen sommigen al te huilen.. dan houdt het op. De grootste zeikerds staan altijd aan wal en dat blijkt maar weer, want de zeikerds hebben het niet opgepakt (behalve Refused, respectquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat je je daar wat van aantrekt. Maar goed ik stuur je zo wel mn mail dan kan je t me mailen en dan kijk ik wel ff of ik r wat van snap.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach, ik werd gewoon een beetje moe van dat gejank iedere keer he... kan gebeuren.. Vind zelf dat als mensen ergens tijd in steken ze best wat waardering mogen krijgen, maar als de score op donderdag nog niet geupdate was begonnen sommigen al te huilen.. dan houdt het op. De grootste zeikerds staan altijd aan wal en dat blijkt maar weer, want de zeikerds hebben het niet opgepakt (behalve Refused, respect// en SD en JD, sorry
)
Je hebt mail btW!
17 jaar.. goed positiespel goed passen..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hey wat heb jij gekocht dan dat je nu geen geld meer hebt? heb ik wat gemist??
Thx voor de mailquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach, ik werd gewoon een beetje moe van dat gejank iedere keer he... kan gebeuren.. Vind zelf dat als mensen ergens tijd in steken ze best wat waardering mogen krijgen, maar als de score op donderdag nog niet geupdate was begonnen sommigen al te huilen.. dan houdt het op. De grootste zeikerds staan altijd aan wal en dat blijkt maar weer, want de zeikerds hebben het niet opgepakt (behalve Refused, respect// en SD en JD, sorry
)
Je hebt mail btW!
De fok!Cup wil ik dus gaan proberen te reanimeren maar daar kan ik (zoals boven vermeld) wel hulp bij gebruiken. Maar er zijn nog 2 leuke dingen die dood zijn op het moment :quote:Deze federatie is er voor iedereen die lid is van Fok!
Er worden verscheidene activiteiten georganiseerd: de Fok!Cup, jaarlijkse awards voor aparte prestaties en een Vinnie Jones / Gary Lineker award met wekelijks geüpdate standen. (Dankzij Ruudt nog in leven!)
Daarnaast is er een gezellig IRC-kanaal en wordt er eens in de zoveel tijd iemand geïnterviewd om als Team van de Maand te fungeren.
ok dan! en wat mocht ie kosten. (om ff jou vraag te stellen)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:16 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
17 jaar.. goed positiespel goed passen..
Ik weet niet precies hoe t bij jou speler zit maar dit lees ik in de regels :quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:37 schreef Anno20 het volgende:
Nu heb ik zojuist m'n jeugdspeler verkocht voor een ietwat tegenvallend bedrag van 300k... Daarna heeft de koper m meteen weer in de verkoop gegooid met een minimumprijs van 435k... Er staat nu bij mijn transferoverzicht het volgende:
Bas Jan Mansveld 01-07-2008 om 15:30
Moederclub: 2% (0.0 ¤)
Vorige club: 0,25% (0.0 ¤)
Neem aan dat vetgedrukte alleen een foutje in de opmaak is en ik wel gewoon 25% ontvang?? (eigenlijk 27% totaal)
Edit: Eigenlijk een hele rare daytrade, want als je het even nader bekijkt levert hij 437k*0.27=117.450 euro in... Dat betekent dat hij maar 320.000 overhoudt... Dat is toch niet lucratief?? Naja, ik vind het best verder als hij m daarvoor verkoopt... Dan heb ik iig een lekkere prijs binnen!
quote:NB: Bij de verkoop van een van je eigen jeugdspelers krijg je geen vergoeding als "vorige eigenaar", maar de keer daarna dat de speler wordt doorverkocht krijg je zowel "vorige-clubgeld" (als de speler daadwerkelijk wedstrijden voor je team heeft gespeeld) en 2% van de verkoopprijs als "moederclubgeld".
1100k..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ok dan! en wat mocht ie kosten. (om ff jou vraag te stellen)
mja ik vond het ook een niet onaardige prijs, daarom heb ik het ook maar gedaan.. ik heb momenteel nog zo'n 500k over.. dus dat kan ik mooi gaan sparen en uitbreiden naar meer..quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:33 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja ik vond het ook een niet onaardige prijs, daarom heb ik het ook maar gedaan.. ik heb momenteel nog zo'n 500k over.. dus dat kan ik mooi gaan sparen en uitbreiden naar meer..
Terwijl die site al 2 jaar uit de lucht is.quote:Niet beschikbaar / Not available
Deze website is tijdelijk niet beschikbaar, komt u op een later tijdstip terug.
This website is currently not available, please come back later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |