Speel je btw dat spelletje nog, soccermanager ofzo?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:13 schreef AirRaid het volgende:
komt door die wedstrijd van zweden-rusland, iedere keer als ik iets wil doen gebeurt er iets
footstar bedoel je? nee daar ben ik mee gekapt, begon te vervelenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Speel je btw dat spelletje nog, soccermanager ofzo?
Niet getreurd. Dit was jouw eerste wedstrijd tegen een tegenstander die al wat langer mee doet. Gezien je in tactisch opzicht niets kon doen dan standaard 4-4-2 een prima resultaat. Daarnaast speelde je vandaag (althans was mijn opstelling gericht op) voor maximaal trainen, niet voor het resultaat.. Gezien je geen rare blessures of een rode kaart hebt gehad, is dat goed gelukt. Komende weken gaan conditie en vorm wel wat bij trekken en als je een beetje je hoofd er bij houdt, speel je dan zo voor een top3-klassering mee dit seizoenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:02 schreef Cerubo het volgende:
-knip ratings-
Verloren met 2-0. Waar kan ik nu zien of mijn spelers vooruit zijn gegaan eigenlijk?
Die bedoelde ik idd. Saai spelletje was t ook eigenlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:22 schreef AirRaid het volgende:
[..]
footstar bedoel je? nee daar ben ik mee gekapt, begon te vervelen
Oke, dankjewelquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Niet getreurd. Dit was jouw eerste wedstrijd tegen een tegenstander die al wat langer mee doet. Gezien je in tactisch opzicht niets kon doen dan standaard 4-4-2 een prima resultaat. Daarnaast speelde je vandaag (althans was mijn opstelling gericht op) voor maximaal trainen, niet voor het resultaat.. Gezien je geen rare blessures of een rode kaart hebt gehad, is dat goed gelukt. Komende weken gaan conditie en vorm wel wat bij trekken en als je een beetje je hoofd er bij houdt, speel je dan zo voor een top3-klassering mee dit seizoen![]()
Training vindt plaats in de nacht van donderdag op vrijdag rond een uur of 2. Je zult dus nog even geduld moeten hebben. Vrijdagochtend krijg je dan van je trainer een verslag wanneer er spelers gestegen zijn. Wat ook kan helpen is een programmaatje downloaden dat dit soort zaken voor je bij houdt, zoals bijvoorbeeld Hattrick Organizer
Ik ben daar inmiddels een grote man in de Kroatische eredivisiequote:Op woensdag 18 juni 2008 21:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die bedoelde ik idd. Saai spelletje was t ook eigenlijk
Volgende bekertegenstander komt uit de VI.
Ik ben nu een aardige verdediger geworden, maar echt interessant is dat spel ook niet, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ben daar inmiddels een grote man in de Kroatische eredivisie
oh en.. ik heb een VII tegen me in de beker
nee echt interessant is het inderdaad niet.. hattrick is vele malen leuker. Heb nog wel 1 U21 cap gehaald, maar red het denk ik net niet. Misschien dat ik binnenkort als Kroaat aan de slag kanquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben nu een aardige verdediger geworden, maar echt interessant is dat spel ook niet, eerlijk gezegd.
Ik speel tegen een VIII opnieuw; vrolijk door PIC'en..
Ik gebruik de legale gratis versiequote:Op woensdag 18 juni 2008 22:38 schreef One_conundrum het volgende:
is dat HT organizer freeware?
Als ik je lijstje goed begrijp, kom je tegen 1 team op het middenveld tekort en is jouw aanval kansloos tegen 1 ander team?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:11 schreef Ender_Wiggin het volgende:
-knip-
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als ik je lijstje goed begrijp, kom je tegen 1 team op het middenveld tekort en is jouw aanval kansloos tegen 1 ander team?
Ratings van mijn laatste wedstrijd (3-5-2):quote:Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging matig (heel laag)
Linkerverdediging matig (heel laag)
Rechteraanval matig (laag)
Centrale aanval matig (heel laag)
Linkeraanval matig (heel laag)
HatStats 150
Defence 50
Midfield 48
Attack 52
Verdediging komt iets hoger door eerder vermelde blessure van mijn eerste keeper en de aanschaf van een nieuwe reserve keeper....quote:Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (laag)
Centrale verdediging matig (zeer hoog)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval matig (hoog)
Linkeraanval matig (heel laag)
HatStats 147
Defence 58
Midfield 36
Attack 53
Voor je gewone middenvelders maakt het qua middenveldrating niet uit of ze aanvallend staan of verdedigend. Om je middenveld te versterken kun je verdedigers aanvallend zetten (geldt ook voor vleugelverdedigers), vleugelspelers naar het midden of aanvallers verdedigend. Of het zin heeft, hangt uiteraard af van hoe goed ze in spelmaken / positiespel / playmaking zijn. Ook nog iets om goed te onthouden (zelfs ervaren hattrickers gaan hiermee de mist in!) is dat aanvallende middenvelders geen scoren moeten hebben maar passen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:00 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Inderdaad maar tegen 1 team op middenveld tekort en tegen 1 team aanval kansloos...
idd met 2 wb en 1 cd, op dit moment mijn wingers en middenvelders op offensive, als ik die dus naar midden en de middenvelders op normaal zet moet dat dus mijn middenveld wel een boost geven en dus meer kansen denk ik. Maar verlies ik dan niet teveel in de aanval?
Ik gebruik momenteel nog geen dingen als atw of pressie, gewoon altijd normaal eigenlijk....
Zal eens gaan experimenteren met die 2 of 3 cd....
Lijkt er op ik heb t ook maar ff gedowned. Tis wel wat complexer dan HT Ratings maar goed ik zal t in de loop der tijd wel beter snappenquote:
Spelers die ik in mijn team heb hebben allemaal minimaal redelijk passing dus kan denk ik redelijk wat proberen...quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voor je gewone middenvelders maakt het qua middenveldrating niet uit of ze aanvallend staan of verdedigend. Om je middenveld te versterken kun je verdedigers aanvallend zetten (geldt ook voor vleugelverdedigers), vleugelspelers naar het midden of aanvallers verdedigend. Of het zin heeft, hangt uiteraard af van hoe goed ze in spelmaken / positiespel / playmaking zijn. Ook nog iets om goed te onthouden (zelfs ervaren hattrickers gaan hiermee de mist in!) is dat aanvallende middenvelders geen scoren moeten hebben maar passen!
Speciale taktieken zoals vleugelaanval of pressie vereisen extra kwaliteiten van je spelers. Dat verschilt per taktiek, lees je even goed in voordat je denkt dat iets een goede taktiek is..
Ja, maar bij pressie heb je bijvoorbeeld niks aan passing, dan draait het om de totale verdedigende capaciteiten en conditionele capaciteiten van je elftal.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:37 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Spelers die ik in mijn team heb hebben allemaal minimaal redelijk passing dus kan denk ik redelijk wat proberen...
klopt dan zou ie beter kunnen counteren maar daar is zn verdediging te laag voor.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar bij pressie heb je bijvoorbeeld niks aan passing, dan draait het om de totale verdedigende capaciteiten en conditionele capaciteiten van je elftal.
Ik wil wel een friendly, heb je uitgedaagd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:03 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand trouwens een friendly komende woensdag. Dat bekertje heeft me iets korter geduurt dan geplaned maar goed de 1e ronde er uit of de 2e Lekker belangrijk
Ik zou het hele seizoen def trainen en in het tussenseizoen 2 weken passen (met een 5-5-0 opstelling). Dan zit je aan 1 passingniveau in 3 seizoenen + je loopt slechts 10 volledige deftrainingen mis (2x5)quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:54 schreef GeneraalUli het volgende:
Is het handig om de ene week passen te trainen, en de andere week verdedigen?
Ik ga dan misschien niet zo hard omhoog met passen, maar ik vind het zonde om mn huidige verdedigers een seizoen niet op def te trainen.
Heeft het afwisselen van training nog nadelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |