quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:04 schreef Etcetera het volgende:
* Neukbare Erin meldt zich
en Bierkan Reuen ooken Annie Rukbeer dan ook maar
![]()
namengeneratorquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:![]()
Net lekker weer getraindje bent alleen wel snel kapot met dit weer
Ik moet het vorige topic nog maar even lezen als ik de TT zie
quote:
je hebt de boeken eruit gehaald hoop ikquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:16 schreef Soempie het volgende:
Ik ga nu m'n stoel en m'n twee boekenkasten uit elkaar schroeven.![]()
Die is slecht.quote:
gevondenquote:
je weet het nooit bij jouquote:
quote:Ik weet gewoon nog dat ik hier ooit heb gepost toen ik die stoel niet in elkaar kreeg.![]()
Hij is nu al helemaal uit elkaar en in de doos.
Eerst kijken, dan zeikenquote:
?quote:
Ik keek ook eerst.quote:
quote:
Ik kan er geen achternaam uit halen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Visarme Drek
easy!quote:
quote:
ideaal, ik had zelfs een klasgenoot met dezelfde naamquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:48 schreef Etcetera het volgende:
heerlijk zeker, zo'n originele naam hebben
Wat een enthousiasmequote:
Bij mij gigantisch veel met acne erinquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
Uit de naam van een vriendin van mij komt o.a. Minnares Oelek![]()
![]()
En nu weet ik ook je achternaamquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ach. Je bent ook geen 'Te Kont Vlo'
die is wel coolquote:Tamara Harige Arm
Heeft me veel tijd bespaard.quote:
Tel uw borsthaar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:38 schreef B.ertha het volgende:
Voor Sheep:
Borsthaar Luwte
Wasbare Hol Trut
Tel Uw Borsthaar
En 'blaat' natuurlijk
de rest mag je zelf doen
Misschien helpt naar de wc gaan? Of lekker met een kussentje op de bank/ in bed?quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:41 schreef B.ertha het volgende:
Tering ik heb buikpijn
en echt met vlagen..
wc helpt niet en boeren lukt niet. Kotsen misschien, maar dat durf ik niet eensquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien helpt naar de wc gaan? Of lekker met een kussentje op de bank/ in bed?
Oeh.. zijn we eindelijk romantisch saampjesquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:15 schreef Soempie het volgende:
kotsen zou ik ook niet doen.![]()
Welterusten B. Hopelijk gaat het zo wat beter.
Dank je PS (en MaJo ook) voor de knuffels en wat een leuke anagrammenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Toch krijg je van mij ook een knuffel en ik hoop je op te vrolijken met de medeling dat je jouw naam kan anagrameren tot: 'Wildeman Tinus' 'Mail de winst nu' 'iemand wil nuts' (ja ik! die zijn verdorie niet meer te koop)
en 'Aldi uwen minst'
Ik weet het ook nog niet zeker. Beperkende factoren zijn eigenlijk vooral dat ik de dag ervoor een feest heb waar een bbq bij zit en traditioneel niet of nauwelijks geslapen wordt (in elk geval door mijquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik twijfel nog steeds over de BBQ-Meet (ja nu door jullie gesprekje)
Wat doen de anderen/wie komen er?
Mij ook maarquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En voor die BBQ meet... count me in
voorlopig
Ah dan heb ik je vanavond niet gezienquote:
Meet? wie? wat? waar? wanneer? hoelaat? waarom?quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet zeker. Beperkende factoren zijn eigenlijk vooral dat ik de dag ervoor een feest heb waar een bbq bij zit en traditioneel niet of nauwelijks geslapen wordt (in elk geval door mij)
[..]
Mij ook maar
Overigens PS: je bent 1 jaar ouder dan m'n zusje toch? Dan scheelt het niet zo heel veel tussen ons
Als het je om schoonfamilie gaat; ik denk dat half Nederland je wel hun schoonfamilie wil schenken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens hoeft het AKQ-team zich niet al te druk over mij te maken: ik heb vanavond namelijk een moment van inzicht gehad en nog het een en ander gehoord waardoor ik er op het moment niet heel erg meer over in zit dat ik voorlopig geen schoonfamlie heb. Ik denk dat er nog wel een paar keer een moment komt waarop ik het even wat lastig heb, maar echt lang zal dat niet duren
quote:
IARL, Tinuviel, MaJo, Nem, DaviniaHR, PR, PS en ik (voorlopig)quote:wie?
barbecuequote:wat?
Bij IARL in Amstelveenquote:waar?
22 juniquote:wanneer?
Ergens in de middag beginnenquote:hoelaat?
Gezelligheidquote:waarom?
Nee dat niet. Bij dit soort wedstrijden wordt vaak qua punten uitgekiend dat het publiek in de laatste ronde beslist (leve jury's) en helaas gingen de publiekspunten naar het thuisteam. Niet gewonnen dusquote:Op donderdag 29 mei 2008 01:44 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie ook gewonnen vanavond, Tim?
Die schoonfamilie interesseert me verder niet zo veel, ik vond het wel een leuke manier om op te schrijven dat ik een date zocht/dacht te kunnen krijgenquote:Op donderdag 29 mei 2008 01:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als het je om schoonfamilie gaat; ik denk dat half Nederland je wel hun schoonfamilie wil schenken.
Jammer, maar het gaat er bij zoiets om dat je gewoon lol hebt gehad en het publiek ervan genoten heeft, toch?quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee dat niet. Bij dit soort wedstrijden wordt vaak qua punten uitgekiend dat het publiek in de laatste ronde beslist (leve jury's) en helaas gingen de publiekspunten naar het thuisteam. Niet gewonnen dus
Ook weesjes kunnen leuk zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die schoonfamilie interesseert me verder niet zo veel, ik vond het wel een leuke manier om op te schrijven dat ik een date zocht/dacht te kunnen krijgen
Hehehequote:Op donderdag 29 mei 2008 01:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het tegenteam kwam toen met een zin die begon met het woord fnuikend, maar een van de juryleden vond dat geen woord
quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer, maar het gaat er bij zoiets om dat je gewoon lol hebt gehad en het publiek ervan genoten heeft, toch?
Extra stout klinkt niet bekend, maar ik kan wel even op zoek gaan. Heb in elk geval niet tegen ze gespeeld. Soms wordt er wel een scene met publieksparticipatie gevraagd maar dat valt meestal best mee: het komt echt zelden voor dat je het podium op moet. En als dat al moet hoef je meestal weinig te doen. Voorbeeld van zo'n scene met publieksparticipatie is een Good day, bad day. Je vraagt of iemand in het publiek die dag een hele goede of hele slechte dag heeft gehad met wat uitleg er bij. Na die uitleg ga je die dag uitspelen, eerst goed of eerst slecht (afhankelijk van wat werd gezegd). Daarna nog een keer, maar dan het tegenovergestelde. Was de eerste dag goed dan speel je die dag nog een keer over maar dan zit alles tegen. Had die persoon een hele slechte dag gehad dan zit alles opeens meequote:Ik moet eigenlijk eens een keer naar zo'n avondje gaan hier op de uni. Hier is Extra Stout wel een bekende.
Er wordt toch niks van het publiek gevraagd in de zin dat er iemand naar voren moet komen, hè?
Ongetwijfeld, maar die ken ik niet. Verder dan half-wees kom ik niet (ja, m'n moeder is nu ook wees en zo zullen er wel meer zijn, maar ik heb het over mensen <25)quote:
Waarschijnlijk komt ik ook welquote:Op donderdag 29 mei 2008 01:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
IARL, Tinuviel, MaJo, Nem, DaviniaHR, PR, PS en ik (voorlopig)
[..]
barbecue
[..]
Bij IARL in Amstelveen
[..]
22 juni
[..]
Ergens in de middag beginnen
[..]
Gezelligheid
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit echt met een gigantisch opgeploft voelende buik, volgens mij is er iets verkeerd gevallen
en ik heb geen zin om te slapen
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:41 schreef B.ertha het volgende:
Tering ik heb buikpijn
en echt met vlagen..
quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Meet? wie? wat? waar? wanneer? hoelaat? waarom?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
barbecue
Bij IARL in Amstelveen
22 juni
quote:Op donderdag 29 mei 2008 02:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarschijnlijk komt ik ook wel
Ik beraad me nog even en heb me daarom nog niet officieel aangemeld.quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
[..]
barbecue
[..]
Bij IARL in Amstelveen
[..]
22 juni
[..]
[..]
Gezelligheid
Fanatiek.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:06 schreef Etcetera het volgende:![]()
nou ik heb m'n klusjes alweer gedaan vandaagVoor pitt naar de lidl geweest voor 2 externe harde schijven (500gb per schijf), voor m'n ouders medicijnen opgehaald bij de apotheek (kwam er toch langs) en koeken want er kwam koffievisite (kwam toch langs de c1000)
Gelukkig geen boete dan. Bij mij laten ze het ook altijd bij een waarschuwing.quote:in het centrum nog aangesproken door een stadswacht, ik wilde fietsen (wat niet mag in het centrum) zag hem staan, stapte toch maar af. sprak hij me aan dat ik eigenlijk moest fietsen 'ja daat weet ik, maar het is zo verleidelijk 's ochtends' 'ja daar heb je gelijk in, maar nu lopen er ook mensen he' maar geen boete![]()
en hij zei dat ze veel strenger gingen controleren, want er was een meisje aangereden door een fietser . Toen vroeg hij of ik m'n idkaart bij me had (uiteraard) maar die hoefde ik verder niet te laten zien. die boetes zijn duur trouwens
75 euro
![]()
Ja, gister ook al.quote:en wat is het vies benauwd buitenzweet me een ongeluk
on my wayquote:
ik ben nog nooit eerder aangesprokenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fanatiek.
[..]
Gelukkig geen boete dan. Bij mij laten ze het ook altijd bij een waarschuwing.![]()
[..]
Ja, gister ook al.
Time to say goodbye, ga ik vandaag ook doen op mijn huidige werkplek (dozen met vlaaien komen nu net binnen).quote:
Volle agenda's, I love it...quote:@ MM, wat een volle planning.![]()
Wat gaan jullie precies doen in Schoorl? Kijken wie er het snelst het klimduin op komt?
Hoe lang heb je er gewerkt?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Time to say goodbye, ga ik vandaag ook doen op mijn huidige werkplek (dozen met vlaaien komen nu net binnen).
Toch een beetje niet leuk, moet ik eerlijk toegeven...![]()
Dat idee had ik al ja.quote:Volle agenda's, I love it...![]()
Altijd een soort van drijfveer voor mij.
Als mijn/onze agenda nagenoeg leeg is gedurende een week, dan heb ik het idee dat tijd verspil...![]()
![]()
Binnen deze functie 4,5 jaar...quote:
Heb net een stuk stroopwafelvlaai naar binnen proberen te werken.quote:Enneh: vlaai.![]()
Tenzij je tegenwoordig zwanger kunt worden in je maag, neequote:Op donderdag 29 mei 2008 07:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
beterschap
toch niet zwanger, he?
jouw dag is erger hoorquote:
Mja, veel erger dan dit kan het hopelijk niet worden.quote:
graag gedaan hoor meisquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, veel erger dan dit kan het hopelijk niet worden.![]()
![]()
't Liefst kruip ik m'n bed in en kom ik er de eerste week niet uit.![]()
Nou, etcepets, thanks for the support.!!
quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah dan heb ik je vanavond niet gezien. Bij de wedstrijd (die best leuk was overigens) zat iemand vooraan die leek op de herinnering die ik heb aan de foto die ik ooit van je heb gezien
Joh, over... wat is het, 3 dagen?... zit jij lekker met Sven in jullie gezamenlijke huisje!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, veel erger dan dit kan het hopelijk niet worden.![]()
![]()
't Liefst kruip ik m'n bed in en kom ik er de eerste week niet uit.![]()
Nou, etcepets, thanks for the support.!!
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:42 schreef Supersheep het volgende:
Huwbaar Rot Stel
Wol Beha Ras Trut
Wol Aha Bert Rust
Blaat Uwer Short
Ik mag ook meedoenquote:
Ook onvervormd hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:48 schreef Supersheep het volgende:
Wat een prachtige naam heb ik eigenlijk
Graag gedaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:17 schreef Supersheep het volgende:
Bedankt voor de tijdverspilling LaBla
Voor het geval dat:quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:20 schreef B.ertha het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het lijkt hier wel min of meer droog!
Dat ging dus bijna niet door, vandaar.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Joh, over... wat is het, 3 dagen?... zit jij lekker met Sven in jullie gezamenlijke huisje!!![]()
![]()
![]()
Mooi vooruitzicht, moet alle moeite waard zijn![]()
zo wanhopig sog ik niet eens.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:58 schreef wyccie het volgende:
Waarom moet Google nou weer zo'n leuk plaatje hebben waardoor ik alle wikipagina's over de hoogste bergen heb gelezen?![]()
Open eindes zuigen inderdaadquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb mijn boek uit, en het had een open einde
MaJo, waar denk jij dat ze heen zijn (in Lelieblank, Scharlakenrood dus)?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Open eindes zuigen inderdaad
Ik kan me eerlijk gezegd het einde niet precies herinneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien dat jij er eerder al eens over nagedacht had![]()
Ik heb geleerd dat meer dan 500 abnormaal is.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik sog ook heel veel hoor
Heb gemerkt dat ik gemiddeld 100 woorden per dag typ![]()
![]()
![]()
Mja, maar LB is niet bezig met een simpel artikel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het hangt van het onderwerp af. Ik zit nu met een schoolproject waarbij we een tijdschrift moeten maken en daarbij heb ik voor een simpel artikel wel 500 woorden in een uur gehaald
Smakelijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga vanavond eten bij een wokrestaurant en daarom er nu vandoor. Dagdag
een vriend van mij is die kant al op.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:40 schreef TradeMarkie het volgende:
straks tas inpakken en ff de grote tent ophalen en achter in de auto gooien, morgen pinkpop
Morgenochtend lijkt me vroeg zatquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
een vriend van mij is die kant al op.
Vorig jaar zat ik er ook 's nachts al. Je kunt inderdaad beter een nacht rust pakken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Morgenochtend lijkt me vroeg zat
Inderdaadquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik er ook 's nachts al. Je kunt inderdaad beter een nacht rust pakken.
Pizza komen ze brengenquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:10 schreef Soempie het volgende:
Ik had net besloten om patat te gaan halenDaar word je sneller geholpen.
Ik woon er naastquote:
Dan liet ik ze nog bezorgenquote:
quote:
Welk vak?quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:02 schreef MaJo het volgende:Ik moet nog veel leren voor mijn tentamen morgen maar heb geen zin
Politieke Theorieën. Een vak wat ik eigenlijk heel leuk vind maar ben weer eens in een downe bui en ik lijk steeds dieper daarin weg te zakkenquote:
Is het je eerste kans? Of is het een her? En als je het een leuk vak vindt, dan neem ik aan dat je wel al het een en ander hebt gelezen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Politieke Theorieën. Een vak wat ik eigenlijk heel leuk vind maar ben weer eens in een downe bui en ik lijk steeds dieper daarin weg te zakken
Mijn eerste kans gelukkigquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is het je eerste kans? Of is het een her? En als je het een leuk vak vindt, dan neem ik aan dat je wel al het een en ander hebt gelezen.Komt dan vast wel goed.
Denk maar aan het weekend, want je gaat naar pinkpop toch?quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Politieke Theorieën. Een vak wat ik eigenlijk heel leuk vind maar ben weer eens in een downe bui en ik lijk steeds dieper daarin weg te zakken
quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn eerste kans gelukkigHeb het best goed geleerd, tenminste hetgeen ik geleerd heb heb ik ook goed geleerd
Maar het is ongeveer de helft van het boek door tijdgebrek
Ik hoop dat er dus over die delen dingen gevraagd gaan worden
Ik heb trouwens van mijn huisgenootje (die het vak ook volgt) een paar sheets gekregen met uitgewerkte vragen en het blijkt dat hij altijd een paar van die vragen stelt
Hell yeahquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Denk maar aan het weekend, want je gaat naar pinkpop toch?
valt me tegen van je.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben best gaar. Afgelopen nacht de hele nacht in het vliegtuig gezeten en vanochtend om 6 uur weer terug in Nederland. Vervolgens vanmiddag nog gewerkt en toen ik thuis kwam straks had ik het helemaal gehad....
raar he
hoezo?quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:55 schreef Whiteguy het volgende:
Ik was eerst van plan voetbal te gaan kijken strks.
Maar nu zie ik dat het uitgezonden gaat worden door sms6. Dat maakt het toch wel weer een stuk minder ...
Slecht commentaar, irritante sms dingetjes, in de rust alleen maar reclame en een belspelletje.quote:
RATM gaat zo tof wordenquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hell yeahAlleen op de zondag helaas... RATM
![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:34 schreef Soempie het volgende:
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Het zag er even naar uit dat het ontzettend kut zou zijn dit weekend met de verhuizing, maar Sven heeft wat mensen gebeld en we krijgen de sleutel wél zaterdag.!!
Dat is een fijn gevoel altijd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:35 schreef iamredleader het volgende:en weer thuis, maar vraag niet hoe
12-urige werkdagen zouden verboden moeten worden
Ach, heb tenminste een enorm productieve dag gehad, mega-veel werk verricht en echt het gevoel dat ik de boel onder controle heb
quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:55 schreef Whiteguy het volgende:
Ik was eerst van plan voetbal te gaan kijken strks.
Maar nu zie ik dat het uitgezonden gaat worden door sms6. Dat maakt het toch wel weer een stuk minder ...
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:36 schreef Soempie het volgende:
Dat is een fijn gevoel altijd.![]()
Heb je morgen ook zo'n lange dag?
Meeten gaat denk ik wat lastig worden, maar je weet hoe ik eruit zie dus spreek me maar aan als je me zietquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
RATM gaat zo tof worden![]()
Tijd voor een minimeet?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:34 schreef Soempie het volgende:
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Het zag er even naar uit dat het ontzettend kut zou zijn dit weekend met de verhuizing, maar Sven heeft wat mensen gebeld en we krijgen de sleutel wél zaterdag.!!
Uittikken? Wat een werk.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:55 schreef MaJo het volgende:
Ik ben nu de hoofdstukken die ik goed geleerd heb nogmaals aan het uittikken. Eerste hoofdstuk zit er nu helemaal inDus kom maar op met vragen over Rousseau en Sieyès, I know all
Vanmorgen zag ik het echt niet gebeuren.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:55 schreef Etcetera het volgende:ik zei toch dat het wel goed ging komen
Niet het hele hoofdstuk hoorquote:
Succes met je interview en je tentamen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet het hele hoofdstuk hoorMaar mijn geschreven aantekeningen
En nu moet ik een interview doen, alles blijft altijd maar lekker doorgaan
picsquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vanmorgen zag ik het echt niet gebeuren.![]()
Gister was B.ertha m'n persoonlijke held en vandaag Sven.![]()
Wil je m'n kamer zien. Om de vergelijking met vanmorgen te maken?
Helemaal zelf opgegraven.quote:
Hier ben ik, net de telefilm over de treinkaping bij wijster gezien en m'n tas ingepaktquote:
Hij is in een doos gaan zitten.quote:
oppakken en uitzetten gaat niet?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij is in een doos gaan zitten.![]()
* klep dichtdoet en gaatjes prikt
Hello! Join the club!quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:02 schreef MaJo het volgende:Ik moet nog veel leren voor mijn tentamen morgen maar heb geen zin
Ik weet wel dat je geen knuffelbeertje moet kopen of een kettinkje met jouw naam.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:04 schreef Whiteguy het volgende:
Nog tips voor een cadeautje voor een dame van (vanaf zaterdag) 21jr, wat niet afgezaagd is? Richtprijs 20 euro
Ga eens leren.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:16 schreef wyccie het volgende:
Wat voor type is het?
Wat zijn haar hobby's, hoe gaat ze gekleed, waar gaat ze naartoe op vakantie, wat voor werk doet ze?
Ja dat is het probleem dus, zo goed ken ik haar nou ook weer niet - en dan kom je dus al gauw in de 'afgezaagd' categorie uit.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:16 schreef wyccie het volgende:
Wat voor type is het?
Wat zijn haar hobby's, hoe gaat ze gekleed, waar gaat ze naartoe op vakantie, wat voor werk doet ze?
Een anusacrobaat.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:04 schreef Whiteguy het volgende:
Nog tips voor een cadeautje voor een dame van (vanaf zaterdag) 21jr, wat niet afgezaagd is? Richtprijs 20 euro
Ik hoorde dat er aliens in voor kwamen, is dat echt zo?quote:
Laat me raden: je vond het einde niets?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gisteren No Country For Old Men gezien. Vind 'm zeker de Oscar voor beste film niet waard.
Er komt van alles in de film voor en dat is echt reteslecht.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er aliens in voor kwamen, is dat echt zo?
En dat houdt in?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb zojuist plan B in werking gesteld.
Je hoort het WG, pak Sheep maar in, strikje er om....quote:
Nee hoor, ik kan prima tegen films met een open einde en dit einde was nog best goedquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat me raden: je vond het einde niets?
Ik vond het overigens een goede film.
Zonde. Ze hadden het gewoon bij de films die er al waren moeten laten, denk ik.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er komt van alles in de film voor en dat is echt reteslecht.
Mijn vaardigheden kosten ¤30,-quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hoort het WG, pak Sheep maar in, strikje er om....
er valt vast wel iets af te dingen op je prijs.quote:
Inderdaad. Het verhaal is slecht én het zit weer volgepropt met geforceerde "humor"quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zonde. Ze hadden het gewoon bij de films die er al waren moeten laten, denk ik.
Ik doe met je mee.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Morgenochtend heel vroeg wakker worden met heel veel zin om te leren.
Pft.. jij leert voor de eerste poging ?!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:43 schreef MaJo het volgende:
Leren gaat goed2 hoofdstukken samengevat, 1 gelezen die ik nog niet kende en nu de sheets bestuderen die ik van mijn huisgenootje heb gekregen
en als het niet lukt kan ik altijd nog de her maken
Heb morgen ook examen EHBO maar we gaan waarchijnlijk gewoon pokeren tot we aan de beurt zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Morgenochtend heel vroeg wakker worden met heel veel zin om te leren.
Ik mis de eerste poging meestal.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Pft.. jij leert voor de eerste poging ?!
Nooit gedaanEerst maar eens kijken of het kan zonder te leren; beetje kijken hoe moeilijk het is - dan weet je hoeveel je voor de her moet doen. Zou zonde zijn als je er uren aan gaat zitten en dan te hoog scoort
Ik woon op steenworp afstand van mn werk, dus ik kan het eventueel nog uitstellen tot 8:40 mits ik snel opsta/eet/scheer/douche enzoquote:
Wtf?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:47 schreef Whiteguy het volgende:
Nooit gedaanEerst maar eens kijken of het kan zonder te leren; beetje kijken hoe moeilijk het is - dan weet je hoeveel je voor de her moet doen. Zou zonde zijn als je er uren aan gaat zitten en dan te hoog scoort
EHBO cursus? Wat deed je ook weer voor opleiding?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb morgen ook examen EHBO maar we gaan waarchijnlijk gewoon pokeren tot we aan de beurt zijn
Hier hebben ze de hertentamens voor de zomervakantiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wtf?![]()
Jij zit liever in je vakantie te leren voor hertentamens?
Bij ons altijd in de vakanties, want wij hebben dus geen tentamenweken.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:06 schreef Soempie het volgende:
Hier hebben ze de hertentamens voor de zomervakantie
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Alsof ik dan wel dagen zat te blokkenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wtf?![]()
Jij zit liever in je vakantie te leren voor hertentamens?
Beveiliger 2quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
EHBO cursus? Wat deed je ook weer voor opleiding?
Ik heb het ook gehad. We waren allemaal zo ontzettend zenuwachtig en elkaar helemaal opfokken.
Ik kom daar helaas niet mee weg op de universiteitquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Alsof ik dan wel dagen zat te blokkenIk heb niet voor niks een lijst met zesjes.
hele bachelor gehaald op samenvattingen, sheets en colleges volgen![]()
![]()
quote:
storyboard bouwenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:57 schreef Etcetera het volgende:
de dingen doen die ik gisteren niet gedaan heb
Ik hou van held zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vanmorgen zag ik het echt niet gebeuren.![]()
Gister was B.ertha m'n persoonlijke held en vandaag Sven.![]()
Wil je m'n kamer zien. Om de vergelijking met vanmorgen te maken?
Is het een dure? Verkopen!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij is in een doos gaan zitten.![]()
* klep dichtdoet en gaatjes prikt
Ik was erbij en ik sluit mij hierbij aanquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gisteren No Country For Old Men gezien. Vind 'm zeker de Oscar voor beste film niet waard.
Planning is om om 14:00 ergens te zijn, maar misschien wordt dat nog wat eerder. En voor die tijd moet ik nog even een schooldingetje afmaken, waar ik zo mee bezig gaquote:
Tis dat?quote:
quote:De geschiedenis van de PeanutBall
Het is moeilijk te zeggen, waar en wanneer de PeanutBall is ontstaan. Velen gaan ervan uit dat de PeanutBall stamt uit de Oertijd. In een oude grot in het zuidwesten van Amerika zijn namelijk muurschilderingen gevonden die daarvoor het bewijs vormen.
Er zijn ook aanwijzingen gevonden dat er in de Middeleeuwen zware strijd om de Peanutball werd geleverd.
Eind jaren 60 dook de PeanutBall opeens op tijdens Woodstock. Naast het modderglijden was het spelen van een potje PeanutBall de hit van ’69.
Nu het EK 2008 eraan komt én Red en Yellow zich ontpoppen als echte ‘Oranje’ supporters. Wordt de PeanutBall nieuw leven ingeblazen. Want de PeanutBall en het Oranjelegioen passen bij elkaar als M&M’s en plezier!
Redelijk hetzelfde als wat je krijgt wanneer je op een gewone voetbal gaat zitten waarna je em weg moest doenquote:
Ach gos, LB'tje tochquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
Nou.....niemand meer?
Dan ga ik het hier wel opruimen, zometeen met mn vriendinnetjes lunchen
(er is nog steeds echt niets voor nodig om me in tranen te doen uitbarstenik word een sentimenteel oudje
)
Ja, hoi.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:27 schreef Soempie het volgende:
Ik had mezelf geprikt net onder m'n sleutelbeen en dacht slim te zijn door het bloed weg te zuigen. Nu heb ik per ongeluk een zelfgemaakte zuigzoen.![]()
kut
* voegt deze toe aan de lange lijst Soempie-acties *quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:27 schreef Soempie het volgende:
Ik had mezelf geprikt net onder m'n sleutelbeen en dacht slim te zijn door het bloed weg te zuigen. Nu heb ik per ongeluk een zelfgemaakte zuigzoen.![]()
kut
Wat knap! Ik kan er ook niet bij. Wel bij mijn schouder natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:27 schreef Soempie het volgende:
kut
Ik kon tot nét onder mijn schouder, helemaal bovenaan mijn bovenarm.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat knap! Ik kan er ook niet bij. Wel bij mijn schouder natuurlijk.
Ik denk dat jij en Nem afwijken en dat ik heel normaal ben.
Niets mis mee als je maar niet in de bieb zitquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:48 schreef wyccie het volgende:
Hmm...laat ik nu maar ophouden mezelf kusjes te geven op mijn schouder.
Er zijn zat mensen die dat kunnen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Moet je ook eens proberen je elleboog the kussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |