quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:04 schreef Etcetera het volgende:
* Neukbare Erin meldt zich
en Bierkan Reuen ooken Annie Rukbeer dan ook maar
![]()
namengeneratorquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:![]()
Net lekker weer getraindje bent alleen wel snel kapot met dit weer
Ik moet het vorige topic nog maar even lezen als ik de TT zie
quote:
je hebt de boeken eruit gehaald hoop ikquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:16 schreef Soempie het volgende:
Ik ga nu m'n stoel en m'n twee boekenkasten uit elkaar schroeven.![]()
Die is slecht.quote:
gevondenquote:
je weet het nooit bij jouquote:
quote:Ik weet gewoon nog dat ik hier ooit heb gepost toen ik die stoel niet in elkaar kreeg.![]()
Hij is nu al helemaal uit elkaar en in de doos.
Eerst kijken, dan zeikenquote:
?quote:
Ik keek ook eerst.quote:
quote:
Ik kan er geen achternaam uit halen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Visarme Drek
easy!quote:
quote:
ideaal, ik had zelfs een klasgenoot met dezelfde naamquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:48 schreef Etcetera het volgende:
heerlijk zeker, zo'n originele naam hebben
Wat een enthousiasmequote:
Bij mij gigantisch veel met acne erinquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
Uit de naam van een vriendin van mij komt o.a. Minnares Oelek![]()
![]()
En nu weet ik ook je achternaamquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ach. Je bent ook geen 'Te Kont Vlo'
die is wel coolquote:Tamara Harige Arm
Heeft me veel tijd bespaard.quote:
Tel uw borsthaar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:38 schreef B.ertha het volgende:
Voor Sheep:
Borsthaar Luwte
Wasbare Hol Trut
Tel Uw Borsthaar
En 'blaat' natuurlijk
de rest mag je zelf doen
Misschien helpt naar de wc gaan? Of lekker met een kussentje op de bank/ in bed?quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:41 schreef B.ertha het volgende:
Tering ik heb buikpijn
en echt met vlagen..
wc helpt niet en boeren lukt niet. Kotsen misschien, maar dat durf ik niet eensquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien helpt naar de wc gaan? Of lekker met een kussentje op de bank/ in bed?
Oeh.. zijn we eindelijk romantisch saampjesquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:15 schreef Soempie het volgende:
kotsen zou ik ook niet doen.![]()
Welterusten B. Hopelijk gaat het zo wat beter.
Dank je PS (en MaJo ook) voor de knuffels en wat een leuke anagrammenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Toch krijg je van mij ook een knuffel en ik hoop je op te vrolijken met de medeling dat je jouw naam kan anagrameren tot: 'Wildeman Tinus' 'Mail de winst nu' 'iemand wil nuts' (ja ik! die zijn verdorie niet meer te koop)
en 'Aldi uwen minst'
Ik weet het ook nog niet zeker. Beperkende factoren zijn eigenlijk vooral dat ik de dag ervoor een feest heb waar een bbq bij zit en traditioneel niet of nauwelijks geslapen wordt (in elk geval door mijquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik twijfel nog steeds over de BBQ-Meet (ja nu door jullie gesprekje)
Wat doen de anderen/wie komen er?
Mij ook maarquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En voor die BBQ meet... count me in
voorlopig
Ah dan heb ik je vanavond niet gezienquote:
Meet? wie? wat? waar? wanneer? hoelaat? waarom?quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet zeker. Beperkende factoren zijn eigenlijk vooral dat ik de dag ervoor een feest heb waar een bbq bij zit en traditioneel niet of nauwelijks geslapen wordt (in elk geval door mij)
[..]
Mij ook maar
Overigens PS: je bent 1 jaar ouder dan m'n zusje toch? Dan scheelt het niet zo heel veel tussen ons
Als het je om schoonfamilie gaat; ik denk dat half Nederland je wel hun schoonfamilie wil schenken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens hoeft het AKQ-team zich niet al te druk over mij te maken: ik heb vanavond namelijk een moment van inzicht gehad en nog het een en ander gehoord waardoor ik er op het moment niet heel erg meer over in zit dat ik voorlopig geen schoonfamlie heb. Ik denk dat er nog wel een paar keer een moment komt waarop ik het even wat lastig heb, maar echt lang zal dat niet duren
quote:
IARL, Tinuviel, MaJo, Nem, DaviniaHR, PR, PS en ik (voorlopig)quote:wie?
barbecuequote:wat?
Bij IARL in Amstelveenquote:waar?
22 juniquote:wanneer?
Ergens in de middag beginnenquote:hoelaat?
Gezelligheidquote:waarom?
Nee dat niet. Bij dit soort wedstrijden wordt vaak qua punten uitgekiend dat het publiek in de laatste ronde beslist (leve jury's) en helaas gingen de publiekspunten naar het thuisteam. Niet gewonnen dusquote:Op donderdag 29 mei 2008 01:44 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie ook gewonnen vanavond, Tim?
Die schoonfamilie interesseert me verder niet zo veel, ik vond het wel een leuke manier om op te schrijven dat ik een date zocht/dacht te kunnen krijgenquote:Op donderdag 29 mei 2008 01:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als het je om schoonfamilie gaat; ik denk dat half Nederland je wel hun schoonfamilie wil schenken.
Jammer, maar het gaat er bij zoiets om dat je gewoon lol hebt gehad en het publiek ervan genoten heeft, toch?quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee dat niet. Bij dit soort wedstrijden wordt vaak qua punten uitgekiend dat het publiek in de laatste ronde beslist (leve jury's) en helaas gingen de publiekspunten naar het thuisteam. Niet gewonnen dus
Ook weesjes kunnen leuk zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die schoonfamilie interesseert me verder niet zo veel, ik vond het wel een leuke manier om op te schrijven dat ik een date zocht/dacht te kunnen krijgen
Hehehequote:Op donderdag 29 mei 2008 01:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het tegenteam kwam toen met een zin die begon met het woord fnuikend, maar een van de juryleden vond dat geen woord
quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer, maar het gaat er bij zoiets om dat je gewoon lol hebt gehad en het publiek ervan genoten heeft, toch?
Extra stout klinkt niet bekend, maar ik kan wel even op zoek gaan. Heb in elk geval niet tegen ze gespeeld. Soms wordt er wel een scene met publieksparticipatie gevraagd maar dat valt meestal best mee: het komt echt zelden voor dat je het podium op moet. En als dat al moet hoef je meestal weinig te doen. Voorbeeld van zo'n scene met publieksparticipatie is een Good day, bad day. Je vraagt of iemand in het publiek die dag een hele goede of hele slechte dag heeft gehad met wat uitleg er bij. Na die uitleg ga je die dag uitspelen, eerst goed of eerst slecht (afhankelijk van wat werd gezegd). Daarna nog een keer, maar dan het tegenovergestelde. Was de eerste dag goed dan speel je die dag nog een keer over maar dan zit alles tegen. Had die persoon een hele slechte dag gehad dan zit alles opeens meequote:Ik moet eigenlijk eens een keer naar zo'n avondje gaan hier op de uni. Hier is Extra Stout wel een bekende.
Er wordt toch niks van het publiek gevraagd in de zin dat er iemand naar voren moet komen, hè?
Ongetwijfeld, maar die ken ik niet. Verder dan half-wees kom ik niet (ja, m'n moeder is nu ook wees en zo zullen er wel meer zijn, maar ik heb het over mensen <25)quote:
Waarschijnlijk komt ik ook welquote:Op donderdag 29 mei 2008 01:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
IARL, Tinuviel, MaJo, Nem, DaviniaHR, PR, PS en ik (voorlopig)
[..]
barbecue
[..]
Bij IARL in Amstelveen
[..]
22 juni
[..]
Ergens in de middag beginnen
[..]
Gezelligheid
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit echt met een gigantisch opgeploft voelende buik, volgens mij is er iets verkeerd gevallen
en ik heb geen zin om te slapen
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:41 schreef B.ertha het volgende:
Tering ik heb buikpijn
en echt met vlagen..
quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Meet? wie? wat? waar? wanneer? hoelaat? waarom?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
barbecue
Bij IARL in Amstelveen
22 juni
quote:Op donderdag 29 mei 2008 02:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarschijnlijk komt ik ook wel
Ik beraad me nog even en heb me daarom nog niet officieel aangemeld.quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
[..]
barbecue
[..]
Bij IARL in Amstelveen
[..]
22 juni
[..]
[..]
Gezelligheid
Fanatiek.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:06 schreef Etcetera het volgende:![]()
nou ik heb m'n klusjes alweer gedaan vandaagVoor pitt naar de lidl geweest voor 2 externe harde schijven (500gb per schijf), voor m'n ouders medicijnen opgehaald bij de apotheek (kwam er toch langs) en koeken want er kwam koffievisite (kwam toch langs de c1000)
Gelukkig geen boete dan. Bij mij laten ze het ook altijd bij een waarschuwing.quote:in het centrum nog aangesproken door een stadswacht, ik wilde fietsen (wat niet mag in het centrum) zag hem staan, stapte toch maar af. sprak hij me aan dat ik eigenlijk moest fietsen 'ja daat weet ik, maar het is zo verleidelijk 's ochtends' 'ja daar heb je gelijk in, maar nu lopen er ook mensen he' maar geen boete![]()
en hij zei dat ze veel strenger gingen controleren, want er was een meisje aangereden door een fietser . Toen vroeg hij of ik m'n idkaart bij me had (uiteraard) maar die hoefde ik verder niet te laten zien. die boetes zijn duur trouwens
75 euro
![]()
Ja, gister ook al.quote:en wat is het vies benauwd buitenzweet me een ongeluk
on my wayquote:
ik ben nog nooit eerder aangesprokenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fanatiek.
[..]
Gelukkig geen boete dan. Bij mij laten ze het ook altijd bij een waarschuwing.![]()
[..]
Ja, gister ook al.
Time to say goodbye, ga ik vandaag ook doen op mijn huidige werkplek (dozen met vlaaien komen nu net binnen).quote:
Volle agenda's, I love it...quote:@ MM, wat een volle planning.![]()
Wat gaan jullie precies doen in Schoorl? Kijken wie er het snelst het klimduin op komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |