storyboard bouwenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:57 schreef Etcetera het volgende:
de dingen doen die ik gisteren niet gedaan heb
Ik hou van held zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vanmorgen zag ik het echt niet gebeuren.![]()
Gister was B.ertha m'n persoonlijke held en vandaag Sven.![]()
Wil je m'n kamer zien. Om de vergelijking met vanmorgen te maken?
Is het een dure? Verkopen!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij is in een doos gaan zitten.![]()
* klep dichtdoet en gaatjes prikt
Ik was erbij en ik sluit mij hierbij aanquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gisteren No Country For Old Men gezien. Vind 'm zeker de Oscar voor beste film niet waard.
Planning is om om 14:00 ergens te zijn, maar misschien wordt dat nog wat eerder. En voor die tijd moet ik nog even een schooldingetje afmaken, waar ik zo mee bezig gaquote:
Tis dat?quote:
quote:De geschiedenis van de PeanutBall
Het is moeilijk te zeggen, waar en wanneer de PeanutBall is ontstaan. Velen gaan ervan uit dat de PeanutBall stamt uit de Oertijd. In een oude grot in het zuidwesten van Amerika zijn namelijk muurschilderingen gevonden die daarvoor het bewijs vormen.
Er zijn ook aanwijzingen gevonden dat er in de Middeleeuwen zware strijd om de Peanutball werd geleverd.
Eind jaren 60 dook de PeanutBall opeens op tijdens Woodstock. Naast het modderglijden was het spelen van een potje PeanutBall de hit van ’69.
Nu het EK 2008 eraan komt én Red en Yellow zich ontpoppen als echte ‘Oranje’ supporters. Wordt de PeanutBall nieuw leven ingeblazen. Want de PeanutBall en het Oranjelegioen passen bij elkaar als M&M’s en plezier!
Redelijk hetzelfde als wat je krijgt wanneer je op een gewone voetbal gaat zitten waarna je em weg moest doenquote:
Ach gos, LB'tje tochquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
Nou.....niemand meer?
Dan ga ik het hier wel opruimen, zometeen met mn vriendinnetjes lunchen
(er is nog steeds echt niets voor nodig om me in tranen te doen uitbarstenik word een sentimenteel oudje
)
Ja, hoi.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:27 schreef Soempie het volgende:
Ik had mezelf geprikt net onder m'n sleutelbeen en dacht slim te zijn door het bloed weg te zuigen. Nu heb ik per ongeluk een zelfgemaakte zuigzoen.![]()
kut
* voegt deze toe aan de lange lijst Soempie-acties *quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:27 schreef Soempie het volgende:
Ik had mezelf geprikt net onder m'n sleutelbeen en dacht slim te zijn door het bloed weg te zuigen. Nu heb ik per ongeluk een zelfgemaakte zuigzoen.![]()
kut
Wat knap! Ik kan er ook niet bij. Wel bij mijn schouder natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:27 schreef Soempie het volgende:
kut
Ik kon tot nét onder mijn schouder, helemaal bovenaan mijn bovenarm.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat knap! Ik kan er ook niet bij. Wel bij mijn schouder natuurlijk.
Ik denk dat jij en Nem afwijken en dat ik heel normaal ben.
Niets mis mee als je maar niet in de bieb zitquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:48 schreef wyccie het volgende:
Hmm...laat ik nu maar ophouden mezelf kusjes te geven op mijn schouder.
Er zijn zat mensen die dat kunnen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Moet je ook eens proberen je elleboog the kussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |