die is wel coolquote:Tamara Harige Arm
Heeft me veel tijd bespaard.quote:
Tel uw borsthaar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:38 schreef B.ertha het volgende:
Voor Sheep:
Borsthaar Luwte
Wasbare Hol Trut
Tel Uw Borsthaar
En 'blaat' natuurlijk
de rest mag je zelf doen
Misschien helpt naar de wc gaan? Of lekker met een kussentje op de bank/ in bed?quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:41 schreef B.ertha het volgende:
Tering ik heb buikpijn
en echt met vlagen..
wc helpt niet en boeren lukt niet. Kotsen misschien, maar dat durf ik niet eensquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien helpt naar de wc gaan? Of lekker met een kussentje op de bank/ in bed?
Oeh.. zijn we eindelijk romantisch saampjesquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:15 schreef Soempie het volgende:
kotsen zou ik ook niet doen.![]()
Welterusten B. Hopelijk gaat het zo wat beter.
Dank je PS (en MaJo ook) voor de knuffels en wat een leuke anagrammenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Toch krijg je van mij ook een knuffel en ik hoop je op te vrolijken met de medeling dat je jouw naam kan anagrameren tot: 'Wildeman Tinus' 'Mail de winst nu' 'iemand wil nuts' (ja ik! die zijn verdorie niet meer te koop)
en 'Aldi uwen minst'
Ik weet het ook nog niet zeker. Beperkende factoren zijn eigenlijk vooral dat ik de dag ervoor een feest heb waar een bbq bij zit en traditioneel niet of nauwelijks geslapen wordt (in elk geval door mijquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik twijfel nog steeds over de BBQ-Meet (ja nu door jullie gesprekje)
Wat doen de anderen/wie komen er?
Mij ook maarquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En voor die BBQ meet... count me in
voorlopig
Ah dan heb ik je vanavond niet gezienquote:
Meet? wie? wat? waar? wanneer? hoelaat? waarom?quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet zeker. Beperkende factoren zijn eigenlijk vooral dat ik de dag ervoor een feest heb waar een bbq bij zit en traditioneel niet of nauwelijks geslapen wordt (in elk geval door mij)
[..]
Mij ook maar
Overigens PS: je bent 1 jaar ouder dan m'n zusje toch? Dan scheelt het niet zo heel veel tussen ons
Als het je om schoonfamilie gaat; ik denk dat half Nederland je wel hun schoonfamilie wil schenken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens hoeft het AKQ-team zich niet al te druk over mij te maken: ik heb vanavond namelijk een moment van inzicht gehad en nog het een en ander gehoord waardoor ik er op het moment niet heel erg meer over in zit dat ik voorlopig geen schoonfamlie heb. Ik denk dat er nog wel een paar keer een moment komt waarop ik het even wat lastig heb, maar echt lang zal dat niet duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |