Hoe lang heb je er gewerkt?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Time to say goodbye, ga ik vandaag ook doen op mijn huidige werkplek (dozen met vlaaien komen nu net binnen).
Toch een beetje niet leuk, moet ik eerlijk toegeven...![]()
Dat idee had ik al ja.quote:Volle agenda's, I love it...![]()
Altijd een soort van drijfveer voor mij.
Als mijn/onze agenda nagenoeg leeg is gedurende een week, dan heb ik het idee dat tijd verspil...![]()
![]()
Binnen deze functie 4,5 jaar...quote:
Heb net een stuk stroopwafelvlaai naar binnen proberen te werken.quote:Enneh: vlaai.![]()
Tenzij je tegenwoordig zwanger kunt worden in je maag, neequote:Op donderdag 29 mei 2008 07:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
beterschap
toch niet zwanger, he?
jouw dag is erger hoorquote:
Mja, veel erger dan dit kan het hopelijk niet worden.quote:
graag gedaan hoor meisquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, veel erger dan dit kan het hopelijk niet worden.![]()
![]()
't Liefst kruip ik m'n bed in en kom ik er de eerste week niet uit.![]()
Nou, etcepets, thanks for the support.!!
quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah dan heb ik je vanavond niet gezien. Bij de wedstrijd (die best leuk was overigens) zat iemand vooraan die leek op de herinnering die ik heb aan de foto die ik ooit van je heb gezien
Joh, over... wat is het, 3 dagen?... zit jij lekker met Sven in jullie gezamenlijke huisje!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, veel erger dan dit kan het hopelijk niet worden.![]()
![]()
't Liefst kruip ik m'n bed in en kom ik er de eerste week niet uit.![]()
Nou, etcepets, thanks for the support.!!
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:42 schreef Supersheep het volgende:
Huwbaar Rot Stel
Wol Beha Ras Trut
Wol Aha Bert Rust
Blaat Uwer Short
Ik mag ook meedoenquote:
Ook onvervormd hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:48 schreef Supersheep het volgende:
Wat een prachtige naam heb ik eigenlijk
Graag gedaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:17 schreef Supersheep het volgende:
Bedankt voor de tijdverspilling LaBla
Voor het geval dat:quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:20 schreef B.ertha het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het lijkt hier wel min of meer droog!
Dat ging dus bijna niet door, vandaar.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Joh, over... wat is het, 3 dagen?... zit jij lekker met Sven in jullie gezamenlijke huisje!!![]()
![]()
![]()
Mooi vooruitzicht, moet alle moeite waard zijn![]()
zo wanhopig sog ik niet eens.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:58 schreef wyccie het volgende:
Waarom moet Google nou weer zo'n leuk plaatje hebben waardoor ik alle wikipagina's over de hoogste bergen heb gelezen?![]()
Open eindes zuigen inderdaadquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb mijn boek uit, en het had een open einde
MaJo, waar denk jij dat ze heen zijn (in Lelieblank, Scharlakenrood dus)?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Open eindes zuigen inderdaad
Ik kan me eerlijk gezegd het einde niet precies herinneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien dat jij er eerder al eens over nagedacht had![]()
Ik heb geleerd dat meer dan 500 abnormaal is.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik sog ook heel veel hoor
Heb gemerkt dat ik gemiddeld 100 woorden per dag typ![]()
![]()
![]()
Mja, maar LB is niet bezig met een simpel artikel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het hangt van het onderwerp af. Ik zit nu met een schoolproject waarbij we een tijdschrift moeten maken en daarbij heb ik voor een simpel artikel wel 500 woorden in een uur gehaald
Smakelijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga vanavond eten bij een wokrestaurant en daarom er nu vandoor. Dagdag
een vriend van mij is die kant al op.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:40 schreef TradeMarkie het volgende:
straks tas inpakken en ff de grote tent ophalen en achter in de auto gooien, morgen pinkpop
Morgenochtend lijkt me vroeg zatquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
een vriend van mij is die kant al op.
Vorig jaar zat ik er ook 's nachts al. Je kunt inderdaad beter een nacht rust pakken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Morgenochtend lijkt me vroeg zat
Inderdaadquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik er ook 's nachts al. Je kunt inderdaad beter een nacht rust pakken.
Pizza komen ze brengenquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:10 schreef Soempie het volgende:
Ik had net besloten om patat te gaan halenDaar word je sneller geholpen.
Ik woon er naastquote:
Dan liet ik ze nog bezorgenquote:
quote:
Welk vak?quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:02 schreef MaJo het volgende:Ik moet nog veel leren voor mijn tentamen morgen maar heb geen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |