Sorryquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:14 schreef Soempie het volgende:
PS, kun je voortaan wachten met advies vragen tot ik er ben. Ik mis al het leuke hier.![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
22 Juni BBG-Meet! Hou hem vrij! (Met of zonder voetbal)
Stond op zn hyvequote:
Tof als je er bij kunt zijn. Ben wel benieuwd naar hoe je in het echt bent.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal de agenda er eens op na slaan vanavond...
In het echt ben ik nog leuker...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tof als je er bij kunt zijn. Ben wel benieuwd naar hoe je in het echt bent.
Er was veel sc in de akq en daar heeft homdeck toen een apart topic voor geopend.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Hoe vaak hebben jullie dit soort meets al gehouden?
En hoe is de harde kern van de posters hier eigenlijk ooit tot elkaar gekomen?
Geschiedenis graag...
quote:Op zondag 5 november 2006 17:44 schreef wyccie het volgende:
Dit is echt het slechtste slowchattopic ooit
Wat was er eerder?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:21 schreef Soempie het volgende:
En volgens mij zijn er 3 echte meets gehouden, maar verder zien mensen van de SC elkaar ook buiten de meets om. Mini-meets zeg maar en daar zijn er al heel veel van geweest.
Sommige mensen wel, zoals IARL, MaJo, asmo en PR .quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kenden jullie elkaar al voor de SC? Ik bedoel, volgens mij gaan er onderling ook vaak mensen bij elkaar eten enzo?
Dat vind ik zooo tof hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sommige mensen wel, zoals IARL, MaJo, asmo en PR .Nem kent ze weer van de AKQ.
En we hebben een AKQ-stelletje natuurlijk. Sheep en B.
MaJo is de AKQ begonnen. En Asmo en IARL zijn er zo bijgekomen, vanaf het begin. Ze kenden elkaar al.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat was er eerder?
De AKQ of de band tussen de deelnemers daaraan?
Oftewel, kenden jullie elkaar al voordat AKQ van start ging of is dit een toevallig bij elkaar gekomen gezelschap dat elkaar uitsluitend kent vanwege de AKQ?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[intermezzo]
Laatste ontwikkeling in PSland is trouwens dat hij om mijn msn heeft gevraagd....
[intermezzo]
Dat deed ik omdat jij hier genoemd werd als de oudste. Wist ik veel, was volgens mij mijn eerste topic...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben ook nog een relatieve newbie en ben hier terecht gekomen als AKQ'er door PS die een naamtopic aan mij wijdde...
Heb tot op heden alleen IARl en Tinuviel in real life ontmoet, onlangs op Koninginnedag...
Vroeg ik me net ook afquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:37 schreef MadMaster het volgende:
Waar is RoofingBurner overigens gebleven?
Die heb ik al een tijdje niet meer gezien hier...
Ik ben ook veruit de oudste hier en hoewel ik in eerste instantie niets begreep van het studenten gebrabbel hier én ik niks van chatten moest weten ben ik toch blijven hangen omdat ik sommige zaken wel vermakelijk vond...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat deed ik omdat jij hier genoemd werd als de oudste. Wist ik veel, was volgens mij mijn eerste topic...
IBij een meeting: Nem, Stanley-Climbfall, Yuri (ook een keer mee naar de bios geweest nogquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben ook nog een relatieve newbie en ben hier terecht gekomen als AKQ'er door PS die een naamtopic aan mij wijdde...
Heb tot op heden alleen IARl en Tinuviel in real life ontmoet, onlangs op Koninginnedag...
Wat vind je dan vermakelijk hier?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook veruit de oudste hier en hoewel ik in eerste instantie niets begreep van het studenten gebrabbel hier én ik niks van chatten moest weten ben ik toch blijven hangen omdat ik sommige zaken wel vermakelijk vond...
Mij pestenquote:
De gevarieerde onderwerpen, de wijze waarop die besproken worden en de vele soorten karakters die je leert 'kennen'. Niks moet, alles mag. En dat motto ligt me wel...quote:
Nee, dat vind ik op zich niet vermakelijk.quote:
Dat kloptquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik op zich niet vermakelijk.
Ik heb je vaak genoeg uitgenodigd om eens kennis te maken (we wonen vlak bij elkaar), maar die handreiking heb je nooit durven aannemen...
Nee...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:01 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik verwacht elk moment Wiebel thuis. Gister kwam ie thuis en toen ging hij op een knie, om officieel te vragen of ik met hem wilde samenwonen.![]()
![]()
Al met hem op msn gekletst PS?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
IBij een meeting: Nem, Stanley-Climbfall, Yuri (ook een keer mee naar de bios geweest nog) en Neleos ontmoet.
Ik heb MaJo gezien op LL en Neleos toen ook. Ik sliep toen bij Nem. Daarna is Nem nog een keer naar Schagen gekomen en zijn we een stuk gaan fietsen. Nem ook gezien op m'n verjaardag. Verder heb ik nog Mikkie ontmoet en een aantal keer gezien.
En Wiebel post hier af en toe. Net als zijn beste vriend, Sirda.![]()
Toch meer mensen dan ik dacht.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:44 schreef Soempie het volgende:ik vergeet Tim. Die heb ik ook 2 keer gezien.
quote:
nou dat is dus duidelijkquote:
jaquote:
Welke?quote:
Echoesquote:
Nah het is allemaal goed. En dan heb je daar het beste uitquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Echoes
ja, een best of, eigenlijk zijn albums toffer, maar ja
Ja, maar albumtracks ontdekken die beter zijn dan de bekende nummers is ook tofquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah het is allemaal goed. En dan heb je daar het beste uit
guess wie mij net heeft toegevoegd!
Ja dat lukt niet op die manierquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, maar albumtracks ontdekken die beter zijn dan de bekende nummers is ook tof
Peter Timofeef?
Haha, nee maar wel tof voor je dat ie nu op msn is, kun je hem eens uithoren waarom hij nu pas wat laat horenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat lukt niet op die manier
nee hij heeft niet zo een mooie snor. helemaal geen snor zelfs
Dát moet je nou niet doen. Klinkt te wanhopig en te dwingend.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Haha, nee maar wel tof voor je dat ie nu op msn is, kun je hem eens uithoren waarom hij nu pas wat laat horen
Weet ik, ik heb ook nooit gezegd dat je naar mijn relatieadvies moet luisterenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dát moet je nou niet doen. Klinkt te wanhopig en te dwingend.
Heul veul als je de meets van sheep en mij meeteltquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:21 schreef Soempie het volgende:
En volgens mij zijn er 3 echte meets gehouden, maar verder zien mensen van de SC elkaar ook buiten de meets om. Mini-meets zeg maar en daar zijn er al heel veel van geweest.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[intermezzo]
Laatste ontwikkeling in PSland is trouwens dat hij om mijn msn heeft gevraagd....
[intermezzo]
Even denken. Meet: IARL, Nem, Neleos, Yuri, Saskia, Timquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
IBij een meeting: Nem, Stanley-Climbfall, Yuri (ook een keer mee naar de bios geweest nog) en Neleos ontmoet.
Ik heb MaJo gezien op LL en Neleos toen ook. Ik sliep toen bij Nem. Daarna is Nem nog een keer naar Schagen gekomen en zijn we een stuk gaan fietsen. Nem ook gezien op m'n verjaardag. Verder heb ik nog Mikkie ontmoet en een aantal keer gezien.
En nu komt ze nog naar Nijmegen ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:51 schreef wyccie het volgende:
Soempie is wel duidelijk ons meetsletje hier.
Had ik helemaal niet gedacht. Maar ze heeft bijna iedereen al een keer ontmoet!
Speciaal voor ons!quote:
Nouquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Speciaal voor onsen Sheep!
Als ze ons heeft gehad gaat ze in Amsterdam studeren voor de rest van de AKQSC.
Alsof Amsterdam net zo groot is als Los Angeles of zo...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En MM, zo dichtbij woon je dan niet hoor
Ik ben eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig naar je, ik weet alleen wat je studeert. In welke wijk woon je, bijv?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met ons bedoelde ik ook Sheep.![]()
Ik had er 'voor ons drieën' moeten zetten.
Vlakbij het centrum. Meer zeg ik niet hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig naar je, ik weet alleen wat je studeert. In welke wijk woon je, bijv?
Hoezo niet? Of je nou in oud woont of centrum of hatert of wat dan ook, denk je dat ik je dan ga zoeken/vindenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vlakbij het centrum. Meer zeg ik niet hoor.
wyccie is als de dood voor meets volgens mijquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig naar je, ik weet alleen wat je studeert. In welke wijk woon je, bijv?
Maar ze komt de 22e juni toch wel?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wyccie is als de dood voor meets volgens mij
Dus ik geef je weinig kans
Nee, maar als ik teveel vertel zou je (of iemand anders) er toevallig achter kunnen komen (1+ 1 =2 weet je wel), daar heb ik ook geen zin in.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:27 schreef B.ertha het volgende:
Hoezo niet? Of je nou in oud woont of centrum of hatert of wat dan ook, denk je dat ik je dan ga zoeken/vinden
Ah oke. Mij maakt het niet uit hoor, als je niks wilt zeggenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar als ik teveel vertel zou je (of iemand anders) er toevallig achter kunnen komen (1+ 1 =2 weet je wel), daar heb ik ook geen zin in.
Of je moet me volgen vanuit mijn werkquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ah oke. Mij maakt het niet uit hoor, als je niks wilt zeggen
Mij vind je ook niet
Jouw huis niet nee, jou misschien wel. Jij hebt een foto in je fobo.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:32 schreef B.ertha het volgende:
Ah oke. Mij maakt het niet uit hoor, als je niks wilt zeggen
Mij vind je ook niet
Aan die foto? Denk het niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jouw huis niet nee, jou misschien wel. Jij hebt een foto in je fobo.
Ik kom alleen nooit op jouw faculteit.
Hoeveel uren per week heb je dan? Ik heb deze maand ook niet zo veel. Ongeveer 12 per week maar.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:41 schreef B.ertha het volgende:
Aan die foto? Denk het niet.
En ik ook niet, trouwensIk studeer praktisch thuis, met mijn aantal contacturen
Volgens het rooster 8, maar vanwege pinksteren, bevrijdingsdag en Dies Natalis zijn al 3 colleges uitgevallen. Ook nog vaak op maandag gewoon geen college en op dinsdag zijn er ook al meerdere uitgevallenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoeveel uren per week heb je dan? Ik heb deze maand ook niet zo veel. Ongeveer 12 per week maar.
Vlaaaakbij vondelparkquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof Amsterdam net zo groot is als Los Angeles of zo...
In welke deel van Amsterdam woon jij dan?
Very nicequote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:37 schreef MadMaster het volgende:
We hebben een winnaar v.w.b. ons hotel in Las Vegas, het wordt het Bellagio vanwege het uitzicht...![]()
Een kamer met dit uitzicht gaat het dus worden, met de lage dollarkoers valt de prijs ook nog wel mee...
O moet je ook echt zienquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:57 schreef MadMaster het volgende:
De keuze is natuurlijk enorm in Las Vegas en omdat het onze huwelijksdag dan is doen we maar eens waar we zin in hebben...
In dit hotel speelt ook 'O' van Cirque de Soleil, dus dat gaan we dan ook doen...
Welke buurt? Kinkerbuurt/helmersbuurt o.i.d? Of oud-zuid?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn oude buurtje dus, lopend was ik in 5 minuten in het Vondelpark...
Ik heb nog geen kaartjes, maar 10 jaar geleden hebben we ook een poging gedaan om de show te zien. Er waren toen alleen nog maar beroerde plaatsen dus hebben we het gelaten voor wat het was....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
O moet je ook echt zienman ik ben facking jaloers
![]()
En de fonteinen van het Bellagio zijn idd ook helemaal super
Baarsstraat, zijstraat van de Zeilstraat...quote:Welke buurt? Kinkerbuurt/helmersbuurt o.i.d? Of oud-zuid?
ik heb 'm er ook op staan hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga even naar de voorrondes van het songfestival kijken
Later!
Als Nederlander schaam je je toch dood voor zo'n waardeloos nummer met Noord-Afrikaanse invloeden om maar zieltjes te winnen bij de Zuid-Oost Europese landen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb 'm er ook op staan hoordie kalkoen
Hind deed het wel aardig, maar winnen gaat ze niet denk ik
8 uur valt best mee hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:35 schreef Etcetera het volgende:
kan niks belovenmaar zal m'n best doen
morgen om 8u met de bus
Dat is het zeer waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Als Nederlander schaam je je toch dood voor zo'n waardeloos nummer met Noord-Afrikaanse invloeden om maar zieltjes te winnen bij de Zuid-Oost Europese landen?![]()
niet als dat betekent dat je een uur eerder van bed af moet dan wanneer ze niet aan het staken warenquote:
Je weet wel dat hij niet degene op ziijn avatar is, hè?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:26 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb Mikkie ooit gespot trouwens, niet ontmoet.
Ach, ik moet elke dag om 8 uur de deur uit, stakingen of nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet als dat betekent dat je een uur eerder van bed af moet dan wanneer ze niet aan het staken waren
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Songfestival?
Dit wordt al de derde week dat ik geen zin heb. En mijn blokken zijn maar vier weken lang. Ik reken alvast op een hertentamen.quote:
Hmm, als dat de oplossing zou zijn......quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik nu m'n bed niet in ga heb ik morgen ook geen zin
Iedereen lijkt hier toch op zijn/haar avatarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je weet wel dat hij niet degene op ziijn avatar is, hè?
zekersquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Iedereen lijkt hier toch op zijn/haar avatar
I know, maar het is me net allemaal even te toevallig....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is het zeer waarschijnlijk niet.
Hind heeft het nummer meegeschreven en zij is half Marokkaans.
nou enquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is dat een andere omschrijving voor ik ben lui?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:51 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde dan eigenlijk The Venetian aanraden boven het Bellagioquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:37 schreef MadMaster het volgende:
We hebben een winnaar v.w.b. ons hotel in Las Vegas, het wordt het Bellagio vanwege het uitzicht...![]()
Een kamer met dit uitzicht gaat het dus worden, met de lage dollarkoers valt de prijs ook nog wel mee...
Een manwhore of een he-bitchquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent het mannelijke equivalent van Soempie. Hoe noem je een mannelijke slet eigenlijk?
Vergeet het Ane Brun concert nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leef je uitquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:52 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik noem je voortaan man-whore.
En ik danquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Minstens 3quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:44 schreef Soempie het volgende:ik vergeet Tim. Die heb ik ook 2 keer gezien.
Homies!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:47 schreef MaJo het volgende:
Ik heb van de eerste garde vrijwel iedereen gezien bij de eerste meet, maar veel daarvan doen nu niet meer mee. Asmo en IARL kende ik al langer, asmo en ik hebben heel lang niet kenbaar gemaakt dat we elkaar kenden om IARL te fuckenWas leuk toen dat bekend werd
Lees de eerste paar topics maar terug, dan lijkt het net alsof we elkaar niet kennen. Het leuke is dat er dan steeds allemaal 'toevalligheden' zijn. Asmo en ik gingen samen naar een concert waar ik na afloop ziek werd. Hij reageert daarop met "das toevallig, was laatst ook naar een concert met een vriendin die ziek werd"
![]()
Moet dat echt weer eens terugzoeken
Nem ken ik van de meet, daarna gezien bij Wolfmother en toen ging hij meequizen. Inmiddels zien we elkaar ook los van de quiz, je kunt wel zeggen dat we matties zijn
Soemp heb ik inderdaad ontmoet op Lowlands, Neleos ken ik van Lowlands het jaar daarvoor, en Peaceman ben ik toevallig op Lowlands tegengekomen![]()
PR en Davina ken ik weer via IARL en die kwamen later bij de quiz omdat ze allebei wel eens meequizten in ons team
Dat was het volgens mij wel
Dat is wel mijn redenquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Homies!
Ik zit me eigenlijk af te vragen hoe ik bij de AKQ kwam. Volgens mij zag ik het in de AT.
Me too. Ik kende hier niemand.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat is wel mijn reden
Misselijkheid is eindelijk voorbijquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:56 schreef wyccie het volgende:
Sorry.
Hoe is het met je brakheid/misselijkheid?
Dat is inderdaad tof jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, dankzij deze meets en quizzes ken ik dan ook weer de vrienden van deze fokkers dus dat is dan lekker gezellig
Dat had ik van tevoren niet verwacht
Je was ook bij mijn verjaardag toch? Of alleen op ons huisfeestje? In dat geval heb ja haar niet gezienquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
- Lienelien (bij Wolfmother maar ik dacht een keer eerder)
Ja ik was op je verjaardagquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je was ook bij mijn verjaardag toch? Of alleen op ons huisfeestje? In dat geval heb ja haar niet gezien
Dan heb je haar daar ook gezienquote:
maar verder een goedemorgen Etcquote:Op woensdag 21 mei 2008 07:04 schreef Etcetera het volgende:
ik heb soempie en wiebel ontmoet
maar ja, soempie vind me niet belangrijk genoeg blijkbaar![]()
Toch wel, een paar 100 dollar...quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde dan eigenlijk The Venetian aanraden boven het Bellagio
Maar wellicht ontloopt het elkaar niet veel
Nouja zeg. Dat voelde gewoon niet als iets van Fok!. Ook de reden dat ik LB en Tim vergat.quote:Op woensdag 21 mei 2008 07:04 schreef Etcetera het volgende:
ik heb soempie en wiebel ontmoet
maar ja, soempie vind me niet belangrijk genoeg blijkbaar![]()
Ik vergat dat feest in Enschede.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:51 schreef wyccie het volgende:
Het is een wedstrijd tegen de Kleurenbak, de precieze details krijg ik ook nog te horen... zal wel ergens tussen 20 en 21 uur beginnenquote:
Ik via de google earth quiz en toen zat ik in MENquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Homies!
Ik zit me eigenlijk af te vragen hoe ik bij de AKQ kwam. Volgens mij zag ik het in de AT.
oh ja dat ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 07:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar verder een goedemorgen Etc
hap hapquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja zeg. Dat voelde gewoon niet als iets van Fok!. Ook de reden dat ik LB en Tim vergat.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:27 schreef MaJo het volgende:
Dat is inderdaad tof jaAls ik IARL niet had ontmoet in Londen, dan kende ik Tinuviel, Asmo, Davinia, PR en een hele hoop andere mensen niet. Daardoor was ik nooit gaan quizzen en had ik de AKQ nooit opgericht. Was dan een heleboel matties misgelopen. Vreemd eigenlijk
Wel heel tof
ik ben druk bezig om wat af te typenquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ha Etc, gezellig, ik dacht al dat ik hier in mn eentje zat
Mijn huisgenootje had een maand lang een scharrel, en vorige week ging ze het uitmaken, en toen bleek dat hij het hele weekend ontzettend ziek was geweest: herpes door zn hele mond, dikke keel etc.......quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:02 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn hele leven een koortslip gehad, maar nu heb ik er ineens een
Ik weet niet of het überhaupt kan, maar ik vind het heel verdacht dat ik juist nu toevallig een nieuwe labello heb gekochtEn goor als iemand hem al gebruikt/geprobeerd had
Ter completering:quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:12 schreef LadyBlack het volgende:hoi allemaal
Leuk om al die "hoe kom ik hier ook weer verzeild" stukjes te lezen
Nouja, kan er weinig aan doen, een labello hoef je niet te testen hoor. Volgende keer koop ik het weer bij de kruidvat, waar ze verpakt zijn. DAquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn huisgenootje had een maand lang een scharrel, en vorige week ging ze het uitmaken, en toen bleek dat hij het hele weekend ontzettend ziek was geweest: herpes door zn hele mond, dikke keel etc.......
3x raden wie er precies voor dat weekend een beginnende koortslip had gehadze voelde zich zo lullig!!
Als jij m inderdaad van die labello hebt is dat wel erg zuur jaMaar iemand die een koortslip krijgt voelt hem nog niet op het moment dat ie het meest besmettelijk is he.... dus die kan er weinig aan doen
Nee da's waar... als ik al iets uittest doe ik dat met mn vinger en niet met mn lippen op die stick.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nouja, kan er weinig aan doen, een labello hoef je niet te testen hoor. Volgende keer koop ik het weer bij de kruidvat, waar ze verpakt zijn. DA
Wat voor foto? Zo eentje van een fotofuck of een model?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanochtend een presentatie gehad voor een concept voor een blad (wordt verder niets mee gedaan), voor de cover had ik een foto van Nem gebruikt. De heren in het gezelschap konden dat geloof ik wel waarderen
En dat feest in Enschede...was dat niet waar je Wiebel ontmoette?quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vergat dat feest in Enschede.![]()
Maar het voelde niet als een Fok! meeting, omdat ik je de eerste keer gewoon tegen kwam.
Is de vrouw nog thuis gekomen na haar omzwervingen door mijn woonplaats?quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
allemaal mijn schuld dus. Want toen wij in Londen zaten was het mijn idee om een Fok!meet te houden in dat ene gekke cafe. En zo hebben wij elkaar leren kennen. En jij mijn vrouw weer, en Asmo, enzovoorts
![]()
goeiemorgen iedereen
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
Is de vrouw nog thuis gekomen na haar omzwervingen door mijn woonplaats?
Dat ze willen staken is prima maar dit ...quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lege stadsbus rolt Groningse gracht in
Ik zag volgens mij dat de bus wel reed, daarom vroeg ik hetquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
jawel, we hebben elkaar op Utrecht CS ontmoet en daarna zijn we samen naar huis gegaan
![]()
Ze vond jouw woonplaats wel erg leuk, trouwens
Van een modelquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat voor foto? Zo eentje van een fotofuck of een model?
Ze was daar samen met Meneer_Ei, van Wiebel weet ik niksquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat feest in Enschede...was dat niet waar je Wiebel ontmoette?
Mjah, ze heeft een lift van een collega gekregen naar haar kantoor, en daar stond haar fiets, dus ze kon gewoon naar huisquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag volgens mij dat de bus wel reed, daarom vroeg ik het
En ja, op het eerste gezicht is het wel leuk
Oh, dan ben ik in de war.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze was daar samen met Meneer_Ei, van Wiebel weet ik niks
Dat is wel zuur jaquote:
Toch niet toevallig in het oor?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel zuur jaik ken een nog erger verhaal: kennis van me bleek herpes te hebben, maar dan op een vervelendere plek
dus wij al allemaal wilde theorieën bedacht dat haar vriend was vreemdgegaan enzo. Wat bleek nou, haar vriend had een koortslip gehad
en zij wisten niet dat dat nogal besmettelijk is
![]()
![]()
Dan ben je best wel de sjaak
Ik ben op dezelfde manier op fok belandtquote:
Nope veel ergere plek mijn bestequote:Op woensdag 21 mei 2008 12:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Toch niet toevallig in het oor?![]()
vanwege je oorale verhalen van gisteren![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:58 schreef MaJo het volgende:
Nope veel ergere plek mijn beste![]()
Ik ga trouwens echt snel mijn oren weer uit laten spuiten
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:55 schreef MaJo het volgende:
Mijn naam was JustMe...
Ik doe het voor niets...quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
woar? laat ook maar
![]()
Wat kost dat eigenlijk, je oren laten uitspuiten?
Joh het zou ook kunnen dat je gelijk hebt, maar dan weet ik dat gewoon nietquote:
Hallo, ik heb meer oren uitgespoten dan me lief was.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met een hogedrukreiniger is niet zo goed, denk ik...
hoiquote:
quote:ik heb meer oren uitgespoten dan me lief was.
Heb in miltaire dienst een jaar lang op een polikliniek gewerkt en ook dit vieze klusje hoorde er helaas bij.
Net als blaren prikken, injecties toedienen, gebroken ledematen tot een kogelscherf in een oog aan toe...
Is niet zo moeilijk toch?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
woar? laat ook maar
![]()
Wat kost dat eigenlijk, je oren laten uitspuiten?
Ik jou ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan ik je van destijds nog wel herinneren...
Dat je de illusie hebt om als enige verliefd te zijn in een wereld met miljarden mensen...quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bah, ik ben weer es verliefd maar ben niet de enige
Haha, je snapt vast wel wat ik bedoel. Ik ben niet de enige die op haar verliefd is en volgens mij vond ze hem wel okay.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je de illusie hebt om als enige verliefd te zijn in een wereld met miljarden mensen...![]()
Dat is naadje, zoals wij dat hier noemen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Haha, je snapt vast wel wat ik bedoel. Ik ben niet de enige die op haar verliefd is en volgens mij vond ze hem wel okay.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Haha, je snapt vast wel wat ik bedoel. Ik ben niet de enige die op haar verliefd is en volgens mij vond ze hem wel okay.
1 + 1 = 2...quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is naadje, zoals wij dat hier noemen.
Doet me gelijk afvragen hoe PS ervoor staat.
Begin een PS-sessie hier.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja ach, ik red me wel. Het vervelende vind ik dat ik me steeds af zit te vragen of ik het niet anders moet aanpakken dan ik van plan ben, steeds twijfelen of ik het wel goed aan pak en zo...
quote:Wil Je Vrouwen Versieren?
Nooit Meer Afgewezen! Volg de Gratis Online Cursus voor Mannen.
www.VrouwVeroveren.com/GratisCursus
Nah, ik ga lekker eigenwijs doenquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begin een PS-sessie hier.
Zij vraagt ook altijd wat ze moet doen...
Ik ken PS via fora al jaren, maar heb haar nog nooit in het echt gezien. De broer van PS wel overigensquote:
Nee maar ik heb ooit wel twee Wyccies gewogenquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee maar ik heb ooit wel twee Wyccies gewogen
Spannund! In de tussentijd: [CENTRAAL] Kuttopicquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:Milde ruzie met projectgroepje! Ik heb een stuk gemaakt wat mijn mede-groepsgenootjes niet goed vinden, terwijl ik me volgens mij aan de opdracht heb gehouden. Dan geef ik dat aan, krijg ik als antwoord terug dat ik nog maar es goed moet lezen. Dus weer gemaild dat ik dat gedaan heb en nog steeds vind dat ik me aan de opdracht heb gehouden, nu met het verzoek er bij om het anders te omschrijven zodat ik begrijp wat zij willen
Mocht er nog iets spannends gebeuren dan laat ik het horen
Ik heb er iets in gepostquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Spannund! In de tussentijd: [CENTRAAL] Kuttopic
Sorry, maar met de hedendaagse spits ga ik dat helaas niet redden...quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgende week woensdag om 20:30 (zaal is open vanaf 20:00) speel ik een theatersportwedstrijd in buurthuis D'oliemolen op Oliemuldersweg 41. Dus, kom vooral kijken
Ik wilde het net vragenquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dat buurthuis staat in Groningen, voor alle duidelijkheid
Ja maar nu ben ik er niet zo heel blij meequote:
Ja irritant is dat, heb een beetje hetzelfdequote:Op woensdag 21 mei 2008 16:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat ik er niet zo blij mee ben komt ook omdat het op het moment een goede vriendin is en ik nogal bang ben om het helemaal te verknallen
Maar echt verliefd nog? Op een gegeven moment gaat dat toch wel een beetje over in houden vanquote:
Ik voel allebei. Ben verliefd, hou van haar, gek op, etc. etc.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar echt verliefd nog? Op een gegeven moment gaat dat toch wel een beetje over in houden van
Nou ja, doordat ik me de hele tijd zit af te vragen of mijn plan wel een goed plan is vind ik het maar knap irritantquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja irritant is dat, heb een beetje hetzelfdeMaar probeer er gewoon van te genieten, vlieft zijn is leuk
Ah wat lievquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik voel allebei. Ben verliefd, hou van haar, gek op, etc. etc.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:44 schreef MaJo het volgende:
Ah wat lievZo hoort het ook
En je hebt dan ook wel een hele leuk vrouw
Ja dat is minderquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja, doordat ik me de hele tijd zit af te vragen of mijn plan wel een goed plan is vind ik het maar knap irritant
Ik denk het niet, anders schakel ik wel hulplijnen inquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is minderHeb je nog vrouwlijk advies nodig?
Ok primaquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders schakel ik wel hulplijnen in
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:27 schreef MaJo het volgende:
Oeh Tim is ook al verliefd, wat leuk
Ik ben stiekem ook een beetje verliefdMaar pas als ik meer duidelijkheid heb kan ik daar iets mee, nu hou ik het een beetje tegen
![]()
Oeh, oud dilemmaquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat ik er niet zo blij mee ben komt ook omdat het op het moment een goede vriendin is en ik nogal bang ben om het helemaal te verknallen
Heb jij nog mannelijk advies nodig dan? Hoewel ik betwijfel of ik de geschikte persoon ben om goed advies te gevenquote:
Inderdaad..!quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders schakel ik wel hulplijnen in
Nice onequote:
Gisteren beetje gekletst op msn, standaard regels van veel interesse (dingen vragen e.d.) gevolgd.quote:
Helaasquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gisteren beetje gekletst op msn, standaard regels van veel interesse (dingen vragen e.d.) gevolgd.
Niks speciaals
Oeh, spannendquote:Net een emailtje gestuurd naar een redelijk productieve producer (o.a. Kruimeltje, Afblijven, Pietje Bell... Dat werk) gemaild om te vragen of ik bij hem terecht kan voor mijn profielwerkstuk... Spannend
Ik ga ook kokkerellenquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga richting supermarkt sjokken, kijken wat ik ga eten. Tot later
Nou joepie?quote:
Ik geloof allang niet meer in Disneyfilms hoor, dank jequote:Op woensdag 21 mei 2008 17:44 schreef MadMaster het volgende:
Het is maar dat je weet dat een relatie niet altijd koek en ei is...
Ik denk dat je de successrate onderschat. Ik ken iemand en die zit een beetje in dat hele TV/film-wereldje en die mensen zijn vaak behoorlijk welwillend mee te werken aan zulke dingenquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En eentje naar endemol! Mijn werkstukcoach gaat voor mij contact zoeken met Robbert Alberdinck Thijm (van o.a. de Daltons, Dunya en Desie) en ze zei ook iets over Kim van Kooten. Lekker hoog gegrepen, ambitieus, 99% op mislukking, kortom, iets voor mij
Contactgegevens?quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat je de successrate onderschat. Ik ken iemand en die zit een beetje in dat hele TV/film-wereldje en die mensen zijn vaak behoorlijk welwillend mee te werken aan zulke dingen
Dat zou nog wel eens mee kunnen vallen. Eind vorig jaar moest ik voor school een televisiequiz maken (eenmalig) en we hadden bedacht dat het wel leuk zou zijn om daar een bekende Nederlander voor te charteren (onder een beetje druk van de docent, dat wel). Ik heb er drie aangeschreven en ik heb ook drie reacties terug gehad: twee telefoongesprekken waarbij ik hun telefoonnummers kreeg en eentje per e-mail. Als je goed en duidelijk uitlegt wat de bedoeling is maak je kans op succesquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En eentje naar endemol! Mijn werkstukcoach gaat voor mij contact zoeken met Robbert Alberdinck Thijm (van o.a. de Daltons, Dunya en Desie) en ze zei ook iets over Kim van Kooten. Lekker hoog gegrepen, ambitieus, 99% op mislukking, kortom, iets voor mij
Ik wacht nog evenquote:
Maar deden ze het ook?quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens mee kunnen vallen. Eind vorig jaar moest ik voor school een televisiequiz maken (eenmalig) en we hadden bedacht dat het wel leuk zou zijn om daar een bekende Nederlander voor te charteren (onder een beetje druk van de docent, dat wel). Ik heb er drie aangeschreven en ik heb ook drie reacties terug gehad: twee telefoongesprekken waarbij ik hun telefoonnummers kreeg en eentje per e-mail. Als je goed en duidelijk uitlegt wat de bedoeling is maak je kans op succes
Eentje kon niet, eentje wilde niet en eentje hebben we zelf maar verteld dat het niet meer hoefde omdat het niet uit kwam met het budget. Wat ook scheelde was dat Leeuwarden nou niet echt dichtbij ligt en dat we ze wel een hele dag nodig hadden. Een interviewtje of zoiets moet niet al te moeilijk te regelen zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar deden ze het ook?
En de hamvraag: wat eet je vanavond?
Ohja, dat zou een beetje averechts werkenquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wacht nog evenZodra ik het weer bespreekbaar maakt rent ie gillend weg terwijl we nu gewoon vriendje en vriendinnetje zijn, alleen dan met een naamloos beestje
Ik ben uit op meer dan een interviewtje. ik wil meelopen!quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eentje kon niet, eentje wilde niet en eentje hebben we zelf maar verteld dat het niet meer hoefde omdat het niet uit kwam met het budget. Wat ook scheelde was dat Leeuwarden nou niet echt dichtbij ligt en dat we ze wel een hele dag nodig hadden. Een interviewtje of zoiets moet niet al te moeilijk te regelen zijn.
Gekruide aardappelpartjesquote:
Enige manier om daar achter te komen is om te bellen. Aan het telefoonnummer komen moet je nog wel lukken, voor de rest weet ik het niet zeker maar ik wens je wel alvast succesquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben uit op meer dan een interviewtje. ik wil meelopen!
Volgend jaar. En ik heb ze gemaild, leek me beter dan bellen. later misschienquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
PSje, wanneer moet je eigenlijk eindexamen doen?
Is het ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:25 schreef hypertje het volgende:
he hallo iedereen
ik ben nieuw op fok maar ziet er hier wel erg gezellig uit
Laat je niet misleiden door de uiterlijke schijnquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:25 schreef hypertje het volgende:
he hallo iedereen
Halloquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:25 schreef hypertje het volgende:
he hallo iedereen
Ja maar zo is het echtquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
dat vind ik nou een leuke uitdrukking
Gezelligheid, duh! Zegt ie/ze tochquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hallo. Is er een speciale reden waarom je in dit topic langs komt?
Hij is blijven hangen in de ontkenningsfasequote:Op woensdag 21 mei 2008 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar zo is het echtZodra ik er weer een naam aan wil geven rent hij gillend weg. Dus dan maar geen naam
Iedereen ziet ons toch als stelletje
Vind je het gek als hij me de hele tijd zit te knuffelen waar iedereen bij zit. Maar relatie, nee hoor
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:25 schreef hypertje het volgende:
he hallo iedereen
Loserquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit iemand uit de SC gemeet
Woord van de dag: ontkenningshippiequote:Op woensdag 21 mei 2008 18:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij is blijven hangen in de ontkenningsfase
Oh wacht, ik heb jou gemeet natuurlijk, zonder dat we het wistenquote:
Nogal jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij is blijven hangen in de ontkenningsfase
nah.... Daar ben ik nog niet van overtuigdquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb jou gemeet natuurlijk, zonder dat we het wisten
ja, dat kunnen wijquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hebben we hypertje weer weggejaagd?
moest wel lachen om de titelquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hallo. Is er een speciale reden waarom je in dit topic langs komt?
Humor heb ik nog niemand op kunnen betrappen hierquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:06 schreef hypertje het volgende:
woensdag 21 mei 2008 18:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hebben we hypertje weer weggejaagd?
nee mij jaag je niet zo 1 2 3 weg
moest alleen ff koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |