Ik wilde het net vragenquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dat buurthuis staat in Groningen, voor alle duidelijkheid
Ja maar nu ben ik er niet zo heel blij meequote:
Ja irritant is dat, heb een beetje hetzelfdequote:Op woensdag 21 mei 2008 16:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat ik er niet zo blij mee ben komt ook omdat het op het moment een goede vriendin is en ik nogal bang ben om het helemaal te verknallen
Maar echt verliefd nog? Op een gegeven moment gaat dat toch wel een beetje over in houden vanquote:
Ik voel allebei. Ben verliefd, hou van haar, gek op, etc. etc.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar echt verliefd nog? Op een gegeven moment gaat dat toch wel een beetje over in houden van
Nou ja, doordat ik me de hele tijd zit af te vragen of mijn plan wel een goed plan is vind ik het maar knap irritantquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja irritant is dat, heb een beetje hetzelfdeMaar probeer er gewoon van te genieten, vlieft zijn is leuk
Ah wat lievquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik voel allebei. Ben verliefd, hou van haar, gek op, etc. etc.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:44 schreef MaJo het volgende:
Ah wat lievZo hoort het ook
En je hebt dan ook wel een hele leuk vrouw
Ja dat is minderquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja, doordat ik me de hele tijd zit af te vragen of mijn plan wel een goed plan is vind ik het maar knap irritant
Ik denk het niet, anders schakel ik wel hulplijnen inquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is minderHeb je nog vrouwlijk advies nodig?
Ok primaquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders schakel ik wel hulplijnen in
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:27 schreef MaJo het volgende:
Oeh Tim is ook al verliefd, wat leuk
Ik ben stiekem ook een beetje verliefdMaar pas als ik meer duidelijkheid heb kan ik daar iets mee, nu hou ik het een beetje tegen
![]()
Oeh, oud dilemmaquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat ik er niet zo blij mee ben komt ook omdat het op het moment een goede vriendin is en ik nogal bang ben om het helemaal te verknallen
Heb jij nog mannelijk advies nodig dan? Hoewel ik betwijfel of ik de geschikte persoon ben om goed advies te gevenquote:
Inderdaad..!quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders schakel ik wel hulplijnen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |