Ik jou ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan ik je van destijds nog wel herinneren...
Dat je de illusie hebt om als enige verliefd te zijn in een wereld met miljarden mensen...quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bah, ik ben weer es verliefd maar ben niet de enige
Haha, je snapt vast wel wat ik bedoel. Ik ben niet de enige die op haar verliefd is en volgens mij vond ze hem wel okay.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je de illusie hebt om als enige verliefd te zijn in een wereld met miljarden mensen...![]()
Dat is naadje, zoals wij dat hier noemen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Haha, je snapt vast wel wat ik bedoel. Ik ben niet de enige die op haar verliefd is en volgens mij vond ze hem wel okay.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Haha, je snapt vast wel wat ik bedoel. Ik ben niet de enige die op haar verliefd is en volgens mij vond ze hem wel okay.
1 + 1 = 2...quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is naadje, zoals wij dat hier noemen.
Doet me gelijk afvragen hoe PS ervoor staat.
Begin een PS-sessie hier.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja ach, ik red me wel. Het vervelende vind ik dat ik me steeds af zit te vragen of ik het niet anders moet aanpakken dan ik van plan ben, steeds twijfelen of ik het wel goed aan pak en zo...
quote:Wil Je Vrouwen Versieren?
Nooit Meer Afgewezen! Volg de Gratis Online Cursus voor Mannen.
www.VrouwVeroveren.com/GratisCursus
Nah, ik ga lekker eigenwijs doenquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begin een PS-sessie hier.
Zij vraagt ook altijd wat ze moet doen...
Ik ken PS via fora al jaren, maar heb haar nog nooit in het echt gezien. De broer van PS wel overigensquote:
Nee maar ik heb ooit wel twee Wyccies gewogenquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee maar ik heb ooit wel twee Wyccies gewogen
Spannund! In de tussentijd: [CENTRAAL] Kuttopicquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:Milde ruzie met projectgroepje! Ik heb een stuk gemaakt wat mijn mede-groepsgenootjes niet goed vinden, terwijl ik me volgens mij aan de opdracht heb gehouden. Dan geef ik dat aan, krijg ik als antwoord terug dat ik nog maar es goed moet lezen. Dus weer gemaild dat ik dat gedaan heb en nog steeds vind dat ik me aan de opdracht heb gehouden, nu met het verzoek er bij om het anders te omschrijven zodat ik begrijp wat zij willen
Mocht er nog iets spannends gebeuren dan laat ik het horen
Ik heb er iets in gepostquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Spannund! In de tussentijd: [CENTRAAL] Kuttopic
Sorry, maar met de hedendaagse spits ga ik dat helaas niet redden...quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgende week woensdag om 20:30 (zaal is open vanaf 20:00) speel ik een theatersportwedstrijd in buurthuis D'oliemolen op Oliemuldersweg 41. Dus, kom vooral kijken
Ik wilde het net vragenquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dat buurthuis staat in Groningen, voor alle duidelijkheid
Ja maar nu ben ik er niet zo heel blij meequote:
Ja irritant is dat, heb een beetje hetzelfdequote:Op woensdag 21 mei 2008 16:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat ik er niet zo blij mee ben komt ook omdat het op het moment een goede vriendin is en ik nogal bang ben om het helemaal te verknallen
Maar echt verliefd nog? Op een gegeven moment gaat dat toch wel een beetje over in houden vanquote:
Ik voel allebei. Ben verliefd, hou van haar, gek op, etc. etc.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar echt verliefd nog? Op een gegeven moment gaat dat toch wel een beetje over in houden van
Nou ja, doordat ik me de hele tijd zit af te vragen of mijn plan wel een goed plan is vind ik het maar knap irritantquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja irritant is dat, heb een beetje hetzelfdeMaar probeer er gewoon van te genieten, vlieft zijn is leuk
Ah wat lievquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik voel allebei. Ben verliefd, hou van haar, gek op, etc. etc.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:44 schreef MaJo het volgende:
Ah wat lievZo hoort het ook
En je hebt dan ook wel een hele leuk vrouw
Ja dat is minderquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja, doordat ik me de hele tijd zit af te vragen of mijn plan wel een goed plan is vind ik het maar knap irritant
Ik denk het niet, anders schakel ik wel hulplijnen inquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is minderHeb je nog vrouwlijk advies nodig?
Ok primaquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders schakel ik wel hulplijnen in
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:27 schreef MaJo het volgende:
Oeh Tim is ook al verliefd, wat leuk
Ik ben stiekem ook een beetje verliefdMaar pas als ik meer duidelijkheid heb kan ik daar iets mee, nu hou ik het een beetje tegen
![]()
Oeh, oud dilemmaquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat ik er niet zo blij mee ben komt ook omdat het op het moment een goede vriendin is en ik nogal bang ben om het helemaal te verknallen
Heb jij nog mannelijk advies nodig dan? Hoewel ik betwijfel of ik de geschikte persoon ben om goed advies te gevenquote:
Inderdaad..!quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders schakel ik wel hulplijnen in
Nice onequote:
Gisteren beetje gekletst op msn, standaard regels van veel interesse (dingen vragen e.d.) gevolgd.quote:
Helaasquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gisteren beetje gekletst op msn, standaard regels van veel interesse (dingen vragen e.d.) gevolgd.
Niks speciaals
Oeh, spannendquote:Net een emailtje gestuurd naar een redelijk productieve producer (o.a. Kruimeltje, Afblijven, Pietje Bell... Dat werk) gemaild om te vragen of ik bij hem terecht kan voor mijn profielwerkstuk... Spannend
Ik ga ook kokkerellenquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga richting supermarkt sjokken, kijken wat ik ga eten. Tot later
Nou joepie?quote:
Ik geloof allang niet meer in Disneyfilms hoor, dank jequote:Op woensdag 21 mei 2008 17:44 schreef MadMaster het volgende:
Het is maar dat je weet dat een relatie niet altijd koek en ei is...
Ik denk dat je de successrate onderschat. Ik ken iemand en die zit een beetje in dat hele TV/film-wereldje en die mensen zijn vaak behoorlijk welwillend mee te werken aan zulke dingenquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En eentje naar endemol! Mijn werkstukcoach gaat voor mij contact zoeken met Robbert Alberdinck Thijm (van o.a. de Daltons, Dunya en Desie) en ze zei ook iets over Kim van Kooten. Lekker hoog gegrepen, ambitieus, 99% op mislukking, kortom, iets voor mij
Contactgegevens?quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat je de successrate onderschat. Ik ken iemand en die zit een beetje in dat hele TV/film-wereldje en die mensen zijn vaak behoorlijk welwillend mee te werken aan zulke dingen
Dat zou nog wel eens mee kunnen vallen. Eind vorig jaar moest ik voor school een televisiequiz maken (eenmalig) en we hadden bedacht dat het wel leuk zou zijn om daar een bekende Nederlander voor te charteren (onder een beetje druk van de docent, dat wel). Ik heb er drie aangeschreven en ik heb ook drie reacties terug gehad: twee telefoongesprekken waarbij ik hun telefoonnummers kreeg en eentje per e-mail. Als je goed en duidelijk uitlegt wat de bedoeling is maak je kans op succesquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En eentje naar endemol! Mijn werkstukcoach gaat voor mij contact zoeken met Robbert Alberdinck Thijm (van o.a. de Daltons, Dunya en Desie) en ze zei ook iets over Kim van Kooten. Lekker hoog gegrepen, ambitieus, 99% op mislukking, kortom, iets voor mij
Ik wacht nog evenquote:
Maar deden ze het ook?quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens mee kunnen vallen. Eind vorig jaar moest ik voor school een televisiequiz maken (eenmalig) en we hadden bedacht dat het wel leuk zou zijn om daar een bekende Nederlander voor te charteren (onder een beetje druk van de docent, dat wel). Ik heb er drie aangeschreven en ik heb ook drie reacties terug gehad: twee telefoongesprekken waarbij ik hun telefoonnummers kreeg en eentje per e-mail. Als je goed en duidelijk uitlegt wat de bedoeling is maak je kans op succes
Eentje kon niet, eentje wilde niet en eentje hebben we zelf maar verteld dat het niet meer hoefde omdat het niet uit kwam met het budget. Wat ook scheelde was dat Leeuwarden nou niet echt dichtbij ligt en dat we ze wel een hele dag nodig hadden. Een interviewtje of zoiets moet niet al te moeilijk te regelen zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar deden ze het ook?
En de hamvraag: wat eet je vanavond?
Ohja, dat zou een beetje averechts werkenquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wacht nog evenZodra ik het weer bespreekbaar maakt rent ie gillend weg terwijl we nu gewoon vriendje en vriendinnetje zijn, alleen dan met een naamloos beestje
Ik ben uit op meer dan een interviewtje. ik wil meelopen!quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eentje kon niet, eentje wilde niet en eentje hebben we zelf maar verteld dat het niet meer hoefde omdat het niet uit kwam met het budget. Wat ook scheelde was dat Leeuwarden nou niet echt dichtbij ligt en dat we ze wel een hele dag nodig hadden. Een interviewtje of zoiets moet niet al te moeilijk te regelen zijn.
Gekruide aardappelpartjesquote:
Enige manier om daar achter te komen is om te bellen. Aan het telefoonnummer komen moet je nog wel lukken, voor de rest weet ik het niet zeker maar ik wens je wel alvast succesquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben uit op meer dan een interviewtje. ik wil meelopen!
Volgend jaar. En ik heb ze gemaild, leek me beter dan bellen. later misschienquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
PSje, wanneer moet je eigenlijk eindexamen doen?
Is het ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:25 schreef hypertje het volgende:
he hallo iedereen
ik ben nieuw op fok maar ziet er hier wel erg gezellig uit
Laat je niet misleiden door de uiterlijke schijnquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:25 schreef hypertje het volgende:
he hallo iedereen
Halloquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:25 schreef hypertje het volgende:
he hallo iedereen
Ja maar zo is het echtquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
dat vind ik nou een leuke uitdrukking
Gezelligheid, duh! Zegt ie/ze tochquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hallo. Is er een speciale reden waarom je in dit topic langs komt?
Hij is blijven hangen in de ontkenningsfasequote:Op woensdag 21 mei 2008 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar zo is het echtZodra ik er weer een naam aan wil geven rent hij gillend weg. Dus dan maar geen naam
Iedereen ziet ons toch als stelletje
Vind je het gek als hij me de hele tijd zit te knuffelen waar iedereen bij zit. Maar relatie, nee hoor
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:25 schreef hypertje het volgende:
he hallo iedereen
Loserquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit iemand uit de SC gemeet
Woord van de dag: ontkenningshippiequote:Op woensdag 21 mei 2008 18:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij is blijven hangen in de ontkenningsfase
Oh wacht, ik heb jou gemeet natuurlijk, zonder dat we het wistenquote:
Nogal jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij is blijven hangen in de ontkenningsfase
nah.... Daar ben ik nog niet van overtuigdquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb jou gemeet natuurlijk, zonder dat we het wisten
ja, dat kunnen wijquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hebben we hypertje weer weggejaagd?
moest wel lachen om de titelquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hallo. Is er een speciale reden waarom je in dit topic langs komt?
Humor heb ik nog niemand op kunnen betrappen hierquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:06 schreef hypertje het volgende:
woensdag 21 mei 2008 18:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hebben we hypertje weer weggejaagd?
nee mij jaag je niet zo 1 2 3 weg
moest alleen ff koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |