quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[intermezzo]
Laatste ontwikkeling in PSland is trouwens dat hij om mijn msn heeft gevraagd....
[intermezzo]
Dat deed ik omdat jij hier genoemd werd als de oudste. Wist ik veel, was volgens mij mijn eerste topic...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben ook nog een relatieve newbie en ben hier terecht gekomen als AKQ'er door PS die een naamtopic aan mij wijdde...
Heb tot op heden alleen IARl en Tinuviel in real life ontmoet, onlangs op Koninginnedag...
Vroeg ik me net ook afquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:37 schreef MadMaster het volgende:
Waar is RoofingBurner overigens gebleven?
Die heb ik al een tijdje niet meer gezien hier...
Ik ben ook veruit de oudste hier en hoewel ik in eerste instantie niets begreep van het studenten gebrabbel hier én ik niks van chatten moest weten ben ik toch blijven hangen omdat ik sommige zaken wel vermakelijk vond...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat deed ik omdat jij hier genoemd werd als de oudste. Wist ik veel, was volgens mij mijn eerste topic...
IBij een meeting: Nem, Stanley-Climbfall, Yuri (ook een keer mee naar de bios geweest nogquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben ook nog een relatieve newbie en ben hier terecht gekomen als AKQ'er door PS die een naamtopic aan mij wijdde...
Heb tot op heden alleen IARl en Tinuviel in real life ontmoet, onlangs op Koninginnedag...
Wat vind je dan vermakelijk hier?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook veruit de oudste hier en hoewel ik in eerste instantie niets begreep van het studenten gebrabbel hier én ik niks van chatten moest weten ben ik toch blijven hangen omdat ik sommige zaken wel vermakelijk vond...
Mij pestenquote:
De gevarieerde onderwerpen, de wijze waarop die besproken worden en de vele soorten karakters die je leert 'kennen'. Niks moet, alles mag. En dat motto ligt me wel...quote:
Nee, dat vind ik op zich niet vermakelijk.quote:
Dat kloptquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik op zich niet vermakelijk.
Ik heb je vaak genoeg uitgenodigd om eens kennis te maken (we wonen vlak bij elkaar), maar die handreiking heb je nooit durven aannemen...
Nee...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:01 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik verwacht elk moment Wiebel thuis. Gister kwam ie thuis en toen ging hij op een knie, om officieel te vragen of ik met hem wilde samenwonen.![]()
![]()
Al met hem op msn gekletst PS?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
IBij een meeting: Nem, Stanley-Climbfall, Yuri (ook een keer mee naar de bios geweest nog) en Neleos ontmoet.
Ik heb MaJo gezien op LL en Neleos toen ook. Ik sliep toen bij Nem. Daarna is Nem nog een keer naar Schagen gekomen en zijn we een stuk gaan fietsen. Nem ook gezien op m'n verjaardag. Verder heb ik nog Mikkie ontmoet en een aantal keer gezien.
En Wiebel post hier af en toe. Net als zijn beste vriend, Sirda.![]()
Toch meer mensen dan ik dacht.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:44 schreef Soempie het volgende:ik vergeet Tim. Die heb ik ook 2 keer gezien.
quote:
nou dat is dus duidelijkquote:
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |