Jouw huis niet nee, jou misschien wel. Jij hebt een foto in je fobo.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:32 schreef B.ertha het volgende:
Ah oke. Mij maakt het niet uit hoor, als je niks wilt zeggen
Mij vind je ook niet
Aan die foto? Denk het niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jouw huis niet nee, jou misschien wel. Jij hebt een foto in je fobo.
Ik kom alleen nooit op jouw faculteit.
Hoeveel uren per week heb je dan? Ik heb deze maand ook niet zo veel. Ongeveer 12 per week maar.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:41 schreef B.ertha het volgende:
Aan die foto? Denk het niet.
En ik ook niet, trouwensIk studeer praktisch thuis, met mijn aantal contacturen
Volgens het rooster 8, maar vanwege pinksteren, bevrijdingsdag en Dies Natalis zijn al 3 colleges uitgevallen. Ook nog vaak op maandag gewoon geen college en op dinsdag zijn er ook al meerdere uitgevallenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoeveel uren per week heb je dan? Ik heb deze maand ook niet zo veel. Ongeveer 12 per week maar.
Vlaaaakbij vondelparkquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof Amsterdam net zo groot is als Los Angeles of zo...
In welke deel van Amsterdam woon jij dan?
Very nicequote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:37 schreef MadMaster het volgende:
We hebben een winnaar v.w.b. ons hotel in Las Vegas, het wordt het Bellagio vanwege het uitzicht...![]()
Een kamer met dit uitzicht gaat het dus worden, met de lage dollarkoers valt de prijs ook nog wel mee...
O moet je ook echt zienquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:57 schreef MadMaster het volgende:
De keuze is natuurlijk enorm in Las Vegas en omdat het onze huwelijksdag dan is doen we maar eens waar we zin in hebben...
In dit hotel speelt ook 'O' van Cirque de Soleil, dus dat gaan we dan ook doen...
Welke buurt? Kinkerbuurt/helmersbuurt o.i.d? Of oud-zuid?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn oude buurtje dus, lopend was ik in 5 minuten in het Vondelpark...
Ik heb nog geen kaartjes, maar 10 jaar geleden hebben we ook een poging gedaan om de show te zien. Er waren toen alleen nog maar beroerde plaatsen dus hebben we het gelaten voor wat het was....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
O moet je ook echt zienman ik ben facking jaloers
![]()
En de fonteinen van het Bellagio zijn idd ook helemaal super
Baarsstraat, zijstraat van de Zeilstraat...quote:Welke buurt? Kinkerbuurt/helmersbuurt o.i.d? Of oud-zuid?
ik heb 'm er ook op staan hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga even naar de voorrondes van het songfestival kijken
Later!
Als Nederlander schaam je je toch dood voor zo'n waardeloos nummer met Noord-Afrikaanse invloeden om maar zieltjes te winnen bij de Zuid-Oost Europese landen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb 'm er ook op staan hoordie kalkoen
Hind deed het wel aardig, maar winnen gaat ze niet denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |