Sorryquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:14 schreef Soempie het volgende:
PS, kun je voortaan wachten met advies vragen tot ik er ben. Ik mis al het leuke hier.![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
22 Juni BBG-Meet! Hou hem vrij! (Met of zonder voetbal)
Stond op zn hyvequote:
Tof als je er bij kunt zijn. Ben wel benieuwd naar hoe je in het echt bent.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal de agenda er eens op na slaan vanavond...
In het echt ben ik nog leuker...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tof als je er bij kunt zijn. Ben wel benieuwd naar hoe je in het echt bent.
Er was veel sc in de akq en daar heeft homdeck toen een apart topic voor geopend.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Hoe vaak hebben jullie dit soort meets al gehouden?
En hoe is de harde kern van de posters hier eigenlijk ooit tot elkaar gekomen?
Geschiedenis graag...
quote:Op zondag 5 november 2006 17:44 schreef wyccie het volgende:
Dit is echt het slechtste slowchattopic ooit
Wat was er eerder?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:21 schreef Soempie het volgende:
En volgens mij zijn er 3 echte meets gehouden, maar verder zien mensen van de SC elkaar ook buiten de meets om. Mini-meets zeg maar en daar zijn er al heel veel van geweest.
Sommige mensen wel, zoals IARL, MaJo, asmo en PR .quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kenden jullie elkaar al voor de SC? Ik bedoel, volgens mij gaan er onderling ook vaak mensen bij elkaar eten enzo?
Dat vind ik zooo tof hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sommige mensen wel, zoals IARL, MaJo, asmo en PR .Nem kent ze weer van de AKQ.
En we hebben een AKQ-stelletje natuurlijk. Sheep en B.
MaJo is de AKQ begonnen. En Asmo en IARL zijn er zo bijgekomen, vanaf het begin. Ze kenden elkaar al.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat was er eerder?
De AKQ of de band tussen de deelnemers daaraan?
Oftewel, kenden jullie elkaar al voordat AKQ van start ging of is dit een toevallig bij elkaar gekomen gezelschap dat elkaar uitsluitend kent vanwege de AKQ?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[intermezzo]
Laatste ontwikkeling in PSland is trouwens dat hij om mijn msn heeft gevraagd....
[intermezzo]
Dat deed ik omdat jij hier genoemd werd als de oudste. Wist ik veel, was volgens mij mijn eerste topic...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben ook nog een relatieve newbie en ben hier terecht gekomen als AKQ'er door PS die een naamtopic aan mij wijdde...
Heb tot op heden alleen IARl en Tinuviel in real life ontmoet, onlangs op Koninginnedag...
Vroeg ik me net ook afquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:37 schreef MadMaster het volgende:
Waar is RoofingBurner overigens gebleven?
Die heb ik al een tijdje niet meer gezien hier...
Ik ben ook veruit de oudste hier en hoewel ik in eerste instantie niets begreep van het studenten gebrabbel hier én ik niks van chatten moest weten ben ik toch blijven hangen omdat ik sommige zaken wel vermakelijk vond...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat deed ik omdat jij hier genoemd werd als de oudste. Wist ik veel, was volgens mij mijn eerste topic...
IBij een meeting: Nem, Stanley-Climbfall, Yuri (ook een keer mee naar de bios geweest nogquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben ook nog een relatieve newbie en ben hier terecht gekomen als AKQ'er door PS die een naamtopic aan mij wijdde...
Heb tot op heden alleen IARl en Tinuviel in real life ontmoet, onlangs op Koninginnedag...
Wat vind je dan vermakelijk hier?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook veruit de oudste hier en hoewel ik in eerste instantie niets begreep van het studenten gebrabbel hier én ik niks van chatten moest weten ben ik toch blijven hangen omdat ik sommige zaken wel vermakelijk vond...
Mij pestenquote:
De gevarieerde onderwerpen, de wijze waarop die besproken worden en de vele soorten karakters die je leert 'kennen'. Niks moet, alles mag. En dat motto ligt me wel...quote:
Nee, dat vind ik op zich niet vermakelijk.quote:
Dat kloptquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik op zich niet vermakelijk.
Ik heb je vaak genoeg uitgenodigd om eens kennis te maken (we wonen vlak bij elkaar), maar die handreiking heb je nooit durven aannemen...
Nee...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:01 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik verwacht elk moment Wiebel thuis. Gister kwam ie thuis en toen ging hij op een knie, om officieel te vragen of ik met hem wilde samenwonen.![]()
![]()
Al met hem op msn gekletst PS?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
IBij een meeting: Nem, Stanley-Climbfall, Yuri (ook een keer mee naar de bios geweest nog) en Neleos ontmoet.
Ik heb MaJo gezien op LL en Neleos toen ook. Ik sliep toen bij Nem. Daarna is Nem nog een keer naar Schagen gekomen en zijn we een stuk gaan fietsen. Nem ook gezien op m'n verjaardag. Verder heb ik nog Mikkie ontmoet en een aantal keer gezien.
En Wiebel post hier af en toe. Net als zijn beste vriend, Sirda.![]()
Toch meer mensen dan ik dacht.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:44 schreef Soempie het volgende:ik vergeet Tim. Die heb ik ook 2 keer gezien.
quote:
nou dat is dus duidelijkquote:
jaquote:
Welke?quote:
Echoesquote:
Nah het is allemaal goed. En dan heb je daar het beste uitquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Echoes
ja, een best of, eigenlijk zijn albums toffer, maar ja
Ja, maar albumtracks ontdekken die beter zijn dan de bekende nummers is ook tofquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah het is allemaal goed. En dan heb je daar het beste uit
guess wie mij net heeft toegevoegd!
Ja dat lukt niet op die manierquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, maar albumtracks ontdekken die beter zijn dan de bekende nummers is ook tof
Peter Timofeef?
Haha, nee maar wel tof voor je dat ie nu op msn is, kun je hem eens uithoren waarom hij nu pas wat laat horenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat lukt niet op die manier
nee hij heeft niet zo een mooie snor. helemaal geen snor zelfs
Dát moet je nou niet doen. Klinkt te wanhopig en te dwingend.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Haha, nee maar wel tof voor je dat ie nu op msn is, kun je hem eens uithoren waarom hij nu pas wat laat horen
Weet ik, ik heb ook nooit gezegd dat je naar mijn relatieadvies moet luisterenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dát moet je nou niet doen. Klinkt te wanhopig en te dwingend.
Heul veul als je de meets van sheep en mij meeteltquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:21 schreef Soempie het volgende:
En volgens mij zijn er 3 echte meets gehouden, maar verder zien mensen van de SC elkaar ook buiten de meets om. Mini-meets zeg maar en daar zijn er al heel veel van geweest.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[intermezzo]
Laatste ontwikkeling in PSland is trouwens dat hij om mijn msn heeft gevraagd....
[intermezzo]
Even denken. Meet: IARL, Nem, Neleos, Yuri, Saskia, Timquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
IBij een meeting: Nem, Stanley-Climbfall, Yuri (ook een keer mee naar de bios geweest nog) en Neleos ontmoet.
Ik heb MaJo gezien op LL en Neleos toen ook. Ik sliep toen bij Nem. Daarna is Nem nog een keer naar Schagen gekomen en zijn we een stuk gaan fietsen. Nem ook gezien op m'n verjaardag. Verder heb ik nog Mikkie ontmoet en een aantal keer gezien.
En Wiebel post hier af en toe. Net als zijn beste vriend, Sirda.![]()
Toch meer mensen dan ik dacht.
En nu komt ze nog naar Nijmegen ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:51 schreef wyccie het volgende:
Soempie is wel duidelijk ons meetsletje hier.
Had ik helemaal niet gedacht. Maar ze heeft bijna iedereen al een keer ontmoet!
Speciaal voor ons!quote:
Nouquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Speciaal voor onsen Sheep!
Als ze ons heeft gehad gaat ze in Amsterdam studeren voor de rest van de AKQSC.
Alsof Amsterdam net zo groot is als Los Angeles of zo...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En MM, zo dichtbij woon je dan niet hoor
Ik ben eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig naar je, ik weet alleen wat je studeert. In welke wijk woon je, bijv?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met ons bedoelde ik ook Sheep.![]()
Ik had er 'voor ons drieën' moeten zetten.
Vlakbij het centrum. Meer zeg ik niet hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig naar je, ik weet alleen wat je studeert. In welke wijk woon je, bijv?
Hoezo niet? Of je nou in oud woont of centrum of hatert of wat dan ook, denk je dat ik je dan ga zoeken/vindenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vlakbij het centrum. Meer zeg ik niet hoor.
wyccie is als de dood voor meets volgens mijquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig naar je, ik weet alleen wat je studeert. In welke wijk woon je, bijv?
Maar ze komt de 22e juni toch wel?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wyccie is als de dood voor meets volgens mij
Dus ik geef je weinig kans
Nee, maar als ik teveel vertel zou je (of iemand anders) er toevallig achter kunnen komen (1+ 1 =2 weet je wel), daar heb ik ook geen zin in.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:27 schreef B.ertha het volgende:
Hoezo niet? Of je nou in oud woont of centrum of hatert of wat dan ook, denk je dat ik je dan ga zoeken/vinden
Ah oke. Mij maakt het niet uit hoor, als je niks wilt zeggenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar als ik teveel vertel zou je (of iemand anders) er toevallig achter kunnen komen (1+ 1 =2 weet je wel), daar heb ik ook geen zin in.
Of je moet me volgen vanuit mijn werkquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ah oke. Mij maakt het niet uit hoor, als je niks wilt zeggen
Mij vind je ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |