abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 mei 2008 @ 23:42:39 #1
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58735467

Verschillen 40 & 60 GB PS3s
Sony's 40 GB-model PS3 is geschikt voor het afspelen van CD, DVD, Blu-Ray, PlayStation 1 en natuurlijk de nieuwe PlayStation 3 games. Klaar voor High-Definition weergave en met uitgebreidere online mogelijkheden dan de PlayStation 2. In Europa verkrijgbaar sinds oktober 2007. Huidige prijs: ¤ 399,-

Voor de lancering van het 40 GB-model was er ook een 60 GB-model verkrijgbaar. Dit model kan ook overweg met PlayStation2 spellen en biedt onderteuning voor Super Audio CD's. (SACD's). Dit model was verkrijgbaar sinds maart 2007 tot de laatste modellen uitverkocht raakten eind 2007. Huidige prijs: n.v.t., alleen tweede hands beschikbaar.

• Draadloze SIXAXIS-controller
    Dit systeem neemt de bewegingen van je handen waar en maakt zo intuïtieve interactieve gameplay in realtime mogelijk. Dankzij de draadloze Bluetooth-technologie kunnen 7 spelers tegelijkertijd van de draadloze SIXAXIS-controller gebruik maken zonder dat hier andere externe hulpmiddelen voor nodig zijn.

• Draadloze Dual-Shock3-controller
    Naast de Sixaxis-controller is er nu ook de Dual-Shock3 aangekondigd. Deze is vergelijkbaar met de Sixaxis maar dan met toegevoegde rumble. Voorlopig alleen verkrijgbaar door te importeren uit Azië of Noord-Amerika.

Tijdens de launch waren een aantal games beschikbaar, zoals Resistance: Fall of Man, Motorstorm, Ridge Racer 7, Call of Duty 3, F1 Championship, Oblivion en Genji 2. Hoewel er in de line-up van de launch-games voor iedereen wel wat interessants te vinden was, duurde het naar het idee van velen erg lang voordat er voldoende games van goede kwaliteit beschikbaar waren. Intussen zijn we een aantal maanden verder en zijn er een flink aantal goede titels bijgekomen. Een overzicht:

Assassin's Creed: Free-roaming stealth-action
    Speel als de assassin Altaïr in 1191 na Christus. De derde kruistocht naar het ''heilige land'' heeft chaos veroorzaakt. Het is aan de assassins de taak om het bloedvergieten te stoppen door druk te zetten op beide partijen: de moslims en de kruisvaarders.

Burnout: Paradise: Arcade racing
    In Burnout™ Paradise bepaal jij wat er wanneer en waar gebeurt! Geniet van de vrijheid op het wegennet van Paradise City. Race en beuk via de drukke snelwegen van de stadstraten naar de kronkelende bergweggetjes: de omgeving is er om door jou ontdekt te worden!

Call of Duty 4: Modern Warfare: Moderne oorlogsvoering FPS
    De speler vecht als U.S. Marine en British S.A.S. soldaat tegen een groep los geslagen Russische terroristen. De groep probeert een staatsgreep te plegen in het onstabiele Rusland wat resulteert in een bloederige burgeroorlog.

Devil May Cry 4: Action-slasher
    De duivelse en twisted Nero, wiens zwaard de demonen doormidden klieft alsof het niks is, zal in dit deel weer met tegenstanders te maken krijgen waar het scherm min of meer te klein voor is.

Gran Turismo 5 Prologue: Racing Simulatie
    De meest uitgebreide en realistische racer die je maar kan wensen met honderden auto's, prachtige tracks en levensechte omgevingen.

Guitar Hero III: Legends of Rock: Muziek en gitaar
    Het is weer tijd om te rocken! Dit jaar komt er weer een gloednieuwe Guitar Hero uit waar de gamers er lustig op los kunnen rammen op hun gitaar. Dit keer komen er weer een scala aan goede rocknummers voorbij van diverse artiesten.

Ratchet and Clank: Tools of Destruction: Platformer
    Help! Een gigantisch leger van robots heeft een aanval op de hoofdstad gepland! Ratchet en zijn hulpje Clank zijn terug op de PLAYSTATION3 om het kwaad te bestrijden. Zullen ze de wereld kunnen redden van de ondergang?

Uncharted: Drake's Fortune: Action-adventure
    Een 400 jaar oude aanwijzing in de doodskist van Sir Francis Drake is de aansporing voor Nathan Drake om op expeditie te gaan naar de legendarische schatkamer van EL Dorado. In elke situatie moet je tot het uiterste gaan om te overleven. Schuw geen enkel middel.

Unreal Tournament 3: Multiplayer FPS
    Unreal Tournament is back! En hoe. Dankzij de Unreal Engine 3 is dit een van de grafisch meest indrukwekkende shooters die er zijn. Bovendien kan je alleen op de PLAYSTATION3 gratis een tegenstander van formaat opzoeken.

PlayStation 3 is veel meer dan games alleen. Met de krachtige Blu-ray Disc-speler en een hardeschijf is het systeem namelijk ook uitermate geschikt voor al je videobestanden.

Door de ingebouwde Blu-ray Disc-speler bekijk je je favoriete films in echte high definition (tot 1080p, afhankelijk van je televisietoestel). Dankzij de enorme opslagcapaciteit per BD (op één double layer Blu-ray Disc kan tot wel drie uur HD-video en negen uur bonusmateriaal in standaard definitie (SD) worden opgeslagen) weet je zeker dat je tijdens het kijken niet opeens het schijfje hoeft te verwisselen. Je visuele entertainment gaat echter nog verder dan de schitterende Blu-ray Disc-speler. PS3 is als kern van je multimediaset namelijk ook de ideale plaats om een heleboel digitale videobestanden op te slaan, te organiseren en te bekijken. Sla je bestaande digitale films op de harde schijf van je PLAYSTATION 3-systeem op en download nieuwe content uit de PLAYSTATION®Store, zoals high definition-films en gametrailers. Verder is het ook mogelijk om divx-films te downloaden, inclusief ondertitels.

Welke tv's zijn geschikt voor high definition weergave? Welke kabels kun je het beste gebruiken? Wat heb je nodig om van multichannel audio te genieten? Waar kun je alles kwijt over HDTV's en multichannel audio icm de PlayStation 3? Dat kan allemaal in het:

High Definition & Multichannel Audio topic
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09

Zodra je je PlayStation3 op jouw wensen hebt afgestemd, kun je online gaan en je bij het Playstation Network (PSN) aansluiten. Zodra je je onder het kopje Vrienden in het Beginmenu bij PSN hebt aangemeld, heb je toegang tot de PLAYSTATION®Store. Hier vind je gratis gamedemo's, high definition-filmtrailers en heel veel bonuscontent voor een heleboel games. Bovendien kun je hier volledige en exclusieve PlayStation3-games kopen en downloaden.

Via de internetbrowser maak je verbinding met het internet. Bezoek al je favoriete websites, voeg je favoriete pagina's aan je bladwijzers toe en open verschillende sites in maar liefst zes vensters om zo snel mogelijk te kunnen surfen. Onder Netwerk vind je ook nog de optie Remote-play waarmee je de kracht van PlayStation3 op je PSP kunt ervaren en bovendien al je opgeslagen foto's, muziek en films op PSP kunt bekijken.

De online functie van de PlayStation 3 is t.o.v. de PS2 zeer groot geworden. Het gebruik van het PlayStation Network (PSN) zelf is gratis. Echter voor bepaalde content zoals games en add-ons dient wel betaald te worden. Wil je meteen aan de slag op het PSN en een rondje door Paradise City scheuren of een oorlog uitvechten met Call of Duty 4? Maak dan gebruik van het ondestaande overzicht van PSN-namen van de FOK!-leden:

PSN Tags

2NuTz aka Sandah
    -Menn0- aka De_Evens
    Agiath aka FrenkyV
    American_Nightmare aka Am_Nightmare
    appelsjap aka CristalC
    Ash aka Leenart
    Assassin92 aka Assassin92Paul
    Athlon_2o0o aka Antiqua
    ATL aka ATL_NL
    Badabingea aka Juniah
    Beach aka Boerenlater
    Blackninjadude aka Darsiie
    brtausi aka brtausi
    CecilBDemented aka piraat
    Chocobo aka Sjotime
    Cid aka Cidolfas
    Crashcat as himself
    CrazyDutchPunk aka MisterFudge
    Deacon_Tigra aka Tec_Deacon
    dekkered aka Kogelvoer
    DeToXiC as himself
    Diablos1979 as himself
    Deviant1nl as Deviant1
    eChOeS_2003 aka Mark13
    Fallen aka Seraphus-Y
    Feen as himself
    Frozen aka oenemans
    Gamer_V aka GamerV
    Gebraden_Wombat aka GebradenKip
    GGMM as himself
    glennz_ aka Glennz
    Gstyles aka GDV
    IlluZiaN aka Shiver23
    Janrad aka crashtestnl
    J. Clarkson aka Evil_Tuinhekje
    JJH aka JJH1985
    JK aka DutchBiker
    JoMo0 aka Jordy_
    Koenz0r as himself
    KoosyNL as himself
    Kremers aka LT_Dirty_Harry
    Marcek aka marsmel
    Markofnikoff aka Markofnikoff
    Masegate aka ButsMG
    Mcintosh aka s_h_i_t_t_i_n_g
    Mickey_Blue_Eyes aka Blue-Eyed-NL
    Mindstate aka MindstateNL
    Mister J.Lo aka Achillias
    Moe_Szyslak aka Moe_Szyslak1987
    mrdjey as himself
    Neverstop aka NeverstopNL
    Nlboy as Nlboy87
    Notorious_Roy as himself
    Nudie aka MIC-NL
    Nuna aka MedicJune
    NutKees aka LarryLaffer
    OudFruit aka Paulster
    Patje1987 aka Derium
    Pipo_de_Clown aka DonDennis61
    Pwnie aka Phuctivity
    Quore166V6 aka Quore 166V6
    RAM_ aka Mones_NL
    RC2 aka RC2RC2
    RedemptioN aka diTani
    Renzokuken aka Puddled_nl
    Robbolo aka RobbelBobbel
    Rock-Shocker aka Private_Jarhead
    SatanicWarrior aka SteveLeviathan
    Schimpie aka hartenzeven
    Sixty4 as himself
    Slomy aka Slomy
    SnakeNL as himself
    SocialDisorder aka SD_NL
    SToRM81 aka NL_SToRM
    Strolie75 aka Strolie
    SuperFruitig as himself
    Survivalism aka Nick595
    Tabbbert aka TabbertNL
    TheSwooshdockSaints aka TijN81
    the_legend_killer aka Vroomen
    Tinuzzz_Talpa aka Tinuzzz
    trance_fan aka Nalyu
    Tumble as himself
    Unioz aka Xtra-m
    Vince22 aka Vince_NL
    WensMeester as himself
    Wessiej as himself
    Zeiksnor aka Poekimammi_nl
    Rolstoelvandaal als Jinxes

Je kan zelf je PSN-nick toevoegen aan deze lijst door de OP in de FOK!Wiki te bewerken.
    Deze wordt dan in het volgende topic automatisch meegenomen.

Home, je thuis basis. Een volledige wereld van PLAYSTATION3-gebruikers tot je beschikking waarin je alles kan doen: Samen gamen, chatten, winkelen of gewoon chillen. Informatie over PlayStation Home komt hier zodra er meer bekend is over een officiële public-beta of launch.

Hier het hele overzicht van alle relevante links en de voorgaande topics.

Links
  • Officiële site
  • Officiële plaatjes van de Playstation 3
  • Sony Computer Entertainment Inc.
  • PS3 nieuws op Fok!games
  • PS3 Only
  • Unoffical PS3 Network guide
  • PS3 ontleed
  • Folding@Home PS3 subteam ranking
  • PS3 software
  • PS3 Store Downloads
  • PS1 & PS2 compatibiliteit pagina
  • ThreeSpeech blog
  • Playstation US blog
  • PS3 Sixaxis-controller in Windows gebruiken
  • 3 Busy Men online-store
  • 2 Biz online-store

Voorgaande Topics
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60
    61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80
    81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
    101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 |109 | 110 | 111 |

(OP)

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 17-05-2008 23:57:55 ]
  • Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
      zaterdag 17 mei 2008 @ 23:44:19 #2
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_58735488
    Laatste post:
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 23:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
    Is het trouwens ook mogelijk om dingen te bestellen met je Paypal account terwijl je het geld nog niet hebt overgemaakt op je rekening.

Dus dat Paypal betaald en hun het dan van jouw rekening afschrijven (na enkele dagen).
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    pi_58735490
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 21:13 schreef Sackboy het volgende:

[..]

¤43? Je bedoelt ¤35 inclusief verzendkosten?
    Vet, meteen bestellen
    pi_58735531
    Huh, je hebt een oude OP te pakken

Nu krijg je vast wat te heuren van Moe_Sliezlak
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58735581
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 23:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
    Laatste post:
    [..]

Ik snap je vraag niet helemaal. Bedoel je dingen bestellen met geld dat je nog niet hebt? Nee, dat kan alleen als je een creditcard hebt.

Of bedoel je dingen bestellen met geld dat je nog niet op je Paypal rekening hebt gezet? Dat kan, maar dan moet je je bankrekening aan je Paypal rekening koppelen. Dat heb ik ook gedaan, dus als ik nu iets bestel, en vervolgens betaal met Paypal dan schrijft Paypal het automatisch van m'n bankrekening af.

zaterdag 17 mei 2008 @ 23:54:35 #6
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_58735651
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 23:47 schreef Sackboy het volgende:

Heb gewoon de OP gebruikt die in Wikipedia stond.
      zaterdag 17 mei 2008 @ 23:56:01 #7
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_58735670
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 23:50 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet helemaal. Bedoel je dingen bestellen met geld dat je nog niet hebt? Nee, dat kan alleen als je een creditcard hebt.

Of bedoel je dingen bestellen met geld dat je nog niet op je Paypal rekening hebt gezet? Dat kan, maar dan moet je je bankrekening aan je Paypal rekening koppelen. Dat heb ik ook gedaan, dus als ik nu iets bestel, en vervolgens betaal met Paypal dan schrijft Paypal het automatisch van m'n bankrekening af.
    Dit ja, nu laat ik het geld telkens over schrijven naar mijn paypal rekening maar daar gaat enige tijd overheen wat behoorlijk irritant kan zijn.

Waar kan ik die koppeling in het menu van PayPal vinden?
      zondag 18 mei 2008 @ 00:05:19 #8
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_58735821
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 23:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Dit ja, nu laat ik het geld telkens over schrijven naar mijn paypal rekening maar daar gaat enige tijd overheen wat behoorlijk irritant kan zijn.

dat heb ik ook, is net een credit card zeg
    pi_58735900
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 23:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ik weet niet precies waar je dat kan instellen, eerlijk gezegd. Bij mij is die optie er altijd al geweest. Misschien komt het doordat ik een premier account heb

Heb je al je bankrekening toegevoegd bij Profiel?

zondag 18 mei 2008 @ 00:24:09 #10
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_58736131
    * Fallen wil een nieuwe TV!!!!!!!!!

Maar goed, vakantiegeld komt er aan. En wordt het dus in ieder geval tijd om ook maar ergens een DS3 vandaan te halen.
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
      zondag 18 mei 2008 @ 00:29:09 #11
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_58736205
    Wat gebeurd er trouwens als mijn pakketje met de DS3 gearriveerd is en ik ben bijvoorbeeld niet thuis, wordt het dan bij de dichstbijzijnde postkantoor gedeponeerd of hoe zit dat met post dat uit het buitenland komt en niet door TNT verscheept wordt.
    pi_58736388
    quote:
    Op zondag 18 mei 2008 00:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
    Wat gebeurd er trouwens als mijn pakketje met de DS3 gearriveerd is en ik ben bijvoorbeeld niet thuis, wordt het dan bij de dichstbijzijnde postkantoor gedeponeerd of hoe zit dat met post dat uit het buitenland komt en niet door TNT verscheept wordt.
    Wordt gewoon door TNT verscheept zodra het binnen Nederland is. Of je lokale pakketdienst.

Redactie Games zondag 18 mei 2008 @ 00:48:17 #13
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_58736518
    quote:
    Op zondag 18 mei 2008 00:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
    Of bij de buren (was bij mij zo) of hij gaat naar een depot bij jouw in de buurt, meestal een grotere postkantoor, daar kan je het ding dan ophalen.
    .....Kennedy
      zondag 18 mei 2008 @ 01:06:21 #14
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58736759
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 23:47 schreef Sackboy het volgende:

De OP is nu beveiligt en een gedeelte van de voorgaande delen is weer verwijderd.

BTW. Mister, je hebt deze topic niet in het subforum "Playstation" gezet. Zit ik hier een beetje moeite te doen om een nieuw deel te openen....
    PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
    Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
    pi_58736879
    Ach ja hij heeft een mooi plaatje in de OP gezet.....Dat maakt voor een hoop goed
    Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
    PSN : Darsiie
      zondag 18 mei 2008 @ 01:47:26 #16
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58737126
    Is er al iets bekend over de demo van RFOM2 ?
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
    pi_58737201
    ja hoi tvp
    Buy it, use it, break it, fix it,
    Trash it, change it, mail - upgrade it,
    Charge it, point it, zoom it, press it,
    Snap it, work it, quick - erase it,
      zondag 18 mei 2008 @ 02:24:43 #18
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_58737402
    quote:
    Op zondag 18 mei 2008 01:17 schreef Blackninjadude het volgende:
    Ach ja hij heeft een mooi plaatje in de OP gezet.....Dat maakt voor een hoop goed
    Beter had ie die afbeelding van de reallife Solid Snake erin gezet
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 19:52 schreef ChrisFO het volgende:
    Voor de DragonballZ fans, de demo staat op de USA PS store
    Thanks Nu nog ff een USA account aanmaken dan
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
      zondag 18 mei 2008 @ 10:20:58 #19
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_58739055
    quote:
    Op zondag 18 mei 2008 01:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

De OP is nu beveiligt en een gedeelte van de voorgaande delen is weer verwijderd.

BTW. Mister, je hebt deze topic niet in het subforum "Playstation" gezet. Zit ik hier een beetje moeite te doen om een nieuw deel te openen....
    Ik had mijn gamertag ook toegevoegd maar dat staat er ook niet tussen.
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      zondag 18 mei 2008 @ 10:44:57 #20
    137562 rakotto
    Anime, patat en video games
    pi_58739271
    tvp
    All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
      zondag 18 mei 2008 @ 10:47:55 #21
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_58739302
    quote:
    Op zondag 18 mei 2008 01:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Zeur niet slet.

TVP heb nu ook MGS4 gekocht bij gameshub voor ¤42,- inclusief verzendkosten had ik maar eerder Paypal gebruikt dan had ik zeker zo 200 á 300 euro op jaarbasis bespaart.
      zondag 18 mei 2008 @ 11:15:56 #22
    139407 jorienvdherik
    pi_58739619
    ja best bizar he, ik gelukkig niet echt, koop haast nooit ps3 games
      zondag 18 mei 2008 @ 11:22:29 #23
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_58739706
    Hoi.
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      zondag 18 mei 2008 @ 11:29:02 #24
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58739802

Pax & Pry Free download
      zondag 18 mei 2008 @ 11:38:39 #25
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58739933
    Pax & Pry Free download
    pi_58740056
    pi_58740403
    quote:
    Op zondag 18 mei 2008 11:29 schreef ikookhier het volgende:
    [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
    [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

Het ziet er erg tof uit, maar ik blijf toch sceptisch over deze game totdat ik een demo heb gespeeld.
    quote:
    Op zondag 18 mei 2008 11:38 schreef ikookhier het volgende:
    Multiplayer RFOM
    Je bedoelt waarschijnlijk R2
    &nbsp;
      zondag 18 mei 2008 @ 12:19:33 #28
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58740588
    quote:
    Op zondag 18 mei 2008 12:08 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Het ziet er erg tof uit, maar ik blijf toch sceptisch over deze game totdat ik een demo heb gespeeld.
    [..]

Je bedoelt waarschijnlijk R2
    Sonic games zijn de laaste jaren wel weer wat beter geworden,dus er is hoop

Mag ook denk dat de meeste het wel begrijpen
    Pax & Pry Free download
    pi_58740621
    quote:
    Op zondag 18 mei 2008 12:19 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Sonic games zijn de laaste jaren wel weer wat beter geworden
    &nbsp;
    pi_58740722
    Eindelijk gelukt met die mediaserver, ik weet niet hoe en ik wil het ook niet weten maar het werkt
      zondag 18 mei 2008 @ 13:00:02 #31
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58741229
    quote:
    Op zondag 18 mei 2008 12:21 schreef Sackboy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Pax & Pry Free download
      zondag 18 mei 2008 @ 14:21:47 #32
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_58742342
    Lalala net mgs4 pre order besteld en gt5 prologue + resistance 1.

En dan dinsdag kijken of ik ergens zo'n pack met gta4 dr bij kan scoren

Wel laatste geld van mn vakantiegeld (dat ik nog niet eens heb) de deur uit dan
      zondag 18 mei 2008 @ 14:28:20 #33
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_58742434
    ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen een 107 en 117 cm full HD

Owja ..........Valkyria FTW mén

Nog wat voor de mods
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 31% gewijzigd door Deacon_Tigra op 18-05-2008 14:37:11 ]
    Psn online ID Tec-Deacon
    ---------------------------------
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_58742608
    Is de PS3 nog stééds zo duur ik hoopte dat het nou rond de 250 zou liggen...
    pi_58743089
    quote:
    Op zondag 18 mei 2008 14:40 schreef Drenthe het volgende:
    Is de PS3 nog stééds zo duur ik hoopte dat het nou rond de 250 zou liggen...
    Nog stééds? Hij is pas een jaar op de markt.

Anywayz, de OPM UK van deze maand heeft wat interessante reviews, previews en geruchten:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    GRiD een 9
    En dit jaar nog een next-gen snowboarding game
    &nbsp;
    pi_58743160
    quote:
    Kojima is working on a game that isn't Metal Gear or ZOE
    Snatcher (hoop ik)
      zondag 18 mei 2008 @ 15:28:32 #37
    45458 Govinda
    Blond is geil!
    pi_58743515
    OPM review hier!

(hier betere scans maar zeer grote bestanden)

[ Bericht 22% gewijzigd door Govinda op 18-05-2008 15:38:37 ]
    Suffering from Oblomow's
      zondag 18 mei 2008 @ 15:54:16 #38
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_58743949
    quote:
    Op zondag 18 mei 2008 14:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen een 107 en 117 cm full HD

Owja ..........Valkyria FTW mén

Nog wat voor de mods
    SPOILER
    SPOILER
    pi_58746743

Komen deze screens ons nog bekend voor?
    quote:
    Sony Pre E3 2008: Linger In-Shadow Impressions

Wow. So Sony had this little head trip tucked away in a corner of the hotel suite where it had all the games playable at today's event. I had no idea what the heck it was when I walked over, I just saw a bunch of cool and random images on the TV every time I looked over. Dogs, cats, pandas, flying squid creatures, floating platforms- all pretty random stuff. My curiosity eventually got the best of me and well, wow. The title is a piece of interactive developed by a core group of folk from the European demoscene movement, all of about five people to be exact. So basically demoscene is a collective of artists from different mediums who work together to produce demos on PC that show off coding proficiency as well as visuals and music. It's a bit abstract and has really been more of a thing outside the US although it sounds as though folks are trying to get organized and give it a go in the states.

Why the Cliff Notes info on the whole movement? Well, mostly because it's at the heart of Linger In-Shadow. Sony approached some of folks involved in the scene and got them some PS3 dev kits and let them go to town. The result is Linger In-Shadow, a unique and stunning piece of PSN content that you'll be able to watch and have some limited interactivity by exploring the virtual environment that's been created. At first blush it just looks like a really cool tech demo but, we came to find that you'll be able to explore the crazy visuals you see and even interact with them. You'll see button prompts and even have to shake the controller to uncover new bits to see. Sound bizarre? I suppose it would in writing. So here, just have a look. As you can see: dogs, cats, pandas, flying squid creatures, floating platforms. Why not right? While this isn't a game, I'm pretty excited to see where Sony goes with this. Creative folks need outlets and this could be a cool one. The title is set to his this summer on PSN, no word on pricing.
    Gamespot

Linger In-Shadow Video Tour 1

Klinkt interessant
      zondag 18 mei 2008 @ 18:30:13 #41
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_58747272
    tvp
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_58747849
    Killzone 2: Sony Gamers' Day 08: Story and Gameplay

Hij praat ook bijna niet met een accent. Netjes hoor!
      zondag 18 mei 2008 @ 19:43:48 #43
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_58748388
    t
    v
    p
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    *O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
      FOK!fotograaf zondag 18 mei 2008 @ 19:53:40 #44
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_58748538
    Tvp
    ,,/
    pi_58748936
    Volgens mij nieuw materiaal van LBP!

LittleBigPlanet
    pi_58749492
    quote:
    Op zondag 18 mei 2008 20:19 schreef robbolo het volgende:
    Volgens mij nieuw materiaal van LBP!

LittleBigPlanet
    Klinkt wel gaaf allemaal, een platformer die nooit ophoudt
    pi_58752105
    Eindelijk de triggers kunnen bestellen!

&nbsp;
      zondag 18 mei 2008 @ 23:20:07 #48
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_58752463
    tvp
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_58752610
    quote:
    Op zondag 18 mei 2008 23:20 schreef AQuila360 het volgende:
    tvp
      zondag 18 mei 2008 @ 23:32:02 #50
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_58752765
    quote:
    Op zondag 18 mei 2008 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Als ik alleen in het 360 topic vertoef krijg ik last van tunnelvisie
    pi_58754973

!
    pi_58755702
    tvp
    ---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
    Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
      maandag 19 mei 2008 @ 08:53:58 #54
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_58755988
    quote:
    Op zondag 18 mei 2008 23:03 schreef Sackboy het volgende:
    Eindelijk de triggers kunnen bestellen!

[ afbeelding ]

Waar en hoeveel?
    pi_58756161
    quote:
    Op maandag 19 mei 2008 08:53 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Waar en hoeveel?
    Bij hmv.com. Je moet wel een creditcard hebben en ze zijn niet goedkoop (16 euro incl verzenden voor 4 triggers). Maar ik heb het er voor over

Oja, en ze waren meteen allemaal uitverkocht dus ze hebben ze pas over 3 weken weer op voorraad.
    &nbsp;
    pi_58756286
    quote:
    Op maandag 19 mei 2008 02:25 schreef Cyberia18 het volgende:
    [ afbeelding ]

!
    Ik wist dat je die ging posten
    &nbsp;
      maandag 19 mei 2008 @ 09:46:13 #57
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_58756667
    tvp
    PSN: diTani
      maandag 19 mei 2008 @ 10:13:42 #58
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58757136
    Dat mensen problemen met de triggers hebben heb deze dingen al een langs zien komen,
    vraag me af of het nou zo veel voordeel oplevert
    Pax & Pry Free download
    pi_58757400
    quote:
    Op maandag 19 mei 2008 10:13 schreef ikookhier het volgende:
    Dat mensen problemen met de triggers hebben heb deze dingen al een langs zien komen,
    Ik vind dat mensen maar liggen bokken over de ergonomie van de PS controller -tvp
    pi_58757404
    quote:
    Op maandag 19 mei 2008 10:13 schreef ikookhier het volgende:
    Het gaat niet om voordeel opleveren. Ik vind de triggers van de PS3 controller gewoon niet prettig, vooral bij racegames. En iedereen die deze opzet-triggers gekocht heeft is er zeer enthousiast over.
    &nbsp;
      maandag 19 mei 2008 @ 10:43:28 #61
    139693 Rolstoelvandaal
    I once was a stuntman...
    pi_58757651
    Ik betrap mezelf er vaak op dat ik de L2 en R2 knoppen onbewust een klein beetje ingedrukt houd.
      maandag 19 mei 2008 @ 12:25:24 #62
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58759428
    quote:
    Op maandag 19 mei 2008 10:43 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
    Ik betrap mezelf er vaak op dat ik de L2 en R2 knoppen onbewust een klein beetje ingedrukt houd.
    Je bent niet de enige Ze zijn vrij gevoelig.
      maandag 19 mei 2008 @ 12:34:01 #63
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58759583
    quote:
    Op zondag 18 mei 2008 19:05 schreef Cyberia18 het volgende:
    Killzone 2: Sony Gamers' Day 08: Story and Gameplay

Hij praat ook bijna niet met een accent. Netjes hoor!
    Hij heeft engels inderdaad goed onder de knie
    pi_58759899
    Ik heb een probleempje, ik wil een Amerikaanse en Japanse Store account aanmaken. Ik volg leuk de instructies die ik vind, maar ik krijg geen scherm waarbij ik kan kiezen uit het maken van een sub- of een masteraccount. Ik moet gewoon de ID en pass van een al bestaande masteraccount invoeren... what to do?
    DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
    pi_58760189
    Dan moet je ook een nieuwe user op je PS3 aanmaken. Daarna kun je kiezen voor sub of master als je wilt aanmelden.
    ---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
    Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
    pi_58762631
    Heb ik gedaan, dan kom ik in het aanmeldingsproces net zo goed bij het invullen van een master account :S
      maandag 19 mei 2008 @ 16:48:45 #67
    66083 Platina
    78th Element
    pi_58764037
    Bij de dynabyte is nu een packet. 500 euro voor een Playstation 3 + Uncharted + Ratchet + extra controller + HDMI kabel.

Doen of niet? Ik vind het een goede aanbieding kan zo niets beters vinden.
    pi_58764184
    Ik had 'm weliswaar voor 400 euro gekocht (dankzij een korting) maar voor die prijs is het wel een nette deal. Die pakket van mij had geen extra controller en HDMI-kabel. Alhoewel ik moet zeggen dat ik ook niet echt sta te springen van de Sixaxis controller
    pi_58765380
    Kickje, ik word hopeloos en wil meer demo's kunnen spelen
      maandag 19 mei 2008 @ 18:14:03 #70
    107631 Pikhoofd
    What's in a name?
    pi_58765539
    Heeft er iemand een tip waar een PS 3 met GTA 4 Pack op voorraad is in de buurt van Leiden?
    pi_58765585
    Ow gruwelijk stom, je moet natuurlijk aangeven dat je 18 bent, anders krijg je de keuze niet...
      maandag 19 mei 2008 @ 18:17:28 #72
    139407 jorienvdherik
    pi_58765601
    De controller van de PS 3 is zwaar ruk, alleen sneak goals maken in Fifa gaat wel goed, je kan ze snel draaien die stikjes, de triggers zijn een ramp...
      maandag 19 mei 2008 @ 18:22:25 #73
    143210 DooD
    xbox360, ps3, pc gamer
    pi_58765689
    Wat een veel grotere ramp is dat de MGS4 LE nog steeds nergens te bestellen is en dat paypal rete lang doet om geld over te schrijven vanaf mijn bankrekening, waardoor ik nog steeds geen dual shock 3 kan bestellen in Amerika.
    De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
      maandag 19 mei 2008 @ 18:23:40 #74
    139407 jorienvdherik
    pi_58765708
    quote:
    Op maandag 19 mei 2008 18:22 schreef DooD het volgende:
    Wat een veel grotere ramp is dat de MGS4 LE nog steeds nergens te bestellen is en dat paypal rete lang doet om geld over te schrijven vanaf mijn bankrekening, waardoor ik nog steeds geen dual shock 3 kan bestellen in Amerika.
    gebruik dan ook de koppeling tussen je bank en paypal
      maandag 19 mei 2008 @ 19:05:58 #75
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58766347
    quote:
    Dat probleem heb ik helemaal niet. Ik koop gewoon iets met paypal en pp schrijft het een week later automatisch van mijn bankrekening af. Dat hele gedoe met overschrijven van geld van je bankrekening naar je pp rekening omzeil je dan.
    pi_58766562
    quote:
    Wat een veel grotere ramp is dat de MGS4 LE nog steeds nergens te bestellen is
    quote:
    Geen MGS4 Limited PS3 voor Europa

Nieuws | 19 mei 2008 - Afgelopen week bevestigde Konami US de Limited Edition PS3 van Metal Gear Solid 4 voor Noord-Amerika. De bundel zal $599.99 gaan kosten en bevat de Limited Edition van de game, een Gunmetal Grey 40 GB PS3 en een Gunmetal Grey DualShock 3 controller. Een woordvoerder van Konami UK heeft zojuist bevestigd dat deze bundel niet in Europa zal worden uitgebracht.

Europa heeft vanaf 12 juni de keuze uit de standaard game, een Limited Edition van de game en een hardware bundel, met daarin de game een standaard 40 GB PS3 en een Sixaxis controller.
    Nog even wachten dus. Ik verwacht dat de shops 'm volgende week wel in hun assortiment hebben opgenomen.
    pi_58766882
    Metal Gear Retrospective deel 2

en als je de eerste deel nog niet hebt gekeken:

Metal Gear Retrospective deel 1
    pi_58770725

In bewegend beeld hieronder te zien:

http://www.gamevideos.com/video/id/18922

maandag 19 mei 2008 @ 23:22:12 #79
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_58770997
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_58771252
    quote:
    quote:
    Misschien als je de gameverkopen bekijkt? GTA IV voor de PS3 53 keer over de toonbank gegaan tegenover 47 voor de Xbox 360, een verschil van 6 stuks dus, ruim 12% meer voor de PS3

En ik maar denken dat ik werd doorverwezen naar de frontpage en dit in een persbericht naar buiten werd gebracht. Nu is dit niets meer dan een constatering van één retailer
      dinsdag 20 mei 2008 @ 00:02:03 #81
    139407 jorienvdherik
    pi_58772047
    FIFA 2008

59 potjes gespeeld sinds 15 mei ( dat ik heb terug heb ), sinds februari
    50 gewonnen , 9 verloren

En nu komt cyberia
    pi_58772096
    Dat stuk gaat echt helemaal nergens over
    quote:
    er zijn nu al 5 dagen geen consoles meer verkocht van beiden
    Oei, ik denk dat Microsoft en Sony nu met de handen in het haar zitten
    &nbsp;
      dinsdag 20 mei 2008 @ 00:34:25 #83
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_58772847
    Whehehe.
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    pi_58776422
    IGN's Haze Review

Cijfer:
    SPOILER
    &nbsp;
      Redactie Games dinsdag 20 mei 2008 @ 10:31:10 #85
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_58776511
    .....Kennedy
    pi_58776656
    Ik ben nu ook aangesloten bij het PS3-kamp .

Heb van het weekend de Ratchet & Uncharted Pack gehaald .
      dinsdag 20 mei 2008 @ 10:41:45 #87
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_58776733
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 10:26 schreef Sackboy het volgende:
    IGN's Haze Review

Cijfer:
    SPOILER
    OMG!

Geen wonder dat het een PS3-exclusive is gebleven, het andere kamp zag de bui al hangen...
    (riep ik nou iets Xbox360 fanboy achtigs?!?!?!? )
      dinsdag 20 mei 2008 @ 10:43:11 #88
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_58776767
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 10:38 schreef Lexie het volgende:

Vertel vertel, hoe zijn je ervaringen? Wat vind je er van?
    Bevalt het? Nog meer games gekocht...?

anders, ow... leuk. Gefeliciteerd!
      dinsdag 20 mei 2008 @ 10:50:34 #89
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_58776931
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 10:38 schreef Lexie het volgende:

pi_58777412
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 10:43 schreef Fallen het volgende:

[..]

Vertel vertel, hoe zijn je ervaringen? Wat vind je er van?
    Bevalt het? Nog meer games gekocht...?

anders, ow... leuk. Gefeliciteerd!
    Het bevalt prima! Ik heb er meteen eenen toffe Blu-Ray bijgekocht: Earth. Lekker nerdy natuurfilm kijken in HD, wat tof is dat zeg .

Verder heb ik er nog geen games bijgekocht, ik verwacht al lang genoeg met deze twee bezig te zijn. En ik ben nog wel even bezig met configureren: ik mag mijn externe hd nog om gaan zetten van NTFS naar FAT32, en ik moet mijn internet nog goed instellen. Zodra de PS3 de lucht in gaat verliezen alle andere apparaten hun connectie .
      dinsdag 20 mei 2008 @ 11:23:28 #91
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_58777557
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 11:16 schreef Lexie het volgende:

[..]

Het bevalt prima! Ik heb er meteen eenen toffe Blu-Ray bijgekocht: Earth. Lekker nerdy natuurfilm kijken in HD, wat tof is dat zeg .

Verder heb ik er nog geen games bijgekocht, ik verwacht al lang genoeg met deze twee bezig te zijn. En ik ben nog wel even bezig met configureren: ik mag mijn externe hd nog om gaan zetten van NTFS naar FAT32, en ik moet mijn internet nog goed instellen. Zodra de PS3 de lucht in gaat verliezen alle andere apparaten hun connectie .
    Externe HDD? Waarom? Je kunt ook streamen vanaf je PC naar je PS3, dat gebruik ik voor de 360 ook en is super handig. Verder zou ik voor de PS3 gewoon een ethernet kabel gebruiken, geen Wi-Fi.
      dinsdag 20 mei 2008 @ 11:26:12 #92
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_58777611
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 11:16 schreef Lexie het volgende:

[..]

Je hebt niet heel toevallig een Linksys WRT54G router?
    SPOILER
      dinsdag 20 mei 2008 @ 11:26:23 #93
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58777614
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 10:26 schreef Sackboy het volgende:
    IGN's Haze Review

Cijfer:
    SPOILER

Demo viel mij ook erg tegen
    maar IGN is de laaste tijd ook niet zo betrouwbaar cijfer kan zomaar een 9 worden

Dit zegt meer dan genoeg

[ Bericht 10% gewijzigd door ikookhier op 20-05-2008 11:36:32 ]
    Pax & Pry Free download
    pi_58777870
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 11:26 schreef Fallen het volgende:

[..]

Je hebt niet heel toevallig een Linksys WRT54G router?
    SPOILER
    Het is inderdaad die Linksys router, de prul . Helpt het als ik hem via een UTP-kabel in de router prik, of kan de router dat ook niet aan?
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Externe HDD? Waarom? Je kunt ook streamen vanaf je PC naar je PS3, dat gebruik ik voor de 360 ook en is super handig. Verder zou ik voor de PS3 gewoon een ethernet kabel gebruiken, geen Wi-Fi.
    Ik wil in een keer een berg series op de PS3 zetten zodat ik me het gepruts met een PC kan besparen. De PC staat ook niet meer standaard aan bij mij .
      dinsdag 20 mei 2008 @ 11:40:32 #95
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_58777900
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 11:39 schreef Lexie het volgende:

Ik wil in een keer een berg series op de PS3 zetten zodat ik me het gepruts met een PC kan besparen. De PC staat ook niet meer standaard aan bij mij .
    Dan is het wel handiger ja, vooruit
      dinsdag 20 mei 2008 @ 11:55:14 #96
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_58778221
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 11:39 schreef Lexie het volgende:

[..]

Het is inderdaad die Linksys router, de prul . Helpt het als ik hem via een UTP-kabel in de router prik, of kan de router dat ook niet aan?
    Nee, bedraad of draadloos maakt geen zak uit. Heb die van mij uiteindelijk vervangen voor een US-Robotics (had ik nog liggen) aangezien de Linksys ook met de DD-WRT firmware problemen gaf (hoewel niet PS3 gerelateerd).
      dinsdag 20 mei 2008 @ 13:06:14 #97
    45458 Govinda
    Blond is geil!
    pi_58779530
    Heb mijn bestelling bij HMV.com voor de triggers maar gecancelled. Duurt me te lang.
    Net 2 paar op ebay besteld; nog goedkoper ook
    Suffering from Oblomow's
    pi_58779601
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 11:55 schreef Fallen het volgende:

[..]

Nee, bedraad of draadloos maakt geen zak uit. Heb die van mij uiteindelijk vervangen voor een US-Robotics (had ik nog liggen) aangezien de Linksys ook met de DD-WRT firmware problemen gaf (hoewel niet PS3 gerelateerd).
    Matig zeg, wat een gedoe. Dan zet ik de Media Center optie uit, die ga ik waarschijnlijk toch niet gebruiken. Mocht ik hem ooit gaan gebruiken, dan is er ondertussen met een beetje geluk een patch uitgebracht .
    pi_58779667
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 13:06 schreef Govinda het volgende:
    Heb mijn bestelling bij HMV.com voor de triggers maar gecancelled. Duurt me te lang.
    Net 2 paar op ebay besteld; nog goedkoper ook
    Heb je daar ook een linkje van? Ik kan ze niet goedkoper vinden namelijk.
    &nbsp;
    pi_58779808
    Haze

Ze hebben het spel te vaak uitgesteld en lopen te hypen. Achteraf vermaak je je bijna net zo goed met Hour of Victory.

Neemt nu wel goed de tijd voor Timesplitters 4
      dinsdag 20 mei 2008 @ 13:31:10 #101
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_58780047
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 13:08 schreef Lexie het volgende:

[..]

Matig zeg, wat een gedoe. Dan zet ik de Media Center optie uit, die ga ik waarschijnlijk toch niet gebruiken. Mocht ik hem ooit gaan gebruiken, dan is er ondertussen met een beetje geluk een patch uitgebracht .
    Een patch komt er niet. Linksys haalt z'n schouders er over op, Sony heeft er niets mee te maken.
    Je kan dus je WRT54G zo configureren dat je PS3 in de DMZ hangt, dan doet het probleem zich niet voort.
    pi_58780589

Een Youtube achtige systeem in LBP dus. Nice
    pi_58780639
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:
    [ afbeelding ]

Een Youtube achtige systeem in LBP dus. Nice
    Yep, zal ook wel een hoop meuk tussen komen te staan. Voor mij dus alleen Only Developer Levels en Highest Rated
    &nbsp;
    pi_58780990
    Gerucht:
    quote:
    We have been advised that SCEE will be launching the Dual Shock 3 at the end of July in all PAL territories.
    pi_58781674
    Japanners krijgen Siren op Blu-Ray

Hopelijk wij ook, anders koop ik hem niet.
    &nbsp;
    pi_58781800
      dinsdag 20 mei 2008 @ 15:52:29 #107
    45458 Govinda
    Blond is geil!
    pi_58782421
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 13:12 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Heb je daar ook een linkje van? Ik kan ze niet goedkoper vinden namelijk.
    Hij had er maar 2 te koop helaas. Heb ze allebei besteld. Ik had een eerdere zoekopdracht door ebay laten volgen. je krijgt dan een email zodra er weer een veiling is met zo'n zelfde item, erg handig.
    Suffering from Oblomow's
      dinsdag 20 mei 2008 @ 16:05:00 #108
    66083 Platina
    78th Element
    pi_58782627
    Haze cijfer valt mij zwaar tegen, was toch een kleine reden voor mij om een PS3 aan te gaan schaffen.
    pi_58782749
    &nbsp;
      dinsdag 20 mei 2008 @ 16:16:17 #110
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_58782831
    Cyberia, gij snodaard, accepteer mij eens op PSN.
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
      dinsdag 20 mei 2008 @ 16:22:44 #111
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_58782975
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 16:12 schreef Sackboy het volgende:
    [ afbeelding ]
    PSN: diTani
    pi_58783249
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 16:16 schreef Gamer_V het volgende:
    Cyberia, gij snodaard, accepteer mij eens op PSN.

Het wordt eens tijd dat ik weer achter m'n PS3 kruip. Maar ja GTA IV hé.... Accept je gequest straks wel
    pi_58783258
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 16:12 schreef Sackboy het volgende:
    [ afbeelding ]
    Check deze:

dinsdag 20 mei 2008 @ 16:36:16 #114
    66083 Platina
    78th Element
    pi_58783259
    en die gunmetal grijze ps3 mgs4 editie komt hier dus niet naartoe
    Minder. Dan toch maar die pak bestellen.
    pi_58783655
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 16:35 schreef Cyberia18 het volgende:
    Het wordt eens tijd dat ik weer achter m'n PS3 kruip. Maar ja GTA IV hé.... Accept je gequest straks wel
    Wait.. je speelt GTA op de 360? Terwijl je een PS3 hebt? Heb het ook geprobeerd van de week, ik wist niet hoe gauw ik die disc er weer uit moest halen. Spel ziet er echt dertien keer beter uit op de PS3.
    &nbsp;
    pi_58783765
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 16:53 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Wait.. je speelt GTA op de 360? Terwijl je een PS3 hebt? Heb het ook geprobeerd van de week, ik wist niet hoe gauw ik die disc er weer uit moest halen. Spel ziet er echt dertien keer beter uit op de PS3.
    Xbox Live . De mindere aspecten neem ik dan wel voor lief bij multiplatform games, alhoewel 90% de 360 versie het best uit de bus komt.

Maar is het verschil duidelijk zichtbaar dan? Apart.
    pi_58783841
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 16:53 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Kan je me trouwens nog een linkje geven van die goedkope DS3 controller via Ebay?
    pi_58783974
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 16:59 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Xbox Live . De mindere aspecten neem ik dan wel voor lief bij multiplatform games, alhoewel 90% de 360 versie het best uit de bus komt.

Maar is het verschil duidelijk zichtbaar dan? Apart.
    Ja, dit is ook de eerste multiplatform game die er bij mij mooier uitziet op de PS3 dan op de X360 (Burnout Paradise heb ik niet). De anti-aliasing is veel beter op de PS3 versie, en de X360 versie heeft hele vreemde korrelige schaduwen wat er niet uitziet. Ook zit over alles wat je op middellange afstand ziet die vreemde paint-filter die je ook op de screens zag. De PS3 versie heeft dit niet.

Maarja, zoals je zegt, multiplayer is een goede reden om hem op de 360 te spelen. En downloadable content natuurlijk. Maar ik vind het verschil in graphics dermate storend dat ik het voorlopig toch bij de PS3 versie hou.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sackboy op 20-05-2008 17:32:35 ]
    &nbsp;
    pi_58784002
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 17:03 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Kan je me trouwens nog een linkje geven van die goedkope DS3 controller via Ebay?
    Alstu.
    &nbsp;
    pi_58784070
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 17:12 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Alstu.

Nouja wel verrassend om te horen dat de PS3 er wat gelikter uit ziet. Maar goed dat neem ik zoals gezegd wel voor lief. De exclusieve DLC is inderdaad nog een reden waarom ik voor de 360 versie ben gegaan.
      dinsdag 20 mei 2008 @ 17:52:37 #121
    45458 Govinda
    Blond is geil!
    pi_58784843
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 16:36 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Check deze:

[ afbeelding ]

Hier heb ik even hardop om moeten lachen!
    Suffering from Oblomow's
      dinsdag 20 mei 2008 @ 18:29:46 #122
    143210 DooD
    xbox360, ps3, pc gamer
    pi_58785554
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 17:52 schreef Govinda het volgende:

[..]

Hier heb ik even hardop om moeten lachen!
    Ja maar eigenlijk is het diep triest dat ze geeneens in de buurt van de 8 komen. Ik bedoel het is een exclusieve titel. Ze kunnen alle tijd in één systeem steken en dan komen ze nog met zo'n wanproduct aanzetten. De demo voorspelde dit al maar goed.

Eigenlijk zou sony er een stokje voor moeten steken en zeggen deze game komt niet uit. Hadden ze bij Lair ook moeten doen.

Het is wel te hopen dat Killzone 2 de belofte inlost, maar daar durf ik ook mijn leven niet op in te zetten. Grafisch gezien prachtig, maar of het ook lekker speelt is een tweede.
      dinsdag 20 mei 2008 @ 18:36:17 #123
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_58785689
    Waar ooh waar vind ik een VGA kabel die werkt, goed beeld geeft en fatsoenlijke resoluties kan uitpompen?
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_58785734
    IGN review scores:

Blacksite Area 51: 6.2
    Soldier of Fortune Payback: 6.1
    Turning Point Fall of Liberty: 5.0
    Haze: 4.5

Of Haze is echt heeeeeel belabberd slecht, of IGN zijn een stelletje achterlijke mongolen
    &nbsp;
    pi_58786124
    Dat lijkt me stug. Gamershell en GameReactor geven het spel een 6,5 en 6
      dinsdag 20 mei 2008 @ 19:00:19 #126
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_58786172
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 16:36 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Check deze:

[ afbeelding ]

pi_58786344
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
    Maar hoe kan het nou nog slechter zijn dan Turning Point en Soldier of Fortune?
    &nbsp;
    pi_58786679
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 19:09 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Maar hoe kan het nou nog slechter zijn dan Turning Point en Soldier of Fortune?
    Die conclusie kun je moeilijk maken op basis van deze recensie. Ik bedoel in hoeverre zijn deze games (inclusief Turning Point en Soldier Fortune dus) ook door dezelfde reviewer gedaan?

Zo nu en dan wil het voorkomen dat er iemand is die normaal gesproken alleen de sportgames op zijn rekening neemt, maar nu kennis moet maken met een ander genre. Zo gaf die drol bij Gamespot die helemaal opgewonden raakt van Amerikaanse sportgames Ratchet: ToD een 7
    pi_58786867
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
    Ik dacht dat Gamereactor een xbox-fanaat site was?Neemt niet weg dat ik de demo gewoon kut vond.
    pi_58786980
    Waar maken we ons ook druk om trouwens. Het is en blijft een pauperspel. Ubisoft

Konami
      dinsdag 20 mei 2008 @ 19:56:58 #131
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_58787297
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 00:02 schreef jorienvdherik het volgende:
    FIFA 2008

59 potjes gespeeld sinds 15 mei ( dat ik heb terug heb ), sinds februari
    50 gewonnen , 9 verloren

En nu komt cyberia
    En laat ik nu bij die 9 verloren wedstrijden zitten (2x)
    pi_58787599

Soldier : Any opposing game
    Gray fox : Metal Gear Franchise

Couldn't help it!
      dinsdag 20 mei 2008 @ 20:12:39 #133
    143210 DooD
    xbox360, ps3, pc gamer
    pi_58787614
    Ik zag trouwens een video preview van Ghostbusters op gametrailers en het jeugdsentiment kwam weer boven. Het zal heus geen triple A titel worden, maar als ze er online co-op ingooien en de moeilijkheidsgraad flink opschroeven dan kan het wel eens heel erg leuk worden om te doen.

Je bent een 5de ghostbuster dus het mooiste zou zijn 5 man co-op.

Het Fok Ghostbusters squad. wie doet er mee?
      dinsdag 20 mei 2008 @ 20:57:19 #134
    45458 Govinda
    Blond is geil!
    pi_58788490
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 20:12 schreef DooD het volgende:
    maar als ze er online co-op ingooien
    Als ze dat niet doen zou het echt een gemiste kans zijn, dan koop ik hem zeker niet.
    Suffering from Oblomow's
    pi_58792887
    Haze, een 4.5. Het zal echt sucken, maar een 4.5 is er erg harsh. Ze waren tegen Heavenly Sword en LAIR ook al zo harsh. Ze doen dit nooit bij de 360.

Haze krijgt een 4.5 en Turning Point een 5.0
    pi_58793004
    Hmmm Frankrijk krijgt ook de LE van MGS 4 zo te zien...

http://www.micromania.fr/(...)mach=PlayStation%203

Dan verwacht ik 'm hier dan ook wel
      dinsdag 20 mei 2008 @ 23:50:31 #137
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_58793014
    Arme Free Radical. Je weet dat ze er zoveel liefde in hebben gestoken!
      dinsdag 20 mei 2008 @ 23:51:08 #138
    137562 rakotto
    pi_58793028
    Ja maar IGN is ook gesponserd door Microsoft en Nintendo.
    pi_58793101
    Ik denk dat die statement eerder van toepassing is op Gamespot.
      Redactie Games dinsdag 20 mei 2008 @ 23:59:27 #140
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_58793168
    Calimero's hier
    .....Kennedy
    pi_58793312
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 23:51 schreef rakotto het volgende:
    Ja maar IGN is ook gesponserd door Microsoft en Nintendo.
    Ach, gesponsord weet ik niet. Maar je ziet in ieder geval wel dat veel Amerikaanse sites de Xbox prefereren (omdat het van een Amerikaans bedrijf is). Of dit nu omgekocht is of gewoon onderbewust weet ik niet. Het zou kunnen van wel natuurlijk, het is zat vaak voorgekomen dat sites betaald werden voor reviews.
    pi_58793344
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 23:59 schreef Wessiej het volgende:
    Calimero's hier
      woensdag 21 mei 2008 @ 00:43:03 #143
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_58793816
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 23:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
    Haze, een 4.5. Het zal echt sucken, maar een 4.5 is er erg harsh. Ze waren tegen Heavenly Sword en LAIR ook al zo harsh. Ze doen dit nooit bij de 360.

Haze krijgt een 4.5 en Turning Point een 5.0
    Haze vond ik ook weinig aan, en sowieso 'nectar'
    pi_58795352
    Gamespot heeft hem een 6 gegeven. Gewoon een middelmatige shooter a la Halo dus. Ik haal hem wel een keer van eBay voor een mooi prijsje.
    &nbsp;
      woensdag 21 mei 2008 @ 09:37:36 #145
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_58796457
    Ghostbusters: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/218841.html

Ziet er helaas maar een beetje saai en eentonig uit. Veel te stil ook, ik wil de acteurs horen praten en de spoken horen gillen.
      woensdag 21 mei 2008 @ 10:09:15 #146
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_58797119
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 08:23 schreef Sackboy het volgende:
    Gamespot heeft hem een 6 gegeven. Gewoon een middelmatige shooter a la Halo dus. Ik haal hem wel een keer van eBay voor een mooi prijsje.
    Hehehehe
      woensdag 21 mei 2008 @ 12:10:11 #147
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_58799743
    Speelt iemand hier nog Warhawk eigenlijk ?
    PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
    pi_58801938
    Killzone 2

&nbsp;
    pi_58802176
    Het ziet er febomenaal uit ja, maar Garnett Lee van 1UP heeft de zorgwekkende aspecten voor mij voorlopig min of meer bevestigd.

http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3167906
    pi_58802234
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 12:10 schreef janrad het volgende:
    Speelt iemand hier nog Warhawk eigenlijk ?
    Jp, ik. Maar momenteel erg weinig vanwege studie en GTAIV En als MGS4 straks uit is dan krijgt die weer voorrang

Daarnaast speel ik ook nooit zo heel veel uren games in de zomer.
    pi_58802325
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 14:16 schreef Cyberia18 het volgende:
    Het ziet er febomenaal uit ja,
    quote:
    maar Garnett Lee van 1UP heeft de zorgwekkende aspecten voor mij voorlopig min of meer bevestigd.

Mjah, maar ik denk ook niet dat alle levels zo grijs en saai zullen zijn. En ik hoop inderdaad niet dat het zo scripted als Call of Duty 4 wordt
    &nbsp;
      woensdag 21 mei 2008 @ 14:30:20 #152
    143210 DooD
    xbox360, ps3, pc gamer
    pi_58802409
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 14:16 schreef Cyberia18 het volgende:
    Het ziet er febomenaal uit ja, maar Garnett Lee van 1UP heeft de zorgwekkende aspecten voor mij voorlopig min of meer bevestigd.

Ja vooral het laatste is zorgwekkend dat hij nog niet voldoende onderscheidend vermogen heeft is toch wel een pré in het shootergenre.

Aan de andere kant ziet het er wel heel goed uit en hebben ze nog tijd zat om dat onderscheidend vermogen wel aan te brengen. Ik ben benieuwd. Ik vrees alleen dat de hypetrein voor deze game een beetje binnen de perken moet blijven.

Je moet maar zo zien niet iedere titel kan een Metal Gear Solid game zijn
      woensdag 21 mei 2008 @ 14:34:12 #153
    143210 DooD
    xbox360, ps3, pc gamer
    pi_58802500
    quote:
    Mjah, maar ik denk ook niet dat alle levels zo grijs en saai zullen zijn. En ik hoop inderdaad niet dat het zo scripted als Call of Duty 4 wordt
    Tsjah en toch vind ik dat scripted het minst zorgwekkend, maar dat heeft meer te maken met wat voor soort game je prefereert. In COD4 had ik het erg naar mijn zin. Ik zette de game gewoon op de hoogste moeilijkheidsgraad en dan spawnden die poppetjes ook telkens opnieuw, als je niet op het juiste punt aankwam dus dat vind ik persoonlijk geen minpunt.
    pi_58802762
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 14:34 schreef DooD het volgende:

[..]

Tsjah en toch vind ik dat scripted het minst zorgwekkend, maar dat heeft meer te maken met wat voor soort game je prefereert. In COD4 had ik het erg naar mijn zin. Ik zette de game gewoon op de hoogste moeilijkheidsgraad en dan spawnden die poppetjes ook telkens opnieuw, als je niet op het juiste punt aankwam dus dat vind ik persoonlijk geen minpunt.
    Do not want
    &nbsp;
      woensdag 21 mei 2008 @ 15:05:06 #155
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_58803045
    Het kritiekpunt van de meeste previews waar ik me gigantisch aan stoor is het gezeik over de grijstinten en de hoeveelheid beton overal. Het is een fucking URBAN WARFARE level. Wat had je anders verwacht? Fijne pasteltinten? Djeez.

Maar dat stukje over respawnen is ook wel een beetje jammer. Naja als het er zo uit blijft zien als het er nu uitziet ga ik het toch wel spelen. Ik vind grijstinten en beton namelijk fucking geil.
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_58805672
    Wie gaan er allemaal de MGS4 Limited Edition halen? Ik kan MGS4 gewoon voor 41 euro kopen of de LE die 99 euro gaat kosten. Weet alleen niet of de "making of" blue ray het waard is. Dan wil ik wel uren beeldmateriaal zien.
    Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
      FOK!fotograaf woensdag 21 mei 2008 @ 17:44:45 #157
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_58806023
    Als ik em te pakken kan krijgen wel
    ,,/
    pi_58806190
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 17:27 schreef DaggerNL het volgende:
    Wie gaan er allemaal de MGS4 Limited Edition halen? Ik kan MGS4 gewoon voor 41 euro kopen of de LE die 99 euro gaat kosten. Weet alleen niet of de "making of" blue ray het waard is. Dan wil ik wel uren beeldmateriaal zien.
    Ik doe het alleen voor dat poppetje en natuurlijk omdat ie limited is Staat cool naast me Patrickje Ster op me tv
      woensdag 21 mei 2008 @ 20:08:44 #159
    45458 Govinda
    Blond is geil!
    pi_58808482
    Ik vind het ook wel een beetje BS dat ze wel KZ2 te grijs vinden maar niet zeggen dat MGS4 ook wel een behoorlijke eentonige beigetint over zich heen heeft hangen.
    Suffering from Oblomow's
    pi_58808618
    Livestream van Haze
    &nbsp;
      woensdag 21 mei 2008 @ 20:22:28 #161
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_58808741
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 20:15 schreef Sackboy het volgende:
    Livestream van Haze
    Wat ik heb gezien valt me niet eens tegen... en dat terwijl ik demo niet eens uit gezeten heb.
    pi_58808793
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 20:22 schreef Fallen het volgende:

[..]

Wat ik heb gezien valt me niet eens tegen... en dat terwijl ik demo niet eens uit gezeten heb.
    Die map waar hij nu inzit ziet er ook erg tof uit moet ik zeggen
    &nbsp;
    pi_58808965
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 17:27 schreef DaggerNL het volgende:
    Wie gaan er allemaal de MGS4 Limited Edition halen?
    Ja waaaaaaar?
      donderdag 22 mei 2008 @ 07:13:21 #165
    45458 Govinda
    Blond is geil!
    pi_58816441
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 01:47 schreef Cyberia18 het volgende:
    Nieuwe screens MGS 4:

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=11270636&postcount=387

Nog 3 weken
    Godskolere wat ziet dat er toch goed uit!! Ik hoop echt dat deze screens niet zijn opgepoetst
    Ben ik ff blij dat ik die preorder heb gedaan.. GOTY!!
    Suffering from Oblomow's
    pi_58817657
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_58818101
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 09:26 schreef SocialDisorder het volgende:
    LittleBigPlanet wordt muziekgame
    LBP LBP LBP

Gave functie, mits hij niet debiel gebruikt wordt in de game kan dit echt heel gaaf worden!
    pi_58818157
    Meh, dat muziekgedeelte had er van mij niet in gehoeven. Had liever gezien dat ze die tijd hadden besteed aan het goed implementeren van water in de game. Hopelijk lukt dat alsnog..
    &nbsp;
      donderdag 22 mei 2008 @ 10:06:04 #169
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_58818411
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 09:51 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

LBP LBP LBP

Gave functie, mits hij niet debiel gebruikt wordt in de game kan dit echt heel gaaf worden!
    Je weet nu al dat het Super Mario Bros nagemaakt gaat worden.
    pi_58821892
    The Agency: Colorful Characters Trailer HD

Stijltje bevalt me wel moet ik zeggen
    pi_58821994
    MGS 4 Review van PlayStation: The Official Magazine

http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=140663

Cijfer:
    SPOILER
      donderdag 22 mei 2008 @ 12:42:27 #172
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_58822083
    Hoezo ?
      Redactie Games donderdag 22 mei 2008 @ 12:45:40 #173
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_58822157
    Hij wilt graar 6/5 zien.
    .....Kennedy
    pi_58822200
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 12:42 schreef Rock-shocker het volgende:
    Hoezo ?
    Wou jullie even op het verkeerde spoor zetten
      Redactie Games donderdag 22 mei 2008 @ 12:48:40 #175
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_58822229
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 12:47 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Spanning en sensatie alom hier
    .....Kennedy
    pi_58822237
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 12:48 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Spanning en sensatie alom hier [ afbeelding ]
      donderdag 22 mei 2008 @ 13:06:59 #177
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_58822661
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 12:47 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

pi_58823200

Nice

Zondag allemaal kijken dus.
      donderdag 22 mei 2008 @ 14:20:19 #179
    137562 rakotto
    pi_58824371
    MGS4
      donderdag 22 mei 2008 @ 15:05:06 #180
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_58825496
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 09:51 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

LBP LBP LBP

Jammer dat zelfs de developers keihard zuigen in het spelen van de levels. Er lijkt echt iets goed mis te zijn met de besturing.

Ook achterlijk dat ze er een 3d platformer van hebben gemaakt (Gameplay dus).
    pi_58825738
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 14:20 schreef rakotto het volgende:
    MGS4
    What's wrong with MGS4???!!
    pi_58825835

pi_58826037
    Eurogamer geeft Haze een 4/10

Ben nu toch wel benieuwd hoe Haze eruitzag voordat ie werd uitgesteld
    &nbsp;
    pi_58827913
    &nbsp;
    pi_58828575
    DS3 binnen

En Rachtet & Clank geleent voor een tijdje. En mijn broertje heeft skate gekocht
      donderdag 22 mei 2008 @ 17:26:21 #186
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_58829032
    mehh 10 min van huis.. postbode met ps3 gemist, vanacht nachtdienst, morgen slaap ik waarschijnlijk door de bel heen >> ps3 maandag pas in huis.
      donderdag 22 mei 2008 @ 17:45:53 #187
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_58829496
    Vanaf vanavond een grotere tv MGS4 en Bac Company here we come
    pi_58830540
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 14:20 schreef rakotto het volgende:
    MGS4
    Rakotto
      donderdag 22 mei 2008 @ 19:17:12 #189
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_58831455
    quote:
    http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3167898

BioShock Confirmed for PS3
    Would you kindly believe the rumors now?
    By Michael Donahoe, 05/22/2008
    Cue the I-told-you-so's -- the everlasting rumor about last year's Xbox 360 hit BioShock popping up on the PS3 turns out to be true. According to the July issue of EGM, publisher 2K Games has confirmed that the underwater shooter is making the transition to Sony's shores.

Still don't believe us? Well, if you catch yourself a copy of the July issue (hitting subscribers as we speak, and on newsstands on June 3), you'll get the full scoop on how the Xbox 360 will translate (including some potential graphical improvements) in time for the 2008 holiday season.

Along with a chat with BioShock's new creative director Jordan Thomas (taking over the sunken series from creator Ken Levine), EGM has the first screens and info, including some fishy details about the future of Rapture.

pi_58831487
    Nou Fallen, je wens is vervuld.
      donderdag 22 mei 2008 @ 19:20:34 #191
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_58831553
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 15:24 schreef Sackboy het volgende:
    Eurogamer geeft Haze een 4/10
    *auw*
      donderdag 22 mei 2008 @ 21:31:06 #192
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58835806
    Ongeloofelijk dat Haze zoeen wanproduct is geworden na zoveel uitstel
    Pax & Pry Free download
      donderdag 22 mei 2008 @ 22:00:10 #193
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_58837186
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 19:18 schreef Cyberia18 het volgende:
    Nou Fallen, je wens is vervuld.
    DANK U!!!

En dan zo meteen er achter komen dat ik het toch niet zo heel erg leuk vind...
    pi_58838805
    Ik had zo een vraag hè over dat draadloos netwerk. Ik probeer dus een ad-hoc netwerk te maken met m'n laptop. Google leert mij niks behalve dat het misschien zou kunnen, maar misschien ook niet.

Tips danwel Tricks? Futiel? Ergens besproken in de 116 voorgaande topics?
      donderdag 22 mei 2008 @ 23:15:13 #195
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58840940
    Bioshock

en echt onbegrijpelijk dat Haze zo kut geworden is zeg. Demo niet gespeeld verder maar ik verwacht er echt niets van met deze cijfers.

Morgen maar even de stad in om bij de hmv te kijken voor de triggers. Huidige triggers zijn ruk.
    I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
    pi_58841137
    Resident Evil 5

&nbsp;
      donderdag 22 mei 2008 @ 23:27:56 #197
    139407 jorienvdherik
    pi_58841630
    Zit er aan te denken om Bad Company te halen

maar al 350 euro aan Wii besteed

En krijg nog grid op de 360

keuzes keuzes
      donderdag 22 mei 2008 @ 23:41:31 #198
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58842169
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 23:18 schreef Sackboy het volgende:
    Resident Evil 5

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
    Pax & Pry Free download
    pi_58842508
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:

Wii

Mijn god over geld verbrassen gesproken...
      Redactie Games donderdag 22 mei 2008 @ 23:56:38 #200
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_58842728
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Mijn god over geld verbrassen gesproken...
    Ligt toch gewoon op niveau?
    .....Kennedy
    pi_58844068
    Nog 19 dagen te gaan. Ben er helemaal klaar voor, MGS4 wordt binnen een week uitgespeeld, en daarna nog een keer!
    pi_58844267
    quote:
    Meer Metal Gear Solid 4 details

Om maar meteen met een waarschuwing te beginnen: onderstaande post bevat spoilers over Metal Gear Solid 4, wanneer je verrast wil worden door de game is het niet verstandig om de tekst te lezen.

Het Nederlandse Official PlayStation Magazine heeft de game van een cijfer voorzien, de game kreeg een 9.6, hetzelfde cijfer als Grand Theft Auto IV. De graphics kregen 18 van de 20 punten, de muziek kreeg de volle 20 punten en de gameplay kreeg er 58 van de 60. Hieronder de ervaringen van de reviewer:
    SPOILER
    SPOILER
    pi_58844286
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 23:56 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ligt toch gewoon op niveau?
    pi_58844988
    Resident Evil 5 Preview
    quote:
    If it wasn’t for the new features the game would read like a massive re-skinning job, but thanks to the inclusion of God Hand’s dodging abilities and a fully integrated online co-op story there’s enough on the new features front to avoid those damning accusations of cashing in on the same idea.
      vrijdag 23 mei 2008 @ 07:13:46 #205
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_58846626
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
    Resident Evil 5 Preview
    [..]

[ afbeelding ]
    Een co-op story... Dat is niet hetzelfde als de campaign mode in Co-op spelen.
      vrijdag 23 mei 2008 @ 07:47:35 #206
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_58846849
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 23:15 schreef merino het volgende:
    Bioshock

en echt onbegrijpelijk dat Haze zo kut geworden is zeg. Demo niet gespeeld verder maar ik verwacht er echt niets van met deze cijfers.

Morgen maar even de stad in om bij de hmv te kijken voor de triggers. Huidige triggers zijn ruk.
    Ik heb de demo gespeeld en ik vond hem best meevallen.
      vrijdag 23 mei 2008 @ 08:11:22 #207
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_58847036
    Wat is de concensus wat Heavenly Sword beterft? Ik weet dat de gameplay GoW-achtig is, en dat het spel maar een uurtje of 9 duurt. Maar dat is voor mij juist een pré.
      Redactie Games vrijdag 23 mei 2008 @ 08:12:22 #208
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_58847049
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
    Wat is de concensus wat Heavenly Sword beterft? Ik weet dat de gameplay GoW-achtig is, en dat het spel maar een uurtje of 9 duurt. Maar dat is voor mij juist een pré.
    Dan kopen, je geniet er wel van die 6 !!! uur, niet 9

Als je ''mazzel'' hebt ben je er nog sneller doorheen.e
    .....Kennedy
    pi_58847503
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 07:13 schreef BMH het volgende:

[..]

Een co-op story... Dat is niet hetzelfde als de campaign mode in Co-op spelen.
    Volgens mij in dit geval wel.
    quote:
    Like Gears, the entirety of Resident Evil 5 features jump in/jump out gameplay with the AI taking over the reigns of our mysterious female mercenary when you’re playing alone.
    Alhoewel er nu geruchten gaan dat het hele co-op verhaal fake is, aangezien het artikel ook van Gamesradar is verwijderd. Ik hoop dat het gewoon vanwege een embargo is ofzo..
    &nbsp;
      vrijdag 23 mei 2008 @ 08:50:26 #210
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_58847557
    Het wordt toch geen Gears of RE mag ik hopen?

AI co-op was in Resident Evil 0 ook al ruk. Plus dat het ten koste gaat van de sfeer. RE is veel enger als je solo speelt.
      vrijdag 23 mei 2008 @ 09:04:10 #211
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_58847744
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
    Het wordt toch geen Gears of RE mag ik hopen?

AI co-op was in Resident Evil 0 ook al ruk. Plus dat het ten koste gaat van de sfeer. RE is veel enger als je solo speelt.
    Ja idd geen co-op in Resident FUCKING evil 5!!
    pi_58847944
    Godver, ik wil de oude formule Resident Evil terug. Niks mis met RE4, maar ik vond het oude systeem toch beter: sleuteltjes zoeken, puzzeltjes oplossen, van kamer naar kamer, af en toe een monstertje door de ruit of uit een kast, lekker claustrofobisch en beklemmend gevoel...
    pi_58847949
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]
    SPOILER
    Dit is leuk en aardig voor de 'casual' gamer maar,voor de hardcore fan boeit een complex verhaal geen reet natuurlijk!
      vrijdag 23 mei 2008 @ 09:22:04 #214
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_58848048
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 09:17 schreef NutKees het volgende:
    Godver, ik wil de oude formule Resident Evil terug. Niks mis met RE4, maar ik vond het oude systeem toch beter: sleuteltjes zoeken, puzzeltjes oplossen, van kamer naar kamer, af en toe een monstertje door de ruit of uit een kast, lekker claustrofobisch en beklemmend gevoel...
    Eens. RE4 is fantastisch, en Capcom moet zeker doorgaan met de ingeslagen weg. Maar een nieuwe game, of remakes van deel 2 en 3 in de stijl van RE op de GC zou ook fantastisch zijn.
    pi_58849370
    Eerste PS3-screens van Bioshock:

&nbsp;
      vrijdag 23 mei 2008 @ 10:57:54 #216
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_58850510
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 10:16 schreef Sackboy het volgende:

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
    Oude PC/360-screens
    pi_58850565
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 10:57 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Oude PC/360-screens
    Oops, dan zijn het gewoon een stelletje knuppels bij http://www.goplay3.de/
    &nbsp;
      vrijdag 23 mei 2008 @ 11:17:38 #218
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58851039
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 10:57 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Oude PC/360-screens
    Inderdaad. Dat "monster" in de laatste screen is namelijk uit de game geknipt
    pi_58854493
    Ik wil nu twee Dual Shock's importeren (via Ebay) alleen is het dan verstandig om ze apart te laten versturen rekening houdend met de douane?
      vrijdag 23 mei 2008 @ 13:29:39 #220
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_58854600
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 10:16 schreef Sackboy het volgende:

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
    Ik wilde Bioshock sowiezo nog eens een tweede keer spelen.

Ik neig er sterk naar om dit op de PS3 te gaan doen.
    pi_58854719
    Singstar Vol.2 is 20 juni uit

Tracklist:
    * Aerosmith - Dude Looks Like a Lady
    * Blur - Country House
    * Bobby Brown - My Perogative
    * Eminem - Without Me
    * George Michael - Freedom '90
    * Gorillaz - Dare
    * Gossip - Standing in the Way of Control
    * Hot Chocolate - You Sexy Thing
    * Kaiser Chiefs - Ruby
    * Kool and the Gang - Celebration
    * The Lovin' Spoonful - Summer in the City
    * Maximo Park - Our Velocity
    * Morrisey - Suedehead
    * Nirvanna - Lithium
    * Panic! At The Disco - But It's Better If You Do
    * Paul McCartney & the Frog Chorus - We All Stand Together
    * Pulp - Common People
    * Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
    * Shakespears Sister - Stay
    * Spandau Ballet - TRUE
    * The Cure - Pictures of You
    * The Killers - When You Were Young
    * The Libertines - Can't Stand Me Now
    * The Mamas and The Papas - California Dreamin'
    * The Offspring - Pretty Fly (For A White Guy)
    * The Police - Don't Stand So Close To Me
    * The Proclaimers - I'm Gonna Be (500 Miles)
    * Tom Jones with Mousse T - Sexbomb
    * Tone Loc - Funky Cold Medina
    * Young MC - Bust A Move

http://www.ps3fanboy.com/(...)-dated-and-detailed/
    pi_58855604
    quote:
    Cutscenes van filmische allure in MGS4

Binnen enkele weken is het zo ver en kunnen we eindelijk aan de slag met Snake. Toch zijn niet alle gamers fans van dit spel. Een van de reden is de lengte van de cutscenes die - volgens hen - te lang waren.

Voor de lezers onder jullie die deze mening deelden is er minder goed nieuws. PSW magazine, dat het spel al helemaal uitgespeeld heeft, meldt dat sommige cutscenes bijna anderhalf uur duren. Voor dit spel zal je dus zeker moeten weten dat je die dag niks gepland hebt of je mist heel wat.
    Count me in
      vrijdag 23 mei 2008 @ 14:06:36 #223
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_58855728
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Count me in [ afbeelding ] [ afbeelding ]
    Tering...je kunt toch wel op pauze drukken mag ik hopen?
    pi_58855808
    Ik neem aan van wel ja. Anders moet ik iedere keer een cutscene uit bekijken voordat ik weg kan
    pi_58856591
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Count me in [ afbeelding ] [ afbeelding ]
    Jezus anderhalf uur
    Ik wil een game spelen, als ik een film wil kijken pleur ik er wel een DVD in ofzo

Don't get me wrong, MGS4 wordt een topgame, maar dit gaat wel ver, als je het echt zo nodig vindt om een meeslepend verhaal op te zetten moet dit ook in gameplay kunnen, en anders maak je er maar een film bij, apart, op dvd/bluray
    pi_58856623
    quote:
    The good news is that you can now skip or pause the scenes. Hands up though, how many of you are actually going to sit through the full 90 minutes?

"MGS4's story is massive. The videogame equivalent of all three Godfather movies on one disc," says the mag.

"As you'd expect, you'll spend a lot of time watching cut-scenes, so if you found previous games' story exposition laborious, then you'd better find yourself a nice cushion and plenty of teabags in readiness for MGS4's.

"They can be skipped, but you'll be missing out on some of the finely crafted examples of FMV footage anywhere in gaming," the article boldly proclaims
    Ja dus.
    pi_58856667
    Zou het trouwens more epic zijn als je alle vorige delen gespeeld hebt? Want dan ga ik dat eerst doen nl
    pi_58856772
    Limited Edition is inmiddels te reserveren bij Bol
    quote:
    Zeer beperkt beschikbaar, slechts 50 stuks

De PU heeft het spel een 9.0 gegeven trouwens
      vrijdag 23 mei 2008 @ 14:42:41 #229
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_58856861
    Boeiend.
    pi_58857173
    Ok. Slotje!
      vrijdag 23 mei 2008 @ 15:16:31 #231
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_58857825
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
    [..]

PU gaf Assasin's Creed een 9,9. Die vertrouw ik dus niet meer
    SPOILER
      vrijdag 23 mei 2008 @ 15:17:16 #232
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_58857846
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 15:16 schreef SocialDisorder het volgende:
    PU gaf Assasin's Creed een 9,9.
      vrijdag 23 mei 2008 @ 15:17:56 #233
    143210 DooD
    xbox360, ps3, pc gamer
    pi_58857862
    quote:
    [..]

LE besteld aahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh weer 100 euries lichter. En gistern mijn dual shock 3 besteld. Bedankt voor de link Cyb. Nu mag het gauw 12 juni worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door DooD op 23-05-2008 15:24:59 ]
    pi_58857942
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 15:16 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

PU gaf Assasin's Creed een 9,9. Die vertrouw ik dus niet meer
    Jan de orakel was dat
      vrijdag 23 mei 2008 @ 15:33:25 #235
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_58858289
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 14:33 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Jezus anderhalf uur
    Ik wil een game spelen, als ik een film wil kijken pleur ik er wel een DVD in ofzo

Don't get me wrong, MGS4 wordt een topgame, maar dit gaat wel ver, als je het echt zo nodig vindt om een meeslepend verhaal op te zetten moet dit ook in gameplay kunnen, en anders maak je er maar een film bij, apart, op dvd/bluray
    Misschien kan je eerst het boek gaan lezen
    pi_58862218
    Om het even over iets anders dan MGS te hebben : Wie hier gaat Civilization: Revolutions halen? Civ. games hebben mij altijd wel kunnen boeien en bovendien is hij via play.com voor 30GBP te koop (ong. ¤38).

Wel vreemd dat hij is de US later uitkomt dan in de EU....
      FOK!fotograaf vrijdag 23 mei 2008 @ 19:18:57 #237
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_58863515
    Wat ik wel relaxed zou vinden is als je die filmpjes kan doorspoelen, niet skippen maar op 2 keer normale snelheid of 4 keer.

Twijfel over de LE bij bol.com, ik wil em namelijk wel 12 juni kunnen spelen
    ,,/
      vrijdag 23 mei 2008 @ 19:22:25 #238
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58863595
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 19:18 schreef -Menn0- het volgende:
    Wat ik wel relaxed zou vinden is als je die filmpjes kan doorspoelen, niet skippen maar op 2 keer normale snelheid of 4 keer.

Twijfel over de LE bij bol.com, ik wil em namelijk wel 12 juni kunnen spelen
    Ik kreeg de Bioshock LE ook op de launch dag binnen van Bol. Dat zou dus in het pricipe geen probleem moeten zijn.
      vrijdag 23 mei 2008 @ 20:30:17 #239
    139407 jorienvdherik
    pi_58865100
    Bioschock nog nooit gespeeld. Alleen de demo.
    Zou graag hem nog eens kopen
      vrijdag 23 mei 2008 @ 20:35:58 #240
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_58865213
    quote:
    [..]

Jeroen zeker? Hij is wel een MGS expert dus dat zit wel snor!
      vrijdag 23 mei 2008 @ 20:48:38 #241
    143210 DooD
    xbox360, ps3, pc gamer
    pi_58865489
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 20:35 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Jeroen zeker? Hij is wel een MGS expert dus dat zit wel snor!
    Ik vond Jeroen zijn review raar overkomen. Net alsof hij zelf niet wist wat MGS4 nu was. Hij haalde duidelijk aan dat de game twee gezichten had, maar wilde er verder niet te diep op ingaan vanwege spoilers. Ik werd er niet veel wijzer uit.

De review in OPM vind ik een stuk duidelijker en beter. Niet dat een 9,0 van de PU een slecht cijfer is, maar goed ze gaven MGS2 ook een 7,8 en FFX ook slecht cijfer en AC een 9,9 dus waar hebben wij het over. In dat opzicht is de PU wel vaker de boot in gegaan. Ik koop dat blad ook meer vanwege de nostalgische waarde en niet zo zeer voor hun goed gefundeerde meningen.
      vrijdag 23 mei 2008 @ 20:59:46 #242
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_58865736
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 20:48 schreef DooD het volgende:

[..]

Ik vond Jeroen zijn review raar overkomen. Net alsof hij zelf niet wist wat MGS4 nu was. Hij haalde duidelijk aan dat de game twee gezichten had, maar wilde er verder niet te diep op ingaan vanwege spoilers. Ik werd er niet veel wijzer uit.

De review in OPM vind ik een stuk duidelijker en beter. Niet dat een 9,0 van de PU een slecht cijfer is, maar goed ze gaven MGS2 ook een 7,8 en FFX ook slecht cijfer en AC een 9,9 dus waar hebben wij het over. In dat opzicht is de PU wel vaker de boot in gegaan. Ik koop dat blad ook meer vanwege de nostalgische waarde en niet zo zeer voor hun goed gefundeerde meningen.
    Die 9,9 was van jantje en dan weet je genoeg al snap ik ook nog wel waarom die een 9,9 gaf
    En jeroen is altijd de MGS gast dus zal wel goed zitten al heb ik de review nog niet gelezen
    pi_58865875
    pi_58867261
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:
    Ik wil nu twee Dual Shock's importeren (via Ebay) alleen is het dan verstandig om ze apart te laten versturen rekening houdend met de douane?
    pi_58867343
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 21:07 schreef Blackninjadude het volgende:
    Nieuwe Sunny vid
    Wat hebben die gay videos ermee te maken
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:
    Yep, is verstandiger om ze apart te laten versturen.
    &nbsp;
    pi_58867390
    pi_58867409
    Ze staan er ook voor ¤30 inclusief op trouwens.
    &nbsp;
      vrijdag 23 mei 2008 @ 22:12:50 #248
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58867495
    De games bij gamehubs.com, zijn dat US versions of Asian versions? Ik wil daar eigenlijk MGS4 gaan bestellen maar ik wil em natuurlijk niet in het japans ontvangen Dat speelt zo moeilijk.

btw, US versions zijn toch ook speelbaar op de europese consoles? Games waren toch regiovrij? Ze zijn regiovrij
      FOK!fotograaf vrijdag 23 mei 2008 @ 22:21:20 #249
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_58867684
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 19:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Ik kreeg de Bioshock LE ook op de launch dag binnen van Bol. Dat zou dus in het pricipe geen probleem moeten zijn.
    Maar ik hou in het geheel niet van wachten. Dat ik weet dat ik em om 9 uur al kan spelen en dan misschien tot 3 uur 's middags moet wachten
    ,,/
      vrijdag 23 mei 2008 @ 22:22:58 #250
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58867720
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 22:21 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Maar ik hou in het geheel niet van wachten. Dat ik weet dat ik em om 9 uur al kan spelen en dan misschien tot 3 uur 's middags moet wachten
    Slaap je wat langer door
    pi_58867733
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 22:08 schreef Sackboy het volgende:
    Ze staan er ook voor ¤30 inclusief op trouwens.
    Uit Hong Kong?
      FOK!fotograaf vrijdag 23 mei 2008 @ 22:24:40 #252
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_58867760
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 22:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Slaap je wat langer door
    Nee hier ga ik zeker weten een wekker voor zetten
    ,,/
      vrijdag 23 mei 2008 @ 22:25:55 #253
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58867786
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 22:23 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Uit Hong Kong?
    Komt de mijne ook vandaan hoor. Hong Kong dan he, niet deze eBay verkoper
    pi_58867837
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 22:23 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Uit Hong Kong?
    En dat is vreemd omdat..
    &nbsp;
    pi_58867904
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 22:28 schreef Sackboy het volgende:

[..]

En dat is vreemd omdat..
    De kans op namaak daar bijzonder groot is.

Ik importeer ze wel vanuit Amerika. Die 10 euro extra zal aan m'n reet roesten.
    pi_58868055
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

De kans op namaak daar bijzonder groot is.
    Onzin. Zolang er 'official' of 'Sony' in de advertentie staat krijg je gewoon dezelfde officiele Sony controller die je hier ook in de winkel koopt. Of nou ja, over twee maanden dan..

Als het een namaakcontroller is zie je dat ook wel duidelijk in de advertentie, zoals bij deze.
    &nbsp;
    pi_58868186
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 22:38 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Onzin. Zolang er 'official' of 'Sony' in de advertentie staat krijg je gewoon dezelfde officiele Sony controller die je hier ook in de winkel koopt.
    Net zoals bij de memory sticks van de PSP bedoel je zeker?

Veel mensen werden keihard in de kont genaaid omdat het gewoon pure namaak was. Dit zorgde vorig jaar nog voor veel ophef.
    pi_58868273
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 22:45 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Net zoals bij de memory sticks van de PSP bedoel je zeker?

Veel mensen werden keihard in de kont genaaid omdat het gewoon pure namaak was. Dit zorgde vorig jaar nog voor veel ophef.
    Memorysticks is een heel ander verhaal dan controllers. Bovendien moet je natuurlijk ook wel op de feedbackrating van de verkoper letten, als hij namaak verkoopt dan wordt dat daar heus wel gemeldt.
    &nbsp;
    pi_58868338
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 22:49 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Memorysticks is een heel ander verhaal dan controllers. Bovendien moet je natuurlijk ook wel op de feedbackrating van de verkoper letten, als hij namaak verkoopt dan wordt dat daar heus wel gemeldt.
    Ik zeg het je Sackboy. Ze zijn niet te vertrouwen, ZE ZIJN NIET TE VERTROUWEN!!

Btw hecht ik er,met het oog op MGS 4, waarde aan dat ik 'm binnen twee weken heb.
    pi_58868390
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Geloof me Cyb, die spleetogen kunnen meer dan alleen loempia's bakken
    &nbsp;
      Redactie Games vrijdag 23 mei 2008 @ 22:56:42 #261
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_58868453
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Btw hecht ik er,met het oog op MGS 4, waarde aan dat ik 'm binnen twee weken heb.
    Videogamesplus.ca nu bestellen volgende week binnen, CAN YOU DIG IT SUCKAAAAAAA.

wel 43 euro maar /care, uurtje bij de poeiszsszs toch cyb.
    .....Kennedy
    pi_58868550
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 22:54 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Geloof me Cyb, die spleetogen kunnen meer dan alleen loempia's bakken
    pi_58868560
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 22:56 schreef Wessiej het volgende:

[..]

wel 43 euro maar /care, uurtje bij de poeiszsszs toch cyb.
    Dumbo
      vrijdag 23 mei 2008 @ 23:26:22 #264
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_58869185

vrijdag 23 mei 2008 @ 23:47:18 #265
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_58869680
    Ben ik de enige die niet echt om MGS4 staat te springen? Zie het allemaal wel mede omdat ik nog nooit Metalgear Solid gespeeld heb en het spel meer op de verhaallijn draait dan om de gameplay.
      Redactie Games vrijdag 23 mei 2008 @ 23:48:37 #266
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_58869698
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 23:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
    Ben ik de enige die niet echt om MGS4 staat te springen
    Ik ook niet echt into the hype, wel besteld uiteraard, ga hem ook goed spelen maar ben nog niet zo ver heen (gelukkig! Hype's zijn kut )
    .....Kennedy
    pi_58869706
    quote:
    Ben ik de enige die niet echt om MGS4 staat te springen?
    Ik heb er niks mee. Het is toch veel stealth gameplay of niet? Daar ben ik altijd zo slecht in
    &nbsp;
      zaterdag 24 mei 2008 @ 00:00:23 #268
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_58869942
    Stealth games zijn vet maar MGS4 is een apart geval, je bent meer bezig met het verhaal dan aan het spelen. Als je puur op de gameplay focust dan kan dat behoorlijk teleurstellend zijn.

Sta eigenlijk ook niet te springen op cutscenes van 1.5 uur.
      zaterdag 24 mei 2008 @ 00:04:12 #269
    139407 jorienvdherik
    pi_58870017
    quote:
    Ben ik de enige die niet echt om MGS4 staat te springen? Zie het allemaal wel mede omdat ik nog nooit Metalgear Solid gespeeld heb en het spel meer op de verhaallijn draait dan om de gameplay.
    Ja ik, komt vooral omdat ik nu 3 consoles heb, en nog 104 games moet spelen
    pi_58870172
    quote:
    Op zaterdag 24 mei 2008 00:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
    Sta eigenlijk ook niet te springen op cutscenes van 1.5 uur.
    Gamepro:
    quote:
    "Ninety-minute-long cinemas in MGS4 sounds like an exaggeration. Like the other MGS games, MGS4 definitely has a cinematic quality. And yes, some of the cut-scenes in the game are elaborate and occasionally lengthy. But not a one, to my recollection, even approaches 90 minutes."
    Een of andere retard die het heeft verzonnen dus.
      zaterdag 24 mei 2008 @ 00:13:01 #271
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58870196
    Nogmaals, heeft iemand hier ervaring met gamehubs.com? Welke versie van een game krijg je toegestuurd? US, EU, Asia?
      zaterdag 24 mei 2008 @ 00:20:05 #272
    139407 jorienvdherik
    pi_58870314
    quote:
    Op zaterdag 24 mei 2008 00:13 schreef Moe_Szyslak het volgende:
    Nogmaals, heeft iemand hier ervaring met gamehubs.com? Welke versie van een game krijg je toegestuurd? US, EU, Asia?
    ligt er aan wat er bij staat he.
      zaterdag 24 mei 2008 @ 00:21:57 #273
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58870339
    quote:
    Op zaterdag 24 mei 2008 00:20 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ligt er aan wat er bij staat he.
    Dat is het probleem. Er staat alleen maar [region free] maar verder geen details over de taal van de game en/of handleiding.
      zaterdag 24 mei 2008 @ 00:25:24 #274
    139407 jorienvdherik
    pi_58870395
    quote:
    Op zaterdag 24 mei 2008 00:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Dat is het probleem. Er staat alleen maar [region free] maar verder geen details over de taal van de game en/of handleiding.
    Bij grid staat het er wel
    pi_58870421
    quote:
    Op zaterdag 24 mei 2008 00:13 schreef Moe_Szyslak het volgende:
    Ik heb nog geen PS3 spellen bij Gamehubs besteld, maar je krijgt waarschijnlijk de Asia versie toegestuurd. Deze zijn vrijwel altijd in het Engels te spelen. Enige versies die je moet ontwijken zijn Japanse en Koreaanse versies, die hebben vaak geen Engelse taaloptie. Maar Gamehubs heeft altijd Asia versies, en soms PAL.
    &nbsp;
      zaterdag 24 mei 2008 @ 00:33:51 #276
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58870540
    quote:
    Op zaterdag 24 mei 2008 00:27 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Ik heb nog geen PS3 spellen bij Gamehubs besteld, maar je krijgt waarschijnlijk de Asia versie toegestuurd. Deze zijn vrijwel altijd in het Engels te spelen. Enige versies die je moet ontwijken zijn Japanse en Koreaanse versies, die hebben vaak geen Engelse taaloptie. Maar Gamehubs heeft altijd Asia versies, en soms PAL.
    Dank je
      zaterdag 24 mei 2008 @ 02:00:43 #278
    154331 Cyberia18
    El Guaje
    pi_58871724
      zaterdag 24 mei 2008 @ 09:28:09 #279
    206711 Sackboy
    pi_58873313
    quote:
    Snowboarden in Unreal Tournament III op de PS3

Half-Life, Quake en Unreal Tournament staan al jaren bekend als de grootste, modificeerbare games tot dusver. Unreal Tournament III maakt ook ditmaal haar naam grotendeels waar want er is weer een nieuwe modificatie verschenen, welke ook op de PlayStation bespeeld kan worden. Het gaat om een snowboard mod waarin je in een map kunt gaan boarden naar beneden en verschillende tricks kunt uithalen. De video beneden laat een leuke preview hiervan zien. De software kun je hier downloaden en op je PS3 installeren.

Wel grappig. Misschien toch maar eens dit spel halen, alleen al om die mods uit te proberen
    &nbsp;
      zaterdag 24 mei 2008 @ 09:34:06 #280
    45458 Govinda
    Blond is geil!
    pi_58873342
    quote:

[..]

Waar je wel even aan moet denken is dat het boekje in sommige asia versies niet in het engels is en dat sommige games regio gebonden updates hebben.
    Suffering from Oblomow's
    G2A Gamekeys en ElectronicsRazer gaming gearBig Fish Games
      zaterdag 24 mei 2008 @ 09:45:55 #281
    206711 Sackboy
    pi_58873442
    quote:
    Op zaterdag 24 mei 2008 09:34 schreef Govinda het volgende:

[..]

Waar je wel even aan moet denken is dat het boekje in sommige asia versies niet in het engels is en dat sommige games regio gebonden updates hebben.
    De boekjes lees ik nooit

Regiogebonden updates lijkt me sterk
    &nbsp;
      zaterdag 24 mei 2008 @ 09:48:09 #282
    206711 Sackboy
    pi_58873458
    Gametrailers heeft de videoreview van Haze online. Ze geven het spel een 6,2.

Ik vind de graphics er toch niet slecht uitzien hoor.. Middelmatig, maar niet slecht. Oke, behalve het vuur dan:

Ik ga hem toch gewoon halen, al is het maar omdat het een van de weinige spellen is waar nog offline multiplayer met bots inzit
    &nbsp;
      zaterdag 24 mei 2008 @ 09:54:17 #283
    139407 jorienvdherik
    pi_58873502
    quote:

[..]

nee hoor, las op forums dat ze ziich juist richten op europese markt, dus europa versies
      zaterdag 24 mei 2008 @ 11:08:09 #284
    45458 Govinda
    Blond is geil!
    pi_58874276
    quote:
    Op zaterdag 24 mei 2008 09:45 schreef Sackboy het volgende:

[..]

De boekjes lees ik nooit

Regiogebonden updates lijkt me sterk
    Voorbeelden te over:
    CoD4 had dat bijvoorbeeld, in de US en EU verscheen de patch op andere datum. Had je de US versie kon je dus niet met je EU maten spelen en vice versa.
    Nog een voorbeeld: Folklore heeft in EU/Hongkong/US verschillende game-addons. Hierdoor kan je bepaalde items niet krijgen die in andere werelddelen wel zijn uitgebracht.

En vwb het boekje: als je je games weer wilt doorverkopen is het wel zo eerlijk om erbij te zeggen dat het boekje niet in het Engels is. Kans om het spel dan voor een goeie prijs kwijt te raken is dan een stuk kleiner.
    Suffering from Oblomow's
      zaterdag 24 mei 2008 @ 11:16:12 #285
    139407 jorienvdherik
    pi_58874366
    maar gamehubs richt zich dus op europa met europese versies
      zaterdag 24 mei 2008 @ 14:30:26 #286
    45458 Govinda
    Blond is geil!
    pi_58877139
    quote:
    Op zaterdag 24 mei 2008 11:16 schreef jorienvdherik het volgende:
    maar gamehubs richt zich dus op europa met europese versies
    Was om aan te geven dat asia versies wel degelijk kunnen verschillen met eu, los van welke versie gamehubs heeft.
    Ik wist btw niet dat ze pal games verkochten daar, maakt het toch weer een stuk interessanter om even een bestellinkje te plaatsen
    Suffering from Oblomow's
      zaterdag 24 mei 2008 @ 14:39:53 #287
    165907 jslavenburg
    pi_58877283
    quote:
    OP/PS3
    Uit FOK!wiki
    Ga naar: navigatie, zoeken

Vanwege aanhoudende spam heb ik deze pagina beveiligd. Mail naar Slarioux als je deze pagina wilt wijzigen.
    Zet mijn naam er ook maar in hoor, mijn nick op het PS3 network is ook JSlavenburg
      zaterdag 24 mei 2008 @ 14:39:53 #288
    206711 Sackboy
    pi_58877285
    Ik weet het niet hoor Jorien, volgens mij zijn het toch echt Asia versies, tenzij anders aangegeven in de betreffende productbeschrijving. Dat is ook wat ik steeds voorbij zie komen in de chat daar.
    &nbsp;
      zaterdag 24 mei 2008 @ 14:42:44 #289
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58877341
    quote:
    Op zaterdag 24 mei 2008 14:39 schreef Sackboy het volgende:
    Ik weet het niet hoor Jorien, volgens mij zijn het toch echt Asian versies, tenzij anders aangegeven in de betreffende productbeschrijving. Dat is ook wat ik steeds voorbij zie komen in de chat room daar.
    Ik lees in de feedback dat ze een Region 2 versie van GTA4 verstuurden. Maar ik heb ze al een berichtje gestuurd. Ik hoor het vanzelf. Ik laat het hier dan ook nog wel ff weten. Hij kost daar namelijk maar 41,99 dus daar bespaar je flink mee
      zaterdag 24 mei 2008 @ 14:44:21 #290
    206711 Sackboy
    pi_58877365
    quote:
    Op zaterdag 24 mei 2008 14:42 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Ik lees in de feedback dat ze een Region 2 versie van GTA4 verstuurden. Maar ik heb ze al een berichtje gestuurd. Ik hoor het vanzelf. Ik laat het hier dan ook nog wel ff weten. Hij kost daar namelijk maar 41,99 dus daar bespaar je flink mee
    GTA IV was dan ook een uitzondering. Net als GRiD.
    &nbsp;
    Big Fish GamesZavvi - Fandom en GeekgearRazer gaming gear
      zaterdag 24 mei 2008 @ 16:03:10 #291
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_58878518
    3 juni heb ik m'n PS3. 40gig versie met Rumblepads voor 250 euro.
    Toch fijn, als een groot deel van je collega's in NYC zitten. Voor een pak stroopwafels wordt er een meegenomen .
    -
      zaterdag 24 mei 2008 @ 16:10:15 #292
    -1 #ANONIEM
    pi_58878620
    quote:
    Op zaterdag 24 mei 2008 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Toch fijn, als een groot deel van je collega's in NYC zitten. Voor een pak stroopwafels wordt er een meegenomen .
    Lalz, waarom geen 80gb?

Kun je wel geen EU DVD's en PS2 games doen ({)
      zaterdag 24 mei 2008 @ 16:40:40 #293
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_58879040
    quote:
    Op zaterdag 24 mei 2008 16:10 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Lalz, waarom geen 80gb?

Kun je wel geen EU DVD's en PS2 games doen ({)
    Omdat 40 genoeg is. Kan er later zelf wel meer in hangen, if needed.
    Koop sowieso alleen een ps3 voor MGS, Tekken en God of War. MP games speel ik op de X360.
    Rest boeit mij niet echt nog. Misschien Uncharted ooit nog een keer.
    Films kijk ik niet op een console en ps2 games speel ik niet meer.
    Rumblepad ftw wel .
    -
      zaterdag 24 mei 2008 @ 16:42:33 #294
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_58879065
    Al moet uik zeggen dat het mij best verontrust dat de previews zo gematigd positief zijn over MGS.
    Als het maar niet zo'n kutspel als deel 2 wordt. 1 en 3 waren .
    -
      zaterdag 24 mei 2008 @ 16:53:16 #295
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_58879196
    quote:
    Op zaterdag 24 mei 2008 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Omdat 40 genoeg is. Kan er later zelf wel meer in hangen, if needed.
    Koop sowieso alleen een ps3 voor MGS, Tekken en God of War. MP games speel ik op de X360.
    Rest boeit mij niet echt nog. Misschien Uncharted ooit nog een keer.
    Films kijk ik niet op een console en ps2 games speel ik niet meer.
    Rumblepad ftw wel .
    Ik snap ook niet dat er nog mensen zijn die PS2 games er op willen spelen
      zaterdag 24 mei 2008 @ 17:11:10 #296
    -1 #ANONIEM
    pi_58879451
    quote:
    Op zaterdag 24 mei 2008 16:53 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Want die shitload aan toptitles op de ps2 zijn idd het spelen niet meer waard of wat ?
      zaterdag 24 mei 2008 @ 17:47:08 #297
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58880046
    quote:

[..]

Ja, want je hebt niets aan upscaling...

[ Bericht 51% gewijzigd door Moe_Szyslak op 24-05-2008 20:48:12 ]
      zaterdag 24 mei 2008 @ 19:27:36 #298
    154331 Cyberia18
    El Guaje
    pi_58881927
    quote:
    Op zaterdag 24 mei 2008 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Wie had dat gedacht? Daggla aan de PS3

MGS 4 is voor mij ook dé reden waarom ik niet langer kon wachten.
      zaterdag 24 mei 2008 @ 20:32:09 #299
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58883192
    quote:
    Op zaterdag 24 mei 2008 19:27 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wie had dat gedacht? Daggla aan de PS3

MGS 4 is voor mij ook dé reden waarom ik niet langer kon wachten.
    Niet GTA4?
      zaterdag 24 mei 2008 @ 21:14:36 #300
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_58884235
    2x Metal gear besteld bij 3BM

En op de helft met Valkyria
    Psn online ID Tec-Deacon
    ---------------------------------
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    Logitech PC GearRazer gaming gearRazer gaming gear
      zaterdag 24 mei 2008 @ 21:15:09 #301
    137562 rakotto
    pi_58884257
    quote:

[..]

Jij ziet de waarde dus niet in van Snes, PS1 en PS2 games.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')